We versturen de prijzen in principe alleen naar Nederland en België. Misschien dat je, mocht je winnen, het adres van familie/vrienden door kan geven?quote:Op zondag 10 november 2013 19:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Mag je ook in het buitenland mee doen?
quote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef Bart het volgende:
[..]
We versturen de prijzen in principe alleen naar Nederland en België. Misschien dat je, mocht je winnen, het adres van familie/vrienden door kan geven?
Je mag de mijne lenenquote:Op zondag 10 november 2013 19:11 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh gaaf! Ik zou hier dus super graag aan mee doen, maar mijn koter wordt pas over een maand verwacht.
Mag ik iemand anders kind lenen?
Deal.quote:Op zondag 10 november 2013 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Je mag de mijne lenen
misschien krijg jij hem (of haar) aan het knutselen
Ik ook niet. Heb ook geen Blue ray speler trouwens.quote:
Je mag als 24-jarig kind meedoen, zolang jouw eigen kind die kleurplaat inkleurtquote:Op woensdag 13 november 2013 09:03 schreef EJ403 het volgende:
Mag ik als 24 jarig kind ook mee doen (en alsnog kans hebben om te winnen)?
Tel ik als kind? Onder 18 enzoquote:Op woensdag 13 november 2013 10:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag als 24-jarig kind meedoen, zolang jouw eigen kind die kleurplaat inkleurt.
Heb jij een kind?quote:
Dat vroeg ik niet.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien, maar niet dat ik weet.
Zegt genoeg dan hequote:Op zondag 10 november 2013 15:45 schreef Bart het volgende:
Laat je kind deze kleurplaat versieren, inkleuren
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik laat paps wel even aan profiel aanmaken dan
Gij baasquote:Op woensdag 13 november 2013 21:03 schreef Syd het volgende:
[..]
Ben u dit toevallig ? :p
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar uw zoons zijn tekenkunstenquote:
Een waar natuurtalent!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar uw zoons zijn tekenkunsten![]()
quote:De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 60x61 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.
Haha okay danquote:Op woensdag 13 november 2013 21:11 schreef VaderVanDrNick het volgende:
[..]
Mijn immer geliefd mannelijk nageslacht heeft het al gemaakt
Haha neen, hij ligt al op bed. Sesamstraat is al afgelopen hequote:Op woensdag 13 november 2013 21:13 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha okay dan![]()
Is zoonlief al druk aan het tekenen?
Morgen nog een dag!quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:45 schreef Syd het volgende:
Helaas een concurrent minder, ze had er geen zin meer in om te kleuren.
Een schouderklop voor allen dusquote:Aaah wat leuk!!
Moeilijk zeg!
Mijn zoon zegt ook altijd dat hij niets wint.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef Gwywen het volgende:
Mijn dochter stond echt te stuiteren van blijdschap toen ze hoorde dat ze een van de winnaars was. Eerste keer dat ze iets wint met een wedstrijd![]()
De andere winnaars natuurlijk ook van harte!
Als het goed is niet (helaas), ik heb Disney gemaild maar nog geen respons gehad (kerstperiode...).quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:52 schreef FF het volgende:
Heeft iemand al iets ontvangen of gezien van de prijs?
Dank!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef FF het volgende:
Onze knul was wel een beetje teleurgesteld.
Heeft hij een prijs gewonnen is het niet de prijs die hij dacht dat hij zou krijgen en Frozen heeft hij net afgelopen zondag al gezien.
Maar het is nog altijd beter dan niets.Wat voor een brillen moet je kopen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
als het de 3d film is moet je soms een 3d bril kopen in de bios.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een brillen moet je kopen dan?
Echt? Wat stom!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
als het de 3d film is moet je soms een 3d bril kopen in de bios.
nou ja, je betaald 3 euro extra voor je kaartje dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt? Wat stom!
Bij de bioscopen hier in de buurt krijg je ze altijd gratis te leen.
Dit lijkt mij een oplossing vanuit FOK! ? dus Disney is hier in gebreken ? was er nog wel contact na de kerstvakantie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:38 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dank!
Er was net een heel klein plat pakketje bij de post voor Tobias. Erin zat een briefje waarin stond dat het echte prijzenpakket nooit is aangekomen. Er stond ook dat ze het kunstwerk erg mooi vonden en hoopten dat hij met de bijgevoegde prijs tóch ook blij zou zijn (briefje zie ik even niet liggen nu).
Tobias zag al snel wat het was: 2 vrijkaartjes voor de nieuwste film Frozen in 3D. Tobias is er helemaal gelukkig mee want hij wil al weken met me naar de film!!
Tobias is er erg blij mee!
Briefje is 'ondertekend' met The Walt Disney Company Benelux.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:24 schreef Syd het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een oplossing vanuit FOK! ? dus Disney is hier in gebreken ? was er nog wel contact na de kerstvakantie.
Is even opsturen geen optie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef Gwywen het volgende:
Oe, ik kan die kaartjes pas eind van de maand bij m'n ouders ophalen, hopelijk draait die film dan nog.
Bedankt voor je inzetquote:
Hier ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:15 schreef Saffier het volgende:
En net zat er bij de post een monsters dvd! Top!!
Jij kan er verder niets aan doen (denk ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef Bart het volgende:
Geen dank! Jullie bedankt voor het geduld.
ik werk niet bij postnl neequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef FF het volgende:
[..]
Jij kan er verder niets aan doen (denk ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |