Zou aardig zijn als jullie je partners ook betrokken bij die keuze.quote:Wij willen elkaar niet loslaten maar ook willen wij ons gezin absoluut niet in de steek laten om samen verder te gaan.
Dat blijkt. Je gaat ermee door.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:12 schreef Anoniemv36 het volgende:
Laat ik wel vooropstellen dat ik weet dat dit echt heel fout is voor mijn huwelijk en gezin wat ik heb gedaan en tot nu toe doe.
Zeven jaar geleden, midden in Parijsquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:17 schreef Seven. het volgende:
Oh, en wat intens triest dat je na 6 keer neuken spreekt over houden van. Volgens mij heb je geen flauw benul wat 'houden van' eigenlijk betekent.
Dus je wilt het niet genoeg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef Anoniemv36 het volgende:
Heb laatst ook gezegd dat ik eigenlijk wel wil stoppen, maar de aantrekkingskracht naar elkaar toe is groot en hoog.
Nou ja, dan is het prima toch? Kunnen je kinderen glunderend op school vertellen dat mammie een andere man neukt en dat pappie dat wel best vindt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef Anoniemv36 het volgende:
Heb laatst ook gezegd dat ik eigenlijk wel wil stoppen, maar de aantrekkingskracht naar elkaar toe is groot en hoog.
Er komt geen ander Topic want ik ben hier met een echt verhaal!
Waar staat beschreven dat ik 6x geneukt heb met mijn ex? Volgens mij staat er 6x gezien en afgesproken en paar keer sex! of te wel 2x om het te benoemen in hoeveelheden.
Zijn vrouw weet dat wij contact hebben via FB en app en ook mijn man weet het. Ik laat af en toe ook zijn apps lezen aan mijn man. Sluiten altijd af met een x en hvj en dat weet mijn man en ziet hij af en toe. Ik wis absoluut niet de gesprekken of teksten.
Weet je man ook dat je hem geneukt hebt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:32 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik spring niet heel snel in verdediging want ik weet heeeeeel goed dat het FOUT is.
Ben ook niet trots op mijzelf, echt niet! Laat ik het eerlijk zeggen dat ik er de laatste weken ook van wakker lig. Om na te denken hoe hier mee om te gaan en eigenlijk te stoppen.....maar ja je vindt elkaar leuk, lief, lekker en aantrekkelijk en wij hebben elkaar gemist in die afgelopen jaren.
Dat maakt het allemaal juist zo erg. Want je weet het zóó goed en toch ga je er mee door.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:33 schreef Anoniemv36 het volgende:
Wil absoluut geen bevestiging dat ik goed bezig ben!! Zoals ik al eerder heb vermeld ben ik heel FOUT bezig. Duhhhh ben geen puber hoor of begin 20er
Ach joh, maak je niet dik. Wat maakt het uit dat je je huidige partner en je twee kinderen ongelukkig maakt. Zolang jij maar gelukkig bent!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:32 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik spring niet heel snel in verdediging want ik weet heeeeeel goed dat het FOUT is.
Ben ook niet trots op mijzelf, echt niet! Laat ik het eerlijk zeggen dat ik er de laatste weken ook van wakker lig. Om na te denken hoe hier mee om te gaan en eigenlijk te stoppen.....maar ja je vindt elkaar leuk, lief, lekker en aantrekkelijk en wij hebben elkaar gemist in die afgelopen jaren.
Dus je vindt je eigen man kennelijk niet meer leuk, lief, lekker en aantrekkelijk genoeg. Je zoekt (en vindt) het immers bij een andere vent.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:32 schreef Anoniemv36 het volgende:
Je ziet niet in dat dit jullie enkel achterbaksere wezens maakt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:36 schreef Anoniemv36 het volgende:
Nee dat niet Seven, maar wel dat wij een aantal keer hebben gezien. Ook hebben zijn gezin en mijn gezin een weekend samen doorgebracht op de camping. Wij hebben toen niets gedaan, geen kus gegeven. Dit was een voorstel van mijn man en hem. Zij hebben af en toe contact via mijn FB en toen kwam het ter sprake over weekendje samen kamperen. Zijn vrouw ken ik ook nog van vroeger.
Precies, je bent oud en wijs. Je daden geven weer hoe volwassen je met fouten omgaat!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:33 schreef Anoniemv36 het volgende:
Wil absoluut geen bevestiging dat ik goed bezig ben!! Zoals ik al eerder heb vermeld ben ik heel FOUT bezig. Duhhhh ben geen puber hoor of begin 20er
Gezien hoe ze hier de hele handel goed probeert te lullen denk ik niet dat die kerel ooit echt een eerlijk verhaal te horen krijgt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Wees eerlijk tegen jezelf, je eigen man en je kinderen en geef toe aan je man dat je iets mist. Praat er dan over hoe dat veranderd kan worden binnen het huwelijk. Komen jullie daar niet uit, dan is het tijd om uit elkaar te gaan.
TS heeft zelf voor monogamisme gekozen door te trouwen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:38 schreef Dondermeester het volgende:
Het is wel interresant om te zien hoe monogamisme een stempel drukt alsof het de enige waarheid is.
Lekker belangrijk wie elkaar van vroeger kent, dat interesseert niemand iets. De vraag is, zouden de slachtoffers van jullie gedrag (je weet wel, jouw man en kinderen en zijn vrouw en kinderen) boos worden?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:36 schreef Anoniemv36 het volgende:
Nee dat niet Seven, maar wel dat wij een aantal keer hebben gezien. Ook hebben zijn gezin en mijn gezin een weekend samen doorgebracht op de camping. Wij hebben toen niets gedaan, geen kus gegeven. Dit was een voorstel van mijn man en hem. Zij hebben af en toe contact via mijn FB en toen kwam het ter sprake over weekendje samen kamperen. Zijn vrouw ken ik ook nog van vroeger.
Dat is jou beleving.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS heeft zelf voor monogamisme gekozen door te trouwen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:38 schreef muzas het volgende:
[..]
Gezien hoe ze hier de hele handel goed probeert te lullen denk ik niet dat die kerel ooit echt een eerlijk verhaal te horen krijgt.
Neuh, het gaat meer om het bedrog. Als je samen kiest voor een open relatie: more power to ya. Maar niet eenzijdig in het geniep.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:38 schreef Dondermeester het volgende:
Het is wel interresant om te zien hoe monogamisme een stempel drukt alsof het de enige waarheid is.
jouWquote:
MAARRRRRRRquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:39 schreef Anoniemv36 het volgende:
Juist wel! Ik vindt mijn eigen man heel antrekkelijk en lekker. Hij is super lief! Hebben ook een goed leven en ook de sex is prima en voldoet nog aan de eisen in ons huwelijk. Meen ik echt en oprecht! Ook daar is nog veel lekkere spanning in te vinden.
TS geeft nergens aan in een open relatie te zitten, dus laten we er even vanuit gaan dat 'monogamisme' in dit topic van toepassing is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:38 schreef Dondermeester het volgende:
Maar dat is niet genoeg voor je? Je moet en zal die spanning van je vroegere liefde erbij hebben? Omdat egocentrisch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:39 schreef Anoniemv36 het volgende:
Juist wel! Ik vindt mijn eigen man heel antrekkelijk en lekker. Hij is super lief! Hebben ook een goed leven en ook de sex is prima en voldoet nog aan de eisen in ons huwelijk. Meen ik echt en oprecht! Ook daar is nog veel lekkere spanning in te vinden.
Gelukkig doe jij totaal niet aan assumptions.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:41 schreef Dondermeester het volgende:
Assumption is the mother of all fockups.
En toch laat je je uithollen door een kennis van hem.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:39 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ah gut krijg je niet de reacties die je wilde lezen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Anoniemv36 het volgende:
Volgens mij zijn jullie zelf allemaal brave mensen die nooit iets fout hebben gedaan of doen in jullie leven.........
Oh God, gaan we nu die beledigde kaart spelen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Anoniemv36 het volgende:
Volgens mij zijn jullie zelf allemaal brave mensen die nooit iets fout hebben gedaan of doen in jullie leven.........
Huh? Sinds wanneer gaat dit topic over ons?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Anoniemv36 het volgende:
Klopt. Ik heb nog nooit iemand besodemieterd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Anoniemv36 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Dondermeester het volgende:
We zijn geindoctrineerd dat monogaam zijn het enige ware is. Bijna alles is er op gebaseerd. Maar wiens waarheid is het eigenlijk?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:41 schreef Dondermeester het volgende:
Assumption is the mother of all fockups.
In ieder geval vooralsnog de waarheid van de bedrogen echtgenoten in dezen. En laat het daar nu in dit topic over gaan, niet over de indoctrinatie die monogamie heet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Dondermeester het volgende:
We zijn geindoctrineerd dat monogaam zijn het enige ware is. Bijna alles is er op gebaseerd. Maar wiens waarheid is het eigenlijk?
Jajajaja, we weten allemaal dat het gebaseerd is op bijbelse ideeen en noem maar op maar dat is de discussie niet. TS heeft geen open relatie en dus bedonderd ze haar vent.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Dondermeester het volgende:
Dat we allen geïndoctrineerd zouden zijn is geen aanname? Ofnee, alles wat jij bedenkt is natuurlijk geen aanname maar gewoon waarheid.quote:
Door mensen zoals jij. Blijkbaar niet voor geschikt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Waarom stranden 1 op de 3 huwelijken?
En die vragen ben ik op ingegaan maar TS negeert mijn adviesquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:45 schreef Dondermeester het volgende:
Volgens mij was dit de vraag:
Nu vraag ik mij af of iemand dit herkent en hoe hij/zij daarmee omgaat? En hoe lang je zoiets vol kunt houden?
Wat let je dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Wat ik in ieder geval wel weet......als ik het ooit aan mijn man ga vertellen weet ik bijna zeker dat mijn huwelijk niet zomaar strand, ook mede omdat hij van veel apps en contacten af weet.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Waarom gaat dan 1 op 3 mensen vreemd? Waarom stranden 1 op de 3 huwelijken?
Wat ik in ieder geval wel weet......als ik het ooit aan mijn man ga vertellen weet ik bijna zeker dat mijn huwelijk niet zomaar strand, ook mede omdat hij van veel apps en contacten af weet.
En nee onze kinderen zullen niet trots zijn. Dat doet mij ook intens pijn en verdriet.
Als jullie goed lezen naar mijn naam dan kunnen jullie er waarschijnlijk uit opmaken hoe oud/jong ik ben.
En ja soms gedraag ik mij als een puber, want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een man te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Heel leuk. Maar dan hoef ik er nog niet meteen mn vrouw en kinderen mee te bedriegen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een manvrouw te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Mensen gaan vreemd omdat ze hun eigen behoeften belangrijker vinden dan die van hun gezin. Daarom zal jouw huwelijk stranden. Wie weet, misschien de zijne ook wel. Zijn jullie in ieder geval vrij om de aantrekkingskracht tot de diepste diepten te herontdekken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Waarom gaat dan 1 op 3 mensen vreemd? Waarom stranden 1 op de 3 huwelijken?
En nee onze kinderen zullen niet trots zijn. Dat doet mij ook intens pijn en verdriet.
Als jullie goed lezen naar mijn naam dan kunnen jullie er waarschijnlijk uit opmaken hoe oud/jong ik ben.
En ja soms gedraag ik mij als een puber, want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een man te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Ego strelen is prima, maar het hoeft nog niet meteen keihard achterlangs genomen te worden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een man te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Bedrogen worden is dan ook niet "zomaar".quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
MIjn huwelijk strand echt niet zomaar hoor hahahaha
Hihihihi!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
Nou gelukkig. Mail je kerel dit topic, nodig die ex uit en dan kunnen jullie het er met de kids over hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
Als je echt van je man houdt en je wilt verder met hem, waarom niet volledig open kaart spelen? Ik vind het nogal achterbaks om niet alleen vreemd te gaan maar ook om notabene met zijn en jouw familie op vakantie te gaan. Het is nu al rijkelijk laat maar als je nog een tijdje zo doorgaat (als het voor die tijd al niet uit zou komen) is de kans alleen maar kleiner dat het goed af gaat lopen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Nou ja, dan kan het ook geen kwaad om je man in te lichten natuurlijk!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
Wat houd je tegen om te stoppen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:52 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Seven het antwoord STOPPEN is zo gemakkelijk antwoord
Hoe zou je het vinden als je man met andere vrouwen het bed deelt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
Alsof doorgaan een makkelijke optie is!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:52 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Seven het antwoord STOPPEN is zo gemakkelijk antwoord
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:53 schreef Anoniemv36 het volgende:
Als ik hier alles ga vertellen wat mijn man en ik hebben meegemaakt dan ben ik nog wel even bezig!! Wij zijn zo sterk samen geworden door helaas een vervelende gebeurtenis........
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alsof doorgaan een makkelijke optie is!
Dan zou die relatie toch ook wel tegen de waarheid bestand zijn? Waarom die dan niet op tafel gooien?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:53 schreef Anoniemv36 het volgende:
Als ik hier alles ga vertellen wat mijn man en ik hebben meegemaakt dan ben ik nog wel even bezig!! Wij zijn zo sterk samen geworden door helaas een vervelende gebeurtenis........
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:53 schreef Anoniemv36 het volgende:
Laat hem maar eens lezen wat voor hoer zijn vrouw is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
Om jullie eerlijk te vertellen zit mijn man nu wel naast mij in de stoel, weliswaar heb ik de laptop gedraait en kan hij het niet meelezen.
Geil!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
Om jullie eerlijk te vertellen zit mijn man nu wel naast mij in de stoel, weliswaar heb ik de laptop gedraait en kan hij het niet meelezen.
Ja en? Wat is de meerwaarde van deze info?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
The plot thickens.......!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
Had je daar zelf nog niet bij stil gestaan dan, jij helder licht?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
Doorgaan is ook niet gemakkelijk nee.
Ik bespeur een gevoelige snaarquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
Kan helaas niet meer zwanger raken. Dus kijk heel goed uit met antwoorden geven.......
Je bent een heel triest persoon in mijn ogen. Juist dit feit zou imo erg belangrijk zijn om de kinderen die ik wél heb niet zo te bedriegen. Wat zouden zij er van vinden dat een andere man z'n piemel in mamma stopt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
Kan helaas niet meer zwanger raken. Dus kijk heel goed uit met antwoorden geven.......
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
Want anders?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |