jaquote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En dus gek zijn dat ze die operatie ondergaan?
Hey man laat je naam veranderen en neem zijn achternaam:quote:
nee, ze worden gek omdat ze niet meer kunnen komenquote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja precies, dat ze daarvoor kiezen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, was wel verbaasd toen ik het zag. Ook over het feit dat negers niet minder waren dan blanken. Apart (no pun) waarom dat later wel zo was.quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol ja.. in de tijd van oude grieken bestond er geen geaardheid .. daar neukten ze letterlijk alles wat los en vast zat...
Ik zou fucking loco worden( lees gefrustreerd) als ik niet meer zou kunnen klaarkomen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb hem al ingelicht haha..lekker neuken met je broer enzo.quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol ja.. in de tijd van oude grieken bestond er geen geaardheid .. daar neukten ze letterlijk alles wat los en vast zat...
Haha ja , spartacus is nog redelijk heteroseksueel gebracht..quote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, was wel verbaasd toen ik het zag. Ook over het feit dat negers niet minder waren dan blanken. Apart (no pun) waarom dat later wel zo was.
Nee.quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Heb je ook dat als je een serie veel kijkt je er 's nachts over droomt? Ik wel namelijk.
Ja ik snap het inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef seto het volgende:
[..]
nee, ze worden gek omdat ze niet meer kunnen komen
Vandaag keek ik weer uit naar een geschiedenisles van jou, teleurstelling was diep.quote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou fucking loco worden( lees gefrustreerd) als ik niet meer zou kunnen klaarkomen.
[..]
Ik heb hem al ingelicht haha..lekker neuken met je broer enzo.
is dat uit Spartacus?quote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik snap het inderdaad.
Maar ze kunnen dus nog wel af en toe klaarkomen door prostaat stimulatie...
[ afbeelding ]
uitspoelen met sperma.quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe je dat schoon moet houden. Bij een vrouw zorgt het lichaam daar natuurlijk voor, maar als je post op bent moet je het uitspoelen ofzo?
Nee.quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef dreamerbulk het volgende:
hout ploeg, hout aardbei, koning arthur
i stand corrected lolquote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee.
Hout ploeg, hout bes, koning arthur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |