Ik ga naar Monster Magnet met ULX, Doc en Kamagurka in Tivoli. Enigsins vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:31 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond! Ik moet het doen met mijn Tivoli ervaring
Nog een plaatje geknipt.twitter:Bart_Heemskerk twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:57:08Live Photo! @qotsa is crushing the @ZiggoDome and that's what they do. So accept that. #qotsa http://t.co/F2lMZW0RQw reageer retweet
Wij zijn toch maar gegaan; geen spijt!quote:
Ik ben me toch een partij blij dat ik aardig lang ben en m'n ribben dus boven de rail zaten en niet ertegenaanquote:Op woensdag 27 november 2013 01:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Qotsa-concerten blijven de extreemste waar ik ooit kom, je wordt letterlijk plat gedrukt, maakt niet uit of je midden, voor, rechts of links staat.
Haha, nadeel hier, mijn ribben tegen het hek aan steeds, ook al in Tivoli, ben wel wat gewent hoor, het is het allemaal waard.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben me toch een partij blij dat ik aardig lang ben en m'n ribben dus boven de rail zaten en niet ertegenaanGodver
Ik heb ook nog een drumstok van Band of Skulls
Nee helaas, had ik wel op gehoopt. Dit keer ook geen nummers van het eerste album maar wel 5 keer SFTD:quote:Op woensdag 27 november 2013 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Geen I appear missing in Ziggo? Dat was in Brussel echt het hoogtepunt, helemaal uitgewerkt, hele lange versie, met die prachtige videoclip er bij.
First It Giveth had ik helemaal niet verwachtquote:Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef Svyatagor het volgende:
Visuals top, setlist top, hoopte ook op I Appear Missing, maar ja. Viel me wel op dat ze die oudere nummers op één of andere manier lekkerder wegspeelden - maar misschien is dat mijn interpretatie. Goed vermaakt!
Waar stond je? Ik vond het bij dat bagger voorprogramma niet zo geweldig, eerste 2 nummers ook niet, maar daarna trok het heel aardig bij.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:04 schreef Mryc het volgende:
Visuals en setlist waren inderdaad top (The Lost Art) en ze speelden fantastisch, maar ik vond het geluid in Ziggo Dome niet echt fijn. Had er meer van verwacht. Snap niet dat *iedereen* daar nu zo lovend over is.
Alle andere shows waar ik was deze maand was het echt prima. Vond het idd ook belabberd gisteren en ben toch op meerdere plekken gaan staan. Kwamen ook al klachten uit België dus verwacht dat het de geluidsman zelf is eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:04 schreef Mryc het volgende:
Visuals en setlist waren inderdaad top (The Lost Art) en ze speelden fantastisch, maar ik vond het geluid in Ziggo Dome niet echt fijn. Had er meer van verwacht. Snap niet dat *iedereen* daar nu zo lovend over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |