SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JR-Style-93 op 10-11-2013 23:28:59 ]Oh.
Ja het Ajax-systeem is een lastige. Maar daarom moet je spelers ervoor kopen of uit de jeugd doorschuiven die daar in meekunnenquote:Op zondag 10 november 2013 15:25 schreef CaasS het volgende:
Weet ik wel, maar als je het elftal langsloopt heb je een keeper die moet kunnen meevoetballen, 2 voetballende verdedigers, 2 backs die de voorzetten moeten kunnen geven, 2 half spelers en 2 buitenspelers en zelfs dat is niet in staat om te voetballen als er een spits in loopt die dat minder kan.
Mag ook wel tegen de nummer 17.quote:Op zondag 10 november 2013 15:23 schreef S0nic het volgende:
Gaan we dan eindelijk een uitwedstrijd winnen
Leuk allemaal maar die is gewoon te oudquote:Op zondag 10 november 2013 15:45 schreef MrStock het volgende:
Beetje meer respect voor Poulsen... ik zie ook liever Blind maar het is nu niet ineens alsof we nu moeten verliezen tegen dit NEC omdat Poulsen erin staat. Als je in de 49e minuut wisselt zal het wel met voorzorgsmaatregelen te maken hebben mbt Blind...
Te oud.... right... Wat zijn Giggs, Scholes, Zanetti etc dan wel niet? Bejaard?quote:Op zondag 10 november 2013 15:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk allemaal maar die is gewoon te oud
Ja Poulsen is ook net zo goedquote:Op zondag 10 november 2013 15:54 schreef MrStock het volgende:
[..]
Te oud.... right... Wat zijn Giggs, Scholes, Zanetti etc dan wel niet? Bejaard?
Klopt. Blind dus last van enkel.quote:Op zondag 10 november 2013 15:45 schreef MrStock het volgende:
Beetje meer respect voor Poulsen... ik zie ook liever Blind maar het is nu niet ineens alsof we nu moeten verliezen tegen dit NEC omdat Poulsen erin staat. Als je in de 49e minuut wisselt zal het wel met voorzorgsmaatregelen te maken hebben mbt Blind...
Zeg dan dat hij vaak niet durft aan te vallen ofzo,noem in ieder geval iets op het voetballend aspect op. Te oud is geen reden...quote:Op zondag 10 november 2013 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Poulsen is ook net zo goed
Kan het niet aangelopen krijgen . Blind was overal , Poulsen blijft graag tussen de 2 centrale verdedigers staanquote:Op zondag 10 november 2013 15:56 schreef MrStock het volgende:
[..]
Zeg dan dat hij vaak niet durft aan te vallen ofzo,noem in ieder geval iets op het voetballend aspect op. Te oud is geen reden...
Nou kom je tenminste met argumenten aan. Ben het overigens met je eens. Maar als back-up vind ik hem wel goed genoeg. Hij zit er toch redelijk vaak tussen met aanvallen van de tegenpartij, durft een klootzak te zijn (wat bij dit Ajax wel eens nodig is), maar is inderdaad soms té verdedigend en kiest te vaak voor balletje breed of terug waar vooruit een veel betere optie was. Alhoewel hij het deze wedstrijd ietswat beter doet, maarja, het is ook maar NECquote:Op zondag 10 november 2013 15:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan het niet aangelopen krijgen . Blind was overal , Poulsen blijft graag tussen de 2 centrale verdedigers staan
quote:Op zondag 10 november 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Siem in de spits en dan is het leven beter alles.
Dat klootzak-gehalte valt bij Ajax nog mee , vroeger was die 10 keer ergerquote:Op zondag 10 november 2013 16:00 schreef MrStock het volgende:
[..]
Nou kom je tenminste met argumenten aan. Ben het overigens met je eens. Maar als back-up vind ik hem wel goed genoeg. Hij zit er toch redelijk vaak tussen met aanvallen van de tegenpartij, durft een klootzak te zijn (wat bij dit Ajax wel eens nodig is), maar is inderdaad soms té verdedigend en kiest te vaak voor balletje breed of terug waar vooruit een veel betere optie was. Alhoewel hij het deze wedstrijd ietswat beter doet, maarja, het is ook maar NEC
Ja ik kende hem niet voordat hij bij Ajax kwam. Maar zoals hij deed tegen Toivonen en van Bommel, durft bijna geen andere speler van Ajax te doen...quote:Op zondag 10 november 2013 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat klootzak-gehalte valt bij Ajax nog mee , vroeger was die 10 keer erger
Dat klopt , maar vroeger had hij die 2 geblesseerd eruit geschoptquote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ja ik kende hem niet voordat hij bij Ajax kwam. Maar zoals hij deed tegen Toivonen en van Bommel, durft bijna geen andere speler van Ajax te doen...
de Materazzi onder de VM's dusquote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat klopt , maar vroeger had hij die 2 geblesseerd eruit geschopt
v Rhijn - Veltman - Denswil - Boilyquote:
2 punten voor op PSV.quote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef over_hedge het volgende:
Spelen wel lekker. En psv gaat ook weer punten verspelen.
Wat je wel niet kan bereiken als je een keertje wintquote:Op zondag 10 november 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 punten voor op PSV.
1 op Twente.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je wel niet kan bereiken als je een keertje wint
Als de Jong maar in de spits blijft staan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:22 schreef CaasS het volgende:
Lekker relaxt potje. Niets aan de hand zo.
Nu interlandweekje toch? En daarna Duarte weer terug, Moisander weer helemaal fit en Bojan komt is dan weer bijna fit.
Hopelijk blijft hij staan, en komt hij niet weer op het middenveld als er wat spelers terugkomen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Jammer dat Siem de Jong pas na 13 wedstrijden in de spits begon.
----------------Blind----------quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij staan, en komt hij niet weer op het middenveld als er wat spelers terugkomen.
Al deed Klaassen het ook niet onaardig. Maar dat is een prima opstelling jaquote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
----------------Blind----------
-------Serero------Duarte
Schöne---De Jong---Bojan
Was dat nou zo moeilijk Frank?
Word in de etalage gezet denk ik. Zodat hij hierna verpatst kan worden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
Sigthorsson kan niet meer. Ongeschikt voor Ajax
Als Siem in de spits word gezet, weet je eigenlijk al dat Frank erkend dat er een spitsenprobleem is. Dit doet hij namelijk al 3 jaar.quote:Op zondag 10 november 2013 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word in de etalage gezet denk ik. Zodat hij hierna verpatst kan worden.
En telkens creëert hij het probleem weer door Siem op het middenveld te zetten.quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Siem in de spits word gezet, weet je eigenlijk al dat Frank erkend dat er een spitsenprobleem is. Dit doet hij namelijk al 3 jaar.
Daar zit ook wat in...quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En telkens creëert hij het probleem weer door Siem op het middenveld te zetten.
Maakt de kater ook minder ergquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Eindelijk eens een middagje waar makkelijk gaat
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 10-11-2013 om 17:01:53Sinds Jasper Cillessen erin staat heeft Ajax 4x de nul gehouden, tegenover 0x in de zes wedstrijden daarvoor. #necaja [via @RemivdVecht] reageer retweet
Veltmanquote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef wieisboos het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 10-11-2013 om 17:01:53Sinds Jasper Cillessen erin staat heeft Ajax 4x de nul gehouden, tegenover 0x in de zes wedstrijden daarvoor. #necaja [via @RemivdVecht] reageer retweet
Neen. Siggy stond op links.quote:Op zondag 10 november 2013 17:13 schreef MouzurX het volgende:
Maar siggy stond in de basis in de spits met de jong op het middenveld waarna siggy werd gewisseld en de jong de spits positie overnam?
(Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien)
Oke duidelijk, bedanktquote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Neen. Siggy stond op links.
Middenveld was Klaassen, Serero en Blind
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 10-11-2013 om 17:17:03F: drie punten, de nul achterin en bij vlagen zeer goed gevoetbald. Dus met goed gevoel de interlandperiode in. #necaja @AFCAjax reageer retweet
Zal wel op de boot met Sinterklaas meekomen denk ik.twitter:BoKrkic twitterde op zondag 10-11-2013 om 16:44:51Important win before the International break!! Great goals @siemdejong @NicoBoilesen !!!! 👍 #necaja See you very soon! reageer retweet
quote:Op zondag 10 november 2013 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Zal wel op de boot met Sinterklaas meekomen denk ik.twitter:BoKrkic twitterde op zondag 10-11-2013 om 16:44:51Important win before the International break!! Great goals @siemdejong @NicoBoilesen !!!! 👍 #necaja See you very soon! reageer retweet
Eerder Bojan en Duarte.quote:Op zondag 10 november 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu nog Moisander terug en Ajax verliest niet meer. Overigens vind ik Klaassen het best aardig doen, beter dan verwacht.
Echt he. Wie heeft dat shirt bedacht?quote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Eerste uitpot zonder roze shirt, eerst uitwinst, toeval? I think not.
Ja, dat zal wel maar dat maakt het nog niet mooiquote:
quote:In Nederland werkt het bedrijf hard aan de naamsbekendheid en debuteert het binnenkort als shirtsponsor in de Nederlandse voetbalstadions
Hoezo Vitesse geen serieuze concurrent? Ze waren veel sterker laatst tegen ons. Als ze nog wat spelers bijhalen zijn ze de gevaarlijkste titelkandidaat imo.quote:Op zondag 10 november 2013 17:57 schreef Pedroso het volgende:
Duarte erbij ipv Klaassen (ondanks dat ie het niet slecht doet) en Bojan die het mag uitvechten met Schone en De Jong gaat Ajax er alleen maar sterker op worden.
Nu nog even een gelijkspelletje bij Fey-AZ en we zijn de winnaar van het weekend (samen met Vitesse, die ik niet als een serieuze concurrent zie overigens).
Hebben een paar aardige voetballers maar er loopt ook veel middelmaat rond.quote:Op zondag 10 november 2013 18:43 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hoezo Vitesse geen serieuze concurrent? Ze waren veel sterker laatst tegen ons. Als ze nog wat spelers bijhalen zijn ze de gevaarlijkste titelkandidaat imo.
Ezra Walian.quote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Zit er eigenlijk een goede spits in de jeugd? Iemand die wel scoort.
Ja, ik moet het nog maar zien. Qua geld een prima sponsor maar qua bedrijf heb ik er helemaal niks mee.quote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef j0rdiiii het volgende:
MT.nl - De 7 gezichten van groeiwonder Huawei
[..]
Jep, ik had liever gehad dat een Sony het dan zou wordenquote:Op zondag 10 november 2013 19:56 schreef Seam het volgende:
Huawei zit wel veel geld in, maar vind het een afschuwelijk merk.
Twente.quote:Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef Salami3006 het volgende:
Alleen PSV en PEC Zwolle hebben minder goals tegen gekregen dan Ajax.
Dat is afwachten ja, hij vraagt om een spits die scoort. Walian heeft wel een drive die je zelden ziet.quote:Op zondag 10 november 2013 19:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een echte topper gaat worden.
Als je wilt dat het nog wat gaat worden dan moet je je ziel verkopen en gewoon voor het grote geld gaan anders kom je echt nooit meer mee.quote:Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jep, ik had liever gehad dat een Sony het dan zou wordenMja, we gaan het wel zien. Had wel verwacht dat er nu al iets bekend zou worden hoewel de geruchten er zijn over een nieuwe sponsor i.c.m. eventueel nog een sponsor voor het stadion en dan het stadion overnemen.
Heineken in 2015 terug in de Arena en het gaat nog wat worden
Ja, hopen dat er een sjeik langskomt.quote:Op zondag 10 november 2013 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je wilt dat het nog wat gaat worden dan moet je je ziel verkopen en gewoon voor het grote geld gaan anders kom je echt nooit meer mee.
Jordania is vrij nu.quote:Op zondag 10 november 2013 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, hopen dat er een sjeik langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |