Ik begon een half uur geleden met teruglezen en ben nu pas weer een beetje bijgekomen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
HEB JE GEZIEN DAT IK TACHTIG EU HEB BESPAARD?
DOE EEN TRAANTJE VAN TROTS!
Oh doen we maandagquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maandag kan ook hoorMaar anders dinsdag it is
Mits jij je verder goed voelt natuurlijk
Heb je al gezien dat Greys helemaal high is van de gourmet?quote:
Sophie blijft gewoon hier hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
Dat doet maar hèAls de kat van huis is
Ik doe jouw liefje juist ondersteunenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef IrishBastard het volgende:
Dat doet maar hèAls de kat van huis is
Primaquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik wel tot 18.00 werken. Dus dan nog steeds uur of 8?
Deze al gehoord?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze al eens gehoord?
Royals maar dan door deze groep?
Onze deal met meneer Heyn werpt zijn vruchten af.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat Greys helemaal high is van de gourmet?
Deze vind ik niet zo, overigens. Eens zien of ik degene kon vinden die op de radio was van de week, dat was wel bijzonderquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze al eens gehoord?
Royals maar dan door deze groep?
Was dat deze toevallig?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Deze vind ik niet zo, overigens. Eens zien of ik degene kon vinden die op de radio was van de week, dat was wel bijzonder
Beetje te veel suiker voor mijquote:
Mja snap ik, t is ook meer voor sommige momentenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Beetje te veel suiker voor mij
21:43 uur en ik zit met chipsjes, frisje en een leenlaptop op de bank te babysitten. /tienerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |