TS heeft gewoon lood in zijn schoenen vanwege curatorquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:12 schreef winterapfel het volgende:
ik moet gewoon stevig in mijn schoenen staan
Hij moet alleen zorgen dat hij de curator niet voor de voeten loopt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
TS heeft gewoon lood in zijn schoenen vanwege curator
Misschien moet hij wel stappen zetten ja. Maar niet meteen naar de rechter stappen hoor, dat kan tot dure proceskosten leiden. En wie zijn voeten brandt moet op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:42 schreef Ole het volgende:
Maar denk maar niet dat je met grote stappen snel thuis bent hoor! Dit kan nog best wat voeten in de aarde hebben.
En dan heeft hij straks lange tenenquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:45 schreef Karina het volgende:
Hopelijk gaat TS niet op te grote voet leven nu, dan kan hij geen nieuwe schoenen meer betalen.
Briljante woordspeling.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:42 schreef winterapfel het volgende:
Ga ik de schoenen ooit nog terug zien? En welke stappen moet ik hiervoor zetten?
Of Zwarte Piet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:04 schreef JackLucifer het volgende:
Wie de schoen past trekke hem aan, dat zal die curator wel denken
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als er overigens bodembeslag is gelegd door de Belastingdienst is TS wel degelijk zijn schoenen kwijt.
Je loopt wel een beetje uit de pas in dit topic!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als er overigens bodembeslag is gelegd door de Belastingdienst is TS wel degelijk zijn schoenen kwijt.
Als ie z'n zwemmen maar niet verlieztquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Je loopt wel een beetje uit de pas in dit topic!
TS schuift de schuld hiervan toch niet in de schoenen van de curator?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:38 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hij moet alleen zorgen dat hij de curator niet voor de voeten loopt.
Als hij zijn schoenen kwijt is kan hij straks zijn schoentje niet zetten als de Sint komtquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jouw reacties hahah...hopelijk komt TS hier zonder kleerscheuren vanaf. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's wel klerezooi. Voel je je echt in het hemd gezet zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |