SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zoek jij altijd de confrontatie op? Je krijgt een complimentje en alsnog begin je uit te lokken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik refereerde aan een eerdere post van Johannes.
Ik vond hem de laatste keer al een beetje uit zijn hum. Vermoedelijk zag hij dit aankomen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
ADO HOOLIGANS!
Wel zielig voor Sjenee dat zijn clubje nu onder de degradatiestreep zakt.
Je hebt gelijk. Het spijt me.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zoek jij altijd de confrontatie op? Je krijgt een complimentje en alsnog begin je uit te lokken.
Hij was de hele nacht in de weer met de babyquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond hem de laatste keer al een beetje uit zijn hum. Vermoedelijk zag hij dit aankomen.
Een pleonastische alliteratie, daar draai ik mijn hand niet voor om.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pleonasme, het spreekt voor zich dat Johannes geniet van Groningen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dank voor de toelichting. GGMM leest ook mee, vandaar
haha nee grapje
xDquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dank voor de toelichting. GGMM leest ook mee, vandaar
haha nee grapje
Ik vervang het wel voor iets rullevanters.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Wat doet dit in de OP?
[ afbeelding ]
Revolutionair toch.. ofzo.. denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Wat doet dit in de OP?
[ afbeelding ]
Je hebt al iets anders aangepast zie ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vervang het wel voor iets rullevanters.
Dit kleurt goed bij de rest van de OPquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hebt al iets anders aangepast zie ik.
Er zijn vandaag 5 Feyenoordsympathisanten gesneuveld.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Grifte het volgende:
Wat een intellectueel niveau hier opeens, dit is niet meer voorgekomen sinds een bepaalde user met 4 masterstudies en 5 doctoraal titels een stadionverbod heeft gekregen.
Ik snap het niet, dus ik zal wel in het rijtje Rooie Mike horen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Japanse Mike en Rooie Mike zijn de beste aanvallers van de Eredivisie.
Nick is een alleskunner vandaar dat hij niet in deze vergelijking past.
Kijk, Nick kan aanvallen, middenvelder zijn, en zelfs verdedigen of keepen mocht hij daarvoor gevraagd worden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet, dus ik zal wel in het rijtje Rooie Mike horen.
Maar Nick is dus alsnog de betere aanvaller net zoals Atouba ook een betere aanvaller dan Suarez was als verdedigerquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, Nick kan aanvallen, middenvelder zijn, en zelfs verdedigen of keepen mocht hij daarvoor gevraagd worden.
Havenaar en Van Duinen, alhoewel zeer sterk in hun vak als spits, zijn waardeloos op het middenveld of nog meer linies naar achteren.
Daar gaat mijn toppositie in de managerquote:
Dus dan moet je hem Retweeten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij plaatste die Tweet hier, stommerd.
twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:27:25@paulinthedark sukkeltje reageer retweet
Daar van opschrikkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul is openlijk fan van Giel Beelen.
Uiteraard. Dat is wat vrienden doen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus dan moet je hem Retweeten?
Het was koud die dag.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Paul het volgende:
Deze man zegt dat ik een sukkeltje ben omdat ik 1-1 tweette![]()
[ afbeelding ]twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:27:25@paulinthedark sukkeltje reageer retweet
Ik probeerde te voorkomen dat wij Groningers het predicaat "arrogant" krijgen. Je moet niet naast je schoenen gaan lopen als je succes hebt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Nick is dus alsnog de betere aanvaller net zoals Atouba ook een betere aanvaller dan Suarez was als verdediger
[..]
Daar gaat mijn toppositie in de manager
Je moet zeggen, (nu komt het)...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Paul het volgende:
Deze man zegt dat ik een sukkeltje ben omdat ik 1-1 tweette![]()
[ afbeelding ]twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:27:25@paulinthedark sukkeltje reageer retweet
Houd je me wel up to date omtrent Kostic?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeerde te voorkomen dat wij Groningers het predicaat "arrogant" krijgen. Je moet niet naast je schoenen gaan lopen als je succes hebt.
Thanks, dat ga ik terugkijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:35 schreef Paxcon het volgende:
Ondertussen zit Humberto schijtlollig te doen op NED1
Als de mensen het gesprek tussen Demen_Bulbul en mij lezen komen ze achter een interessant stukje trivia.quote:
twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:35:25Fijn weekend utreg supportertjes !! #vitutr reageer retweet
twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:34:42Kampioenen kampioenen yessss yesssss #sukkeltjesuitutreg #vitutr reageer retweet
Een master studie staat in feite gelijk aan een doctoraal, gezien het doctoraalexamen recht geeft op het gebruiken van de drs. titel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Grifte het volgende:
Wat een intellectueel niveau hier opeens. Dit is niet meer voorgekomen sinds een bepaalde user met 4 masterstudies en 5 doctoraal titels een stadionverbod heeft gekregen.
Neem de volgende opmerking niet te zwaar op, maar aangezien je Grifte hiermee lelijk te kijk zet zal ik hem toch moeten verdedigen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:40 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Een master studie staat in feite gelijk aan een doctoraal, gezien het doctoraalexamen recht geeft op het gebruiken van de drs. titel.
U bent vast in verwarring met het doctoraat. Dit is de hieropvolgende fase waarin iemand promoveert.
Deze man houdt zich tegenwoordig bezig met de bedrijfsplannen van zowel Leefbaar Rotterdam als het kabinet van Obama.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Grifte het volgende:
Wat een intellectueel niveau hier opeens. Dit is niet meer voorgekomen sinds een bepaalde user met 4 masterstudies en 5 doctoraal titels een stadionverbod heeft gekregen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem de volgende opmerking niet te zwaar op, maar aangezien je Grifte hiermee lelijk te kijk zet zal ik hem toch moeten verdedigen.
Je bent zelf een doctoraat.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:40 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:35:25Fijn weekend utreg supportertjes !! #vitutr reageer retweet
twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:34:42Kampioenen kampioenen yessss yesssss #sukkeltjesuitutreg #vitutr reageer retweet
Hem opzoeken om te slaan komt toch wel in de buurt van geweld.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Internetforum <> geweld in voetbal
Groningen kampioenen manquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:44 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag van mij wel de eindstand van het seizoen zijn.
Ik pleit er voor te wachten op het moment dat we bovenaan staan om dan de eindstand van de eredivisie op het internet uit te roepen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:44 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag van mij wel de eindstand van het seizoen zijn.
Haha Paul, Arnhem #1quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:38 schreef Paul het volgende:
Arjan de man met harde tepels is wel stil geworden op de twitters jegens ons
He Paul. Al die supporters van Vitesse op twitter, konden ze niet in die lege hal gaan zitten of zo, ja tog xDquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:48 schreef Paul het volgende:
Wat doen al die Vitesse supporters opeens stoer zeg. Ze denken gelijk dat ze kampioen worden
Zullen er dan wel supporters zijn?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:48 schreef Paul het volgende:
Wat doen al die Vitesse supporters opeens stoer zeg. Ze denken gelijk dat ze kampioen worden
Worden we ook, dus je wens komt uit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:49 schreef Paul het volgende:
Door de irritante Vitessetrollen hoop ik bijna dat Ajax kampioen wordt dit jaar
Nogmaals.....Groningen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:49 schreef Paul het volgende:
Door de irritante Vitessetrollen hoop ik bijna dat Ajax kampioen wordt dit jaar
Ik, zijnde mogelijke klant, denk dat deze man zeer goede kwaliteit levert en zijn bedrijf goed vertegenwoordigd. Ik ga hem meteen contacteren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:40 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:35:25Fijn weekend utreg supportertjes !! #vitutr reageer retweet
*vertegenwoordigtquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik, zijnde mogelijke klant, denk dat deze man zeer goede kwaliteit levert en zijn bedrijf goed vertegenwoordigd. Ik ga hem meteen contacteren.
Ik denk dat hij cursussen geeft in de kunst van zelfbeheersing.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien werkt die man wel als spellingcontroleur.
twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:59:36@paulinthedark @ggmm_ggmm jullie zijn er maar druk mee bezig hè !! Slaap lekker ! reageer retweet
Dat getrollquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:59:36@paulinthedark @ggmm_ggmm jullie zijn er maar druk mee bezig hè !! Slaap lekker ! reageer retweet
Nu ben ik sip.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 22:01:30@ArjanGelederlan @ggmm_ggmm Gek he, jij gaat eerst Utrecht-supporters uit de tent lokken als @MarkvanderWel en verbaasd zijn als we reagere reageer retweet
Ik haak af, het ziet er naar uit dat jij hem wel in je eentje aankan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:02 schreef Paul het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 22:01:30@ArjanGelederlan @ggmm_ggmm Gek he, jij gaat eerst Utrecht-supporters uit de tent lokken als @MarkvanderWel en verbaasd zijn als we reagere reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haak af, het ziet er naar uit dat jij hem wel in je eentje aankan.
Gekkigheid. Ik sta op het punt de tram te verbouwen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
Littlerabbit zingt nu vast het Den Haag lied mee.
Waar ze in Rotterdam het groene haas toernooi spelen spelen ze in Den Haag het witte konijn toernooi.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
Littlerabbit zingt nu vast het Den Haag lied mee.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
Wekkertje zetten voor morgen. #supersunday
Ziyech.quote:Op zondag 10 november 2013 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke gol is het mooist? Ik kan niet kiezen.
Davy Pröpper 3-1 VIT-UTR
Jarchinio Antonia 0-1 RJC-GAE
Hakim Ziyech 5-1 HEE-RKC
Marc en Jan in gevecht om de piero.quote:Op zondag 10 november 2013 11:35 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een dramatische analyse van Perez is dit. Ik eis dat hij vervangen wordt door Marc van Hintum
Mokotjoquote:Op zondag 10 november 2013 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Boer; Gravenbeek, Lachman, Broerse, Achenteh; Mokotjo, Klich; Hiwat, Saymak, Thomas; Fernandez
Lambiek.
Kenneth 'Kankerneger' Perez.
quote:Op zondag 10 november 2013 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Lambiek.
quote:Op zondag 10 november 2013 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Boer; Gravenbeek, Lachman, Broerse, Achenteh; Mokotjo, Klich; Hiwat, Saymak, Thomas; Fernandez
Lambiek.
2-0quote:Op zondag 10 november 2013 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Marsman, Rosales, Martina, Bjelland, Schilder, Ebecilio, Gutierrez, Eghan, Promes, Castaignos, Tadic
En niet constant gaan liggen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:26 schreef Momo... het volgende:
Tadic aanvoerder, dan mag die wel iets harder zijn best doen vandaag
Het is me echt een raadsel waarom ze hem ergens uitnodigen en nu zelfs een eigen programma geven.quote:Op zondag 10 november 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist jij dat Lambiek ten tijde van Voetbal Insite nog wel eens te gast was?
Eng, eng, eng
Jij lijkt me wel een keiharde snuiver, of zit ik daar mis?quote:Op zondag 10 november 2013 12:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb hier niks liggen.
Meer van de heroïne.quote:Op zondag 10 november 2013 12:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een keiharde snuiver, of zit ik daar mis?
twitter:UitwedstrijdNL twitterde op zondag 10-11-2013 om 12:21:24Het eerste volle uitvak van dit weekend komt op naam te staan van FC Twente. 500 supporters uit Enschede staan in het uitvak. #pectwe reageer retweet
twitter:UitwedstrijdNL twitterde op zondag 10-11-2013 om 12:24:57De supporters van PSV hebben 300 kaarten afgenomen voor de wedstrijd tegen NAC. Capaciteit uitvak: 800. Eindhoven -> Breda: 59 km. #nacpsv reageer retweet
quote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef Grifte het volgende:
twitter:UitwedstrijdNL twitterde op zondag 10-11-2013 om 12:21:24Het eerste volle uitvak van dit weekend komt op naam te staan van FC Twente. 500 supporters uit Enschede staan in het uitvak. #pectwe reageer retweet
twitter:UitwedstrijdNL twitterde op zondag 10-11-2013 om 12:24:57De supporters van PSV hebben 300 kaarten afgenomen voor de wedstrijd tegen NAC. Capaciteit uitvak: 800. Eindhoven -> Breda: 59 km. #nacpsv reageer retweet
quote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef Grifte het volgende:
Famous for not travelingquote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef Grifte het volgende:
PSVquote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef Grifte het volgende:
Is gewoon standaard daar toch?quote:Op zondag 10 november 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
PSV dat geen supporters heeft is zelfs niet meer tweetwaardig.
quote:Op zondag 10 november 2013 12:35 schreef Caland het volgende:
PSV dat geen supporters heeft is zelfs niet meer tweetwaardig.
Kan maar zo. Kut tijd.quote:
Wat dacht je van uitsupporters?quote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
Moeten de spelers zomaar voor 9 uur opstaan, moeilijk leven
Als ze zo doorspelen is het tegen het einde van de wedstrijd nog steeds 0-0.quote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef Tchock het volgende:
Hele wedstrijd in de trein zowat - O- Ik vertrouw op jullie voor info.
Enschede -> Zwolle is een uurtje rijden. Zowel met auto als treinquote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat dacht je van uitsupporters?
Ja in dit geval. Maar als je naar Kerkrade moet is dat toch anders.quote:Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Enschede -> Zwolle is een uurtje rijden. Zowel met auto als trein
Klopt, maar ze spelen nu in Zwollequote:Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja in dit geval. Maar als je naar Kerkrade moet is dat toch anders.
Goed gezien.quote:Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja in dit geval. Maar als je naar Kerkrade moet is dat toch anders.
Wat een bak hè?quote:
sms bens on voor de actuele standquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als er maar iemand de Castaignos uit het vuur haalt, komt alles goed
Dan liggen die bijna al de hele competitie in het vuurquote:Op zondag 10 november 2013 12:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als er maar iemand de Castaignos uit het vuur haalt, komt alles goed
Er kan idd geen Lachman vanafquote:Op zondag 10 november 2013 12:51 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dan liggen die bijna al de hele competitie in het vuur
Boer heb er maar 9. Bedrijfsongeval, uit m'n hoofdquote:
quote:
quote:Boer verloor als kind één vinger toen hij van het dak van een school een bal wilde halen. Hij bleef toen met zijn vinger aan de spijlen die aan het dak bevestigd waren hangen. Boer is daarmee de enige keeper in het Nederlands betaald voetbal met negen vingers.
quote:Op zondag 10 november 2013 12:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm Ajax en PSV tegelijk, wat zal GGMM kijken?
Twente speelt niet echt Goedierrezquote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze spelen idd met alle Saymak van de wereld
Lijkt er idd op dat ze dit seizoen niet Fer gaan komenquote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Twente speelt niet echt Goedierrez
Zwolle heeft meer kans van slagen via veldspel. De verdedigers van Twente zijn best sterk in de lucht.quote:Op zondag 10 november 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De 1-0 hangt in de lucht.
Tot zo ver deze korte analyse.
Standaard.quote:
Is toch een paar uur later(een graad of 8) en de zon schijnt.quote:Op zondag 10 november 2013 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had ze ook aan vanochtend toen ik aan het hardlopen was.
Dat was zonet ook al, sommige mensen hebben nou eenmaal altijd koude handen, dat is al erg genoegquote:Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Is toch een paar uur later(een graad of 8) en de zon schijnt.
quote:Op zondag 10 november 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente speelt afbraakvoetbal
Eens/oneens.
Slechte stelling.quote:
lol xDquote:Op zondag 10 november 2013 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die boer is echt een boer jongens xD
Eens.quote:Op zondag 10 november 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente speelt afbraakvoetbal
Eens/oneens.
Door zijn puppyogen krijgt ie gelukkig weinig kaarten,quote:Op zondag 10 november 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gutierrez is een treurige speler die als het niet loopt alles om zich heen kapotschopt.
Jezus vent.quote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, net op tijd wakker voor de rust
Dit zijn de echte.quote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel redelijk die-hard voor een moderator van het fok-forumquote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |