quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:35 schreef Piye het volgende:
Wat een kutmop trouwens.Als ze zo hard moest lachen wilde ze je gewoon.
Duuh, dat wás de ironie. Zijn jullie nog steeds niet bekend met mijn stijlvormenquote:
Het verhaal niet of de mop? Het verhaal was ook niet heel grappig bedoeld...quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:41 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind hem niet grappig. Sowieso paardenmeisjesSwipe ik meteen weg
De mop. Je verhaal is wel een beetje schrijven om het schrijven geloof ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het verhaal niet of de mop? Het verhaal was ook niet heel grappig bedoeld...
Zie mijn fobo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:51 schreef Moos. het volgende:
Goed verhaal. Heeft TS nog meer van zulke pareltjes?
Excuseer dat had ik niet door.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[..]
Duuh, dat wás de ironie. Zijn jullie nog steeds niet bekend met mijn stijlvormen
Moest er weer even inkomen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De mop. Je verhaal is wel een beetje schrijven om het schrijven geloof ik
Moppen zijn per definitie nooit grappig. Alleen zeer ongrappige moppen kunnen een grappig status krijgen vanwege hun absurditeit in mijn opinie.quote:
spread the word!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:04 schreef Moos. het volgende:
[..]
Strakke poep man. Dit ga ik uitdraaien en naast mijn bed leggen als leesvoer.
Was je begaan met het lot van mijn personages?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vrouwen en humor. Dat is als water en vuur of een kruimelvlaai en bier.
Massamedia is een bitchquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:30 schreef chroestjov het volgende:
Mijn concentratievermogen is negatief beïnvloed door het internet en daardoor te beperkt geworden om al deze informatie te kunnen verwerken.
Daar is het verhaal iets te kort voor, ik heb altijd wel wat meer pagina's nodig om in een personage te kruipen en mee te leven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:42 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Was je begaan met het lot van mijn personages?
Done, bedankt. Kun je je hamburger metafoor uitleggen ik snap het niet zo goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:44 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Deze fout ga je niet meer corrigeren?
In eerste instantie denk je van 'ja, goed geschreven' maar als je dan iets langer nadenkt en scherper naar de tekst kijkt, leest het toch niet zo prettig. Dit geldt voor mij ten minste.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:51 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Done, bedankt. Kun je je hamburger metafoor uitleggen ik snap het niet zo goed
Mooi, een comment die mijn gedachten weergeeft. Hoef ik zelf niet over mijn woorden na te denken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:30 schreef chroestjov het volgende:
Mijn concentratievermogen is negatief beïnvloed door het internet en daardoor te beperkt geworden om al deze informatie te kunnen verwerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |