Haha we gaan degene die als enige in de crew nog aan een cargobob kan komen echt niet wegpesten hoor. Je krijgt zelfs een soort beschermde statusquote:Op maandag 11 november 2013 18:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dan door kinderachtigen van de weg gedrukt worden elke race no thanks, en zoveel speel ik het nieteens en ik heb geen headset meer trouwens.
Even for the record, ik zweer jullie dit is niet mijn kloon.quote:Op maandag 11 november 2013 18:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dan door kinderachtigen van de weg gedrukt worden elke race no thanks, en zoveel speel ik het nieteens en ik heb geen headset meer trouwens.
quote:Op maandag 11 november 2013 19:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Even for the record, ik zweer jullie dit is niet mijn kloon.
Haha hoop het niet voor jequote:Op maandag 11 november 2013 19:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Even for the record, ik zweer jullie dit is niet mijn kloon.
Die ga je niet meer terug krijgen vriendquote:Op maandag 11 november 2013 19:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Al 2 wkn dat die mors insurance in gesprek is. Wil m'n dominator terug.
Dan hebben ze hem niet. Je kunt ze alleen bereiken als ze daadwerkelijk iets van je hebben staan, zo niet zijn ze in gesprek.quote:Op maandag 11 november 2013 19:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Al 2 wkn dat die mors insurance in gesprek is. Wil m'n dominator terug.
Hoe doe ik blij dan als ik geen headset heb he, daar had je dus niet bij nagedacht.quote:Op maandag 11 november 2013 18:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom denk je altijd dat iedereen iets tegen jouw heeft? Je zit jezelf nu in de slachtofferrol te plaatsen voordat je de crew een kans hebt gegeven
the fuck is een cargobob nou weer, als jullie bedoelen dat ik niet drink oid snap ik het nog wel maar in gta drink ik wel, maar niet vaak. (ingame dus)quote:Op maandag 11 november 2013 19:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha we gaan degene die als enige in de crew nog aan een cargobob kan komen echt niet wegpesten hoor. Je krijgt zelfs een soort beschermde status
Is je google kapot? Dat is een chinookquote:Op maandag 11 november 2013 19:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
the fuck is een cargobob nou weer, als jullie bedoelen dat ik niet drink oid snap ik het nog wel maar in gta drink ik wel, maar niet vaak. (ingame dus)
Mij niet kennen, if anything zijn jullie allemaal mijn kloons. (niet dat ik een kloon heb buiten bokito_de_gorilla om dan)quote:
Wrom moet ik die willen en waarom kan alleen ik daar aan komen dan...quote:Op maandag 11 november 2013 19:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Is je google kapot? Dat is een chinook
Dan kunnen we in een crewsessie iedereen met auto en al de mazebank op tillen bijvoorbeeld, en dan een destruction derby houden.quote:Op maandag 11 november 2013 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wrom moet ik die willen en waarom kan alleen ik daar aan komen dan...
Ik ben uiteraard bekend met je hilarische post geschiedenis.quote:Op maandag 11 november 2013 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mij niet kennen, if anything zijn jullie allemaal mijn kloons. (niet dat ik een kloon heb buiten bokito_de_gorilla om dan)
Koop die helikopter ff zelf dan ik spaar voor een mooien corvettequote:Op maandag 11 november 2013 19:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dan kunnen we in een crewsessie iedereen met auto en al de mazebank op tillen bijvoorbeeld, en dan een destruction derby houden.
Of een dumptruck optillen met allemaal mensen er in.
Random auto's optillen en van grote hoogte laten vallen
Vliegtuigen optillen
the possibilities are endless
Wij zijn allemaal een te hoog level, bij ons spawnt de cargobob niet meer. Is een helikopter die dingen kan optillen via een haak aan de onderkant.quote:Op maandag 11 november 2013 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Groei eens op. Je begint kenser irritant te worden.quote:Op maandag 11 november 2013 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wrom spawned die niet meerquote:Op maandag 11 november 2013 19:34 schreef Painore het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal een te hoog level, bij ons spawnt de cargobob niet meer. Is een helikopter die dingen kan optillen via een haak aan de onderkant.
Let jij ff lekker op je taal infantiele aso. anders topicreport.quote:Op maandag 11 november 2013 19:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Groei eens op. Je begint kenser irritant te worden.
Wij kunnen hem niet laten spawnen, we zijn te hoog level.quote:Op maandag 11 november 2013 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Koop die helikopter ff zelf dan ik spaar voor een mooien corvette
En als ik met jullie onder mn helikopter zou vliegen boor ik dat ding een kindertehuis in na het door een gracht te hebben gevlogen oid.
Kun je niet kopen, staat alleen bij lagere lvls op bepaalde plekken. Jij hoeft er niet perse in te vliegen, je moet er alleen bij zijn om te laten spawnen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Koop die helikopter ff zelf dan ik spaar voor een mooien corvette
En als ik met jullie onder mn helikopter zou vliegen boor ik dat ding een kindertehuis in na het door een gracht te hebben gevlogen oid.
jij niet, wij wel. Kom nou gewoon even met de crew spelen joh, is grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |