SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je nog naar de derby?quote:Op zondag 10 november 2013 11:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Er is volop zon en een aangename temperatuur in Istanbul.
Waarom zou je dan niet eerst samenwonen voordat je trouwt?quote:Op zondag 10 november 2013 10:50 schreef Stimorol- het volgende:
Moment dat je trouwt en in 1 huis woont is alles anders en begin je opnieuw. Dus ja: bi otursun.
Nou, waarom denk je...quote:Op zondag 10 november 2013 11:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet eerst samenwonen voordat je trouwt?
Dan doe je een nikah. Bovendien kun je me niet overtuigen dat al die jaren afspreken en praten onschuldig zijn.quote:
(Nog) geen kaart kunnen vinden. Ik ben nu onderweg naar Kadıköy, met een beetje geluk kan ik daar nog wat vinden.quote:Op zondag 10 november 2013 11:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ga je nog naar de derby?
Genoeg voorbeelden in mijn omgeving. Het gaat ook vaak genoeg goed hoor, maar ook vaak genoeg niet. Vandaar dat ik vind dat je in het begin ietwat terughoudend moet zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef xaban06 het volgende:
Mensen die denken alles te weten hoe een huwelijk is zonder ooit getrouwd te zijn
Nikah == trouwen.quote:
Ain't the same. Je leert iemand pas écht kennen nadat je met die persoon onder hetzelfde dak woont.quote:Bovendien kun je me niet overtuigen dat al die jaren afspreken en praten onschuldig zijn.
Er zijn koppels die na 2 maanden scheiden, koppels die scheiden na 2 jaar, maar ook na 20 jaar.quote:Op zondag 10 november 2013 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Genoeg voorbeelden in mijn omgeving. Het gaat ook vaak genoeg goed hoor, maar ook vaak genoeg niet. Vandaar dat ik vind dat je in het begin ietwat terughoudend moet zijn.
Als je nog niet onder een dak woont, dan kan je er nog voor kiezen om niet af te spreken wanneer je je kut voelt zodat je de ander niet kwetst. Eenmaal onder hetzelfde dak gaat dat niet meer...quote:Op zondag 10 november 2013 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je slechts een relatie heb, kom je minder in aanraking met de slechte kanten van een persoon.
Ja, islamitisch gezien wel. Maar sommige Turken denken dat er een feest en al die culturele rituelen erbij horen. Nikah en scheiden zijn eigenlijk heel makkelijkquote:
Ja, volgens mij zeg ik ook niets andersquote:[..]
Ain't the same. Je leert iemand pas écht kennen nadat je met die persoon onder hetzelfde dak woont.
Als je slechts een relatie heb, kom je minder in aanraking met de slechte kanten van een persoon.
Jij bent niet toch nieuwe inzichten over je vrouw gekomen nadat jullie waren getrouwd? Zaken die je eerder niet had gezien of jou niet waren opgevallen of zaken waar jij minder/geen last van had?quote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef xaban06 het volgende:
Mensen die denken alles te weten hoe een huwelijk is zonder ooit getrouwd te zijn
In ieder geval niet na een paar maanden. In dit specifieke geval spelen er ook nog andere factoren een rol: ze hebben zich aardig in de schulden geweekt voor een over the top bruiloft, zij studeert nog, kort na de bruiloft is d'r maan zijn baan kwijtgeraakt (vanwege de crisis). Meh, slechte timing imho.quote:Op zondag 10 november 2013 12:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn koppels die na 2 maanden scheiden, koppels die scheiden na 2 jaar, maar ook na 20 jaar.
Hoelang moet je wachten vind jij? Kom niet met 'wanneer je vind dat het tijd is', want blijkbaar vonden zij dat het tijd was voor een kind.
Hmm. Ben je Fenevli?quote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
(Nog) geen kaart kunnen vinden. Ik ben nu onderweg naar Kadıköy, met een beetje geluk kan ik daar nog wat vinden.
Nou, dan heb je je antwoord waarom mensen niet eerst samenwonen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, islamitisch gezien wel. Maar sommige Turken denken dat er een feest en al die culturele rituelen erbij horen. Nikah en scheiden zijn eigenlijk heel makkelijk
Ja, maar je leert de ander pas echt kennen als je op elkaar bent aangewezen. Als de verantwoordelijkheid er eenmaal is en je niet zomaar weg kunt lopen.quote:Ja, volgens mij zeg ik ook niets anders
Jawel, zelfs na een jaar nog kom je nieuwe dingen tegen, maar dat weet je van te voren, daar bereid je je zelf van te voren voor.quote:Op zondag 10 november 2013 12:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent niet toch nieuwe inzichten over je vrouw gekomen nadat jullie waren getrouwd? Zaken die je eerder niet had gezien of jou niet waren opgevallen of zaken waar jij minder/geen last van had?
Kun je mij sowieso vertellen waarom je in het eerste jaar van je huwelijk een kind zou krijgen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Er zijn koppels die na 2 maanden scheiden, koppels die scheiden na 2 jaar, maar ook na 20 jaar.
Hoelang moet je wachten vind jij? Kom niet met 'wanneer je vind dat het tijd is', want blijkbaar vonden zij dat het tijd was voor een kind.
In het arabisch is Nikah of Nika7 het hebben van seks...Zina is het hebben van seks voor je getrouwd bent..quote:Op zondag 10 november 2013 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nikah == trouwen..
[..]
Ain't the same. Je leert iemand pas écht kennen nadat je met die persoon onder hetzelfde dak woont.
Als je slechts een relatie heb, kom je minder in aanraking met de slechte kanten van een persoon. En je kunt makkelijk afstand nemen als je er even geen zin in hebt.
Wie? Ik zie ze niet hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 12:00 schreef zarGon het volgende:
Mensen die denken dat een relatie hebben en samenwonen na huwelijk hetzelfde zijn..
Ja, maar voorbereiden betekent niet automatisch dat je er ook mee kunt omgaan. En daar ligt het probleem: het kan enorm tegenvallen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jawel, zelfs na een jaar nog kom je nieuwe dingen tegen, maar dat weet je van te voren, daar bereid je je zelf van te voren voor.
Boos heeft hij ietwat te sterk uitgedrukt. Ik kan hem tot zekere hoogte begrijpen; je gaat nog zolang aan elkaar vastzitten en je leert elkaar net kennen, waarom meteen zo'n enorme verandering.quote:Toen zij werd bezwangerd waren ze al 3-4 maanden getrouwd. Je kan het onverstandig vinden/noemen, maar sylvester zei letterlijk dat hij boos was, klinkt alsof ze toestemming moet vragen van sylvester om een kind te maken. Daar was mijn reactie op.
Nee, ze hoeft niet om toestemming te vragen. Ik was gewoon boos dat ze zo onverstandig zijn geweest (nichtje en haar man) - overigens heb ik aan niemand mijn mening daarover kenbaar gemaakt. Gevoelig onderwerp enzo.quote:Op zondag 10 november 2013 12:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Toen zij werd bezwangerd waren ze al 3-4 maanden getrouwd. Je kan het onverstandig vinden/noemen, maar sylvester zei letterlijk dat hij boos was, klinkt alsof ze toestemming moet vragen van sylvester om een kind te maken. Daar was mijn reactie op.
Dit dus. Bijna iedereen hier.quote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef xaban06 het volgende:
Probeer wikipedia.quote:Op zondag 10 november 2013 12:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
In het arabisch is Nikah of Nika7 het hebben van seks...Zina is het hebben van seks voor je getrouwd bent..
Heb ik iets gemist?
Ok, wat vind jij een acceptabele tijd? Na 1 jaar, 10 jaar?quote:Op zondag 10 november 2013 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar voorbereiden betekent niet automatisch dat je er ook mee kunt omgaan. En daar ligt het probleem: het kan enorm tegenvallen.
[..]
Boos heeft hij ietwat te sterk uitgedrukt. Ik kan hem tot zekere hoogte begrijpen; je gaat nog zolang aan elkaar vastzitten en je leert elkaar net kennen, waarom meteen zo'n enorme verandering.
Ik probeerde het nog over Istanbul te hebben maar niemand ging er op inquote:Op zondag 10 november 2013 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Oh god, ik ben op vakantie en wat doe ik? Discussie voeren op FOK!
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 10:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben eerst een relatie, voordat ze trouwen. "Önce evlilik bi otursun" is zo eind 20ste eeuws Turks.
quote:Op zondag 10 november 2013 11:21 schreef Bortecinem het volgende:
Zoals je zegt, tegenwoordig hebben de meesten al een relatie van een paar jaar voordat ze trouwen en zijn ze verder ook eens ouder.
Nikah = de stap voor het huwelijk. Waar alles mee begint, eigenlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 12:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
In het arabisch is Nikah of Nika7 het hebben van seks...Zina is het hebben van seks voor je getrouwd bent..
Heb ik iets gemist?
Lekker, ik heb weer Turks-Nederlands geschreven. Maarja, geen van ons beide heeft beweerd dat een relatie en samenwonen hetzelfde zijn.quote:
Ik zou het eerder 'een rationele tijdsbestek' noemen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, wat vind jij een acceptabele tijd? Na 1 jaar, 10 jaar?
Ja dit, want ik ken genoeg vrouwen die moeder worden als levensdoel zien.quote:Op zondag 10 november 2013 12:28 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn nicht was de tweede maand al zwanger. Heeft ze geen moment spijt van gehad. De tweede kwam kort daarna.
Niet iedereen heeft dezelfde prioriteiten in het leven of dezelfde dingen nodig om gelukkig te zijn.
zarGon die denkt dat hij alwetend op gebied van relatie en huwelijk omdat hij mod is in dat relatiehoekje op fok.
Jezus.quote:Op zondag 10 november 2013 12:28 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn nicht was de tweede maand al zwanger. Heeft ze geen moment spijt van gehad. De tweede kwam kort daarna.
Dat klopt. Sommigen hebben rammelende eierstokken en zoeken slachtoffers.quote:Niet iedereen heeft dezelfde prioriteiten in het leven of dezelfde dingen nodig om gelukkig te zijn.
Maak het maar meteen persoonlijk.quote:zarGon die denkt dat hij alwetend op gebied van relatie en huwelijk omdat hij mod is in dat relatiehoekje op fok.
Wij zeggen niet dat een relatie en huwelijk hetzelfde zijn. Wij zeggen dat mensen elkaar tegenwoordig - in tegenstelling tot vroeger - veel beter kennen.quote:
Jij bent echt onwetend op dit gebied zeg. Leuk dat dat jouw dromen zijn, maar lang niet die van iedereen. Alsof je je in een jaartje of twee kunt 'uitleven'quote:Op zondag 10 november 2013 12:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou het eerder 'een rationele tijdsbestek' noemen.
Leer elkaar eerst kennen, geniet van de tijd die je samen hebt, ga er lekker op uit en leef je uit, doe dingen die je later niet kunt doen omdat verantwoordelijkheden, enzovoorts enzovoorts. Een kind houdt dat allemaal tegen, je kunt niet eventjes ergens heen (de stad in, om maar iets heeeeel simpels op te noemen). Het kind moet mee of er moet iemand zijn om op het kind te letten wanneer je niet in de buurt bent.
Redelijkheid zou bij mij beginnen bij zo'n jaartje of twee. Dan is de relatie ook ietwat volwassener, ken je elkaar beter en heb je ook tijd om het financieel goed aan te pakken.
Drie maanden... Da's écht te snel.
Sorry, maar zelfontplooiing na je 26stequote:Op zondag 10 november 2013 12:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
26 en einde zelfontplooiing.
Hurrah!
Volgens mij heb geef jij een andere definitie aan 'uitleven'. Ik heb het over samen het leven leuker maken.quote:Op zondag 10 november 2013 12:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij bent echt onwetend op dit gebied zeg. Leuk dat dat jouw dromen zijn, maar lang niet die van iedereen. Alsof je je in een jaartje of twee kunt 'uitleven'Dan ben je gewoon niet toe aan een huwelijk als je wilt 'uitleven'.
Ja, je hebt nog 40/50 jaar samen, maar de omstandigheden en de verantwoordelijkheden veranderen. Je bent afhankelijk van een nog een persoon tot zo'n 16 jaar. Even spontaan dingen doen kan niet meer, je leven draait namelijk om je kind. De focus van 'jullie' shift naar 'jullie kind'.quote:Je hebt 40-50 jaar de tijd om alles mee te maken en te zien.
Lekker kortzichtig van je.
ZG is de nieuwe ambipurquote:
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 10 november 2013 12:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, maar zelfontplooiing na je 26ste
En een kind houd dat per definitie tegen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Er is nog genoeg ruimte voor groei op je 26ste. Je bent nog laaang niet uitgeleerd.
ZG is een betweter, doubt it. Hoe hij gisteren Jaleesa feliciteerdequote:
Grote wijziging van prioriteiten. Het houdt het niet tegen, maar je bent minder flexibel. Je denkt meer aan een ander (je kind) dan aan jezelf.quote:Op zondag 10 november 2013 12:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En een kind houd dat per definitie tegen.
Yani? Ja je bent minder flexibel, je denkt in plaats van aan je zelf, je man nu ook aan je kind, yani? Waar is de onderbouwing?quote:Op zondag 10 november 2013 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grote wijziging van prioriteiten. Het houdt het niet tegen, maar je bent minder flexibel. Je denkt meer aan een ander (je kind) dan aan jezelf.
Gelukkig nog niet 26, dus ik kan nog uitleven. Als ik zoals jij ga uitleven, dan kan ik ook gelijk mijn midlifecrisis eraan plakken.quote:Op zondag 10 november 2013 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Er is nog genoeg ruimte voor groei op je 26ste. Je bent nog laaang niet uitgeleerd.
het is de toon die de muziek maakt. en zG raak die toon nooit goedquote:Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef expans het volgende:
Ik vind wel dat Zargon een punt heeft, maar iedereen is anders. Misschien waren zij er wel aan toe omdat ze wat ouder waren?
Hij bedoelt gewoon van eerst met elkaar dingen doen zonder gezeik van familie, bv een verre reis, samen uitgaan etc. Daar een beetje aan wennen en dan pas kinderen. Pril huwelijk + bijkomende stress van een baby kan funest zijn voor je.
Ik zeg ook altijd liever eerst paar jaar geen kinderen, maarjah wat als het toevallig in de derde maand raak is. Abortus?
Ik vraag me af waarom ik als een betweter gezien word. Omdat ik een mening heb over zaken zonder het eerst zelf meegemaakt te hebben? En dan vooral over iets dat niet in steen is gebeiteld en sterk van de persoon afhankelijk is.quote:
Het was tactloos, bot en direct, maar ik ben blij dat Jaleesa mijn insteek begreep.quote:Hoe hij gisteren Jaleesa feliciteerde
We zijn toch aan het discussiëren? Allejezus zeg, het is eventjes wat ruwer dan normaal en het is meteen 'mening doorduwen'.quote:Hoe hij nu zijn mening er door heen duwt
Deze neem je terug. Hij heeft elke vorm van aanzien of respect verloren bij mij sinds hij z'n belofte niet is nagekomen.quote:ZG is de nieuwe Xaban!
Precies dit. Ik krijg het idee dat alles zo persoonlijk wordt opgevangen en als een aanval wordt gezien. Snap dat het een beladen onderwerp is, maar ik post het zonder iemand persoonlijk aan te spreken. (Behalve bij Jaleesa, maar dat was een specifiek geval en deze discussie is algemeen. Staat dus los hiervan.)quote:Op zondag 10 november 2013 12:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Iedereen is vrij om kort na (of zelfs voor) het huwelijk aan een kind te denken. Ik vind het onverstandig, maar zal niemand daardooor vreemd aankijken (al denk je anders gezien mijn eerdere reacties).
Beetje leven in de brouwerij, mag wel.quote:Op zondag 10 november 2013 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
het is de toon die de muziek maakt. en zG raak die toon nooit goed
Geniet ervan, ook jij zal vastgeketend worden.quote:Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet 26, dus ik kan nog uitleven. Als ik zoals jij ga uitleven, dan kan ik ook gelijk mijn midlifecrisis eraan plakken.
Isetmyfriendsonfire kwam er net al mee.quote:Op zondag 10 november 2013 13:07 schreef xaban06 het volgende:
La millet, bugun 10 kasimmis, Ataturk anma gunu, minuut stilte aub.
Ik eer die man nietquote:Op zondag 10 november 2013 13:07 schreef xaban06 het volgende:
La millet, bugun 10 kasimmis, Ataturk anma gunu, minuut stilte aub.
Daar kan je zeker vinden, laat je niet naaien en koop ze pas zo laat mogelijk.quote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
(Nog) geen kaart kunnen vinden. Ik ben nu onderweg naar Kadıköy, met een beetje geluk kan ik daar nog wat vinden.
Je laat mij mijn oude Afghaanse klasgenoten herinneren, in de aula toen 9/11 werd herdacht gingen ze expres lopen lawaai maken.quote:
Beetje vals gespeeldquote:Op zondag 10 november 2013 13:37 schreef zarGon het volgende:
Poll: Wie gaat er winnen?
• Fenerbahçe
• Galatasaray
• Gelijkspel!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
+1 voor Galatasaray van mij.
Ik eer die man ook niet.quote:Op zondag 10 november 2013 13:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je laat mij mijn oude Afghaanse klasgenoten herinneren, in de aula toen 9/11 werd herdacht gingen ze expres lopen lawaai maken.
Wij hebben een geschiedenis die groter is dan de laatste 100 jaar en die ook groter is dan één man.quote:
Staan ze niet hier? http://www.youtube.com/feed/history/.quote:Op zondag 10 november 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
Eerder beluisterde liedjes niet kunnen terugvinden op youtube.
Wel ingelogd op je telefoon?quote:Op zondag 10 november 2013 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, liedjes die ik op youtube op mijn tel beluister worden op de een of andere manier nooit opgeslagen in history? Vaag en frustrerend dit. Ufff.
Yes, altijd.quote:
¤400 gözden çıkardım, yine bulamadım lan.quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar kan je zeker vinden, laat je niet naaien en koop ze pas zo laat mogelijk.
"Bugün fenerle fenevi karıştıran yarın annesiyle karısını karıştırır."
Nevizade ye gitquote:Op zondag 10 november 2013 15:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤400 gözden çıkardım, yine bulamadım lan.
Onmogelijk, loop rond het stadion je hebt daar een hoop karaborsacilar. Probeer bij de BK daar en de fenerium (grote). Gerci jij ziet er als politieagent uit :pquote:Op zondag 10 november 2013 15:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bel 0531 922 60 97, misschien dat zij wat hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 15:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In een Turkentopic? Nee.quote:Op zondag 10 november 2013 15:59 schreef Fopje het volgende:
Kunnen we het gewoon op Nederlands houden?
Toch welquote:
Bu isde var birseyler. Hoe kan het zo duur zijn? Ik heb alleen een site gevonden trouwens, die site die 70 euro vraagt iste. Verder lees ik weinig over dit concert?quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De laatste keer betaalde ik ¤35,-, zag 20 artiesten en stond vip bij Duman. Echt ziek dit. Kaartje 55, servicekosten 15.
je wordt genaaid. Geniet je er wel van?quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De laatste keer betaalde ik ¤35,-, zag 20 artiesten en stond vip bij Duman. Echt ziek dit. Kaartje 55, servicekosten 15.
Ik dacht al dat er iets niet klopte. Thanks.quote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je wordt genaaid. Geniet je er wel van?
Als je er niet van geniet, probeer dit eens http://www.ticketmaster.nl/event/120397?brand=nl_melkweg
http://www.ticketmaster.nl/event/120397?brand=nl_melkwegquote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bu isde var birseyler. Hoe kan het zo duur zijn? Ik heb alleen een site gevonden trouwens, die site die 70 euro vraagt iste. Verder lees ik weinig over dit concert?
Ja, die had ik ook al gevonden. Genaaid? Ik ga geen 70 euro betalen voor een concert, hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je wordt genaaid. Geniet je er wel van?
Als je er niet van geniet, probeer dit eens http://www.ticketmaster.nl/event/120397?brand=nl_melkweg
Je laat mij denken aan mensen die Shirk plegen.quote:Op zondag 10 november 2013 13:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je laat mij mijn oude Afghaanse klasgenoten herinneren, in de aula toen 9/11 werd herdacht gingen ze expres lopen lawaai maken.
This is what happens when people stop being politequote:Op zondag 10 november 2013 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je nog niet onder een dak woont, dan kan je er nog voor kiezen om niet af te spreken wanneer je je kut voelt zodat je de ander niet kwetst. Eenmaal onder hetzelfde dak gaat dat niet meer...
Ik ga misschien met oud&nieuw naar Turkije. Als dat niet doorgaat, wil ik wel naar duman, ja.quote:Op zondag 10 november 2013 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
Isetmyfriendsonfire & Ayca, dus jullie gaan?
Ik weet niet hoe jij eruit ziet. Moet je wel even zeggen dat jij het bent.quote:Op zondag 10 november 2013 19:13 schreef Bortecinem het volgende:
Tof. Als ik je daar tegenkom zeg ik wel even hi.
Hahahaha maar natuurlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 19:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij eruit ziet. Moet je wel even zeggen dat jij het bent.
Dat was ik sowieso al van plan. Het zou wat zijn als ik alleen hi zou zeggen en dan doorlopen. Hehehe.quote:
Oke.quote:Op zondag 10 november 2013 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al van plan. Het zou wat zijn als ik alleen hi zou zeggen en dan doorlopen. Hehehe.
Sssst ga jij eens naar de Islam topic.quote:Op zondag 10 november 2013 18:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je laat mij denken aan mensen die Shirk plegen.
Oh oh oh, dat je daar in kan trappen.. Hoeveel heeft het je gekost?quote:Op zondag 10 november 2013 23:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.![]()
Gelukkig viel het kwartje al na één drankje (en complimenten over mijn Turks...). Grmbl.
Terwijl ik op Istiklal Caddesi richting m'n hotel loop word ik door iemand in het Engels aangesproken of ik op zoek ben naar een leuke tent. Ik antwoordde daar positief op en hebben een gesprek gehad. Ik dacht dat hij mij het een en ander zou adviseren enzo onder het genot van een drankje, dus we zijn naar een 'willekeurige' club gegaan.quote:
Ik weet het, ik schaam me diep.quote:Op zondag 10 november 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh oh oh, dat je daar in kan trappen.. Hoeveel heeft het je gekost?
Dat dus.quote:Op zondag 10 november 2013 23:36 schreef expans het volgende:
Hebben ze je aangesproken in het Engels?
Voor de onwetenden; singles worden uitgezocht door 'toevallige bijstaanders', en na wat lullen gaan ze ergens iets drinken (afgeragde hoerenpand) op kosten van voorgenoemde random guy en dan komt de rekening van XXX TL
Waar die random guy zijn commissie uithaalt en dan nieuwe slachtoffers zoekt.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Terwijl ik op Istiklal Caddesi richting m'n hotel loop word ik door iemand in het Engels aangesproken of ik op zoek ben naar een leuke tent. Ik antwoordde daar positief op en hebben een gesprek gehad. Ik dacht dat hij mij het een en ander zou adviseren enzo onder het genot van een drankje, dus we zijn naar een 'willekeurige' club gegaan.
Ik heb een whiskey-cola besteld, hij een bier (ieder 25TL) en afgesproken dat we zelf zouden betalen. Kort nadat onze drankjes (en nog wat nootjes en fruit die we niet hadden besteld) werden gebracht schoven twee dames aan. De bediende vroeg aan ons of we hen een drankje willen aanbieden. "1 drankje, dat kan toch geen kwaad? Dus ja."
Leuk gesprek gehad, maar er gingen allerlei alarmbellen af na het een en ander besproken te hebben. Opeens complimenten over mijn Turks gekregen.Toen wist ik dat ik zo snel mogelijk weg moest, want de dames hadden overduidelijk andere plannen.
Rekening: 390TL, dat gedeeld door twee is 190TL. De dames wilden nog graag een drankje, maar gelukkig hield ik het bij 'nee' - ze hebben drankjes van 100TL per glas besteld.
En bedankt hè...quote:Op zondag 10 november 2013 23:44 schreef xminator het volgende:
Eigenlijk had ik het wel verwacht dat jij in zo een scam zou vallen.
True that.quote:Omdat je te sociaal bent in dat opzicht en te veel van het goede van een mens uitgaat.
En dit ja.quote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef expans het volgende:
Ucuz kurtulmussun.
Misschien kregen ze medelijden met je nadat ze erachter kwamen dat je gewoon een saf Turk was :p.
Voor hetzelfde geld was die rekening 3x zo hoog.
[..]
Terwijl ik op Istiklal Caddesi richting m'n hotel loop word ik door iemand in het Engels aangesproken of ik op zoek ben naar een leuke tent. Ik antwoordde daar positief op en hebben een gesprek gehad. Ik dacht dat hij mij het een en ander zou adviseren enzo onder het genot van een drankje, dus we zijn naar een 'willekeurige' club gegaan.
Ik heb een whiskey-cola besteld, hij een bier (ieder 25TL) en afgesproken dat we zelf zouden betalen. Kort nadat onze drankjes (en nog wat nootjes en fruit die we niet hadden besteld) werden gebracht schoven twee dames aan. De bediende vroeg aan ons of we hen een drankje willen aanbieden. "1 drankje, dat kan toch geen kwaad? Dus ja."
Leuk gesprek gehad, maar er gingen allerlei alarmbellen af na het een en ander besproken te hebben. Opeens complimenten over mijn Turks gekregen.Toen wist ik dat ik zo snel mogelijk weg moest, want de dames hadden overduidelijk andere plannen.
Rekening: 390TL, dat gedeeld door twee is 190TL. De dames wilden nog graag een drankje, maar gelukkig hield ik het bij 'nee' - ze hebben drankjes van 100TL per glas besteld.
[..]
En dan wakker worden de volgende dag in een badkuip vol ijs, een nier lichterquote:Op zondag 10 november 2013 23:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik was even bang dat er iets in mijn drankje zat
Sta ik hier al bekend als een persoon die zoveel shit meemaakt?quote:Op maandag 11 november 2013 05:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ondenkbaar? urban legend? bij Syl kijk ik nergens meer van op
quote:Op maandag 11 november 2013 05:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan wakker worden de volgende dag in een badkuip vol ijs, een nier lichter![]()
Ondenkbaar? urban legend? bij Syl kijk ik nergens meer van op
quote:Op maandag 11 november 2013 01:09 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest aan Levo denken.
Morgen tijd voor knuppel actie #3? @Dünya Göz?quote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
hahah knuppel actie 2#
Hou me op het hoogte.
quote:Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
De bar waar ze naartoe zijn gegaan... Daar is het gebeurd.
quote:Op maandag 11 november 2013 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Maar die gozer die jou aansprak, was hij onderdeel van de scam of is hij ook gescamd?
Wat denk jezelf?quote:Op maandag 11 november 2013 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Maar die gozer die jou aansprak, was hij onderdeel van de scam of is hij ook gescamd?
That's part of the deal. Denk ik. Ik heb tegen de dame namelijk gezegd dat ik van de week wel weer zal terugkomen als ik minder moe en weer hersteld ben van de operatie; ik wilde niet overkomen als iemand die wilde vluchten.quote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou ik dacht misschien van niet omdat jullie de rekening gedeeld hadden.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
That's part of the deal. Denk ik. Ik heb tegen de dame namelijk gezegd dat ik van de week wel weer zal terugkomen als ik minder moe en weer hersteld ben van de operatie; ik wilde niet overkomen als iemand die wilde vluchten.
SWAG meister 2013quote:Op maandag 11 november 2013 19:14 schreef xminator het volgende:
Ekte player, gaat ie gewoon een vrouw van lichte zeden regelen
quote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Lol@syl, zijn wel eens documentaires over geweest (Scam City en ook nog een Nederlandse).
Huh? Ik regelde niks.quote:Op maandag 11 november 2013 19:14 schreef xminator het volgende:
Ekte player, gaat ie gewoon een vrouw van lichte zeden regelen
quote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Huh? Ik regelde niks.Ik moest een smoes verzinnen om zonder kleerscheuren weg te kunnen gaan.
Oh oh oh, ik heb die gast van gisteravond en zijn collega's goed teruggepakt. Ik heb 5x een onschuldige toerist gewaarschuwd toen ie ging meelopen. Haha, wat werden ze boos. Maar ja, in die straat kunnen ze niks.
Verder heb ik die gast van gisteravond op de gevoelige plaat vastgelegd - overmorgen (morgen operatie...) maar eens naar het politiebureau gaan.
Bu akşam İstanbul sokakları benden sorulur lan!Don't mess with me.
Eigenlijk best veel lol voor die 200TL.Ik vind het stiekem wel leuk.
Wat heb je vastgelegd en wat gaat de politie ermee doen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Huh? Ik regelde niks.Ik moest een smoes verzinnen om zonder kleerscheuren weg te kunnen gaan.
Oh oh oh, ik heb die gast van gisteravond en zijn collega's goed teruggepakt. Ik heb 5x een onschuldige toerist gewaarschuwd toen ie ging meelopen. Haha, wat werden ze boos. Maar ja, in die straat kunnen ze niks.
Verder heb ik die gast van gisteravond op de gevoelige plaat vastgelegd - overmorgen (morgen operatie...) maar eens naar het politiebureau gaan.
Zijn gezicht staat op de foto, dat is voor mij meer dan genoeg. Wanneer ik aangifte doe hoef ik zijn smoel niet beschrijven, maar kan ik gewoon de foto overhandigen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat heb je vastgelegd en wat gaat de politie ermee doen?
Moeite om niks dus. Je dagen in Istanbul moet je beter besteden.quote:Op maandag 11 november 2013 23:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn gezicht staat op de foto, dat is voor mij meer dan genoeg. Wanneer ik aangifte doe hoef ik zijn smoel niet beschrijven, maar kan ik gewoon de foto overhandigen.
Wat de politie ermee gaat doen interesseert mij verder niet overigens. Als ze er maar een melding van maken...
Ik vind dit soort dingen juist leuk.quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Moeite om niks dus. Je dagen in Istanbul moet je beter besteden.
misleidingquote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef xaban06 het volgende:
Oh en aangifte? Wat hebben ze gedaan wat tegen de wet is?
Deze man.quote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent gek! Die mensen zijn gevaarlijk joh, kijk uit.quote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo naïef. Die gasten zullen met voor en achternaam bekend zijn bij de politie. Ze kunnen er vrij weinig aan doen. Niks misleiding.quote:Op maandag 11 november 2013 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen juist leuk.Ik ben iemand die twee keer een incassozaak heeft laten voorkomen. Die twee zaken hebben mij echt veel tijd gekost, zoveel dat ik eigenlijk beter had kunnen betalen (tijd is immers geld) - ik vind het gewoon leuk.
[..]
misleiding
Ik zou serieus oppassen als ik jou was. Gewoon uit de buurt blijven. Politie doet verder toch niks, die weten zelf donders goed hoe ze dat soort gasten moeten pakken.quote:Op maandag 11 november 2013 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of juist niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou serieus oppassen als ik jou was. Gewoon uit de buurt blijven. Politie doet verder toch niks, die weten zelf donders goed hoe ze dat soort gasten moeten pakken.
Sterkte! Operatie is goed verlopen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb jullie reacties gelezen, zal er eens rustig over nadenken. Vanavond kan ik toch niet naar buiten vanwege mijn ogen (auw!).
Relaxed dat je nu alweer kan FOK!ken. Gecmis olsun.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Dank je. Ja, operatie is goed verlopen.
Hoe het voelt? De operatie was pijnloos, maar wel onprettig. Na het uitwerken van de verdoving begint het echt... Branderige en prikkende ogen. Ook erg gevoelig voor licht.
De taxirit van Etiler (ziekenhuis) naar Taksim (hotel) was niet fijn kan ik je vertellen.
Gewoon door jezelf minder dom en/of slimmer te vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind mijzelf wat dommer geworden. Hoe word je slimmer? Xaban, jij hoeft niet te antwoorden hoor.
Oh god, die gast zag ik net toen ik naar buiten liep.quote:Op maandag 11 november 2013 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
De bar waar ze naartoe zijn gegaan... Daar is het gebeurd.
Stresssssss mi man. Kan minder onthouden. Zo weet ik bijna niets meer van een bepaalde periode.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon door jezelf minder dom en/of slimmer te vinden.
Waarom vind je dat je dommer bent geworden?
Zorg ervoor dat je minder stress ervaart zou ik zeggen.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stresssssss mi man. Kan minder onthouden. Zo weet ik bijna niets meer van een bepaalde periode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom denk je dat? Je kent me niet eens.quote:Jij moet trouwens kappen met detective spelen. No shit, maar jij lijkt mij niet mans genoeg hiervoor en voor je 't weet lig je ergens in 'n greppel. In Turkije moorden ze sneller :p
Maar goed, ik heb me gisteren en vandaag gedeisd gehouden.Gewoon meedoen met een groepsles á la bodypump. Na een les heb je wel alle workouts gehad.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
Wie van jullie doet er aan fitness? Ik vroeg me namelijk af hoeveel tijd jullie er doorbrengen (per keer) en wat voor workouts jullie zoal doen? Ben best benieuwd.
Wat is je trainingsdoel?
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je minder stress ervaart zou ik zeggen.Sommige mensen zijn gewoon stresskippen. Stressen om niks. Zo is natuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je minder stress ervaart zou ik zeggen.Ik heb je youtube video gezien waarin je parachute shit doet. Je kwam over als iemand die niet heel stoer is. Niet onaardig bedoeld..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waarom denk je dat? Je kent me niet eens.
Maar goed, ik heb me gisteren en vandaag gedeisd gehouden.
[..]
Gewoon meedoen met een groepsles á la bodypump. Na een les heb je wel alle workouts gehad.
Wat is je trainingsdoel?
[..]
3x p/w, ben met 45-60 minuten klaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
Wie van jullie doet er aan fitness? Ik vroeg me namelijk af hoeveel tijd jullie er doorbrengen (per keer) en wat voor workouts jullie zoal doen? Ben best benieuwd.
Dan moet je die insanity workouts eens proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
Syl, bij de vestiging bij mij in de buurt hebben ze geen groepslessen.. En verder als doel, tja strakker worden.
Die slaan nergens opquote:Op woensdag 13 november 2013 16:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan moet je die insanity workouts eens proberen
En waarom niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die slaan nergens opDaar kun je niet zomaar aan beginnen.
Omdat je een soort van basisconditie moet hebben alvorens je die domme sprink, hink dingen doet. Dat zeggen ze ook.quote:
Ik denk dat ze daarmee doelen dat je niet veel te zwaarlijvig mag zijn? Ik begrijp best dat je daar ongelukken mee kan maken, maar aangaande van wat ik denk te weten van Borte, zou dat geen probleem moeten zijn?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat je een soort van basisconditie moet hebben alvorens je die domme sprink, hink dingen doet. Dat zeggen ze ook.
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:33 schreef Che_ het volgende:
Is dat zoiets als die tellsell workouts
Laat me raden. Ook jij hebt er aan meegedaan en bent nu gespierd?quote:
Slank is voor vrouwenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En na 60 dagen ben je zgn slank.
Wie ben jij eigenlijk? Je doet me aan iemand denken maar kan er de vinger niet op leggen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat me raden. Ook jij hebt er aan meegedaan en bent nu gespierd?![]()
Wb vetzakken, als je gaat bewegen en stopt met chips & noodles eten dan val je sws af.
Onzin. Van noodles kom je niet per se aan. En sowieso check al die chiney's.. zijn ook niet de dikste mensenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wb vetzakken, als je gaat bewegen en stopt met chips & noodles eten dan val je sws af.
Dit zijn geen killerbodies dude. Ugly as fuck.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Slank is voor vrouwen
krijg je er killerbody van is de vraag bij mannen
O wat is dan wel mooi volgens jouquote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit zijn geen killerbodies dude. Ugly as fuck.
Post eens pics van jezelf.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit zijn geen killerbodies dude. Ugly as fuck.
Weet 't niet meerquote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Je doet me aan iemand denken maar kan er de vinger niet op leggen.
True, maar waar lees jij dat k puur doel op noodles?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onzin. Van noodles kom je niet per se aan. En sowieso check al die chiney's.. zijn ook niet de dikste mensen
Iets meer vet, dan dun + spieren. Dit zijn realistische beelden voor een gewone man.vrouw.quote:
Zoek even op krokusje31 dan./quote:
Nee, het is sowieso niet zo extreem zoals je ziet in die filmpjes uiteraard. Alleen het werkt wel. Je kan ook gewoon sporten, dat werkt ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er was zo'n kerel die van zichzelf zo neppe foto's plaatste van in de fitnesszaal en het bleek een of andere homo te zijn. Ben even zijn naam kwijt, maar ben jij dat? Want je gedrag lijkt er wel op.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet 't niet meer
[..]
True, maar waar lees jij dat k puur doel op noodles?
[..]
Iets meer vet, dan dun + spieren. Dit zijn realistische beelden voor een gewone man.vrouw.
[..]
Zoek even op krokusje31 dan./
Je noemt zelf noodles...quote:Op woensdag 13 november 2013 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True, maar waar lees jij dat k puur doel op noodles?
[..]
Iets meer vet, dan dun + spieren. Dit zijn realistische beelden voor een gewone man.vrouw.
That's me dude. Kom vechten.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er was zo'n kerel die van zichzelf zo neppe foto's plaatste van in de fitnesszaal en het bleek een of andere homo te zijn. Ben even zijn naam kwijt, maar ben jij dat? Want je gedrag lijkt er wel op.
Toevallig wel jaquote:Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gaat jouw enkelband af als je naam wordt genoemd?
Scheer je weg pislik.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:48 schreef krokusje31 het volgende:
Stimorol, als je je nog een keer voordoet als mij ga ik een klacht tegen je indienen. Yeter be![]()
ik noemde niet alleen noodles opquote:Op woensdag 13 november 2013 16:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je noemt zelf noodles...dus dan schaar je dat ook onder categorie diktemakers toch?
Gaat toch niet om realistische beelden?? We hadden het over killerbody. Niet wat de gewone man heeft.
Wakker worden.
Rot opquote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Scheer je weg pislik.
[..]
ik noemde niet alleen noodles opIk schaar dat oa in bepaalde combinaties onder dikmakers ja.
Nee, maar je noemde wel noodles.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Scheer je weg pislik.
[..]
ik noemde niet alleen noodles opIk schaar dat oa in bepaalde combinaties onder dikmakers ja.
Is goed, cirkin.quote:
Che_, waarom heb jij altijd de behoefte om te dicussieren over bullshit dingen?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar je noemde wel noodles.
Ja, dan is komkommer ook een diktemaker.. in combinatie met mayonaise![]()
Dus wat is je punt precies?
Waarom ontwijk je altijd vragen over eerdere dubieuze uitspraken ipv er gewoon antwoord op te geven?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is goed, cirkin.
[..]
Che_, waarom heb jij altijd de behoefte om te dicussieren over bullshit dingen?
Goeie. Punt erbij.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom ontwijk je altijd vragen over eerder dubieuze uitspraken ipv er gewoon antwoord op te geven?
Ligt er aan wat voor noodles je eet. Ik maak ze weleens gezond klaar en eet ook uit zakje/bekertje. Die zijn ongezond,te veel zout enzo..quote:Op woensdag 13 november 2013 16:59 schreef Che_ het volgende:
Noodles zijn juist het tegenovergestelde van diktemakers toch? Omdat je van kleine portie al genoeg koolhydraten eruit haalt.
Dus noodles zijn niet ongezond, maar wel als ze gezouten zijn etc.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor noodles je eet. Ik maak ze weleens gezond klaar en eet ook uit zakje/bekertje. Die zijn ongezond,te veel zout enzo..
We hebben t over gezond eten gap. Wat kom jij stoer doen?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Teveel broscience hier.
kCal in = kCal out.
Meer hoef je niet aan te houden.
Er bestaat niet zoiets als 'gezond' of 'ongezond'.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We hebben t over gezond eten gap. Wat kom jij stoer doen?
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'gezond' of 'ongezond'.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Praat ajb niet die mongolen na. Laat maar. Ik kap hiermee. Doei.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als 'gezond' of 'ongezond'.
Je bent ook niet krokusje, want zij heeft zich pas ver nadat ik heb geskydived geregistreerd op FOK!.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Teveel broscience hier.
kCal in = kCal out.
Meer hoef je niet aan te houden.
Geen groepslessen? Jammer, zou wel makkelijk zijn geweest.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
Syl, bij de vestiging bij mij in de buurt hebben ze geen groepslessen.. En verder als doel, tja strakker worden.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent ook niet krokusje, want zij heeft zich pas ver nadat ik heb geskydived geregistreerd op FOK!.
Ambi tochquote:Op woensdag 13 november 2013 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Remember die vage kattenfilm? Via daar zag ik t.
No shit,quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Julis het volgende:
[..]. Bepaalde stoffen, zoals vitaminen, heeft je lichaam gewoon nodig. Als ik de hele dag door alleen brinta-pap eet, maar wel de kCal in = kCal out aanhoud dan heb ik een probleem.
yeah surequote:Op woensdag 13 november 2013 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Remember die vage kattenfilm? Via daar zag ik t.
quote:Op woensdag 13 november 2013 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
yeah sure
Je had het erover dat je "weer een paar minuten van je leven had verkloot", dus kijk je naar andere films om nog een paar minuten van je leven te verkloten?
Ren maar weer weg.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Je trekt 't je aan? Ik kap al.
Kijk, nu breng je het wel genuanceerder over. Dan ben ik het wel met je eens. Je deed het eerst overkomen alsof alleen die regel van belang is. Ik zeg niet dat kCal in = kCal out onzin is, maar je moet de rest ook niet vergeten (gevarieerd eten). Uiteindelijk bepaalt je hele voedingsschema of je gezond of ongezond eet, dus niet te veel maar ook niet te weinig aantal calorieën binnenkrijgen, maar daarnaast ook de benodigde stoffen genieten. Ik ben van mening dat er wel zoiets bestaat als gezond en ongezond, alhoewel het niet altijd goed te meten valt.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
No shit,
Maar over het algemeen zijn de mensen die het hebben over 'gezond dit', 'gezond dat' (Turkse vrouwen bijvoorbeeld, eigen ervaring in familie) moddervet.
Tuurlijk heb je bepaalde vitamines en mineralen nodig.
Veel mensen beginnen op een bepaald punt opeens aan sport omdat ze niet tevreden zijn met hun lichaam, dan is de regel kCal in = kCal out gewoon een erg goede om aan te houden. Mensen kijken te veel naar de details, ook jij hier weer.
Als je dan alleen maar brintapap gaat eten, dan heb je het niet bepaald begrepen.
Een voedingsstof an sich is niet gezond of ongezond, het totaalplaatje is gezond of ongezond.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Kijk, nu breng je het wel genuanceerder over. Dan ben ik het wel met je eens. Je deed het eerst overkomen alsof alleen die regel van belang is. Ik zeg niet dat kCal in = kCal out onzin is, maar je moet de rest ook niet vergeten (gevarieerd eten). Uiteindelijk bepaalt je hele voedingsschema of je gezond of ongezond eet, dus niet te veel maar ook niet te weinig aantal calorieën binnenkrijgen, maar daarnaast ook de benodigde stoffen genieten. Ik ben van mening dat er wel zoiets bestaat als gezond en ongezond, alhoewel het niet altijd goed te meten valt.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 13 november 2013 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een voedingsstof an sich is niet gezond of ongezond, het totaalplaatje is gezond of ongezond.Vind ik.
Waarom doet niemand dat bij mij?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef Julis het volgende:
Ik schrok me vandaag dood in de trein. Ik was blijkbaar in slaap gevallen (Tja, wanneer de stoel naast mij vrij is, kan ik lekker in foetus houding liggen. Wie doet dat niet?!). Word ik aangetikt op mijn schouders "Moet je hier uit?". Wel aardig dat hij er naar vroeg. Ik was even bang dat ik in Groningen zat of zo. Dat mot ik niet hebben.
Waar was je beland danquote:Op woensdag 13 november 2013 18:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom doet niemand dat bij mij?
Wejoo. Wat raakt hij jou aan?! Tik op z'n kaak!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef Julis het volgende:
Ik schrok me vandaag dood in de trein. Ik was blijkbaar in slaap gevallen (Tja, wanneer de stoel naast mij vrij is, kan ik lekker in foetus houding liggen. Wie doet dat niet?!). Word ik aangetikt op mijn schouders "Moet je hier uit?". Wel aardig dat hij er naar vroeg. Ik was even bang dat ik in Groningen zat of zo. Dat mot ik niet hebben.
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo. Wat raakt hij jou aan?! Tik op z'n kaak!.
En ik heb echt enorm vaak (meestal/bijna altijd) gehad dat ik vanzelf net voor de juiste halte/station wakker werd. Vroeg me altijd af hoe dat kon. Lijkt me niet dat je de omgeving nog waarneemt tijdens het dutje...
En heeft hij je nummer gehosseld?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:13 schreef Julis het volgende:
Wat moet hij met het nummer van een 45-jarige Turkse man in foetus houding.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:45 schreef xminator het volgende:
[..]
En heeft hij je nummer gehosseld?
Zaandam, Alkmaar en een keer in Den Helder. Dat terwijl ik in Amsterdam (Sloterdijk) moest zijn.quote:
Onlangs werd ik wakker vlak na mijn station... Dat was de laatste trein.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo. Wat raakt hij jou aan?! Tik op z'n kaak!.
En ik heb echt enorm vaak (meestal/bijna altijd) gehad dat ik vanzelf net voor de juiste halte/station wakker werd. Vroeg me altijd af hoe dat kon. Lijkt me niet dat je de omgeving nog waarneemt tijdens het dutje...
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zaandam, Alkmaar en een keer in Den Helder. Dat terwijl ik in Amsterdam (Sloterdijk) moest zijn.
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onlangs werd ik wakker vlak na mijn station... Dat was de laatste trein.
Dat ken.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat moet hij met het nummer van een 45-jarige Turkse man in foetus houding.
Ey, door jou gebruik ik ook stiekem "mot"..
Zodat hij chicks kan hosselen denk ikquote:Op woensdag 13 november 2013 18:55 schreef Julis het volgende:
[..]
[..].
Waarom neem je eigenlijk het ov? Vind je het fijner of?
Ogen dicht?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ken.![]()
Ik kan echt niet slapen in de trein... Hoe doen jullie dat?
Gülme!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:55 schreef Julis het volgende:
[..]
[..].
Waarom neem je eigenlijk het ov? Vind je het fijner of?
Het gaat goed met mijn ogen. Sinds gisteravond geen pijn meer. Ik kan gewoon scherp zien zonder bril en lenzen, heerlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Zodat hij chicks kan hosselen denk ik![]()
Sylv hoe is het met je ogen dan?
Kes lanquote:Op woensdag 13 november 2013 20:11 schreef hugecooll het volgende:
Broeders, hoe zeg je in het Turks: "je moet je grote bek houden"?
Wel frappant dat het uiteindelijk een Turkse man was die je kwam reddenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat moet hij met het nummer van een 45-jarige Turkse man in foetus houding.
Ey, door jou gebruik ik ook stiekem "mot"..
Ja. Ga niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het eten en de ambiance bij Bir Bey te Amsterdam? Wij gaan er deze week eten is het plan maar die recencies op Iens.nl vertrouw ik nooit zo.
http://www.birbey.nl/site/
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:51 schreef xminator het volgende:
[..]
birbey: sfeer is leuk, maar eten is enorm matig. Ben er vaak zat geweest, maar qua eten echt een no-go.
Op zich is Utrecht wel leuk qua terrasjes naast de grachten.
Eventjes rondkijken nog maar![]()
Bedankt voor de tips!!1
Ik zou maar oppassen als ik jou was, dit klinkt inderdaad niet leuk meer.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
de één ging mij zelfs eerst op sneaky wijze achtervolgen.
Jij denkt dat die gasten jou onthouden? Enige moeite die ze hoeven te doen is een gesprekje aanknopen, hoeveel mensen denk je dat ze aanspreken op een gemiddelde avond?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Serieus, die gasten hebben volgens mij nog steeds niet door dat ik hen doorheb...Het was vanavond alweer twee keer raak - de één ging mij zelfs eerst op sneaky wijze achtervolgen.
Ik denk dat ik de volgende keer wel ga meelopen en bij de ingang van de bar "hadi bana eyvallah" ga zeggen.![]()
Ik denk dat ik morgen of overmorgen maar eens op zoek ga naar een ander hotel, uit de buurt van Istiklal Caddesi - dit is niet leuk meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |