Woon je in breda?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:42 schreef badschaap het volgende:
vandaag stappen in breda met collega's!
Miniemquote:
I get it, but I'm not amused.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beste verstopper, locatie: Kast.
My word is beyond contestationquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:42 schreef xcachet het volgende:
Vanavond aan het einde van de avond een poll met de kut users van de dag.
Zo vaak? Laat me 2 voorbeelden zien waarin ik dat eerder heb gedaan!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom maak je zo vaak van dat soort opmerkingen?
Ff toestemming vragen aan Bitterlemon.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik benoem Stuart tot een bitch.
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
Ik benoem Rodawa tot handlanger van de dag.
Wat voor soort bitch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik benoem Stuart tot een bitch.
Je hebt best vaak denigrerende opmerkingen over anderen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo vaak? Laat me 2 voorbeelden zien waarin in dat eerder heb gedaan!
Is hij irl je vriend?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ff toestemming vragen aan Bitterlemon.
Wat voor soort bitch wil je zijn?quote:
Ehm, excuse me. Ik ben superieur aan anderen fuck you very muchquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je hebt best vaak denigrerende opmerkingen over anderen in mijn ogen.
En je komt over alsof je jezelf superieur vind aan anderen in de sc, was bij jng al net zo. Komt een beetje kansloos over allemaal
quote:
Dat is het niet, ik heb wel eens lievere dingen gezegd!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegd.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegd.
Maakt me niet zoveel uit geloof ik. Ik laat mij in deze graag benoemen totquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voor soort bitch wil je zijn?
Regenpakquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
Klote regen, als ik wist dat regen zo een probleem was voor zolderkamerautisten was ik er nooit 1 geworden!
Is de verkrachter sterk, ontspan en geniet van zijn werkquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nee daar gaat het geluid niet van weg!!
Als ik het nu niet doe dan doen we het twee keer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren en eergisteren ook al.
weet niet, moet wel naar almeloquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh wacht, odds of running into you are fucking below zero.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha
Ik heb nog NOOIT iemand ontmoet met die naam OMGquote:
Niet tegen mij...quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is het niet, ik heb wel eens lievere dingen gezegd!
quote:
Nu twijfel ik of ik de sollicitatie wil of twee keer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik het nu niet doe dan doen we het twee keer.
Mijn buurman heet Mark.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT iemand ontmoet met die naam OMG
Ik ben er minder mee bezig zo blijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |