quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En het waren huisvrouwen, nou niet de meest gevaarlijke types die je tegen kan komen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef picodealion het volgende:
Wiccie, in de trein is weer een andere setting dan in de bios, in de bios zeg ik er bijna altijd wat van.
Ik ben absoluut geen krachtpatser maar mijn 2 meter kan volgens mij net imposant genoeg zijn (zeker als zij zitten en ik naast ze kom staan) dat ik niet bang ben om zomaar klappen te krijgen.
quote:Op zondag 10 november 2013 11:58 schreef Sands het volgende:
[..]
En het waren huisvrouwen, nou niet de meest gevaarlijke types die je tegen kan komen.
Huisvrouwen durft pico nog wel aanquote:Op zondag 10 november 2013 11:58 schreef Sands het volgende:
[..]
En het waren huisvrouwen, nou niet de meest gevaarlijke types die je tegen kan komen.
Emancipatie. Vrouwen nemen Nederland over.quote:Op zondag 10 november 2013 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Huisvrouwen durft pico nog wel aan
Wat deden die eigenlijk bij Borgman?Lijkt me niet echt een huisvrouwenfilm.
In dit geval sowieso niet inderdaad, maar ook als het Marokkaantjes zijn spreek ik ze aan.quote:Op zondag 10 november 2013 11:58 schreef Sands het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 12:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
In dit geval sowieso niet inderdaad, maar ook als het Marokkaantjes zijn spreek ik ze aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 12:04 schreef wyccie het volgende:
Tja, ik ben nog geen 1,60m en heb geen zware stem. Ik word dus wel geslagen. Maar ik sla gewoon keihard terug.
Op het roken na, is dat in de VS ook normaal...quote:Op zondag 10 november 2013 12:12 schreef wyccie het volgende:
Daarentegen betaal ik liever iets meer geld dan in een zaal te zitten waar er gekletst, getelefoneerd en gerookt wordt. Niet ongewoon in Azië.
In die poshe IMAX 3D iig niet, nee.quote:Op zondag 10 november 2013 12:12 schreef wyccie het volgende:
Daarentegen betaal ik liever iets meer geld dan in een zaal te zitten waar er gekletst, getelefoneerd en gerookt wordt. Niet ongewoon in Azië.
Is dat zo? Heb ik daar nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op het roken na, is dat in de VS ook normaal...
Ik ben er 3 keer naar de film geweest. Wall-E dan kun je het verwachten. Kinderfilm... kinderen zijn moeilijk stil te krijgen. Maar de volwassenen bleven ook met elkaar praten.quote:Op zondag 10 november 2013 12:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb ik daar nooit meegemaakt eigenlijk.
Oh dat klinkt wel irritant ja. En een scheur in het doek?quote:Op zondag 10 november 2013 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben er 3 keer naar de film geweest. Wall-E dan kun je het verwachten. Kinderfilm... kinderen zijn moeilijk stil te krijgen. Maar de volwassenen bleven ook met elkaar praten.
Wanted. Mensen kwamen 10 minuten na aanvang met een telefoon aan het oor op teenslippers binnen slenteren. na 5 minuten ging de telefoon weer over. Lekker rustig praten in de bios. En dan halverwege opstaan om weer te gaan..
In NY naar 9 geweest, maar daar was de bios zo goed als leeg. Dus daar was het wel rustig
By Wall-E zat er trouwens ook een scheur in het doek...
Ik ben redelijk vaak naar de bios geweest, maar ik heb eigenlijk nog nooit een incident meegemaakt...quote:Op zondag 10 november 2013 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben er 3 keer naar de film geweest. Wall-E dan kun je het verwachten. Kinderfilm... kinderen zijn moeilijk stil te krijgen. Maar de volwassenen bleven ook met elkaar praten.
Wanted. Mensen kwamen 10 minuten na aanvang met een telefoon aan het oor op teenslippers binnen slenteren. na 5 minuten ging de telefoon weer over. Lekker rustig praten in de bios. En dan halverwege opstaan om weer te gaan..
In NY naar 9 geweest, maar daar was de bios zo goed als leeg. Dus daar was het wel rustig
By Wall-E zat er trouwens ook een scheur in het doek...
In NL ik ook niet. Mensen die lachen of niet stil zitten. Maar daar kun je weinig aan doen. Mensen die praten daar zeg je wat tegen en dan is het meestal wel voorbijquote:Op zondag 10 november 2013 12:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vaak naar de bios geweest, maar ik heb eigenlijk nog nooit een incident meegemaakt...
Oh, worden daar de beeldjes uitgereikt voor grootste ethervervuilers?quote:Op zondag 10 november 2013 12:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Vanavond sterren spotten bij het ziggo dome!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |