quote:Op zondag 10 november 2013 20:52 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb de verwarming een tikkie hoger gezet voor vannacht, lekker rebels 20,0 in plaats van 19,5. En nu ga ik afsluiten, tot morgen
Yep, en ik ben dus geen anorectische calorieteller.quote:Op zondag 10 november 2013 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb ik nog nooit op
Nogal een caloriebom?
quote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Berlijn is na minder dan een halve dag al top!
Na 3 haltes U-bahn (de U2) meteen al Glühwein, Bratwurst en Weihnachtsmarkt (!!) op de Potsdammer Platz, een cultureel feestje even verderop bij de Brandenburger Tor, om vervolgens via Unter den Linden en de Friedrichstrasse naar Hackescher Markt te lopen en daar in de buurt hebben we ons te pletter gegeten aan miso soup, zeewier salade en sushi voor 3 keer niks. We hebben het zelfs meegenomen als midnight snack, mw. MM had iets te veel besteld...
Daarna weer teruggelopen naar de Potsdammer Platz en ons verbaast over de enorme gebouwen overal.
Jullie hebben niets te veel gezegd, schitterend hier na slechts een fractie van de stad te hebben gezien...
Zou de stad niet als de mooiste beschouwen maar de sfeer is er prima en altijd wel wat leuks te doen. Veel plezier nog daar!quote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
end hier na slechts een fractie van de stad te h
quote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Berlijn is na minder dan een halve dag al top!
Na 3 haltes U-bahn (de U2) meteen al Glühwein, Bratwurst en Weihnachtsmarkt (!!) op de Potsdammer Platz, een cultureel feestje even verderop bij de Brandenburger Tor, om vervolgens via Unter den Linden en de Friedrichstrasse naar Hackescher Markt te lopen en daar in de buurt hebben we ons te pletter gegeten aan miso soup, zeewier salade en sushi voor 3 keer niks. We hebben het zelfs meegenomen als midnight snack, mw. MM had iets te veel besteld...
Daarna weer teruggelopen naar de Potsdammer Platz en ons verbaast over de enorme gebouwen overal.
Jullie hebben niets te veel gezegd, schitterend hier na slechts een fractie van de stad te hebben gezien...
Heel groen en veel mooie gebouwen dat welquote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou de stad niet als de mooiste beschouwen maar de sfeer is er prima en altijd wel wat leuks te doen. Veel plezier nog daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |