SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zoek jij altijd de confrontatie op? Je krijgt een complimentje en alsnog begin je uit te lokken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik refereerde aan een eerdere post van Johannes.
Ik vond hem de laatste keer al een beetje uit zijn hum. Vermoedelijk zag hij dit aankomen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
ADO HOOLIGANS!
Wel zielig voor Sjenee dat zijn clubje nu onder de degradatiestreep zakt.
Je hebt gelijk. Het spijt me.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zoek jij altijd de confrontatie op? Je krijgt een complimentje en alsnog begin je uit te lokken.
Hij was de hele nacht in de weer met de babyquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond hem de laatste keer al een beetje uit zijn hum. Vermoedelijk zag hij dit aankomen.
Een pleonastische alliteratie, daar draai ik mijn hand niet voor om.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pleonasme, het spreekt voor zich dat Johannes geniet van Groningen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dank voor de toelichting. GGMM leest ook mee, vandaar
haha nee grapje
xDquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dank voor de toelichting. GGMM leest ook mee, vandaar
haha nee grapje
Ik vervang het wel voor iets rullevanters.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Wat doet dit in de OP?
[ afbeelding ]
Revolutionair toch.. ofzo.. denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Gramulanion het volgende:
Wat doet dit in de OP?
[ afbeelding ]
Je hebt al iets anders aangepast zie ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vervang het wel voor iets rullevanters.
Dit kleurt goed bij de rest van de OPquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hebt al iets anders aangepast zie ik.
Er zijn vandaag 5 Feyenoordsympathisanten gesneuveld.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Grifte het volgende:
Wat een intellectueel niveau hier opeens, dit is niet meer voorgekomen sinds een bepaalde user met 4 masterstudies en 5 doctoraal titels een stadionverbod heeft gekregen.
Ik snap het niet, dus ik zal wel in het rijtje Rooie Mike horen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Japanse Mike en Rooie Mike zijn de beste aanvallers van de Eredivisie.
Nick is een alleskunner vandaar dat hij niet in deze vergelijking past.
Kijk, Nick kan aanvallen, middenvelder zijn, en zelfs verdedigen of keepen mocht hij daarvoor gevraagd worden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet, dus ik zal wel in het rijtje Rooie Mike horen.
Maar Nick is dus alsnog de betere aanvaller net zoals Atouba ook een betere aanvaller dan Suarez was als verdedigerquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, Nick kan aanvallen, middenvelder zijn, en zelfs verdedigen of keepen mocht hij daarvoor gevraagd worden.
Havenaar en Van Duinen, alhoewel zeer sterk in hun vak als spits, zijn waardeloos op het middenveld of nog meer linies naar achteren.
Daar gaat mijn toppositie in de managerquote:
Dus dan moet je hem Retweeten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij plaatste die Tweet hier, stommerd.
twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:27:25@paulinthedark sukkeltje reageer retweet
Daar van opschrikkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul is openlijk fan van Giel Beelen.
Uiteraard. Dat is wat vrienden doen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus dan moet je hem Retweeten?
Het was koud die dag.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Paul het volgende:
Deze man zegt dat ik een sukkeltje ben omdat ik 1-1 tweette![]()
[ afbeelding ]twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:27:25@paulinthedark sukkeltje reageer retweet
Ik probeerde te voorkomen dat wij Groningers het predicaat "arrogant" krijgen. Je moet niet naast je schoenen gaan lopen als je succes hebt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Nick is dus alsnog de betere aanvaller net zoals Atouba ook een betere aanvaller dan Suarez was als verdediger
[..]
Daar gaat mijn toppositie in de manager
Je moet zeggen, (nu komt het)...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Paul het volgende:
Deze man zegt dat ik een sukkeltje ben omdat ik 1-1 tweette![]()
[ afbeelding ]twitter:ArjanGelederlan twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 21:27:25@paulinthedark sukkeltje reageer retweet
Houd je me wel up to date omtrent Kostic?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeerde te voorkomen dat wij Groningers het predicaat "arrogant" krijgen. Je moet niet naast je schoenen gaan lopen als je succes hebt.
Thanks, dat ga ik terugkijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:35 schreef Paxcon het volgende:
Ondertussen zit Humberto schijtlollig te doen op NED1
Als de mensen het gesprek tussen Demen_Bulbul en mij lezen komen ze achter een interessant stukje trivia.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |