Nou ja, je hebt ook lesbo's met rare voorkeuren... heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Afgezien van het stukken afsnijden dan
Ja?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Deze oma gaat wel uit nu. Geeeeen zin
Blikken nemen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet ik mezelf dan wel toe dwingenHet zal wennen zijn. Als ik dan maar niet 'mijn voorraad niet aan wil breken' en dan nog alles extra koop wat ik wil eten
Dat zal mijn valkuil zijn denk ik.
Die beffen eten alleen besneden dozen ja?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ook lesbo's met rare voorkeuren... heb ik me laten vertellen
Jakkesquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die beffen alleen besneden dozen ja?
Hij en Dk konden het niet voor niets best goed met elkaar vindenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Jakkes
Jij weet echt álles smerig te maken, is het niet
Pokkehontas, ben jij het??
Bwahahaha, ja Dk viel hier in het begin ook lekker, maar dan andersquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij en Dk konden het niet voor niets best goed met elkaar vinden
Het kon niet uitblijvenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef Laysa het volgende:
Hij en Dk konden het niet voor niets best goed met elkaar vinden
Des te ergerquote:
quote:Overigens, ja, dat kan ik over het algemeen wel
quote:En nee, ik ben niet Pokkehontas
*opslaat voor straks als ik mijn oortjes gevonden heb*quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:14 schreef IrishBastard het volgende:
Dit liedje blijft echt gruwelijk hangen trouwens
Zal ik jou van de week een paar uurtjes gezelschap komen houden?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
En daar heb ik nu iedere dag mee te maken
shit....mijn moeder komt dinsdag eten....maarrrrrr die blijft niet heel de avond dus ergens rond 8 uur moet wel lukkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das een tof plan![]()
Moet overdag wel werken. Maar dinsdag bijv maar tot 3. Dus moet je maar ff laten weten wat je het beste uitkomtnamiddag of savonds (woensdag heb ik avonddienst dus dan kan t niet)
HEB JE GEZIEN DAT IK TACHTIG EU HEB BESPAARD?quote:
Wel op je Hyves profielfoto, anders telt het nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
HEB JE GEZIEN DAT IK TACHTIG EU HEB BESPAARD?
DOE EEN TRAANTJE VAN TROTS!
Linkje?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef tombolafan het volgende:
Oooh ik hoorde net een leuk liedje ook, in Rookie Blue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |