Waar vindt je die Trevor truck?quote:Op maandag 11 november 2013 18:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hevel het maar over.
Was zomaar mijn tailgater fully tuned kwijt.
Trevor truck moet ook nog ff getuned worden..
en het racen wordt steeds minder
Ik log zo in, iemand die zin heeft om mee te komen fucken bij de bank?
Missie doen, en dan eerst met die truck naar je garage rijden, en dan vervolgens weer achter die drugsdealer aan..quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 17:18 schreef Grielen het volgende:
Zijn er nog mensen die met een lampion gaan lopen vanavond?
Bobber?
Welke missie?quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Missie doen, en dan eerst met die truck naar je garage rijden, en dan vervolgens weer achter die drugsdealer aan..
Die was inmiddels alweer zover weg, dat het mij een half uur gekost heeft.
Ik speelde alleen, als je het samen doet is het supermakkelijk.
quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 18:42 schreef Painore het volgende:
[..]
Weet je inmiddels al hoeveel helikopters er zijn tijdens Boneyard?
Kom online dan homoquote:Op maandag 11 november 2013 18:43 schreef kensei het volgende:
[..]
BG kom je nou ook een keer met de FOK!ers meespelen?
En 500k verliezen omdat iedereen me met lvl 80 chars gaat zitten hunten zeker.. ben net lvl 22 man.quote:Op maandag 11 november 2013 18:43 schreef kensei het volgende:
[..]
BG kom je nou ook een keer met de FOK!ers meespelen?
2quote:Op maandag 11 november 2013 18:42 schreef Painore het volgende:
[..]
Weet je inmiddels al hoeveel helikopters er zijn tijdens Boneyard?
Het is geen WoW.quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En 500k verliezen omdat iedereen me met lvl 80 chars gaat zitten hunten zeker.. ben net lvl 22 man.
Level 3 krijg je 1, level 7 krijg je 2 en level 10 krijg je 3quote:
Je verliest maar 500 als je doodgaat, maar waarom zouden we op je gaan hunten? Je kan ook gewoon passive mode aanzetten, of alleen meedoen in races of andere jobsquote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En 500k verliezen omdat iedereen me met lvl 80 chars gaat zitten hunten zeker.. ben net lvl 22 man.
We hebben je nodig om een cargobob te regelen, wij zijn allemaal te hoge lvls. Ik ben je persoonlijke beschermheer (lvl 116)!quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op maandag 11 november 2013 18:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is geen WoW.
[..]
Level 3 krijg je 1, level 7 krijg je 2 en level 10 krijg je 3
2quote:Op maandag 11 november 2013 18:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is geen WoW.
[..]
Level 3 krijg je 1, level 7 krijg je 2 en level 10 krijg je 3
En dan door kinderachtigen van de weg gedrukt worden elke race no thanks, en zoveel speel ik het nieteens en ik heb geen headset meer trouwens.quote:Op maandag 11 november 2013 18:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Je verliest maar 500 als je doodgaat, maar waarom zouden we op je gaan hunten? Je kan ook gewoon passive mode aanzetten, of alleen meedoen in races of andere jobs
Level onder de 20 was je toch?quote:
Waarom denk je altijd dat iedereen iets tegen jouw heeft? Je zit jezelf nu in de slachtofferrol te plaatsen voordat je de crew een kans hebt gegevenquote:Op maandag 11 november 2013 18:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dan door kinderachtigen van de weg gedrukt worden elke race no thanks, en zoveel speel ik het nieteens en ik heb geen headset meer trouwens.
niet zo janken pussy. Man up.quote:Op maandag 11 november 2013 18:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dan door kinderachtigen van de weg gedrukt worden elke race no thanks, en zoveel speel ik het nieteens en ik heb geen headset meer trouwens.
Wel leuke liedjes zingen he. geen scheldwoordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |