SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perfectquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er komen twee ringen bij op.
Post dan dezequote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Krachttraining bij AZ
[ afbeelding ]
Die kan moeiteloos 4 topics mee.quote:
De 45 rijen erachter zijn zo te zien ook vrij toegankelijk voor beperkten.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef tralalala het volgende:
Mooi dat ze bij Feyenoord de eerste 5 rijen reserveren voor debieltjes.
Respect, zie ik ze bij andere clubs niet doen.
80.000 plaatsen begreep ik? De gemiddeld bezetting van ongeveer 40% nu vindt men logischerwijs veel te weinig.quote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er komen twee ringen bij op.
Ik ben bescheidenquote:
Leuke woordspeling!quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Wilskracht het volgende:
Je mag niet aan zwarte piet scheids komen
Meestal ruim 70% hoor, maar als er steeds meer publiek bij komt moet je uitbreiden om niet tot de 100 te komen natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
80.000 plaatsen begreep ik? De gemiddeld bezetting van ongeveer 40% nu vindt men logischerwijs veel te weinig.
Zie jij Advocaatje dit zien doen?quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Toekito het volgende:
Nijhuis zal zo wel staken. Jan Lul met vingers dat het er is.
Omdat AZ dan koploper wordt.quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom staakt de scheids de wedstrijd niet?
Dikke boete voor Feyenoord
Maar dat was hij wel.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meestal ruim 70% hoor, maar als er steeds meer publiek bij komt moet je uitbreiden om niet tot de 100 te komen natuurlijk.
Die gasten die helemaal lijp worden als de tegenstander de corner neemt bij cornervlag.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom hoor ik mensen nog zeggen dat de kuip indruk maaktOp fluiten en opgewonden geluiden totaal geen zang bij dat tuig
Misschien hebben ze een punt en laat de scheids dit gaan.quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom staakt de scheids de wedstrijd niet?
Dikke boete voor Feyenoord
Waar heb jij je statistiek geleerd?quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meestal ruim 70% hoor, maar als er steeds meer publiek bij komt moet je uitbreiden om niet tot de 100 te komen natuurlijk.
Moet hij meer rechts schieten?quote:Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef Toekito het volgende:
Schaken jongen.....train anders ff op je chocoladebeen.
Van mij mag heel dat stadion nu ter plekke de grond in stortenquote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die gasten die helemaal lijp worden als de tegenstander de corner neemt bij cornervlag.
Stelletje apen.
Vorig seizoen gemiddeld ruim 18.000 bezoekers, dat is 72%.quote:Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Waar heb jij je statistiek geleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
Geen plan Bquote:Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord speelt niet als een eckte eckte kampioen.
Zijn beide benen hebben van nature die kleur...quote:Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef Toekito het volgende:
Schaken jongen.....train anders ff op je chocoladebeen.
om te janken wat die met de ballen doet vandaag.quote:
Je typeert nu de gemiddelde havenslaaf.quote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die gasten die helemaal lijp worden als de tegenstander de corner neemt bij cornervlag.
Stelletje apen.
Feyenoorders staan bekend om hun intellect en zelfbeheersing. Wat een fans, daar kun je toch alleen maar respect en bewondering voor hebben!! Als ik Feyenoord was zou ik trots zijnquote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stelletje apen.
dat is 'sfeer'quote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stelletje apen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |