Volgens mij heeft een goede relatie geen datingapp/-site/watdanook nodig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Jullie vinden het dus niet erg als je partner via datingapps flirt met anderen vrouwen/mannen? Niet wetende of er wel of niet iets gebeurd?
Dit!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:29 schreef Plienn het volgende:
Ik vind het zoeken /downloaden van dit soort apps of het bijvoorbeeld hebben van een datingprofiel niet nodig als je een goede relatie hebt, immers, je hebt dan toch ook geen behoefte aan iemand anders of om te kijken?
De lijn van het wel of geen contact maken met iemand op Tinder is wel heeeel erg dun dan. Ik kan me voorstellen dat dat niet fijn voelt.
Nee hoor, op straat kijk je toch ook rond, of loop je dan ook met oogkleppen? Beetje mensjes kijken is altijd leukquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Jullie vinden het dus niet erg als je partner via datingapps flirt met anderen vrouwen/mannen? Niet wetende of er wel of niet iets gebeurd?
Op straat spreek je ze toch niet aan of doe jij dat wel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:32 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor, op straat kijk je toch ook rond, of loop je dan ook met oogkleppen? Beetje mensjes kijken is altijd leuk
Ja maar dat is op straat, Tinder of Badoo is het gericht opzoeken. Daarom snap ik wel dat dat vragen oproept..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:32 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor, op straat kijk je toch ook rond, of loop je dan ook met oogkleppen? Beetje mensjes kijken is altijd leuk
Nee, ik vind mensjes kijken leuk, hoef ze niet bij me te hebben met hun gezeurquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op straat spreek je ze toch niet aan of doe jij dat wel?
accountje hebben of flirten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Op badoo staan wel veel mannen met vis, hond of bier in hun hand, of zo'n gespierde spijker, ja vermaak me enorm met dat kennismakingsspelquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:34 schreef Plienn het volgende:
[..]
Ja maar dat is op straat, Tinder of Badoo is het gericht opzoeken. Daarom snap ik wel dat dat vragen oproept..
En je hebt gelijk hoor, mensen kijken is ook leuk !
als ik een filteroptie zou hebben om alleen strakke mooie meisjes met lang donker haar op straat te laten verschijnen, zou ik dat doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:34 schreef Plienn het volgende:
[..]
Ja maar dat is op straat, Tinder of Badoo is het gericht opzoeken. Daarom snap ik wel dat dat vragen oproept..
En je hebt gelijk hoor, mensen kijken is ook leuk !
Ik ken Badoo niet, ik had het over mensen kijken in het algemeen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Op badoo staan wel veel mannen met vis, hond of bier in hun hand, of zo'n gespierde spijker, ja vermaak me enorm met dat kennismakingsspel
Ook altijd leuk, strategisch op een terrasje mensjes kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef Plienn het volgende:
[..]
Ik ken Badoo niet, ik had het over mensen kijken in het algemeen.
Tja zou mijn vriend zelf moeten weten, maar als die een afspraakje maakt wens ik hem veel succes maar moet hij wel even al zijn rotzooi uit mijn huis meenemenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, tinder is eerst een foto liken en daarna kun je met elkaar chatten om te kijken of het klikt en afspreken. Dat vind jij niet te ver gaan en onder 'mensen kijken' vallen? Waarom zou je dat sowieso willen?
Voel mij bijna raar dat ik dit wel als vreemdgaan zie...
Ik zou het niet accepteren hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, tinder is eerst een foto liken en daarna kun je met elkaar chatten om te kijken of het klikt en afspreken. Dat vind jij niet te ver gaan en onder 'mensen kijken' vallen? Waarom zou je dat sowieso willen?
Voel mij bijna raar dat ik dit wel als vreemdgaan zie...
Als dit voor jou de druppel is, is het voor jou de druppel..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, ieder z'n kijk en mening natuurlijk, maar die van jou vind ik nogal apart.
Pino, omdat hij het uit wilde proberen, want het is zo ontzettend 'populair'. Maar het is mij dus onduidelijk wat hij ermee doet, hij er niks tegen mij over zegt, ik er via iemand anders achter moet komen en hoeveel contact had hij nou echt met andere vrouwen... Bovendien is dit de tweede keer en is mijn vertrouwen nu echt naar een nulpunt gedaald....
Hij is je eerste vriend?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, ieder z'n kijk en mening natuurlijk, maar die van jou vind ik nogal apart.
Pino, omdat hij het uit wilde proberen, want het is zo ontzettend 'populair'. Maar het is mij dus onduidelijk wat hij ermee doet, hij er niks tegen mij over zegt, ik er via iemand anders achter moet komen en hoeveel contact had hij nou echt met andere vrouwen... Bovendien is dit de tweede keer en is mijn vertrouwen nu echt naar een nulpunt gedaald....
Hoezo, ik ga niets verbieden, heeft ook geen zin, daarbij hoe harder je je partner vast probeert te houden, des te harder gaan ze weg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Ik vind jouw vriend wel een beetje onderdanig, hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Na een woordenwisseling en ruzie heeft hij zijn account gedelete en beterschap beloofd voor de toekomst.
http://www.ukrant.nl/stud(...)-openingszinnen.htmlquote:‘Bijna iedereen die ik ken heeft Tinder. Relatie of niet’, vertelt Tom (20). ‘Het is grappig en verslavend om meiden te checken via de app. En er zitten hier in Groningen echt veel mooie dames op. Het is gewoon een ordinaire vleeskeuring, haha!’
Tinder vind ik ook een beetje triest.quote:Op zondag 10 november 2013 03:40 schreef Kola het volgende:
Ook al ben je er zeker van dat hij er niets mee doet, dan alsnog is het sneu. Ik zou me echt schamen voor mijn vriend als hij op Tinder zat. Het moment waarop je beseft dat je niets speciaals in huis hebt.
Moet men zich schamen voor Tinder dan? Als iemand die jij kent Tinder heeft, vind je dat triest?quote:Op zondag 10 november 2013 03:40 schreef Kola het volgende:
Ook al ben je er zeker van dat hij er niets mee doet, dan alsnog is het sneu. Ik zou me echt schamen voor mijn vriend als hij op Tinder zat. Het moment waarop je beseft dat je niets speciaals in huis hebt.
Met alleen chatten is niks mis.quote:Op zondag 10 november 2013 10:26 schreef Scorpie het volgende:
Het is geen vreemdgaan, maar het is zeker niet in orde.
Nee. Maar dat verbergen voor je vriendin is niet zo netjes.quote:Op zondag 10 november 2013 11:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Met alleen chatten is niks mis.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Als mijn vriendin Tinder of Badoo zou hebben accepteerde ik dat absoluut niet. Ik geef mijn ziel en zaligheid aan haar en als ze het dan bij anderen zou zoeken.....Dat is gewoon een zware belediging imo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Vind jij.quote:Op zondag 10 november 2013 11:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Met alleen chatten is niks mis.
Jij bent de enige tegen wie je vriendin praten mag? Heerlijk, zo'n verstikkende relatie.quote:Op zondag 10 november 2013 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind jij.
Dat doe je gewoon niet binnen een relatie. Vind ik dan hè.
Je vergeet dat kijken ook al niet mag!quote:Op zondag 10 november 2013 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij bent de enige tegen wie je vriendin praten mag? Heerlijk, zo'n verstikkende relatie.
Wat doe je op FOK! dan? Zelfde toch? Reageren en converseren is toch chatten?quote:Op zondag 10 november 2013 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind jij.
Dat doe je gewoon niet binnen een relatie. Vind ik dan hè.
Wel als diegene een vriend/vriendin heeft. En daarnaast ook wel een beetje kansloos ja. Zoals velen die erop zitten zelf zeggen; ordinaire vleeskeuring. Snap er de lolz niet van. Maar ieder zijn interesses, is ook prima.quote:Op zondag 10 november 2013 10:29 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Moet men zich schamen voor Tinder dan? Als iemand die jij kent Tinder heeft, vind je dat triest?
Hoe rijm jij "is ook prima" en "kansloos" met elkaar? Ik snap even niet wat je nou eigenlijk vindt.quote:Op zondag 10 november 2013 14:37 schreef Kola het volgende:
Wel als diegene een vriend/vriendin heeft. En daarnaast ook wel een beetje kansloos ja. Zoals velen die erop zitten zelf zeggen; ordinaire vleeskeuring. Snap er de lolz niet van. Maar ieder zijn interesses, is ook prima.
Ik vind het wat kansloos, een man die daar op zit is waarschijnlijk niets voor mij. Maar als iemand er wel plezier van heeft zou ik diegene niet een kansloze noemen, gewoon verschillende interesses. Ook prima!quote:Op zondag 10 november 2013 15:05 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hoe rijm jij "is ook prima" en "kansloos" met elkaar? Ik snap even niet wat je nou eigenlijk vindt.
Ik weet nooit of mensen dit echt geloven, of dat ze diep van binnen gewoon onzeker zijn om daarom dit soort dingen zeggen. Hoe kan je afknappen op iemand omdat hij een datingapp heeft? Wat zegt Tinder over een mens?quote:Op zondag 10 november 2013 15:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik vind het wat kansloos, een man die daar op zit is waarschijnlijk niets voor mij. Maar als iemand er wel plezier van heeft zou ik diegene niet een kansloze noemen, gewoon verschillende interesses. Ook prima!
Het impliceert dat iemand op een bepaalde manier denkt waarvan jij niet wil dat hij/zij zo denkt. Afgezien van of het uit onzekerheid komt of niet is zoiets wel gewoon normaal om op af te kunnen knappen. Het karakter van de ander is waarschijnlijk anders dan je denkt (waar je op viel).quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik weet nooit of mensen dit echt geloven, of dat ze diep van binnen gewoon onzeker zijn om daarom dit soort dingen zeggen. Hoe kan je afknappen op iemand omdat hij een datingapp heeft? Wat zegt Tinder over een mens?
Knap je ook af op mannen op datingsites? Mensen met een fotoboek?
Een weldenkend mens moet niet zomaar zulke conclusies trekken over mensen. Ik kan mij niet voorstellen dat er een bepaald soort mens met een bepaald soort denkwijze op Tinder zit.quote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het impliceert dat iemand op een bepaalde manier denkt waarvan jij niet wil dat hij/zij zo denkt. Afgezien van of het uit onzekerheid komt of niet is zoiets wel gewoon normaal om op af te kunnen knappen. Het karakter van de ander is waarschijnlijk anders dan je denkt (waar je op viel).
Ging over datingssites toch vooral. En datingapps. Dat is normaal als je een relatie hebt? Denk het niet. Een 'weldenkend' mens trekt conclusies die het meest logische zijn om aan te nemen. Domme mensen gaan alles altijd maar relativeren en willen 100% zekerheid bij alles. En dan verbaasd zijn als ze verneukt worden omdat ze niet konden beseffen dat een relatie en datingssites niet een perfecte combo is.quote:Op zondag 10 november 2013 16:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een weldenkend mens moet niet zomaar zulke conclusies trekken over mensen. Ik kan mij niet voorstellen dat er een bepaald soort mens met een bepaald soort denkwijze op Tinder zit.
Om te denken dat iemand die op Tinder zit een bepaalde karakter heeft, vind ik gewoon arrogant en narcistisch klinken. Zo'n beetje als een hipster die denkt dat mensen die naar coldplay luisteren dommer en kortzichtiger is dan zichzelf.
Ik heb het nu niet over TS, maar over de uitspraak van Kola. TS moet haar vriend dumpen of op z'n minst een goed gesprek met hem hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 16:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ging over datingssites toch vooral. En datingapps. Dat is normaal als je een relatie hebt? Denk het niet. Een 'weldenkend' mens trekt conclusies die het meest logische zijn om aan te nemen. Domme mensen gaan alles altijd maar relativeren en willen 100% zekerheid bij alles. En dan verbaasd zijn als ze verneukt worden omdat ze niet konden beseffen dat een relatie en datingssites niet een perfecte combo is.
Mooi gezegd... het zit denk ik in de mens om te generaliseren, dat scheelt een hoop tijd waarin je anders moet denken en nuanceren.quote:Op zondag 10 november 2013 16:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Een weldenkend mens moet niet zomaar zulke conclusies trekken over mensen. Ik kan mij niet voorstellen dat er een bepaald soort mens met een bepaald soort denkwijze op Tinder zit.
Ah oké. Ach ja dat is haar mening. Las het wat verkeerd blijkbaar, dacht dat het nog voort borduurde op haar eerste zin 'dat als je een vriend/vriendin hebt'. Als je vrijgezel bent zie ik er ook niet een probleem mee, maar kan me wel voorstellen dat sommige mensen het niet zo kansrijk vinden overkomenquote:Op zondag 10 november 2013 16:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over TS, maar over de uitspraak van Kola. TS moet haar vriend dumpen of op z'n minst een goed gesprek met hem hebben.
Kola zegt (als ik het goed lees) dat mannen die Tinder gebruiken per definitie kansloos zijn. Ik vind dat een domme uitspraak en andere mensen hier ook, kennelijk.
Ach als ik op terras zit, zit ik ook ' vlees' te keuren, enorm vermakelijk, waarom niet, Badoo net zo, Tinder ken ik verder niet, maar op Badoo blijf ik dat kennismakingspel enorm amusant vinden, beetje mensjes kijken.quote:Op zondag 10 november 2013 14:37 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel als diegene een vriend/vriendin heeft. En daarnaast ook wel een beetje kansloos ja. Zoals velen die erop zitten zelf zeggen; ordinaire vleeskeuring. Snap er de lolz niet van. Maar ieder zijn interesses, is ook prima.
Omdat het echt niets voor mij is en mannen die daar wel druk mee bezig zijn/dat leuk vinden (vrijwel altijd) niets voor mij zijn. Compleet andere types. En andersom net zo goed denk ik. Kan toch amai!quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik weet nooit of mensen dit echt geloven, of dat ze diep van binnen gewoon onzeker zijn om daarom dit soort dingen zeggen. Hoe kan je afknappen op iemand omdat hij een datingapp heeft? Wat zegt Tinder over een mens?
Knap je ook af op mannen op datingsites? Mensen met een fotoboek?
NIN is welquote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mooi gezegd... het zit denk ik in de mens om te generaliseren, dat scheelt een hoop tijd waarin je anders moet denken en nuanceren.
Ik heb net naar Nine Inch Nails geluisterd, I want to fuck you like an animal.
Ben benieuwd wat TS van me vindt. Waarschijnlijk betekent Nine Inch Nails automatisch dat ik pervers ben, en seksuele afwijkingen heb.
Ja oke, je hebt gelijk dat kan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Omdat het echt niets voor mij is en mannen die daar wel druk mee bezig zijn/dat leuk vinden (vrijwel altijd) niets voor mij zijn. Compleet andere types. En andersom net zo goed denk ik. Kan toch amai!
[..]
NIN is wel
Wat?? Ik ben bezig met jou in een bepaald hoekje zetten, kom je ineens hier mee aanquote:
Het gaat ook niet per se om de types die er wel op zitten maar de types die er niet op zitten/daar niets mee hebben (online gebeuren enz.) waar ik vaak meer mee heb. Niets slechts over mensen die het wel leuk vinden, zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja oke, je hebt gelijk dat kan.Alleen kan ik me niet voorstellen dat er een type is dat Tinder gebruikt, dat er bepaalde karakter-eigenschappen zijn die aan Tinder gebruikers zijn verbonden. Je zal slimme mannen hebben, domme mannen, kortzichtige, open, vriendelijke, onvriendelijke, serieuze, niet serieuze...
Maar goed, ik weet ook niet wat je denkt te kunnen weten van iemand die Tinder op z'n telefoon heeft geïnstalleerd.
ben benieuwd hoe je daar achter gekomen bent?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Mijn vriend en ik zijn 3 jaar bij elkaar. Na ons eerste jaar had ik hem betrapt op een badoo account, waar hij beweerde niks mee te doen. Na een woordenwisseling en ruzie heeft hij zijn account gedelete en beterschap beloofd voor de toekomst.
Nu 2 jaar verder ben ik erachter gekomen dat hij een account op tinder heeft. Terwijl hij beloofd had zoiets nooit meer te doen. Nu ook weer is het excuus dat het 'alleen maar kijken' is en hij er niks mee doet.
Vinden jullie dat dit onder vreemdgaan valt en zouden jullie de relatie hierom beëindigen? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.
Badoo account zei hij niet te hebben, toen heb ik een account aangemaakt en vond hem gemakkelijk. Tinder heb ik zelf niet en iemand die ik ken stuurde mij een foto van zijn account door.quote:Op zondag 10 november 2013 17:27 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je daar achter gekomen bent?
en we weten allemaal wat zijn intentie is............
Zou je het ook leuk vinden als je vriendin druk bezig is op tinder te chatten en foto's te liken en ze daar niks over zegt? Ben benieuwd of je het dan nog steeds grappig vindt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:26 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik vind jouw vriend wel een beetje onderdanig, hoor.
Mijn vriendin kon toch echt zelf haar jaloezie probleem oplossen, als ze met zo'n verhaal als jij kwam aanzetten. Ik heb gewoon Tinder op mijn telefoon staan. Lachen, fascinerende app. Ik heb geen tijd om met die vrouwen te chatten, maar als ik niet zo druk zou zijn met mijn kind of met mijn werk, dan zou ik het wel grappig vinden om een beetje te chatten.
Heb je het al uitgemaakt?quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef CHVRCHES93 het volgende:
[..]
Zou je het ook leuk vinden als je vriendin druk bezig is op tinder te chatten en foto's te liken en ze daar niks over zegt? Ben benieuwd of je het dan nog steeds grappig vindt.
Ik zou vragen of ze dat effe ergens anders kan doen, als ik er niet bij ben. Dat doe ik namelijk ook. En ik zeg daar inderdaad niks van, ik ben niet zo van alles 100% openheid.quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Zou je het ook leuk vinden als je vriendin druk bezig is op tinder te chatten en foto's te liken en ze daar niks over zegt? Ben benieuwd of je het dan nog steeds grappig vindt.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef CHVRCHES93 het volgende:
De vraag van Life2.0 vind ik hier nogal belangrijk.quote:
Dit. Als een man zijnde zo'n app installeert is de kans 99% dat hij de lijst met dames doorloopt en wat "likes" uitdeelt. De kans is vervolgens 95% dat hij toch ook even gaat praten met die ene match. Vreemdgaan is het niet, maar het doel van een dergelijke app is toch om een bepaald soort aandacht te krijgen, waarvan ik wel snap dat TS daar niet blij mee is. Ik zou het ook vreemd vinden als mijn vriendin met willekeurige vreemden gaat praten als we op stap zijnquote:Op maandag 11 november 2013 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mag ook vrijuit flirten met andere vrouwen en doe dat ook wel. Maar via dat soort apps/sites doelbewust op zoek gaan is denk ik toch wel een brug te ver. Natuurlijk moet je gewoon een beetje je ogen de kost kunnen geven, maar die apps zijn er toch specifiek voor mensen die geen relatie hebben?
Ikzelf zou er geen probleem mee hebben als mijn partner dit zou doen, maar ik snap heel goed dat dit voor mensen te ver kan gaan. Ik zou er niet direct iets achter zoeken, maar het is wel vreemd.
Dus je steekt liever je kop in het zand, dat is geen openheid, dat is gewoon achter iemands rug iets doen. Waarvan je niet wilt weten wat de ander nou precies doet, maar andersom ook niet.quote:Op maandag 11 november 2013 09:12 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik zou vragen of ze dat effe ergens anders kan doen, als ik er niet bij ben. Dat doe ik namelijk ook. En ik zeg daar inderdaad niks van, ik ben niet zo van alles 100% openheid.
Nee, iemand die ik ken zag hem en appte dat.quote:Op maandag 11 november 2013 09:47 schreef Njosnavelin het volgende:
TS, hoe kwam je er eigenlijk achter dat hij een Tinder account heeft? Heeft hij dat zelf verteld?
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend zoiets deed, vooral het stiekeme gedoe erbij zou ik heel vervelend vinden. Het is aan jou om af te wegen of je het om die reden uit zou maken. Hoe is jullie relatie verder? Hoe kijkt hij er tegenaan?quote:Op maandag 11 november 2013 10:24 schreef CHVRCHES93 het volgende:
[..]
Nee, iemand die ik ken zag hem en appte dat.
Jij geeft er die woorden aan, ik noem het "leven en laten leven". Ik word daar rustig en gelukkig van, omdat ik kijk naar het grotere geheel, namelijk: mijn vriendin houdt zielsveel van mij. Ik hoef de kleine details niet te weten.quote:Op maandag 11 november 2013 10:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Dus je steekt liever je kop in het zand, dat is geen openheid, dat is gewoon achter iemands rug iets doen.
Dus in plaats van zeggen "kop in het zand" en "achter iemands rug iets doen", zou je ook tegen mij kunnen zeggen: "OK je doet het anders, misschien kan ik daar wat van leren."quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Vinden jullie dat dit onder vreemdgaan valt en zouden jullie de relatie hierom beëindigen?
Hij vindt mij een aansteller en naast de ruzie die we hadden om het feit dat hij op tinder zit, hadden we ook ruzie omdat hij denkt dat dit normaal is. Volgens hem was het alleen kijken en snapt hij niet, dat ik er eigenlijk gewoon boos over ben. En ook niet dat dit de tweede keer is en hij weet dat ik dit niet leuk vind.quote:Op maandag 11 november 2013 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend zoiets deed, vooral het stiekeme gedoe erbij zou ik heel vervelend vinden. Het is aan jou om af te wegen of je het om die reden uit zou maken. Hoe is jullie relatie verder? Hoe kijkt hij er tegenaan?
Nou nee, ik had je wel kunnen snappen als je gewoon duidelijk naar elkaar zou zijn, maar niet 'wat niet weet, wat niet deert'.quote:Op maandag 11 november 2013 10:49 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Jij geeft er die woorden aan, ik noem het "leven en laten leven". Ik word daar rustig en gelukkig van, omdat ik kijk naar het grotere geheel, namelijk: mijn vriendin houdt zielsveel van mij. Ik hoef de kleine details niet te weten.
Maar je vroeg het volgende:
[..]
Dus in plaats van zeggen "kop in het zand" en "achter iemands rug iets doen", zou je ook tegen mij kunnen zeggen: "OK je doet het anders, misschien kan ik daar wat van leren."
Als je dat vindt, dan zou ik een duidelijk besluit maken. Niet telkens een drama maken als hij niet doet wat jij wenst. Want anders blijf je ruzies maken en dingen beloven aan elkaar die toch niet gaan gebeuren. Dus besluit: "Ja ik vind dit moeilijk maar accepteer het" of "nee ik kan dit niet accepteren DUS ik stop er mee".quote:Op maandag 11 november 2013 14:45 schreef CHVRCHES93 het volgende:
[..]
Nou nee, ik had je wel kunnen snappen als je gewoon duidelijk naar elkaar zou zijn, maar niet 'wat niet weet, wat niet deert'.
en die vriend zag het, medeplichtig!quote:Op maandag 11 november 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
Een voorbereiding op vreemdgaan. Je gaat als je een relatie hebt ook niet op van die 'singles vakanties' of andere meuk gericht op singles.
Closer, heet t nummer, niet I want tot fuck you like an animal.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mooi gezegd... het zit denk ik in de mens om te generaliseren, dat scheelt een hoop tijd waarin je anders moet denken en nuanceren.
Ben benieuwd wat TS van me vindt. Waarschijnlijk betekent Nine Inch Nails automatisch dat ik pervers ben, en seksuele afwijkingen heb.
Je bent me voor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Closer, heet t nummer, niet I want tot fuck you like an animal.
Je bent een brute verkrachter. Dat is immers het enige wat dat nummer omschrijft.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom? Is ook een prestatie.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef MakkieR het volgende:
Misschien moet je straks ook maar Neckermann of Wehkamp verbieden. op die sites staan ook foto's van leuke meisjes of heren. En hey bij het bestellen van artikelen krijgt je een leuke bezorger naar je huis toe gestuurd.
You just went full retard, never go full retard...quote:Op woensdag 13 november 2013 12:17 schreef MakkieR het volgende:
Misschien moet je straks ook maar Neckermann of Wehkamp verbieden. op die sites staan ook foto's van leuke meisjes of heren. En hey bij het bestellen van artikelen krijgt je een leuke bezorger naar je huis toe gestuurd.
quote:Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat doe je op FOK! dan? Zelfde toch? Reageren en converseren is toch chatten?
Lekker vergelijkbaar ook, een openbaar sociaal forum of een directe vleeskeuring.quote:Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat doe je op FOK! dan? Zelfde toch? Reageren en converseren is toch chatten?
Hoe is het nu tussen jou en je vriend?quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef CHVRCHES93 het volgende:
[..]
Eigenlijk alles waar ze jaloers van wordt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |