quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En het waren huisvrouwen, nou niet de meest gevaarlijke types die je tegen kan komen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef picodealion het volgende:
Wiccie, in de trein is weer een andere setting dan in de bios, in de bios zeg ik er bijna altijd wat van.
Ik ben absoluut geen krachtpatser maar mijn 2 meter kan volgens mij net imposant genoeg zijn (zeker als zij zitten en ik naast ze kom staan) dat ik niet bang ben om zomaar klappen te krijgen.
quote:Op zondag 10 november 2013 11:58 schreef Sands het volgende:
[..]
En het waren huisvrouwen, nou niet de meest gevaarlijke types die je tegen kan komen.
Huisvrouwen durft pico nog wel aanquote:Op zondag 10 november 2013 11:58 schreef Sands het volgende:
[..]
En het waren huisvrouwen, nou niet de meest gevaarlijke types die je tegen kan komen.
Emancipatie. Vrouwen nemen Nederland over.quote:Op zondag 10 november 2013 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Huisvrouwen durft pico nog wel aan
Wat deden die eigenlijk bij Borgman?Lijkt me niet echt een huisvrouwenfilm.
In dit geval sowieso niet inderdaad, maar ook als het Marokkaantjes zijn spreek ik ze aan.quote:Op zondag 10 november 2013 11:58 schreef Sands het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 12:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
In dit geval sowieso niet inderdaad, maar ook als het Marokkaantjes zijn spreek ik ze aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 12:04 schreef wyccie het volgende:
Tja, ik ben nog geen 1,60m en heb geen zware stem. Ik word dus wel geslagen. Maar ik sla gewoon keihard terug.
Op het roken na, is dat in de VS ook normaal...quote:Op zondag 10 november 2013 12:12 schreef wyccie het volgende:
Daarentegen betaal ik liever iets meer geld dan in een zaal te zitten waar er gekletst, getelefoneerd en gerookt wordt. Niet ongewoon in Azië.
In die poshe IMAX 3D iig niet, nee.quote:Op zondag 10 november 2013 12:12 schreef wyccie het volgende:
Daarentegen betaal ik liever iets meer geld dan in een zaal te zitten waar er gekletst, getelefoneerd en gerookt wordt. Niet ongewoon in Azië.
Is dat zo? Heb ik daar nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op het roken na, is dat in de VS ook normaal...
Ik ben er 3 keer naar de film geweest. Wall-E dan kun je het verwachten. Kinderfilm... kinderen zijn moeilijk stil te krijgen. Maar de volwassenen bleven ook met elkaar praten.quote:Op zondag 10 november 2013 12:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb ik daar nooit meegemaakt eigenlijk.
Oh dat klinkt wel irritant ja. En een scheur in het doek?quote:Op zondag 10 november 2013 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben er 3 keer naar de film geweest. Wall-E dan kun je het verwachten. Kinderfilm... kinderen zijn moeilijk stil te krijgen. Maar de volwassenen bleven ook met elkaar praten.
Wanted. Mensen kwamen 10 minuten na aanvang met een telefoon aan het oor op teenslippers binnen slenteren. na 5 minuten ging de telefoon weer over. Lekker rustig praten in de bios. En dan halverwege opstaan om weer te gaan..
In NY naar 9 geweest, maar daar was de bios zo goed als leeg. Dus daar was het wel rustig
By Wall-E zat er trouwens ook een scheur in het doek...
Ik ben redelijk vaak naar de bios geweest, maar ik heb eigenlijk nog nooit een incident meegemaakt...quote:Op zondag 10 november 2013 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben er 3 keer naar de film geweest. Wall-E dan kun je het verwachten. Kinderfilm... kinderen zijn moeilijk stil te krijgen. Maar de volwassenen bleven ook met elkaar praten.
Wanted. Mensen kwamen 10 minuten na aanvang met een telefoon aan het oor op teenslippers binnen slenteren. na 5 minuten ging de telefoon weer over. Lekker rustig praten in de bios. En dan halverwege opstaan om weer te gaan..
In NY naar 9 geweest, maar daar was de bios zo goed als leeg. Dus daar was het wel rustig
By Wall-E zat er trouwens ook een scheur in het doek...
In NL ik ook niet. Mensen die lachen of niet stil zitten. Maar daar kun je weinig aan doen. Mensen die praten daar zeg je wat tegen en dan is het meestal wel voorbijquote:Op zondag 10 november 2013 12:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vaak naar de bios geweest, maar ik heb eigenlijk nog nooit een incident meegemaakt...
Oh, worden daar de beeldjes uitgereikt voor grootste ethervervuilers?quote:Op zondag 10 november 2013 12:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Vanavond sterren spotten bij het ziggo dome!!!
Ja daar worden beeldjes uitgereikt door een tv kanaal dat alleen nog aan tiener moeders doet maar de naam muziek draagtquote:Op zondag 10 november 2013 12:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, worden daar de beeldjes uitgereikt voor grootste ethervervuilers?
En dan nog verdienen ze meer dan wij allemaal bij elkaar.quote:Op zondag 10 november 2013 12:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, worden daar de beeldjes uitgereikt voor grootste ethervervuilers?
Er zitten er dan ook genoeg tussen die geen herrie maken... maar ja dat is weer smaken verschillenquote:Op zondag 10 november 2013 12:55 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan nog verdienen ze meer dan wij allemaal bij elkaar.
Daar maak je dus al een fout... Ik vind Kate Bush niet mooi. Dus laat die mensen lekker uit het licht blijven...quote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef Desunoto het volgende:
Er mag wel weer eens iemand in de schijnwerpers opduiken die mooie muziek maakt. Een nieuwe Kate Bush of zoiets. Populair maar goed.
quote:Op zondag 10 november 2013 13:01 schreef Desunoto het volgende:
Kate Bush is inderdaad wat ouder geworden. Maar ik heb het over haar muziek, hè!
Tijden veranderen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef Desunoto het volgende:
Er mag wel weer eens iemand in de schijnwerpers opduiken die mooie muziek maakt. Een nieuwe Kate Bush of zoiets. Populair maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 13:09 schreef Desunoto het volgende:
Lana Del Rey heeft wel een mooie stem, een aantal fraaie liedjes, en vast ook een aantal MTV-achtige prijzen gewonnen (of in elk geval genomineerd) maar ook zij is niet alles. Soms ook een beetje te gemaakt.
Wie hebben we nog meer?Nog zoveel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katy Perry, Adele, Lady Gaga, Pink, etc.quote:Op zondag 10 november 2013 13:18 schreef Desunoto het volgende:
Noem eens op. Maar dan wel artiesten die echt populair zijn bij het grote publiek, niet artiesten die in zaaltjes van 300 man spelen, want daar zijn er inderdaad nog wel veel van.
In 2000 betaalde je ook al 16 gulden (weekendtarief) voor een kaartje, het is altijd duur geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 11:39 schreef wyccie het volgende:
Nou weet ik nog niet of je kletst tijdens de film.
Ik was gister voor het eerst sinds een jaar weer naar de bios, zat er een man open deuren in te trappen wat betreft commentaar. Gelukkig zei iemand anders er al wat van.
Ik leef nog in 2000, in de guldentijd, maar zijn dat soort prijzen normaal in de bioscopen?
Maar dat is dan ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 10 november 2013 13:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn wel allemaal beter dan Justin Bieber of One Direction.
Oh dat valt mee.quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat ik in 2000 veel minder betaalde, zeker geen 16 gulden. Dat is absurd. Hooguit 10 gulden, maar eerder fl 7,50.
En na de introductie van de euro betaalde ik 5 of 6 euro, voor lange films 7,50.
Daarom begrijp ik niet waarom ze die mannelijke prefab artiesten geen betere muziek kunnen geven.quote:Op zondag 10 november 2013 13:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook niet zo moeilijk.
Het gaat dan ook niet echt om de muziek.quote:Op zondag 10 november 2013 13:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik niet waarom ze die mannelijke prefab artiesten geen betere muziek kunnen geven.
Katy Perry, Rihanna, Lady Gaga, etc... vind ik ook niet geniaal, maar die halen allemaal nog genoeg niveau om acceptabel te zijn, dat is bij de gemiddelde boy band / hunk niet het geval, begrijp niet goed waarom de lat daar (nóg) lager ligt.
Alhoewel, er zijn ook wel dames met dat bedenkelijke niveau zoals Nicki Minaj, dus 't klopt niet helemaal.
Kijk naar Idols en So you think weet ik wat...quote:Op zondag 10 november 2013 13:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik niet waarom ze die mannelijke prefab artiesten geen betere muziek kunnen geven.
Katy Perry, Rihanna, Lady Gaga, etc... vind ik ook niet geniaal, maar die halen allemaal nog genoeg niveau om acceptabel te zijn, dat is bij de gemiddelde boy band / hunk niet het geval, begrijp niet goed waarom de lat daar (nóg) lager ligt.
Alhoewel, er zijn ook wel dames met dat bedenkelijke niveau zoals Nicki Minaj, dus 't klopt niet helemaal.
quote:Op zondag 10 november 2013 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kijk naar Idols en So you think weet ik wat...
Daar gaat het toch meer op uiterlijk dan op zangkwaliteiten... Als je er niet uit ziet kun je niet verkopen...
Klopt.quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat ik in 2000 veel minder betaalde, zeker geen 16 gulden. Dat is absurd. Hooguit 10 gulden, maar eerder fl 7,50.
En na de introductie van de euro betaalde ik 5 of 6 euro, voor lange films 7,50.
Dit krijg ik van iedereen te horen.quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef wyccie het volgende:
Dan zou ik ze heel graag willen zien.quote:Op zondag 10 november 2013 13:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb bijna al m'n bioscoopkaartjes vanaf 1999 nog en de prijzen waren echt niet zo hoog toen.
En dan voor het gemak de inflatie vergeten.quote:Op zondag 10 november 2013 13:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit krijg ik van iedereen te horen.
Vroeger ging ik voor een rijksdaalder naar de bioscoop, de euro heeft de prijzen verdubbeld, huil, huil.
Ik zal later deze week een foto maken, heb ze nu niet hier.quote:Op zondag 10 november 2013 13:53 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dan zou ik ze heel graag willen zien.
wil je dit even kopieren naar het trivia topic. Dan zitten we op 2/3...quote:Op zondag 10 november 2013 14:01 schreef Lemans24 het volgende:
Die van The Matrix en Deep Blue Sea heb ik ook, maar inderdaad veel goedkoper. Studentenkorting in die tijd.
quote:Op zondag 10 november 2013 14:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wil je dit even kopieren naar het trivia topic. Dan zitten we op 2/3...
Ik heb er ook nog veel liggen met studentenkorting en nog veel meer gratis omdat mijn broer bij de bioscoop werkte.quote:Op zondag 10 november 2013 14:01 schreef Lemans24 het volgende:
Die van The Matrix en Deep Blue Sea heb ik ook, maar inderdaad veel goedkoper. Studentenkorting in die tijd.
Dat zijn wel de prijzen die mensen onthouden.quote:Op zondag 10 november 2013 14:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog veel liggen met studentenkorting en nog veel meer gratis omdat mijn broer bij de bioscoop werkte.
Maar die heb ik uiteraard niet meegenomen voor de prijsvergelijking.
Doe het dan ook!!!quote:
Maar het minimumloon is daar ¤ 190-225, dus weer een slechte vergelijking.quote:Op zondag 10 november 2013 14:10 schreef Lemans24 het volgende:
Twee euro in Maleisië, in een veel betere zaal dan hier, dat onthou ik ook.
Zeg dat tegen die expats...quote:Op zondag 10 november 2013 14:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar het minimumloon is daar ¤ 190-225, dus weer een slechte vergelijking.
Ik heb gecheckt en je hebt gelijk. Ik heb veel destijds natuurlijk met studentenkorting gekocht, en dan kom je inderdaad op tien gulden uit.quote:Op zondag 10 november 2013 13:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit krijg ik van iedereen te horen.
Vroeger ging ik voor een rijksdaalder naar de bioscoop, de euro heeft de prijzen verdubbeld, huil, huil.
Als ik dan om voorbeelden vraag (bijvoorbeeld een kaartje van 2000) kunnen ze me die nooit geven...
Terwijl ik dat zo graag zou willen zien, want dat betekent dat we in Eindhoven jarenlang afgezet zijn geweest.
[ afbeelding ]
De "goedkopere" kaartjes zijn van doordeweeks.
Ook niet zo moeilijk als Natalie Portman look-alikequote:Op zondag 10 november 2013 15:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt en je hebt gelijk. Ik heb veel destijds natuurlijk met studentenkorting gekocht, en dan kom je inderdaad op tien gulden uit.
De weekendkaartjes waren wel vijftien gulden.
En voor 2002 stonden er al bedragen in beide valuta op, ik denk dat ik me daarin vergist heb.
Verrassend ook hoeveel vrijkaartjes ik heb gehad.
Ik ga liever op een natuurlijke manier dood...quote:Op zondag 10 november 2013 21:30 schreef Awsom het volgende:
Wat een heerlijk nummer![]()
Nog een maandje tot de nachtpremière, voorafgegaan door deel 1
Helemaal niemandquote:Op maandag 11 november 2013 10:54 schreef Njosnavelin het volgende:
En nog wat grote artiesten gespot gisteren?
Het is dicht bij of in de buurt.quote:Op maandag 11 november 2013 11:43 schreef Asap het volgende:
[..]
[..]
Acteur is goed, Hornage zit dicht in de buurt
Anders geef je even antwoord op de vraagquote:Op maandag 11 november 2013 11:45 schreef hornage het volgende:
[..]
Het is dicht bij of in de buurt.
Dicht in de buurt is geen Nederlands
Wat een gemompel zeg. Alleen de laatste minuut komt het op gang.quote:Op zondag 10 november 2013 21:30 schreef Awsom het volgende:
Wat een heerlijk nummer![]()
Nog een maandje tot de nachtpremière, voorafgegaan door deel 1
Slimmerik... Ik snap ook wel dat je niet bij hem op visite gaat... kan dat überhaupt nog wel?quote:Op maandag 11 november 2013 16:25 schreef picodealion het volgende:
Jup, 2/6
Althans, ik ga naar een film van hem.
dood sinds 1986quote:Op maandag 11 november 2013 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Slimmerik... Ik snap ook wel dat je niet bij hem op visite gaat... kan dat überhaupt nog wel?
Thanx, ik was te lui om het op te zoeken...quote:
nooit last vanquote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef picodealion het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een hap van je boterham neemt en je plots merkt dat je vinger naar piemel ruikt?
België héquote:Op maandag 11 november 2013 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik gebruik chrome maar zie het niet
Maar ik gebruik google.nlquote:
hehehquote:Op maandag 11 november 2013 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik gebruik google.nlslecht geïntegreerd.
Je moet het op google.com zoeken en je taal moet op Engels staan, niet Nederlands.quote:Op maandag 11 november 2013 18:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik gebruik chrome maar zie het niet
Welke vrouw heeft nog extensions tegenwoordig?quote:Op maandag 11 november 2013 18:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij mij komt dat niet te staan, zal wel een of andere extension zijn die ik niet heb.
Oh hm, zie zo snel niet hoe dat moetquote:Op maandag 11 november 2013 18:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je moet het op google.com zoeken en je taal moet op Engels staan, niet Nederlands.
Zowat alle celebsquote:Op maandag 11 november 2013 19:14 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Welke vrouw heeft nog extensions tegenwoordig?
Dankje!quote:Op maandag 11 november 2013 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.google.com/ncr
Of rechts onderaan klikken.
Thanks! Met deze link hoef ik niet eens de taal in te stellen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.google.com/ncr
Of rechts onderaan klikken.
Mss kunnen die je ook helpen met je Google-probleemquote:Op maandag 11 november 2013 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh hm, zie zo snel niet hoe dat moet
[..]
Zowat alle celebs
Ik ben ook pas net thuisgekomen hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 19:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mss kunnen die je ook helpen met je Google-probleem
Sorry, heel flauw. Lange dag, zit nog in de trein, pas om 9 uur thuis
Das altijd nog een uur eerder dan dat hij thuis komtquote:Op maandag 11 november 2013 20:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net thuisgekomen hoor.
misschien ben ik eerder begonnen?quote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das altijd nog een uur eerder dan dat hij thuis komt
Nee, dat heb ik allebei en bij mij werkt het nietquote:Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik krijg het trouwens gewoon met google.nl te zien. Moet je er misschien voor ingelogd zijn? Of de safe mode uit hebben staan? (zeg maar wat)
7 uur zat ik vanmorgen in de trein. Er lijkt toch een god te bestaan, want hij/zij/het beloont me met de enige aantrekkelijke conductrice in Nederland. Of ja, belonen, ik mocht ernaar kijkenquote:
Arme jijquote:Op maandag 11 november 2013 20:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
7 uur zat ik vanmorgen in de trein. Er lijkt toch een god te bestaan, want hij/zij/het beloont me met de enige aantrekkelijke conductrice in Nederland. Of ja, belonen, ik mocht ernaar kijken
Ben al lang blij dat ik morgen niet naar Zoetermeer hoef. Dalijk draai ik me een dikke toeter en plof ik op mn nestquote:
Ja idd. Wel 100 keer leuker dan wat ik eerst deed, maar het kost wat, af en toequote:Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom moet je zover reizen? Nieuwe baan?
wat doe je nu voor werk dan?quote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja idd. Wel 100 keer leuker dan wat ik eerst deed, maar het kost wat, af en toe
Zo kort mogelijk: ik help mee met het voorkomen en verminderen van grote verstoringen bij klanten en onze eigen it infra.quote:
Ok leuk, denk ikquote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zo kort mogelijk: ik help mee met het voorkomen en verminderen van grote verstoringen bij klanten en onze eigen it infra.
Dan zou ik een van de andere locaties proberen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Hmm... ik wilde naar philippe geubels... februari en het is nou al uitverkocht...
Een Belgische komiek. Erg droog, maar wel grappigquote:
Daarover had ik een vraag tijdens de vorige meet.quote:
Had ik niet verwacht nav de trailer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:45 schreef Lemans24 het volgende:
On topic (of is dit GC?): Catching Fire krijgt goede reviews!
Seriously?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar hij draait toch pas vanaf donderdag?
Niemand van belang... Betaalde reviewers let ik niet op. Ik hoor liever wat jij of iemand anders van fmt of vrienden er van vind.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Seriously?
Jij denkt dat nog niemand de film heeft gezien?
Ik ben al een minuut of 5 wakkerquote:
Als ej al wakker bent... stel dan eens een nieuwe vraag...quote:
Ik ben aan het zoeken hoor, niet zo ongeduldig.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ej al wakker bent... stel dan eens een nieuwe vraag...
Wij kunnen met elkaar pratenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Ik -als vaste HIMYM kijker- wel
De laatste idd.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dit seizoen het laatste seizoen? Of komt er nog meer?
Laatste aflevering was primaquote:
Die waar Barney er hetzelfde uitziet op elke foto.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Say Cheese? Ik ken al die namen van die afleveringen niet...
De eerste foto's van Angelia Jolie stonden gister al op FBquote:Op woensdag 13 november 2013 23:45 schreef drakin het volgende:
Film van Malafide komt eraan![]()
Maleficent (2014) - IMDb
Ik had vanmorgen de trailer gezien, maar ja het gaat zo traag hier dat ik het hier pas vanavond meldquote:Op woensdag 13 november 2013 23:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De eerste foto's van Angelia Jolie stonden gister al op FB
Je bent pas bij seizoen 5quote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die waar Barney er hetzelfde uitziet op elke foto.
Ken ik niet, is dat raar?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:45 schreef drakin het volgende:
Film van Malafide komt eraan![]()
Maleficent (2014) - IMDb
Nee hoor, er is altijd aan te werken om je wat bij te schavenquote:
Dat is dan vast vanwege die draak op de achtergrond.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, er is altijd aan te werken om je wat bij te schaven
Malafide is het slechte karakter uit Doornroosje.
Oftewel Malifecent uit Sleeping Beauty.
Dit keer wordt het verhaal vanuit haar kant vertelt en zelf heb ik haar altijd de mooiste of 1 van de mooiste slechteriken gevonden.
[ afbeelding ]
Malafide verandert zichzelf in een draak, de draak op de achtergrond is dus zijzelf.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is dan vast vanwege die draak op de achtergrond.
Nee man, ik ben helemaal bij, op de laatste aflevering na. Op netflix staan de eerste 7 seizoenen en ik was die ff aan het terugkijken.quote:
Oquote:Op donderdag 14 november 2013 10:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee man, ik ben helemaal bij, op de laatste aflevering na. Op netflix staan de eerste 7 seizoenen en ik was die ff aan het terugkijken.
Is het weer beter geworden dan? Op een gegeven moment vond ik het zo afgezaagd worden dat ik maar gestopt benquote:
Ik vind het nog steeds even grappig... heb er weinig verschil in gemerkt. Ik vind dit seizoen wel wat minder. Maar niet omdat het minder grappig is, maar om de tijdsduur waarin dit seizoen zich af lijkt te spelen...quote:Op donderdag 14 november 2013 12:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is het weer beter geworden dan? Op een gegeven moment vond ik het zo afgezaagd worden dat ik maar gestopt ben
Wat me heel erg tegenzat op den duur was dat ze overduidelijk tijd aan het rekken waren, gewoon om er nog een seizoen achteraan te kunnen plakken en meer $ binnen te harken. Het niveau van de eerste seizoenen (tot aan 7) hebben ze niet meer geëvenaard, maar er zitten wel leuke afleveringen tussen en op een gegeven moment ben je gewoon committedquote:Op donderdag 14 november 2013 12:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is het weer beter geworden dan? Op een gegeven moment vond ik het zo afgezaagd worden dat ik maar gestopt ben
Heb jij wel nodig zoveel als jij eetquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:27 schreef picodealion het volgende:
Ik ben al een PM aan het schrijven.
Meer hun genre, toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:34 schreef picodealion het volgende:
Direct to video met 90 votes, ik betwijfel het sasquatch.
Nog altijd minder dan Pico en ik kan ook een aardige duit in het zakje doen durf ik te beweren.quote:
waarom hij?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Pico, beantwoord deze vraag even.
Wat blijft tussen ons?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat blijft tussen ArtistA en mij.
Songpop met films? Ik had er nog niet van gehoord..quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef Asap het volgende:
Nog iemand die MoviePop speelt op de telefoon op I-Pad?
De achternaam Nguyen is net zoiets als De Jong hier, meest voorkomende achternaamquote:Op donderdag 14 november 2013 15:53 schreef Lemans24 het volgende:
Christine Nguyen speelt ook mee, klinkt Vietnamees.
Maar had het wel goed geraden, ben nog nooit in Vietnam geweerstquote:Op donderdag 14 november 2013 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
De achternaam Nguyen is net zoiets als De Jong hier, meest voorkomende achternaam
Oz the Great and Powerful is geen remake...quote:Op donderdag 14 november 2013 17:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
quote uit een film waar kort geleden een remake van is verschenen
Oh dat dacht ikquote:Op donderdag 14 november 2013 17:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oz the Great and Powerful is geen remake...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
In dat geval: Goedzo lemansquote:Op donderdag 14 november 2013 17:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar had het wel goed geraden, ben nog nooit in Vietnam geweerst
Fritz is geweldig, maar om dat te begrijpen moet je oud genoeg zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom staat Fritz the cat in meerdere lijstjes... wat een waardeloos iets is dat zeg...
1 uur en een kwartier. Ik weet niet of dat helemaal is, maar ga er wel van uit. Gelukkig ben ik nog jong...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Fritz is geweldig, maar om dat te begrijpen moet je oud genoeg zijn
Heb je hem eigenlijk wel helemaal gezien?
Heeft dat nut?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:20 schreef dyonvbaal het volgende:
zijn er hier mensen die een adventskrans maken?
Wat is dat voor domme vraag? Heeft Fok! nut?quote:
Wat is dat? Dat met chocolaatjes?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:20 schreef dyonvbaal het volgende:
zijn er hier mensen die een adventskrans maken?
Dat is een adventskalender. Een adventskrans is een krans met 4 kaarsen erop. En elke zondag voor kerst steek je kaarzen aanquote:Op donderdag 14 november 2013 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is dat? Dat met chocolaatjes?
Klinkt nogal christelijk allemaalquote:Op donderdag 14 november 2013 18:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is een kalender. Een krans is een krans met 4 kaarsen erop. En elke zondag voor kerst steek je 1 kaars aan
Zal ook vast een christelijke achtergrond hebben... maar ben niet kerkelijk. Is gewoon iets wat bij mij thuis altijd gedaan werd dus heb het over genomen...quote:Op donderdag 14 november 2013 18:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt nogal christelijk allemaal
Ik keek naar de tijd van je laatste post, niet naar de goedkeuring, maar tis al goed hoor je bent er.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:29 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
1 seconde, drakin, 1 seconde
wacht, 1 minuut had ik zelfs nog
60% van de Vietnamezen heet Nguyenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
De achternaam Nguyen is net zoiets als De Jong hier, meest voorkomende achternaam
En hoeveel mensen buiten Vietnam?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
60% van de Vietnamezen heet Nguyen
Wiki weet meer http://en.wikipedia.org/wiki/Nguyenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef picodealion het volgende:
Dat weet ik niet, maar de kans is zeer groot dat een Nguyen Vietnamese roots heeft.
De bovenste en de onderste. De middelste is wat te makkelijk. Maar blijft ook mooi doorlopen. Fan is trouwens een groot woord. Maar ik vind ze wel mooi jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hier was dyon toch fan van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.skoften.net/gallery/perfect_geloopte_gifjes
Daar heb je toch dansscholen voor?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:52 schreef wyccie het volgende:
Ik zou graag willen kunnen breakdancen.
Ooit wel eens thuis iets geprobeerd, nog net geen dwarslaesie aan overgehouden.
Dat is een potplant toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:52 schreef wyccie het volgende:
Ik zou graag willen kunnen breakdancen.
Ooit wel eens thuis iets geprobeerd, nog net geen dwarslaesie aan overgehouden.
Hoe was Stalker?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sorry, ik was zelf in slaap gesukkeld en de opstarter vergeten.
Waahhhh die flare is echt sick!quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hier was dyon toch fan van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.skoften.net/gallery/perfect_geloopte_gifjes
Ja, had er ook wel bij willen zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Prachtig. Jammer dat je er niet was.
vanuit Arnhem een groet terugquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:27 schreef Lemans24 het volgende:
vanuit Berlijn groet ik u allen.
En nu ga ik maar wat doen...
Ik dacht dat dat Eindhoven was?quote:
Moeten ze oppassen dat ze niet ineens NEC gaan supporteren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:56 schreef picodealion het volgende:
Arnhem is zo gek, die huren zelfs supporters in van een andere club om hun stadion te vullen.
quote:En ik heb me in Nijmegen verdiept, het is best een leuke stad.”
Eindhoven is ook nog de lichtstad, afgelopen week helemaal.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Eindhoven was?
ook een idee om zo uit te stappen. ik kan degenen met wie ik afsprak in de trein nergens vindenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Eindhoven is ook nog de lichtstad, afgelopen week helemaal.
Wie heeft die quote over Nijmegen gezegd?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moeten ze oppassen dat ze niet ineens NEC gaan supporteren.
[..]
Sasje had toch geen zin in een date?quote:Op zondag 17 november 2013 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
ook een idee om zo uit te stappen. ik kan degenen met wie ik afsprak in de trein nergens vinden
Is die leuk?quote:
ingeruild voor 2 mannenquote:Op zondag 17 november 2013 11:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Sasje had toch geen zin in een date?
[..]
Is die leuk?
Oh 1 is dus niet genoeg voor je?quote:Op zondag 17 november 2013 12:00 schreef drakin het volgende:
[..]
ingeruild voor 2 mannen
maar 1 blijkt gister nog laat afgezegd te hebben en dat las ik vanmorgen pas
Ja maar ik vroeg om een leuke filmquote:
Dan heb ik je toch op tijd gewaarschuwd...quote:Op zondag 17 november 2013 12:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh 1 is dus niet genoeg voor je?
[..]
Ja maar ik vroeg om een leuke film
Ik ben op dit moment nummer 5 aan het bedenken.quote:Op zondag 17 november 2013 12:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heb ik je toch op tijd gewaarschuwd...
Zou je vast 2 of 3 antwoorden willen geven op mijn vraag?Dan schiet het tenminste een beetje op...
Alleen nummer 5? Of heb je de andere 4 ook al?quote:Op zondag 17 november 2013 12:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment nummer 5 aan het bedenken.
De andere heb ik natuurlijk al.quote:Op zondag 17 november 2013 12:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Alleen nummer 5? Of heb je de andere 4 ook al?
Bij jou weet je maar nooit met je Sandjes die je elke keer maaktquote:
Die maak ik omdat ik meestal net 1 film te weinig kan bedenkenquote:Op zondag 17 november 2013 12:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij jou weet je maar nooit met je Sandjes die je elke keer maakt
Nee want dan doet iemand anders een Sandsjequote:Op zondag 17 november 2013 12:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar als je dan nou alvast wat post. Dan kan ik je helpen met de overige films
Chelsea-fan Kevin Davidson (19), staat in het artikel dat Pico postte.quote:Op zondag 17 november 2013 11:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie heeft die quote over Nijmegen gezegd?
Ik zit dan ook niet in een trein. Ben gewoon thuis met mijn zoon.quote:Op zondag 17 november 2013 11:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Sasje had toch geen zin in een date?
[..]
Is die leuk?
O ok, ik heb het artikel niet gelezen. Vind die kop al grappig genoeg... Vites...quote:Op zondag 17 november 2013 12:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Chelsea-fan Kevin Davidson (19), staat in het artikel dat Pico postte.
Leuk voor ze maar daar win je niks mee.quote:Op zondag 17 november 2013 12:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O ok, ik heb het artikel niet gelezen. Vind die kop al grappig genoeg... Vites...Ach, NEC doet het allemaal "zonder" geld. Het kan beter, maar ze doen het in sportief opzicht vind ik beter dan die Arnhemmers
True... maar daar staan ze ook niet lang hoor... Ze hadden geluk dat er een interland was dat ze 2 weken op de nummer 1 positie kunnen staan. Maar naar komend weekend staan ze weer verder naar benedenquote:Op zondag 17 november 2013 13:48 schreef picodealion het volgende:
Daarom staat Vitesse ook op 1 en NEC onderaan ja.
Beide clubsquote:
Wie heb je geschaakt?quote:
Jammer.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 17 november 2013 20:39 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel naar Being Elmo.
Oh jawel hoor foxyquote:Op zondag 17 november 2013 20:46 schreef FireFox1 het volgende:
Heb jullie vanavond geen zin om te FMT'en?
Mooi, ga je gangquote:
Natuurlijk niet!quote:Op zondag 17 november 2013 20:46 schreef FireFox1 het volgende:
Heb jullie vanavond geen zin om te FMT'en?
Godverdomme jouw categorie met je musicals en shitquote:Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar dan kom je met zo'n kutvraag aanzetten.
hi hi, ik zal er zo eens naar kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Godverdomme jouw categorie met je musicals en shit
Braafquote:Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef Sands het volgende:
[..]
hi hi, ik zal er zo eens naar kijken.
Europese films zijn ook niet veel beter.quote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Robby87 het volgende:
Het valt me wel op dat je bijna alleen maar van die hollywood crap vraagt Fox? Films die max 1 week oud zijn enzo...
Zal wel goed zijn voor jou.quote:Op zondag 17 november 2013 20:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Europese films zijn ook niet veel beter.
Ik heb meestal meer zin in films van Amerikaanse origine. Sorryquote:Op zondag 17 november 2013 20:52 schreef Robby87 het volgende:
Het valt me wel op dat je bijna alleen maar van die hollywood crap vraagt Fox? Films die max 1 week oud zijn enzo...
Alleen nu nog wat meer oude films kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb meestal meer zin in films van Amerikaanse origine. Sorry
Ik moest al hardop lachen om de special effects van Alien. Ik ben een (te) cynische filmkijker aan het wordenquote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Alleen nu nog wat meer oude films kijken.
Klagen over CGI en dan tegelijk lachen om Alienquote:Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik moest al hardop lachen om de special effects van Alien. Ik ben een (te) cynische filmkijker aan het worden
Kom nou, Jurassic Park doet nog steeds niet onder van sommige 100+ miljoen budget knallers.quote:Op zondag 17 november 2013 21:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Klagen over CGI en dan tegelijk lachen om Alien![]()
JP is ook deels CGI.quote:Op zondag 17 november 2013 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom nou, Jurassic Park doet nog steeds niet onder van sommige 100+ miljoen budget knallers.
En dat ziet er anno 2013 nog altijd fantastisch uitquote:
Ja neequote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dat ziet er anno 2013 nog altijd fantastisch uit
Wel voor 1993quote:
En wat voor argument neem je daar voor mee? 3D?quote:
CGI heeft maar een bepaalde houdbaarheidsdatum.quote:Op zondag 17 november 2013 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En wat voor argument neem je daar voor mee? 3D?
Wat is de opvolger dan?quote:Op zondag 17 november 2013 21:30 schreef Sands het volgende:
[..]
CGI heeft maar een bepaalde houdbaarheidsdatum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |