zoietsquote:Op zondag 10 november 2013 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Suske en Wiske onbekend? Seriously? Waar geef jij les? De binnenlanden van Ghana?
En weer een pluspuntje voor de vrijwillige integratie. Zucht. Overigens, kun je dat boek niet bij de Kringloop vinden? De inhoud isvolgens mij niet anders dan in die van het AD. Je kunt ook het AD mailen en gewoon vragen of ze je er drie sturen. Even uitleggen dat het voor school is. Wie weet...quote:Op zondag 10 november 2013 10:15 schreef Khadgar het volgende:
[..]
zoietstis een groep 5 op een basisschool met voornamelijk Turkse, Marokkaanse en Poolse kinderen.
Tof dat je wilt kijken!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:11 schreef contactdoos het volgende:
Bij ons in huis al uitgelezen en reeds in de oud papierdoos beland.. Ik ga voor je kijken. Als ik hem terug kan vinden wil ik best een keer naar de postbus wandelen.. Ik pm je vanmiddag.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Cool initiatief TS! Ik heb laatst AL mn S&W bij mn (autenthiek Neerlandse) neefjes gedumpt en die hadden er ook nog nooit van gehoordDe jeugd van tegenwoordig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |