Bedankt dat je dit met ons deelt.quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen hebben wel plezier deze middag.
Uh, okequote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet rullevant.quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je je schooldingetje al gemaakt?quote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. De tweede helft sla ik mooi over. Ik snap niet hoe mensen kunnen beweren dat hier een ploeg goed speelt, wat een treurnis.
Wegwezen joh.quote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. De tweede helft sla ik mooi over. Ik snap niet hoe mensen kunnen beweren dat hier een ploeg goed speelt, wat een treurnis.
Zelfs de anaalisten zeggen datquote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef CaptainCookie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef CaptainCookie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben je blind ofzo?quote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Schaken de bal nog 1x zo voorgeeft wel ja. Tuurlijk domineert Feyenoord de wedstrijd volledig, maar ze spelen nog meer simpele passjes over 3 meter in de voeten van de tegenstander.quote:
Dat zal best, maar het was 45 minuten hoog tempo, Helemaal niets mis met deze wedstrijd zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Schaken de bal nog 1x zo voorgeeft wel ja. Tuurlijk domineert Feyenoord de wedstrijd volledig, maar ze spelen nog meer simpele passjes over 3 meter in de voeten van de tegenstander.
Kan je nagaan wat je gewend bent.quote:Op zondag 10 november 2013 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het was 45 minuten hoog tempo, Helemaal niets mis met deze wedstrijd zou ik zeggen.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor de niet-Feyenoorder vast een vermakelijke wedstrijd, maar beweren dat er een team goed speelt gaat te ver imoquote:Op zondag 10 november 2013 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het was 45 minuten hoog tempo, Helemaal niets mis met deze wedstrijd zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |