Heb je al gezien dat Greys helemaal high is van de gourmet?quote:
Sophie blijft gewoon hier hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
Dat doet maar hèAls de kat van huis is
Ik doe jouw liefje juist ondersteunenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
Dat doet maar hèAls de kat van huis is
Primaquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik wel tot 18.00 werken. Dus dan nog steeds uur of 8?
Deze al gehoord?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze al eens gehoord?
Royals maar dan door deze groep?
Onze deal met meneer Heyn werpt zijn vruchten af.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat Greys helemaal high is van de gourmet?
Deze vind ik niet zo, overigens. Eens zien of ik degene kon vinden die op de radio was van de week, dat was wel bijzonderquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze al eens gehoord?
Royals maar dan door deze groep?
Was dat deze toevallig?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Deze vind ik niet zo, overigens. Eens zien of ik degene kon vinden die op de radio was van de week, dat was wel bijzonder
Beetje te veel suiker voor mijquote:
Mja snap ik, t is ook meer voor sommige momentenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Beetje te veel suiker voor mij
21:43 uur en ik zit met chipsjes, frisje en een leenlaptop op de bank te babysitten. /tienerquote:
Ik was wel van plan te gaan stappen, maar nu ik op de bank zit kak ik in en ga zo denk maar naar bedquote:
Oud wijf!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was wel van plan te gaan stappen, maar nu ik op de bank zit kak ik in en ga zo denk maar naar bed/oma
Die wil Q denk ik sowieso wel proevenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Laat Queller het niet horen, die wil d'r meteen proeven
Ik smaak nogal zoet geloof ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Laat Queller het niet horen, die wil d'r meteen proeven
Ik heb een prima inkoopbeleid en dus chocola. Thuis.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen chips én geen chocola
Maar eigen inkoopfaalbeleid
*Proest*quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Andere Q gaat denk ik meer voor de mosselsmaak
Of sinaasappelquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Komt door al die taartquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat....ik kon niet op het woord komen
jij hebt alweer trek?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een prima inkoopbeleid en dus chocola. Thuis.![]()
Zouden de kinders me missen als ik in een uurtje op en neer rijd?
Ik denk net niet stoppels. Correct me if I'm wrong.quote:
nouhouuuuuuu...ze is wel een ruwe bolster hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk net niet stoppels. Correct me if I'm wrong.
Heeft niets met de smaak te maken overigens
Daar heb je een Ingetje bij nodigquote:
Maar één rondje toet gehad.quote:
Whehehequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |