abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133089236
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, ieder z'n kijk en mening natuurlijk, maar die van jou vind ik nogal apart.

Pino, omdat hij het uit wilde proberen, want het is zo ontzettend 'populair'. Maar het is mij dus onduidelijk wat hij ermee doet, hij er niks tegen mij over zegt, ik er via iemand anders achter moet komen en hoeveel contact had hij nou echt met andere vrouwen... Bovendien is dit de tweede keer en is mijn vertrouwen nu echt naar een nulpunt gedaald....
Als dit voor jou de druppel is, is het voor jou de druppel..

Dus dan uitmaken.

Ga je toch niet aantrekken wat wij er van vinden? Lekker boeiend :')

Succes, later vind je vast een hondstrouwe vent :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 november 2013 @ 20:57:08 #27
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133089350
quote:
Littlelady, ieder z'n kijk en mening natuurlijk, maar die van jou vind ik nogal apart.

Pino, omdat hij het uit wilde proberen, want het is zo ontzettend 'populair'. Maar het is mij dus onduidelijk wat hij ermee doet, hij er niks tegen mij over zegt, ik er via iemand anders achter moet komen en hoeveel contact had hij nou echt met andere vrouwen... Bovendien is dit de tweede keer en is mijn vertrouwen nu echt naar een nulpunt gedaald....
Hij is je eerste vriend?

Je hebt iig een goede muzieksmaak, dus dat zal geen problemen opleveren later.
Als je geen vertrouwen hebt is het niet goed..
pi_133089523
Wat is zijn reden?

Ik zou het niet leuk vinden, maar stel mijn vriendin zou Tinder hebben op haar telefoon, zou ik het wel kunnen accepteren als het alleen een soort ego boost was. Ik zou er niet fijn vinden en boos om worden, maar ik zou het dan niet uitmaken.

Het probleem met in een relatie zitten is dat je soms wilt flirten en het gevoel wil hebben dat je nog aantrekkelijk bent. Dan is zoiets als Tinder natuurlijk een goede manier om dat te bereiken. Maar als ze met die jongens ook afspreekt (en meer) dan zou ik het echt uitmaken. In jouw geval ook.
nay
pi_133089559
quote:

Hoezo, ik ga niets verbieden, heeft ook geen zin, daarbij hoe harder je je partner vast probeert te houden, des te harder gaan ze weg.
Daarbij ik ga me allang niet meer druk maken om een vent, als die het ergens anders beter kan krijgen, vooral gaan, mijn zege hebben ze maar ga dan vooral mijn tijd niet meer verdoen.

Ieder heeft zijn/haar kijk erop en als een man je kwetst dan is het aan jou wat je ermee doet, als jij zegt ik ben het zat, dan dump je hem, het vertrouwen is immers al weg.
O ja ik wist van mijn man dat hij chatte dat deed die gewoon in de kamer en niet stiekum, schijnheiligheid pik ik niet, mijn man vond het soms grappig, hij nam mijn gesprekken ook wel eens over, het irritante was dat ik dan ineens in een irritant sletje veranderde en hij maar brullen van het lachen en die mannen gek maken.
pi_133089798
Ik zou het ook wel raar vinden als m'n vriend een profiel heeft op een of andere datingssite of Tinder, want het is wel bedoelt voor eventuele relaties e.d. Maar goed, heb je gevraagd waarom hij zo'n profiel heeft gemaakt? Alhoewel ik ergens wel snap dat hij even wilde kijken, maar ja.. nog steeds een beetje raar.
Somewhere between a mistress and commitment...
pi_133090325
Maak het bespreekbaar, het zou gewoon zonde zijn als een misverstand of gevoel ( wat nu alsmaar groter wordt in je hoofd gok ik ;) ) het einde van je relatie betekend, terwijl er misschien niks aan de hand is !
Yeah bitch ! Magnets !
  zaterdag 9 november 2013 @ 22:26:37 #32
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_133092999
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Na een woordenwisseling en ruzie heeft hij zijn account gedelete en beterschap beloofd voor de toekomst.
Ik vind jouw vriend wel een beetje onderdanig, hoor.

Mijn vriendin kon toch echt zelf haar jaloezie probleem oplossen, als ze met zo'n verhaal als jij kwam aanzetten. Ik heb gewoon Tinder op mijn telefoon staan. Lachen, fascinerende app. Ik heb geen tijd om met die vrouwen te chatten, maar als ik niet zo druk zou zijn met mijn kind of met mijn werk, dan zou ik het wel grappig vinden om een beetje te chatten.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_133098718
Chat je vriend ook met meiden of is het alleen om te kijken of die een match krijgt?

Tevens:
quote:
‘Bijna iedereen die ik ken heeft Tinder. Relatie of niet’, vertelt Tom (20). ‘Het is grappig en verslavend om meiden te checken via de app. En er zitten hier in Groningen echt veel mooie dames op. Het is gewoon een ordinaire vleeskeuring, haha!’
http://www.ukrant.nl/stud(...)-openingszinnen.html
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_133100935
Ook al ben je er zeker van dat hij er niets mee doet, dan alsnog is het sneu. Ik zou me echt schamen voor mijn vriend als hij op Tinder zat. Het moment waarop je beseft dat je niets speciaals in huis hebt.
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 03:49:04 #35
236264 crew  capricia
pi_133101040
Dit is volgens mij echt een kwestie van hoeveel jullie elkaar vertrouwen.
En wat ik van jou lees, geeft dat nu geen echt goed gevoel over jullie relatie.

Om heel eerlijk te zijn: dit gaat hem niet worden: hij zoekt zo'n site op en jij hebt het gevoel dat ie al vreemdgaat. Wat de definitie van vreemdgaan ook is, voor jou voelt dit zo. En dat is niet goed.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_133101061
:') janken omdat je vriend op Tinder zit. Ten eerste moet hij iemand liken en dan ten tweede pas als die persoon hem liked (waarvan ze niet weet of ze geliked is) kunnen ze chatten.
Ik snap hem wel, iedereen doet het en overal om je heen hoor je het van iedereen dus snap best dat je dan nieuwsgierig bent naar die app.
En chatten met vreemde.... Tja hier op FOK! doen we met ze allen niet anders.

Zolang het geen seksuele chats zijn of voorstellen te daten ofzo zie ik het probleem niet.
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 03:52:46 #37
236264 crew  capricia
pi_133101091
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 03:40 schreef Kola het volgende:
Ook al ben je er zeker van dat hij er niets mee doet, dan alsnog is het sneu. Ik zou me echt schamen voor mijn vriend als hij op Tinder zat. Het moment waarop je beseft dat je niets speciaals in huis hebt.
Tinder vind ik ook een beetje triest.
Maar het idee dat je vent op zo'n site zit, zegt mij niets ansich.
Tis meer dat TS het als vreemdgaan voelt, wat mij niet goed lijkt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_133101169
Het is geen vreemdgaan maar ik zou er ook niet blij mee zijn...

Wat heb je op zo'n site te zoeken (die specifiek gericht is op daten) als je een vriend of vriendin hebt. Mag ze wel met een hele goede uitleg komen waarom ze het nodig zou vinden.
  zondag 10 november 2013 @ 10:23:20 #39
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133102590
Badoo is geen datingsite ook al denken veel mensen van wel. Je kunt er gewoon normaal met mensen chatten.
pi_133102622
Het is geen vreemdgaan, maar het is zeker niet in orde.
pi_133102653
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 03:40 schreef Kola het volgende:
Moet men zich schamen voor Tinder dan? Als iemand die jij kent Tinder heeft, vind je dat triest? :')
nay
  zondag 10 november 2013 @ 11:13:36 #42
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133103429
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:26 schreef Scorpie het volgende:
Het is geen vreemdgaan, maar het is zeker niet in orde.
Met alleen chatten is niks mis.
pi_133103473
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 11:13 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Nee. Maar dat verbergen voor je vriendin is niet zo netjes.
  zondag 10 november 2013 @ 11:18:42 #44
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133103532
Vreemdgaan is alles vanaf zoenen gewoon volgens mij. Maar betekent niet dat de rest niet klote kan zijn (of erger zelfs). Zal vast wel wat aan de hand zijn dat hij zo bezig is. Hoeft niet direct heel erg te zijn (kan zo zijn dat hij gewoon wat aandacht wil en op deze manier daarin voorziet) maar meestal is het wel kutter voor de ander dan je zou denken lijkt me.
we dan
  zondag 10 november 2013 @ 12:07:51 #45
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133104664
Tinder zou ik niet zo raar vinden, grote kans dat hij dat even gedownload heeft uit nieuwsgierigheid en er niks mee doet verder.
  zondag 10 november 2013 @ 12:18:45 #46
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_133104930
Ik snap best dat iemand tinder downloadt uit nieuwsgierigheid, maar dan zeg je dat toch tegen je partner? Als die er via een ander achter moet komen, staat dat wel heel slecht. Het is in mijn ogen geen vreemdgaan, maar absoluut niet netjes.
...as always
  zondag 10 november 2013 @ 12:29:24 #47
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_133105207
quote:

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Als mijn vriendin Tinder of Badoo zou hebben accepteerde ik dat absoluut niet. Ik geef mijn ziel en zaligheid aan haar en als ze het dan bij anderen zou zoeken.....Dat is gewoon een zware belediging imo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 10 november 2013 @ 12:30:26 #48
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_133105237
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 11:13 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Vind jij.
Dat doe je gewoon niet binnen een relatie. Vind ik dan hè.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_133105538
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vind jij.
Dat doe je gewoon niet binnen een relatie. Vind ik dan hè.
Jij bent de enige tegen wie je vriendin praten mag? Heerlijk, zo'n verstikkende relatie.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_133106324
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jij bent de enige tegen wie je vriendin praten mag? Heerlijk, zo'n verstikkende relatie.
Je vergeet dat kijken ook al niet mag!

ik denk dat ze dan maar beter binnen kan blijven de rest van haar leven ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')