Lieve schat dat is ook zo kaolo vervelend. Alpha's lopen met een boog om mee heen om met een stel onschuldig meisjes te flirten. En die domme naieve boys lopen achter mij aan. I don't like that.quote:Op zondag 10 november 2013 19:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan alleen onzekere beta's alpha'en als vrouw. We weten allemaal dat je het bij het merendeel in het topic af gaat leggen of moeilijk gaat krijgen (Dima uitgezonderd)
Probleem is dat jij als gemiddeld tot matig meisje zoveel jongens op jou hitten dat je een air van hier tot Tokio krijgt.quote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lieve schat dat is ook zo kaolo vervelend. Alpha's lopen met een boog om mee heen om met een stel onschuldig meisjes te flirten. En die domme naieve boys lopen achter mij aan. I don't like that.
Ik kan er ook niks aan doen dat jij in Rotterdam woontquote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lieve schat dat is ook zo kaolo vervelend. Alpha's lopen met een boog om mee heen om met een stel onschuldig meisjes te flirten. En die domme naieve boys lopen achter mij aan. I don't like that.
Ik heb geen airquote:Op zondag 10 november 2013 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Probleem is dat jij als gemiddeld tot matig meisje zoveel jongens op jou hitten dat je een air van hier tot Tokio krijgt.
De echte leuke jongens lopen jou hierdoor voorbij, en terecht. [ afbeelding ]
Soort zoekt soort. Dit is geen bewuste disrespectquote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan blank.quote:Op zondag 10 november 2013 19:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Soort zoekt soort. Dit is geen bewuste disrespect
ooh, wat een sarcastische dissquote:Op zondag 10 november 2013 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Probleem is dat jij als gemiddeld tot matig meisje zoveel jongens op jou hitten dat je een air van hier tot Tokio krijgt.
De echte alpha's lopen jou hierdoor voorbij omdat ze geen verwaand meisje willen, en terecht. [ afbeelding ]
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jonges, jongens, kom op. Het is zondag. Er is geen tijd voor haat en persoonlijke sneren.
Wees lief.
Jij bent gewoon gefrustreerd dat je nog steeds geen KPD-toegang hebtquote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jonges, jongens, kom op. Het is zondag. Er is geen tijd voor haat en persoonlijke sneren.
Wees lief.
Soort beperkt zich niet uiterlijk, knoop dit in je oren.quote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan blank.
He.
HE!!!
Sxheelt dat iedereen jou voorbijloopt. Alpha of beta, man of vrouwquote:Op zondag 10 november 2013 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De echte alpha's lopen jou hierdoor voorbij omdat ze geen verwaand meisje willen, en terecht. [ afbeelding ]
Nu je het zegt, ik heb verdomme nog steeds geen toegang.quote:Op zondag 10 november 2013 19:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gefrustreerd dat je nog steeds geen KPD-toegang hebt
Midgetkoppelquote:Op zondag 10 november 2013 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Soort beperkt zich niet uiterlijk, knoop dit in je oren.
Gr gr daGym Alphakoppel
Mijn buurmeisje (verre familie soort van) hit altijd op me. Srs.quote:Op zondag 10 november 2013 19:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Sxheelt dat iedereen jou voorbijloopt. Alpha of beta, man of vrouw
Misschien moet jij dit ook maar eens doen, leer je je rol als vrouw kennen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij kijkt echt teveel Spartacus.
Waarom ben je dan nog steeds maagd en beta as fuck.quote:Op zondag 10 november 2013 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje (verre familie soort van) hit altijd op me. Srs.
En veel meisjes ook naar mij gewoon.
Kan toch.quote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog steeds maagd en beta as fuck.
Ik stel voor dat Etha en jij beide een foto van jullie vriendin posten. Kijken we welke het beste is.quote:
Niet weten hoeveel invloed vrouwen hadden in de Klassieke Oudheid.quote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien moet jij dit ook maar eens doen, leer je je rol als vrouw kennen.
Ben nu weer aan het kijken.quote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij kijkt echt teveel Spartacus.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien moet jij dit ook maar eens doen, leer je je rol als vrouw kennen.
De spanningsopbouw in die gif. Briljant.quote:
Vertel mij meer verhalen over de oudsche geschiedenis.quote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet weten hoeveel invloed vrouwen hadden in de Klassieke Oudheid.
Pikstraf als manlief niet een bepaald gebied binnenviel.
FYI, mijn chick is geen 1.80+quote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Etha en jij beide een foto van jullie vriendin posten. Kijken we welke het beste is.
Een tjik van 1.80+ met een gezicht die verkracht is door Freddy Kreugers rechterhand is ook niets om te pochen, natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Hahaha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de ep afgelopen is hoop ik hier interessante oudsche feitjes te lezen afkomstig van Fanta.If not now, then when.
Wij zijn het; je kan ons vertrouwen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef Klokov het volgende:
Overigens zou ik mijn vriendin hier nooit openlijk posten. Hoogstens dm'en aan een paar mensen die ik vertrouw.
Iedereen kan dit topic lezen hoorquote:Op zondag 10 november 2013 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Wij zijn het; je kan ons vertrouwen.
675 viewsquote:Op zondag 10 november 2013 20:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat topic wel echt veel lurkers heeft.
Zelfs dat niet. Ik vertrouw echt niemand met wat voor persoonlijke info dan ook die herleidbaar is naar mezelf.quote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef Klokov het volgende:
Overigens zou ik mijn vriendin hier nooit openlijk posten. Hoogstens dm'en aan een paar mensen die ik vertrouw.
Te laat, zo ben ik jouw echte voornaam al op het spoor, HENK!!!quote:Op zondag 10 november 2013 20:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ik vertrouw echt niemand met wat voor persoonlijke info dan ook die herleidbaar is naar mezelf.
Je zou dus ook nooit op een meet komen?quote:Op zondag 10 november 2013 20:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ik vertrouw echt niemand met wat voor persoonlijke info dan ook die herleidbaar is naar mezelf.
Jij bent de enige die nog niet is geweestquote:Op zondag 10 november 2013 20:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je zou dus ook nooit op een meet komen?
Carbon zei dat die wel naar Groningen zal komen. 31 januari, you in?quote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij bent de enige die nog niet is geweest
Oh, Carbon zegt ook altijd af.
Groningenquote:Op zondag 10 november 2013 20:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Carbon zei dat die wel naar Groningen zal komen. 31 januari, you in?
Nee. Van mn leven niet. Totaal geen behoefte aan om mn gezicht aan mn nick te koppelen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je zou dus ook nooit op een meet komen?
quote:Op zondag 10 november 2013 19:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |