Nee.quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef dreamerbulk het volgende:
hout ploeg, hout aardbei, koning arthur
i stand corrected lolquote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee.
Hout ploeg, hout bes, koning arthur
Een topic maken in R&P of KLBquote:Op zondag 10 november 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zie elke dag een meisje bij de bus, en ik vind haar zo fucking mooi. Ik weet niks van haar, alleen haar naam, en dat ze geen FB heeft,
WAT DO?
[/Dima]
Beter dan de niggaflip? DM maar.quote:Op zondag 10 november 2013 23:06 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb trouwens de meest bizarre GIF die je ooit zal kunnen aanschouwen, het fuckt je beeld van de mensheid wel voor eeuwig op, DM maar als je het wilt zien. Once in a lifetime change ppl
Je mag het hier niet posten?quote:Op zondag 10 november 2013 23:06 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb trouwens de meest bizarre GIF die je ooit zal kunnen aanschouwen, het fuckt je beeld van de mensheid wel voor eeuwig op, DM maar als je het wilt zien. Once in a lifetime change ppl
quote:Op zondag 10 november 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zie elke dag een meisje bij de bus, en ik vind haar zo fucking mooi. Ik weet niks van haar, alleen haar naam, en dat ze geen FB heeft,
WAT DO?
[/Dima]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:16 schreef Zolder het volgende:
Dit is wat je moet doen:
Je vraagt aan haar haar telefoonnummer en dan sms je of ze zin heeft om wat te doen.
Zojuist die Varro kill gezien met JB. Zieliej moest huilequote:Op zondag 10 november 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Ilythia heeft trouwens de mooiste fucking tanden die ik ooit gezien heb.
een situatie creëren waarbij jij en zij er niet onder uitkomen om te moeten communiceren ...quote:Op zondag 10 november 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
WAT DO?
[/Dima]
er zijn er nog wel een paarquote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef VMSDKR het volgende:
Maisnon
Ik noem wel namen.
Maar dat is toch algemeen bekend wel?
nee wil geen banquote:Op zondag 10 november 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Post nou maar homo, ik ben op de donkerste plekjes van het internet geweest dus waarschijnlijk valt het wel mee.
stuur maarquote:Op zondag 10 november 2013 23:08 schreef no1uknow het volgende:
het is beter maar vooral meer bizar dan jullie ooit hebben gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |