quote:Op zondag 10 november 2013 20:52 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb de verwarming een tikkie hoger gezet voor vannacht, lekker rebels 20,0 in plaats van 19,5. En nu ga ik afsluiten, tot morgen
Yep, en ik ben dus geen anorectische calorieteller.quote:Op zondag 10 november 2013 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb ik nog nooit op
Nogal een caloriebom?
quote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Berlijn is na minder dan een halve dag al top!
Na 3 haltes U-bahn (de U2) meteen al Glühwein, Bratwurst en Weihnachtsmarkt (!!) op de Potsdammer Platz, een cultureel feestje even verderop bij de Brandenburger Tor, om vervolgens via Unter den Linden en de Friedrichstrasse naar Hackescher Markt te lopen en daar in de buurt hebben we ons te pletter gegeten aan miso soup, zeewier salade en sushi voor 3 keer niks. We hebben het zelfs meegenomen als midnight snack, mw. MM had iets te veel besteld...
Daarna weer teruggelopen naar de Potsdammer Platz en ons verbaast over de enorme gebouwen overal.
Jullie hebben niets te veel gezegd, schitterend hier na slechts een fractie van de stad te hebben gezien...
Zou de stad niet als de mooiste beschouwen maar de sfeer is er prima en altijd wel wat leuks te doen. Veel plezier nog daar!quote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
end hier na slechts een fractie van de stad te h
quote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Berlijn is na minder dan een halve dag al top!
Na 3 haltes U-bahn (de U2) meteen al Glühwein, Bratwurst en Weihnachtsmarkt (!!) op de Potsdammer Platz, een cultureel feestje even verderop bij de Brandenburger Tor, om vervolgens via Unter den Linden en de Friedrichstrasse naar Hackescher Markt te lopen en daar in de buurt hebben we ons te pletter gegeten aan miso soup, zeewier salade en sushi voor 3 keer niks. We hebben het zelfs meegenomen als midnight snack, mw. MM had iets te veel besteld...
Daarna weer teruggelopen naar de Potsdammer Platz en ons verbaast over de enorme gebouwen overal.
Jullie hebben niets te veel gezegd, schitterend hier na slechts een fractie van de stad te hebben gezien...
Heel groen en veel mooie gebouwen dat welquote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou de stad niet als de mooiste beschouwen maar de sfeer is er prima en altijd wel wat leuks te doen. Veel plezier nog daar!
quote:
Ik blijf volgens mij de enige Nederlander die Berlijn weinig aan vind. Ben er 2 keer geweest en ook de 2e keer werd het niet beter.quote:Op maandag 11 november 2013 06:04 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen allemaal.
MM ik ben weg van je omschrijving. Maar dat is precies zoals Berlijn is.
niet gezien maar wel gehoord dat er een bruidsfeest wasquote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo gister nog een bruidspaar gezien in Tivoli?
dat eerste had je al eens gezegdquote:Op zondag 10 november 2013 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yep, en ik ben dus geen anorectische calorieteller.
Ik ben nog nooit in Berlijn geweest. Wordt eens tijd.
Was ook geen verrassing natuurlijk, die arme orka had meer dan 10 jaar in gevangenschap geleefd.quote:
Ik hoorde het ja, vrij kansloosquote:Op maandag 11 november 2013 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-van-zoon-goud.html
Ik schatte hem al niet bepaald hoog in, maar als je je kind zo durft te noemen schrijf ik je echt af hoor
En dan verbaasd zijn als je kind later gepest of uitgelachen wordquote:Op maandag 11 november 2013 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-van-zoon-goud.html
Ik schatte hem al niet bepaald hoog in, maar als je je kind zo durft te noemen schrijf ik je echt af hoor
Ik vind het in jouw geval wel gepermitteerd nuquote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
Ja, maar we zijn met z'n tweetjes thuis nu he?Niet dat ik nog veel kan beginnen, maar toch. 2 uurtjes in de week, echt wat een luxe.
![]()
HOe is het met jullie?
Oh lekker joh zo. Ga je iets leuks doen vanmiddag/ vanavond?quote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het in jouw geval wel gepermitteerd nu
Met mij (ik zal niet voor iedereen spreken) gaat alles goed
Druk op werk maar vind het ook wel lekker, de dagen vliegen voorbij
En vandaag mag ik 2 uur eerder weg
Mijn moeder is jarig maar ze denkt dat ik niet langskom omdat we het gisteren al gevierd hebben. Maar ik ga stiekem G ophalen en dan rij ik door naar wijk als verrassingquote:Op maandag 11 november 2013 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh lekker joh zo. Ga je iets leuks doen vanmiddag/ vanavond?
dan kun je nog beter doen alsof je niet thuis bentquote:Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef Soempie het volgende:
Geef ze mandarijntjes of nog beter appels.
Dank je.quote:Op maandag 11 november 2013 15:15 schreef Soempie het volgende:
Hier wordt er niet aan Sint Maarten gedaan.
Beterschap TM.
Zenuwslopend is dat ja...ik hoop dat je een goed tegenbod krijgtquote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Beterschap TM!
Wat ik nog vergat te zeggen is dat ik half dood ga van de spanning: er ligt al sinds woensdag ofzo een derde bod voor t huis, maar we hebben nog geen tegenbod weer gekregen. The suspense....!
En er is wel veel belangstelling voor het huis
Zo lang het onder de vraagprijs blijft gaan we het komend bod sowieso accepterenquote:Op maandag 11 november 2013 15:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zenuwslopend is dat ja...ik hoop dat je een goed tegenbod krijgt
dus als je een tegenbod krijgt is het verkocht, want ze zullen geen tegenbod hoger dan de vraagprijs neerleggenquote:Op maandag 11 november 2013 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo lang het onder de vraagprijs blijft gaan we het komend bod sowieso accepterenWe willen dit huis HEBBEN!
Heerlijk! Maar:quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Soempie het volgende:
Heb ik veel gemist hier?
We hebben vanaf donderdag een hulp in het huishouden.![]()
waarom neem je een hulp in de huishouding als je vindt dat het zelf moet kunnen?quote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef Soempie het volgende:
Ja, maar we zijn met z'n tweetjes thuis nu he?Niet dat ik nog veel kan beginnen, maar toch. 2 uurtjes in de week, echt wat een luxe.
![]()
Ik moest echt even denken waarom in vredesnaamquote:Op maandag 11 november 2013 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd MaJo!
Hier ook goed, heb mn favoriete werkdag vandaag; 4 uurtjes en dan lekker thuis met E
Knijp m wel een beetje voor straks trouwens, heb helemaal geen snoep in huisMaar hopen dat er geen kindjes langskomen...
Of ik moet zo nog even langs de winkel, maar dan zul je zien dat ik ermee blijf zitten
ja ken ze, was uitgenodigdquote:Op maandag 11 november 2013 08:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
niet gezien maar wel gehoord dat er een bruidsfeest wasjij kent ze dus? Hebben ze nog last gehad van qotsa? Kan me niet voorstellen dat ze het niet gehoord hebben
optreden was erg tof!
Tinu, het feestje van het kindje waar ik heen zou gaan is afgelast omdat ze ziek was. Ik had een bestuurbare kat gekocht, die ga ik binnenkort langsbrengen
MM goeie berichten uit BerlijnCobra ik zal zo mijn bericht doorsturen
Gisteren uit eten geweest voor mijn moeders verjaardag, altijd leukze is vandaag jarig dus we hebben taart bij de koffie
Gijsbert of Maartje?quote:Op maandag 11 november 2013 16:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ken ze, was uitgenodigdéén van de twee is gerennomeerd muziekjournalist, die vond het dus niet erg
al hadden ze zelf ook veel muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Maar eigenlijk omdat er gewoon leukere dingen te doen zijn, natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef B.ertha het volgende:
waarom neem je een hulp in de huishouding als je vindt dat het zelf moet kunnen?
quote:Op maandag 11 november 2013 16:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gijsbert of Maartje?MaartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zus van één van beste vriendinnen in A'dam.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
oh en gijsbert is de journalist ja, maar ik ken maartjequote:Op maandag 11 november 2013 16:38 schreef MaJo het volgende:
Trouwens als die gerenommeerde popjournalist is wie ik denk dat hij is mag je zeker eens een balletje voor me opgooien![]()
Ah okquote:Op maandag 11 november 2013 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
MaartjeZus van één van beste vriendinnen in A'dam.
Gijsbert K. gok ik zo?quote:Op maandag 11 november 2013 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh en gijsbert is de journalist ja, maar ik ken maartje
ja die jaquote:Op maandag 11 november 2013 16:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
[..]
Gijsbert K. gok ik zo?Ik wil zijn baan
Ik ben het bijna altijd eens met hem, hij schrijft soms exact wat ik denk. Wat mij alleen maar bevestigd dat ik er dus ook gewoon goed in benquote:
Moet je het wel ook goed op papier kunnen verwoordenquote:Op maandag 11 november 2013 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het bijna altijd eens met hem, hij schrijft soms exact wat ik denk. Wat mij alleen maar bevestigd dat ik er dus ook gewoon goed in ben
Volgens mij gaat me dat wel aardig afquote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moet je het wel ook goed op papier kunnen verwoorden
Had ik in Nederland geweest dan was ik dus ook in Tivoli geweestnet jammer
volgens mij (en Twitter) hebben ze er wel wat van mee kunnen pikkenquote:Op maandag 11 november 2013 16:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat me dat wel aardig af
Ik vroeg me trouwens al af waarom er geen recensie van hem was verschenenIk neem aan dat ze de Spiegelbar en de grote zaal wel goed gescheiden hebben gehouden? Anders was het hele huwelijksfeest naar het concert geweest waarschijnlijk
Kan me ook niet voorstellen dat ze er niets van gehoord hebben, die gasten spelen nogal hardquote:Op maandag 11 november 2013 16:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens mij (en Twitter) hebben ze er wel wat van mee kunnen pikken
ze hadden wel zelf ook bandjes, maar volgens mij konden ze wel er heen. Net als dat wij ooit een event hielden in Paradiso terwijl dezelfde avond het toen redelijk populaire Novastar er speelde. Konden ook gewoon heen en weer.quote:Op maandag 11 november 2013 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze er niets van gehoord hebben, die gasten spelen nogal hard
Hier is er een optocht met draaiorgel en onder begeleiding van ouders met reflecterende vesten. Die hebben ze nu al aan en de kinderen lopen al met lampions rond, terwijl het verdomme nog licht is buitenquote:Op maandag 11 november 2013 15:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank je.
Hier wel, zelfs een optocht door het binnenstadje geloof ik.
Je hebt ook niks in huis?quote:Op maandag 11 november 2013 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Draaiorgel staat aan en is binnen te horen. Ik geloof dat mijn flat het startpunt is, dus een ideaal moment om eens boodschappen te gaan doen
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 11 november 2013 17:35 schreef Soempie het volgende:
Wiebel en ik zijn vandaag 6 jaar samen.
Ze hadden de muziekkeus er ook niet op aangepast. Een nummer dat ik herkende en waarvan ik de titel weet is The Sailor's Hornpipe. En een stereotiep feestmuziekje waarvan ik de titel niet weet, maar waarvan de melodie te omschrijven is als 'jaaa la la la la la la laaaaaaaaaaaa ja la la, ja la la la laaaaaa la'.quote:Op maandag 11 november 2013 17:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Draaiorgels zijn sowieso vreselijk
Jawel hoor, rum, vodka, jenever, bourbon, maar ook speculaas en nog wat andere dingen. Ik geef er echter de voorkeur aan om 'niet thuis' te zijnquote:
jullie hebben elkaar ontmoet bij lampionlicht?quote:Op maandag 11 november 2013 17:35 schreef Soempie het volgende:
Wiebel en ik zijn vandaag 6 jaar samen.
sterktequote:
Nog altijd niet goedquote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef Soempie het volgende:
Sterkte PS. Laatste wat ik meegekregen had was dat hij een operatie moest? Hoe is het nu?
quote:Op maandag 11 november 2013 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nog altijd niet goedIk denk niet dat 'ie er nog uit komt
ja die hoop is van mijn kant wel weg ja. Maar misschien ben ik te pessimistischquote:Op maandag 11 november 2013 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nog altijd niet goedIk denk niet dat 'ie er nog uit komt
Ja dat was wel echt het heftigste tot noch toe. We weten dus niet precies wat hij wel en niet mee krijgtquote:Op maandag 11 november 2013 18:39 schreef Soempie het volgende:
Heb je posts teruggelezen in het vorige tropic. Dat hij moest huilen..Zulke dingen krijgt hij dus wel mee?
En voor jou eenHeftig, lief dat je hem zo vaak opzoekt.
Vandaag 8 wekenquote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef MaJo het volgende:
Hoe lang ligt hij nu in coma PS? Mijn vader heeft ook 3 weken in coma gelegen en het zag er slecht uit, miracles do happen. Ik denk aan je
Dat mag altijdquote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik verwacht ook niet van jullie dat jullie er elke keer wat over zeggen, ik vind het fijn om het kwijt te kunnen. Nu wel weg
maar zonder voorbehoud bouwkundige keuring? Weet je zeker dat er geen rare dingen aan t licht kunnen komen?quote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
Whaaa er is bericht van de makelaar!!
Er ligt een tegenbod: 153000, met financieringsvoorbehoud, maar zonder de voorbehoud bouwkundige keuring. Dat is nl het bod wat de andere bieder heeft gedaan. Als we nu ja zeggen zijn wij de kopers
het huis van de schilder staat altijd slecht in de verf en bij de loodgieter thuis lekt de kraan hequote:Op maandag 11 november 2013 19:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zouden jullie doen? De huidige eigenaar is docent bouw en techniek oid en heeft de verbouwingen zelf gedaan met bevriende beunhazen.
ff gemist, wat is het voor woning? Appartement of nagenoeg nieuwbouw zou ik zonder bouwkundige keuring wel doen, maar anders nietquote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
Whaaa er is bericht van de makelaar!!
Er ligt een tegenbod: 153000, met financieringsvoorbehoud, maar zonder de voorbehoud bouwkundige keuring. Dat is nl het bod wat de andere bieder heeft gedaan. Als we nu ja zeggen zijn wij de kopers
precies. Rare eis.quote:Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
En als de verkopende partij de keuring niet als voorbehoud wil opnemen, zijn ze dan ergens bang voor?
Ik ben heel blij voor je dat je het kunt kopen, maar het is niet zomaar iets he.
Owwww zeg dat nou niet!!quote:Op maandag 11 november 2013 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het huis van de schilder staat altijd slecht in de verf en bij de loodgieter thuis lekt de kraan he
ik wilde je vreugde niet verpesten, sorryquote:
Eengezinswoning, bouwjaar 1979. Maar de huidige eigenaar heeft er 4 kantelramen, een badkamer en een keuken ingezet. Ohja en de oude bijkeuken uitgebroken.quote:Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef Bart het volgende:
[..]
ff gemist, wat is het voor woning? Appartement of nagenoeg nieuwbouw zou ik zonder bouwkundige keuring wel doen, maar anders niet
Dat. Ik zou eerst eens aan de makelaar vragen waarom de verkoper dat voorbehoud niet wil.quote:Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
En als de verkopende partij de keuring niet als voorbehoud wil opnemen, zijn ze dan ergens bang voor?
Ik ben heel blij voor je dat je het kunt kopen, maar het is niet zomaar iets he.
Nou het is vooral volgens mij dat de andere koper dat voor heeft gesteld.quote:Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan zou ik er niet lekker mee zitten om het zonder keuring te kopen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eengezinswoning, bouwjaar 1979. Maar de huidige eigenaar heeft er 4 kantelramen, een badkamer en een keuken ingezet. Ohja en de oude bijkeuken uitgebroken.
En dat?quote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef Soempie het volgende:
Vreemd LB. Kunnen jullie -grote- onverwachte uitgaven hebben, mocht er toch iets aan het licht komen?
die kans is er wel ja met huizen uit die tijdquote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Betonrot geen groot risico meer voor die periode?
So truequote:Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you ziet LB vertwijfeld naar haar monitor/ telefoon kijken en zich afvragen waarom ze het nieuws over het huis hier gepost heeft
Precies, wat een rare voorwaarde.quote:Op maandag 11 november 2013 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Laat ze maar met argumenten komen waarom ze geen bouwkundige keuring willen
Dan is het DDR Museum een aanrader.quote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
De hele geschiedenis met de muur fascineert ons enorm
Wellicht, maar ik wil vooral buiten zijn en mijd een beetje de musea. Alleen daar kan je al 3 weken mee vullen hier. Maar ddat gaan we een andere keer nog wel eens doen, ideeën voor vervolgbezoeken zijn er al...quote:
Ik hoop het beste voor jullie, wat dat dan ook mogen zijn onder deze omstandigheden...quote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
En iedereen bedankt voor t meedenken... ik laat zsm weten wat het wordt!!!
Tof.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Neeveels te koud en was er niet op gekleed
Met warme chocolademelk.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 03:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die kocht ik in het ziekenhuis al voor op weg naar de metro
ik lees meequote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik wil vooral buiten zijn en mijd een beetje de musea. Alleen daar kan je al 3 weken mee vullen hier. Maar ddat gaan we een andere keer nog wel eens doen, ideeën voor vervolgbezoeken zijn er al...
En Bart, als je meeleest, als je hier begin december bent, kan je je lol op.
De nu grotendeels nog in aanbouw zijnde kerstmarkten lopen dan naadloos in elkaar over.
Het voordeel is nu wel dat vele Gluhwein tenten al open zijn en dat is met de kou hier geen verkeerd ding...
Voortaan iets eerder richting de bushalte dan maar?quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:01 schreef Lotusss het volgende:
Bus weer te vroeg vertrokken. Het is dat ik de bus voor mijn neus zag langs rijden, anders had ik zo 10 minuten blijven wachten voor Jan Lul. Leuke is: volgende bus komt pas over een uur
Bier laten rijpen op deze vatenquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
Nice, wat ben je nu weer van plan Nem?
Ach, die lijken toch allemaal op elkaar, vind ze niet bijzonder.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:37 schreef Puala het volgende:
Als je achterop een auto botst kan dat maar beter een leuke auto zijn toch? Porsche 911, check
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier laten rijpen op deze vaten
En voordat het bier erin gaat kijk ik natuurlijk wel of er niet nog een litertje inzit. Dat gebeurt nog wel eens
Ik ben geschrokken en heb hoofpijn + last van mijn schouders. Huisarts al gebeld en zij geven aan dat als het erger word ik langs mag komen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach, die lijken toch allemaal op elkaar, vind ze niet bijzonder.
Maarreh ... schade? En hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:37 schreef Puala het volgende:
Als je achterop een auto botst kan dat maar beter een leuke auto zijn toch? Porsche 911, check
Mjah ik dacht ook al meteen dat een botsing met jouw lijf nog wel linker kan zijn dan bij iemand die geen lichamelijke klachten heeft.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben geschrokken en heb hoofpijn + last van mijn schouders. Huisarts al gebeld en zij geven aan dat als het erger word ik langs mag komen.
En schade.. valt mee. De tegenpartij wat krasjes en meer niet. Mijn bumper is los geklikt op een bepaald punt, spatbord ook los en knipperlicht doet het niet meer. Maar ik was al onderweg naar de garage, dus daar staat hij nu en ze kijken m gelijk even na.
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:37 schreef Puala het volgende:
Geen Ekdom in elk gevalquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:41 schreef Cobra4 het volgende:
Etc: vanmiddag om 1630 bekendmaking van wie er het glazen huis in zullen gaan.
Daar kunnen ze alleen maar op vooruit gaan. Ik vind ze alles behalve mooiquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:37 schreef Puala het volgende:
Nee, die ging een eetgelegenheid opzetten zodat de mensen zich vol kunnen vreten terwijl de arme kindjes in Afrika gesteund worden...toch?quote:
Zonder Ekdom is het toch minder leukquote:
Ja, jammer.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder Ekdom is het toch minder leuk
Ja dat is ook wel waar ik bang voor ben eigenlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah ik dacht ook al meteen dat een botsing met jouw lijf nog wel linker kan zijn dan bij iemand die geen lichamelijke klachten heeft.
Goed uitkijken heen niet bang worden om te rijden
Er zijn ook zeer zeker lelijkere auto'squote:Op dinsdag 12 november 2013 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kunnen ze alleen maar op vooruit gaan. Ik vind ze alles behalve mooi
Whutquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel waar ik bang voor ben eigenlijkIk belde ook naar de revalidatie op voor advies, maar daar snapte ze totaal niet waarom ik belde
![]()
Sterktequote:Doe ik en doe mijn best. Als ik rode achterlichten zie oplichten krijg ik wel een paniekgolf door me heen op het moment
[..]
Ja dat vind ik wel. Ik ga er ook zeker bij een volgende afspraak eens over beginnen, want het kan best zijn dat ik warrig was in mijn vraag.. maar dan nog moeten ze doorvragen ipv na 2 zinnen het al af te kappen en aan te geven dat ze niet snappen waar ik om bel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whutzij zouden dat júist moeten snappen toch
Komt goed, dankjewelquote:[..]
Sterktedesnoods even met iemand naast je een eindje gaan rijden als dat lukt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
153.000 mét keuring!!Verkocht onder voorbehoud!!!
Was dus een pressiemiddel van de tweede bieder; de verkoper vond het zelf ook een beetje raar
Nee, niet altijd. Sorry. Ik had onze gezamenlijke rekening de eerste keer voor de gein ingevoerd als "jij en ik" precies vanuit die verwachting en dat is altijd zo gebleven. Voor bedrijven wordt het vaak wel verbeterd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:13 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd LB![]()
Ik heb zoiets doms gedaanIk heb lubje mijn rekeningnummer verkeerd doorgegeven
Dat betekent waarschijnlijk dat iemand anders nu heel erg blij is met zijn bedrag
Maar als het goed is wordt het automatisch teruggestort toch als naam en rekeningnummer niet overeen komen? Ik heb ING.
FML
Ik heb al eens eerder mijn nummer verkeerd doorgegeven (quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Sorry. Ik had onze gezamenlijke rekening de eerste keer voor de gein ingevoerd als "jij en ik" precies vanuit die verwachting en dat is altijd zo gebleven. Voor bedrijven wordt het vaak wel verbeterd.
Je kunt het wel aanvragen en hopen op eerlijkheid van die klant. De bank vraagt hem/haar dan gewoon om het terug te geven.
Het is niet automatisch teruggekomen dus? Meestal wordt er bij oude postbankrekeningen goed gekeken of naam en nummer overeen komen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:23 schreef lubje25 het volgende:
T komt vast goed. Ga kijken of ik het kan storneren oid.
En dat doen ze volgens mij ook niet meer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is niet automatisch teruggekomen dus? Meestal wordt er bij oude postbankrekeningen goed gekeken of naam en nummer overeen komen.
Tijdje geleden is het nog wel gebeurd bij mijquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat doen ze volgens mij ook niet meer.
Ik weet het niet zeker hoor, laat ik dat voorop stellen. Ik zou sowieso je bank bellen en het uitleggen, zij weten zeker wat moet gebeuren/geregeld kan worden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tijdje geleden is het nog wel gebeurd bij mijper wanneer zou dat verandert zijn?
Heb ik gedaan maar zij kunnen me verder niet helpen omdat Lubje het geld heeft overgemaakt en niet ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, laat ik dat voorop stellen. Ik zou sowieso je bank bellen en het uitleggen, zij weten zeker wat moet gebeuren/geregeld kan worden.
Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een beetje zitten zoeken, ING controleert blijkbaar alleen overboekingen die van giro- naar girorekening gaan, dan zou je een melding krijgen of het klopt (naam en rekeningnummer) zodat je kunt controleren.
Bedragen onder de 1250 worden niet meer automatisch gecontroleerd op naam/nummer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:13 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd LB![]()
Dat betekent waarschijnlijk dat iemand anders nu heel erg blij is met zijn bedrag
Maar als het goed is wordt het automatisch teruggestort toch als naam en rekeningnummer niet overeen komen? Ik heb ING.
FML
Dat is rap. Ging vanzelf?quote:
Heb het niet hoeven stornerenquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Was dus een pressiemiddel van de tweede bieder; de verkoper vond het zelf ook een beetje raar
Naar de naam wordt niet gekeken, mijn moeder zette ooit eens een verkeerd cijfertje, nummer bleek ook te bestaan maar naam was echt heel anders. Is gelukkig wel snel teruggekomen. Is het wel een bestaand rekeningnummer?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:13 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd LB![]()
FML
Cool, waar heb je wat gekocht ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Aggos, dikke stress moet dat zijn geweest. (voor de overboeker dan)quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:33 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel eens uit mijn bed gebeld door de bank omdat iemand per ongeluk haar spaargeld naar mijn rekening had overgemaakt.
Wekenlang temperaturen net boven het vriespunt en veel neerslag?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, we krijgen weer een horrorwinter lees ik op de FP. Ben benieuwd.
Dat klinkt me zéker erger in de oren dan -18C en veel sneeuw.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wekenlang temperaturen net boven het vriespunt en veel neerslag?
Niet zo verwonderlijk. Het is "geschreven" door de grootste klapmongool die er op deze aardkloot rondloopt: Djeez.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:48 schreef MaJo het volgende:
Wel een opruiend stuk zeg 'Winter des Doods' verwacht Die naam ook, "winter des doods"
super. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Maar gebaseerd op een stel wetenschappersquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk. Het is "geschreven" door de grootste klapmongool die er op deze aardkloot rondloopt: Djeez.
Dat is echt een hypersukkel.
Ja, maar Djeez maakt van "mogelijk organische moleculen op Mars aanwezig" de kop: "Leven gevonden op Mars en er is een spelletje klaverjassen gespeeld via Facetime"quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar gebaseerd op een stel wetenschappers
Ik zie dat het om Amerikaanse wetenschappers gaat. Dan zullen ze het wel niet over NL hebben.quote:Hier een nuance: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)et-wordt-zacht.dhtml
Dat is behoorlijk horror ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wekenlang temperaturen net boven het vriespunt en veel neerslag?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar Djeez maakt van "mogelijk organische moleculen op Mars aanwezig" de kop: "Leven gevonden op Mars en er is een spelletje klaverjassen gespeeld via Facetime eerste naaktbeelden op Youporn"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik verder met slapen. Doei.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik weet niet wat Ravelry is maar ik heb wel Paypal. Als dat voldoende is stuur me dan even een PM wat je precies wilquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er hier iemand met een Ravelry en Paypal account die voor mij een patroon wil aanschaffen? (Ik betaal het uiteraard terug) De meeste kan ik gewoon met CC aanschaffen maar voor deze moet ik een Paypal rekening openen en daar heb ik geen zin in.
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er hier iemand met een Ravelry en Paypal account die voor mij een patroon wil aanschaffen? (Ik betaal het uiteraard terug) De meeste kan ik gewoon met CC aanschaffen maar voor deze moet ik een Paypal rekening openen en daar heb ik geen zin in.
Een site met voornamelijk haak- en breipatronen. Volgens mij kun je er alleen niets kopen/ zien zonder account.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Ravelry is maar ik heb wel Paypal. Als dat voldoende is stuur me dan even een PM wat je precies wil
quote:
Bij de overstap naar IBAN verdwijnt de mogelijkheid dat een bedrag door 1 verkeerd cijfertje op een andere rekening terecht komt. Ze doen dan een wiskundige truc waarmee ze kunnen kijken of het rekeningnummer juist is of niet. Bij 1 cijfer verkeerd klopt de uitkomst van die truc niet en gaat de overboeking niet doorquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder mijn nummer verkeerd doorgegeven () en die vriendin kreeg het toen wel teruggestort. Hopelijk is dat nu weer zo. Anders moet Lubje het even met zijn bank opnemen, heb net even met de ING gesproken. Oh ik voel me zo dom nu
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk horror ja.
[..]
Kan me voorstellen dat dat spannend is! Lijkt me echt zo leukquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe hee wat duurt een werkdag lang als je zo hyper bent!
Ben heel benieuwd wat er de komende tijd allemaal op ons afkomt!
Dat krijg je he, als je plotseling ook de paupers erbij betrektquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef iamredleader het volgende:
Hier gelukkig "gewoon absurd druk" op werklijkt alsof we elke week een nieuwe extra taak/opdracht erbij krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat krijg je he, als je plotseling ook de paupers erbij betrekt
Mwah, paar minuutjes verder, meer nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Is dat nog gunstiger qua reistijd?
bij mij op het werk is het ook ontzettend druk. We doen al weken met z'n drieën het werk wat we eerst met z'n vijven deden dus het is aardig aanpotenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo maar weer eens op huis aan, vandaag weer belachelijk lange dag op m'n werk gehad.
Euhm, dat t een sjieke tent isquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
LB, kun jij iets zinnigs zeggen over hotel Schimmelpenninck huys in Groningen?
Nu zit ik op een prima locatie, goede catering, geweldige koffie, tof uitzicht - maar in een grote toren op de Zuidas.quote:
Als je pech hebt en aan de verkeerde kant zit heb je een straatlantaarn in je raam zo ongeveerquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef TradeMarkie het volgende:
LB, kun jij iets zinnigs zeggen over hotel Schimmelpenninck huys in Groningen?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Weten jullie nog dat ik met wat vrienden wilde karten? Ergens in mei/juni. Dat toen verzet is naar Campzone. Dat toen niet is doorgegaan.
Zondaggereserveerd en wel
Heerenveen, De Vries kartingquote:
Nice, kan ik nu al een bestellinkje van het bier plaatsen? Graag 4 flesjes van elk vat, serieus! Wil ze gebruiken bij een vatinvloed-proeverij begin volgend jaar...quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:21 schreef Nembrionic het volgende:
MM, gisteren dus 3 whiskyvaten uitgezocht voor mezelf om het bier op te leggen (wellicht ook interessant voor de andere whiskyneuzen, ondanks het feit dat het voor jou technisch niet interessant is).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het experimenteren kan later in de week beginnen
Gefeliciteerd en welkom bij de Vereniging der Hypotheekbezitters!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Maar natuurlijk kan dat!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice, kan ik nu al een bestellinkje van het bier plaatsen? Graag 4 flesjes van elk vat, serieus! Wil ze gebruiken bij een vatinvloed-proeverij begin volgend jaar...
Ik hoorde deze week dat er voorlopig nog niks met het gebouw gaat gebeuren waar ik woon... ik kan mijn lidmaatschap op die vereniging voorlopig nog lekker uitstellen dusquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en welkom bij de Vereniging der Hypotheekbezitters!![]()
Daar ben ik nog niet geweest. Ik hoor graag of het een beetje toffe baan isquote:
Carsten Ehrlich ken ik. Koopt en bottelt veel vaten zelf en hele goede ook, o.a. onder de labels The Whisky Agency, The Perfect Dram en Liquid Library. Met name de TWE bottelingen zijn zeer gewild...quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar natuurlijk kan dat!
Het leukste is:
1/4 van het bier laat ik zoals het is
De andere 3/4 ga ik verdelen over de vaten, zodat ik dus een serie van 4 krijg waarbij 1 het origineel is, de andere 3 de "whisky"-varianten.
Maar is zelfs een klein beetje meer. Zegt de naam Carsten Ehrlich jou iets?
Ik heb kunnen achterhalen hoe het met de botteling van het Bowmore-vat zit. Ik plak de reactie van die kerel wel even in een PM
Hij gaat in ieder geval kijken of hij een sample kan regelen. Dat zou ik helemaal cool vinden.
Ik had inderdaad al wat googlewerk verricht en kwam dat soort info tegenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
opt en bottelt veel vaten zelf en hele goede ook, o.a. onder de labels The Whisky Agency, The Perfect Dram en Liquid Library. Met name de TWE bottelingen zijn zeer gewild...
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had inderdaad al wat googlewerk verricht en kwam dat soort info tegen
Ik ga ervoor zorgen
Ik ga ze volgende week(of van het weekend misschien al) vullen...en dan over een maand, 2 maanden of 3 maanden(afhankelijk van de smaak) ga ik ze afvullen op fles.
Doe toch maarquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb praktisch gezien geen vergelijkingsmateriaal he
Ongetwijfeld komt dat goed.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
We moeten die hypotheek nog wel krijgen he
Maar ik denk dat dat wel goedkomt.
Ik hoef nu dat bedrag niet in euro te bieden zeker ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld komt dat goed.
Wel grappig dat jullie huis bijna hetzelfde bedrag kost als ons huis in 1991, alleen was ons bedrag nog in guldens...
Nee, mimimaal het dubbele in Euro's...quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hoef nu dat bedrag niet in euro te bieden zeker ?
Ha, dat zijn andere woningen dan die van ons, de oneven zijde van de straat/wijk. Dat waren destijds zgn. Premie A-woningen (subsidie van soms wel enkele tienduizenden guldens), wij hebben een Premie C woning (eenmalige subsidie van 1200 gulden) . Wij verdienden te veel...quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:54 schreef Whiteguy het volgende:
Hmm.. volgens funda staat er in jouw straat eea te koop voor rond de ¤ 270k. Laat nog maar even zitten
dat van die premiewoningen ken ik nog wel, weet ook nog wel dat het aardig in het nieuws was toen het afgeschaft werd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dat zijn andere woningen dan die van ons, de oneven zijde van de straat/wijk. Dat waren destijds zgn. Premie A-woningen (subsidie van soms wel enkele tienduizenden guldens), wij hebben een Premie C woning (eenmalige subsidie van 1200 gulden) . Wij verdienden te veel...![]()
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Premiewoning
Voordeel: eeeeerg lekkerquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voordelen van stoofvlees: het is lekker, niet echt moeilijk en je huis heeft urenlang een heerlijke geur.
Nadeel: duuuuuuuuuuuuurt laaaaaaaaaaaaaaaang
Mee bezig! Dit is namelijk voor morgenquote:
ik heb een giftcard voor een hotelovernachting, zij staan in de lijst met mogelijkheden en Groningen lijkt ons wel een leuke bestemmingquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Euhm, dat t een sjieke tent is
Hoezo?
Doenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb een giftcard voor een hotelovernachting, zij staan in de lijst met mogelijkheden en Groningen lijkt ons wel een leuke bestemming
En je kan er nog wat SC'ers meeten ook...quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doenmidden in het centrum (2 straten verderop is het uitgaanscentrum), mooi hotel, en Groningen is een leuke stad
ja lekker, zit ik met die shitquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar Djeez maakt van "mogelijk organische moleculen op Mars aanwezig" de kop: "Leven gevonden op Mars en er is een spelletje klaverjassen gespeeld via Facetime"
[..]
Ik zie dat het om Amerikaanse wetenschappers gaat. Dan zullen ze het wel niet over NL hebben.
Ach, de één vind Miley Cyrus leuk, de ander Lily Allen...quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit naast twee oude mannetjes die Miley Cyrus videos aan het kijken zijn
Zoals Dougie het al zong:quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja lekker, zit ik met die shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |