Lieve schat dat is ook zo kaolo vervelend. Alpha's lopen met een boog om mee heen om met een stel onschuldig meisjes te flirten. En die domme naieve boys lopen achter mij aan. I don't like that.quote:Op zondag 10 november 2013 19:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan alleen onzekere beta's alpha'en als vrouw. We weten allemaal dat je het bij het merendeel in het topic af gaat leggen of moeilijk gaat krijgen (Dima uitgezonderd)
Probleem is dat jij als gemiddeld tot matig meisje zoveel jongens op jou hitten dat je een air van hier tot Tokio krijgt.quote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lieve schat dat is ook zo kaolo vervelend. Alpha's lopen met een boog om mee heen om met een stel onschuldig meisjes te flirten. En die domme naieve boys lopen achter mij aan. I don't like that.
Ik kan er ook niks aan doen dat jij in Rotterdam woontquote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lieve schat dat is ook zo kaolo vervelend. Alpha's lopen met een boog om mee heen om met een stel onschuldig meisjes te flirten. En die domme naieve boys lopen achter mij aan. I don't like that.
Ik heb geen airquote:Op zondag 10 november 2013 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Probleem is dat jij als gemiddeld tot matig meisje zoveel jongens op jou hitten dat je een air van hier tot Tokio krijgt.
De echte leuke jongens lopen jou hierdoor voorbij, en terecht. [ afbeelding ]
Soort zoekt soort. Dit is geen bewuste disrespectquote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan blank.quote:Op zondag 10 november 2013 19:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Dit is geen bewuste disrespect
ooh, wat een sarcastische dissquote:Op zondag 10 november 2013 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Probleem is dat jij als gemiddeld tot matig meisje zoveel jongens op jou hitten dat je een air van hier tot Tokio krijgt.
De echte alpha's lopen jou hierdoor voorbij omdat ze geen verwaand meisje willen, en terecht. [ afbeelding ]
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jonges, jongens, kom op. Het is zondag. Er is geen tijd voor haat en persoonlijke sneren.
Wees lief.
Jij bent gewoon gefrustreerd dat je nog steeds geen KPD-toegang hebtquote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jonges, jongens, kom op. Het is zondag. Er is geen tijd voor haat en persoonlijke sneren.
Wees lief.
Soort beperkt zich niet uiterlijk, knoop dit in je oren.quote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan blank.
He.
HE!!!
Sxheelt dat iedereen jou voorbijloopt. Alpha of beta, man of vrouwquote:Op zondag 10 november 2013 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De echte alpha's lopen jou hierdoor voorbij omdat ze geen verwaand meisje willen, en terecht. [ afbeelding ]
Nu je het zegt, ik heb verdomme nog steeds geen toegang.quote:Op zondag 10 november 2013 19:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gefrustreerd dat je nog steeds geen KPD-toegang hebt
Midgetkoppelquote:Op zondag 10 november 2013 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Soort beperkt zich niet uiterlijk, knoop dit in je oren.
Gr gr daGym Alphakoppel
Mijn buurmeisje (verre familie soort van) hit altijd op me. Srs.quote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Sxheelt dat iedereen jou voorbijloopt. Alpha of beta, man of vrouw
Misschien moet jij dit ook maar eens doen, leer je je rol als vrouw kennen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij kijkt echt teveel Spartacus.
Waarom ben je dan nog steeds maagd en beta as fuck.quote:Op zondag 10 november 2013 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje (verre familie soort van) hit altijd op me. Srs.
En veel meisjes ook naar mij gewoon.
Kan toch.quote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog steeds maagd en beta as fuck.
Ik stel voor dat Etha en jij beide een foto van jullie vriendin posten. Kijken we welke het beste is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |