Volgens mij heeft een goede relatie geen datingapp/-site/watdanook nodig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Jullie vinden het dus niet erg als je partner via datingapps flirt met anderen vrouwen/mannen? Niet wetende of er wel of niet iets gebeurd?
Dit!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:29 schreef Plienn het volgende:
Ik vind het zoeken /downloaden van dit soort apps of het bijvoorbeeld hebben van een datingprofiel niet nodig als je een goede relatie hebt, immers, je hebt dan toch ook geen behoefte aan iemand anders of om te kijken?
De lijn van het wel of geen contact maken met iemand op Tinder is wel heeeel erg dun dan. Ik kan me voorstellen dat dat niet fijn voelt.
Nee hoor, op straat kijk je toch ook rond, of loop je dan ook met oogkleppen? Beetje mensjes kijken is altijd leukquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Jullie vinden het dus niet erg als je partner via datingapps flirt met anderen vrouwen/mannen? Niet wetende of er wel of niet iets gebeurd?
Op straat spreek je ze toch niet aan of doe jij dat wel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:32 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor, op straat kijk je toch ook rond, of loop je dan ook met oogkleppen? Beetje mensjes kijken is altijd leuk
Ja maar dat is op straat, Tinder of Badoo is het gericht opzoeken. Daarom snap ik wel dat dat vragen oproept..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:32 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee hoor, op straat kijk je toch ook rond, of loop je dan ook met oogkleppen? Beetje mensjes kijken is altijd leuk
Nee, ik vind mensjes kijken leuk, hoef ze niet bij me te hebben met hun gezeurquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op straat spreek je ze toch niet aan of doe jij dat wel?
accountje hebben of flirten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Op badoo staan wel veel mannen met vis, hond of bier in hun hand, of zo'n gespierde spijker, ja vermaak me enorm met dat kennismakingsspelquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:34 schreef Plienn het volgende:
[..]
Ja maar dat is op straat, Tinder of Badoo is het gericht opzoeken. Daarom snap ik wel dat dat vragen oproept..
En je hebt gelijk hoor, mensen kijken is ook leuk !
als ik een filteroptie zou hebben om alleen strakke mooie meisjes met lang donker haar op straat te laten verschijnen, zou ik dat doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:34 schreef Plienn het volgende:
[..]
Ja maar dat is op straat, Tinder of Badoo is het gericht opzoeken. Daarom snap ik wel dat dat vragen oproept..
En je hebt gelijk hoor, mensen kijken is ook leuk !
Ik ken Badoo niet, ik had het over mensen kijken in het algemeen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:37 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Op badoo staan wel veel mannen met vis, hond of bier in hun hand, of zo'n gespierde spijker, ja vermaak me enorm met dat kennismakingsspel
Ook altijd leuk, strategisch op een terrasje mensjes kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef Plienn het volgende:
[..]
Ik ken Badoo niet, ik had het over mensen kijken in het algemeen.
Tja zou mijn vriend zelf moeten weten, maar als die een afspraakje maakt wens ik hem veel succes maar moet hij wel even al zijn rotzooi uit mijn huis meenemenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, tinder is eerst een foto liken en daarna kun je met elkaar chatten om te kijken of het klikt en afspreken. Dat vind jij niet te ver gaan en onder 'mensen kijken' vallen? Waarom zou je dat sowieso willen?
Voel mij bijna raar dat ik dit wel als vreemdgaan zie...
Ik zou het niet accepteren hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, tinder is eerst een foto liken en daarna kun je met elkaar chatten om te kijken of het klikt en afspreken. Dat vind jij niet te ver gaan en onder 'mensen kijken' vallen? Waarom zou je dat sowieso willen?
Voel mij bijna raar dat ik dit wel als vreemdgaan zie...
Als dit voor jou de druppel is, is het voor jou de druppel..quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, ieder z'n kijk en mening natuurlijk, maar die van jou vind ik nogal apart.
Pino, omdat hij het uit wilde proberen, want het is zo ontzettend 'populair'. Maar het is mij dus onduidelijk wat hij ermee doet, hij er niks tegen mij over zegt, ik er via iemand anders achter moet komen en hoeveel contact had hij nou echt met andere vrouwen... Bovendien is dit de tweede keer en is mijn vertrouwen nu echt naar een nulpunt gedaald....
Hij is je eerste vriend?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
Littlelady, ieder z'n kijk en mening natuurlijk, maar die van jou vind ik nogal apart.
Pino, omdat hij het uit wilde proberen, want het is zo ontzettend 'populair'. Maar het is mij dus onduidelijk wat hij ermee doet, hij er niks tegen mij over zegt, ik er via iemand anders achter moet komen en hoeveel contact had hij nou echt met andere vrouwen... Bovendien is dit de tweede keer en is mijn vertrouwen nu echt naar een nulpunt gedaald....
Hoezo, ik ga niets verbieden, heeft ook geen zin, daarbij hoe harder je je partner vast probeert te houden, des te harder gaan ze weg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef CHVRCHES93 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |