Mijn zoon zegt ook altijd dat hij niets wint.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef Gwywen het volgende:
Mijn dochter stond echt te stuiteren van blijdschap toen ze hoorde dat ze een van de winnaars was. Eerste keer dat ze iets wint met een wedstrijd![]()
De andere winnaars natuurlijk ook van harte!
Als het goed is niet (helaas), ik heb Disney gemaild maar nog geen respons gehad (kerstperiode...).quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:52 schreef FF het volgende:
Heeft iemand al iets ontvangen of gezien van de prijs?
Dank!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef FF het volgende:
Onze knul was wel een beetje teleurgesteld.
Heeft hij een prijs gewonnen is het niet de prijs die hij dacht dat hij zou krijgen en Frozen heeft hij net afgelopen zondag al gezien.
Maar het is nog altijd beter dan niets.Wat voor een brillen moet je kopen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
als het de 3d film is moet je soms een 3d bril kopen in de bios.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een brillen moet je kopen dan?
Echt? Wat stom!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
als het de 3d film is moet je soms een 3d bril kopen in de bios.
nou ja, je betaald 3 euro extra voor je kaartje dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt? Wat stom!
Bij de bioscopen hier in de buurt krijg je ze altijd gratis te leen.
Dit lijkt mij een oplossing vanuit FOK! ? dus Disney is hier in gebreken ? was er nog wel contact na de kerstvakantie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:38 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dank!
Er was net een heel klein plat pakketje bij de post voor Tobias. Erin zat een briefje waarin stond dat het echte prijzenpakket nooit is aangekomen. Er stond ook dat ze het kunstwerk erg mooi vonden en hoopten dat hij met de bijgevoegde prijs tóch ook blij zou zijn (briefje zie ik even niet liggen nu).
Tobias zag al snel wat het was: 2 vrijkaartjes voor de nieuwste film Frozen in 3D. Tobias is er helemaal gelukkig mee want hij wil al weken met me naar de film!!
Tobias is er erg blij mee!
Briefje is 'ondertekend' met The Walt Disney Company Benelux.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:24 schreef Syd het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een oplossing vanuit FOK! ? dus Disney is hier in gebreken ? was er nog wel contact na de kerstvakantie.
Is even opsturen geen optie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef Gwywen het volgende:
Oe, ik kan die kaartjes pas eind van de maand bij m'n ouders ophalen, hopelijk draait die film dan nog.
Bedankt voor je inzetquote:
Hier ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:15 schreef Saffier het volgende:
En net zat er bij de post een monsters dvd! Top!!
Jij kan er verder niets aan doen (denk ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef Bart het volgende:
Geen dank! Jullie bedankt voor het geduld.
ik werk niet bij postnl neequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef FF het volgende:
[..]
Jij kan er verder niets aan doen (denk ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |