Dat is het niet, ik heb wel eens lievere dingen gezegd!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegd.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegd.
Maakt me niet zoveel uit geloof ik. Ik laat mij in deze graag benoemen totquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voor soort bitch wil je zijn?
Regenpakquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
Klote regen, als ik wist dat regen zo een probleem was voor zolderkamerautisten was ik er nooit 1 geworden!
Is de verkrachter sterk, ontspan en geniet van zijn werkquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nee daar gaat het geluid niet van weg!!
Als ik het nu niet doe dan doen we het twee keer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren en eergisteren ook al.
weet niet, moet wel naar almeloquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh wacht, odds of running into you are fucking below zero.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha
Ik heb nog NOOIT iemand ontmoet met die naam OMGquote:
Niet tegen mij...quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is het niet, ik heb wel eens lievere dingen gezegd!
quote:
Nu twijfel ik of ik de sollicitatie wil of twee keer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik het nu niet doe dan doen we het twee keer.
Mijn buurman heet Mark.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT iemand ontmoet met die naam OMG
Ik ben er minder mee bezig zo blijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |