abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 november 2013 @ 08:34:04 #151
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133101691
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 08:09 schreef WebBeestje het volgende:
Iemand een alternatief voor Bitonic?
Direct bij btc-e kopen? Maar die middelen ken ik niet goed.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133101849
Dat ging best hard :D maar we stijgen weer! Voor zolang het duurt...
  zondag 10 november 2013 @ 09:13:54 #153
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133101911
Beetje spelen met een klein bedrag is nu best leuk. In een half uur tijd 20 usd verdiend. :)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133102419
Heb in de piek weer voor ¤100 gekocht. Verkoop ik weer als ie weer richting 330/340 gaat.
pi_133102899
Bijzonder, ik wilde via Bitonic wat bijkopen kreeg ik vanochtend eerst de melding dat IDeal via mijn bank tijdelijk onbruikbaar was. Net geprobeerd en alles ging goed tot het moment van de TAN code invullen, nu is die online-betaalfunctie uitgeschakeld 8)7

Edit, via de desktop uiteindelijk wel gelukt :)
pi_133103118
Ik hou het nog maar even op weekend en laat m'n usd's voor wat ze zijn.. misschien vanavond weer eens meedoen
pi_133103785
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 08:09 schreef WebBeestje het volgende:
Iemand een alternatief voor Bitonic?
https://coinbase.com/
pi_133103863
Het is wel jammer dat Gox er zo lang over doet om uit te betalen.. arbitrage zou je veel op kunnen leveren. Is er iemand die recentelijk een uitbetaling van gox heeft gehad? hoe lang duurde dat? Vroeger deden ze er max 5 dagen over..
pi_133103898
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:46 schreef WebBeestje het volgende:
Bijzonder, ik wilde via Bitonic wat bijkopen kreeg ik vanochtend eerst de melding dat IDeal via mijn bank tijdelijk onbruikbaar was. Net geprobeerd en alles ging goed tot het moment van de TAN code invullen, nu is die online-betaalfunctie uitgeschakeld 8)7

Edit, via de desktop uiteindelijk wel gelukt :)
Sommige banken doen soms wat moeilijk, tijdje terug werkte het bij mij ook niet, en belde de ING om te checken of het klopte, want het was mogelijk een frauduleuze transactie ofzo :') moesten ze ff op een knop drukken en toen kon het wel
pi_133103919
En hij loopt langzaam leeg. Ben benieuwd of en hoe lang deze daling aan gaat houden.
pi_133104034
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 11:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sommige banken doen soms wat moeilijk, tijdje terug werkte het bij mij ook niet, en belde de ING om te checken of het klopte, want het was mogelijk een frauduleuze transactie ofzo :') moesten ze ff op een knop drukken en toen kon het wel
Bij mij hetzelfde gisteren. Moest ook eerst handmatig goedgekeurd worden door zo'n kerel van de helpdesk. Beetje vreemd.
  zondag 10 november 2013 @ 11:47:35 #162
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133104157
Hmmm, 40 dollar waardedaling in één nacht ... da's niet mis. Mijn investering van 7,70 euro van gisteren is nu nog maar 6,40 waard :+
pi_133104252
Net nog maar ff voor 60 euro aan bitcoins gekocht. Ik heb nu Litecoins en bitcoins dus als 1 van de 2 weer enorm stijgt zit ik goed :)
  zondag 10 november 2013 @ 11:55:24 #164
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133104325
ING heeft nu voor de 2de keer mn internetbankieren inactief gemaakt. *zucht*
Helpdesk gesloten..
pi_133104429
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 11:38 schreef Scorpie het volgende:
En hij loopt langzaam leeg. Ben benieuwd of en hoe lang deze daling aan gaat houden.
Lol je werd al gemist toen de afgelopen dagen record na record werd gebroken ;)
pi_133104606
Ik verwacht dat bitcoins op de lange termijn veel meer waard worden. Als straks iedereen weer gaat kopen als ze zien dat de dip voorbij is gaan we weer richting 350
pi_133104644
Wat is het toch met die fanatici hier, als je roept dat deze koers niet te verantwoorden is en puur gebaseerd is op speculatie dan ben je ineens negatief of een basher?

Het is gewoon een feit, en je ziet zeer regelmatig bij aandelen of valuta dat na zo'n sterke, bijna continue, stijging er even een correctie plaats vindt. Het lijkt me nl niet echt te ontkennen dat deze koers niet echt gebaseerd is op iets, behalve mensen die nu als een malle wilden kopen, vanwege juist die stijging, en daarmee dus de stijging in stand hielden. Op een gegeven hoeft er maar een beetje iets tegen te vallen, of paniek toe te slaan, en die mensen gaan snel verkopen, zeker als ze al op winst staan. Dan is het gewoon pakken wat je pakken kan, en weer verkopen.

Zal over de lange termijn heus wel goed komen met BTC en meer en meer records breken, maar het blijft heel erg volatiel en doorspekt met speculatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2013 12:07:32 ]
pi_133104723
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:05 schreef stripe het volgende:
Ik verwacht dat bitcoins op de lange termijn veel meer waard worden. Als straks iedereen weer gaat kopen als ze zien dat de dip voorbij is gaan we weer richting 350
Dat denk ik ook en ik volg ook een paar keer per week Google Trends en daaruit blijkt dat de interesse in BTC blijft toenemen:

http://www.google.nl/tren(...)e=today%203-m&cmpt=q
  zondag 10 november 2013 @ 12:11:41 #169
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133104786
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is het toch met die fanatici hier, als je roept dat deze koers niet te verantwoorden is en puur gebaseerd is op speculatie dan ben je ineens negatief of een basher?

Het is gewoon een feit, en je ziet zeer regelmatig bij aandelen of valuta dat na zo'n sterke, bijna continue, stijging er even een correctie plaats vindt. Het lijkt me nl niet echt te ontkennen dat deze koers niet echt gebaseerd is op iets, behalve mensen die nu als een malle wilden kopen, vanwege juist die stijging, en daarmee dus de stijging in stand hielden. Op een gegeven hoeft er maar een beetje iets tegen te vallen, of paniek toe te slaan, en die mensen gaan snel verkopen, zeker als ze al op winst staan. Dan is het gewoon pakken wat je pakken kan, en weer verkopen.

Zal over de lange termijn heus wel goed komen met BTC en meer en meer records breken, maar het blijft heel erg volatiel en doorspekt met speculatie.
De koers is gebaseerd op vertrouwen in de munt
pi_133104801
+ vraag en aanbod :)
pi_133104820
Waar aanbod nog een hele grote rol gaat spelen als het vertrouwen in de fundamenten er blijft..
pi_133104821
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2013 12:11 schreef Burrito het volgende:

[..]

De koers is gebaseerd op vertrouwen in de munt
Nee, dat is het niet. Deze koers is puur volk die een instrument ziet waar ze op korte termijn zeer goede rendementen mee kunnen behalen, oftewel; speculatie. Als dat volk wegloopt hou je de mensen over die wel echt in BTC geloven, maar dan staat de koers denk ik aanzienlijk lager.
pi_133104850
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:12 schreef WebBeestje het volgende:
+ vraag en aanbod :)
Das uiteraard de essentie, en door de vele vraag gingen/gaan we lekker omhoog, maar kom op het, gaan we nu echt hier roepen dat al het volk dat wil kopen dat doet omdat ze in BTC als munt, als systeem, geloven? :')
  zondag 10 november 2013 @ 12:16:16 #174
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133104869
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 12:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Deze koers is puur volk die een instrument ziet waar ze op korte termijn zeer goede rendementen mee kunnen behalen, oftewel; speculatie. Als dat volk wegloopt hou je de mensen over die wel echt in BTC geloven, maar dan staat de koers denk ik aanzienlijk lager.
Als ze geen vertrouwen in de munt hadden zouden ze geen goede rendementen verwachten.
Natuurlijk zijn er een hoop mensen die in paniek verkopen als een daling te zien is, maar datzelfde zal je bij Facebook/Twitter en allerlei bedrijven die zich nog niet bewezen hebben zien gebeuren.
pi_133104882
Speculanten zijn er genoeg en het orderboek op Bitstamp laat ook iets interessants zien: https://nl.bitstamp.net/market/order_book/

Die grote blokken in de verkoop zijn niet omdat iemand ze graag wil verkopen, dan verkoop je namelijk in kleine plukjes in plaats van de koers drukken. Waarom zou iemand de koers drukken? Om zelf nog in te kunnen kopen voor niet al te extreme bedragen, ik denk dat die grote speculanten nog veel meer invloed gaan krijgen op de koers maar dan vooral om schaarste te creëeren.
pi_133104929
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2013 12:16 schreef Burrito het volgende:

[..]

Als ze geen vertrouwen in de munt hadden zouden ze geen goede rendementen verwachten.
Natuurlijk zijn er een hoop mensen die in paniek verkopen als een daling te zien is, maar datzelfde zal je bij Facebook/Twitter en allerlei bedrijven die zich nog niet bewezen hebben zien gebeuren.
Ik vind vertrouwen in de munt, en vertrouwen in een koersstijging wat anders, je kan best iets een waardeloos instrument vinden, maar als er een flinke stijging in te verwachten is gaan mensen er toch voor. Of denk jij dat speculanten alleen iets willen verdienen aan dingen waar ze echt in geloven? Geld is geld hoor, en of je dat nou verdient met de BTC, goud, aandelen/opties, of de Zimbabwaanse dollar boeit echt geen flikker.
pi_133104949
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 12:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das uiteraard de essentie, en door de vele vraag gingen/gaan we lekker omhoog, maar kom op het, gaan we nu echt hier roepen dat al het volk dat wil kopen dat doet omdat ze in BTC als munt, als systeem, geloven? :')
Als ik niet geloof in BTC had ik niet gekocht, ik geloof bijvoorbeeld niet in het verdienmodel van Twitter dus die beursgang afgelopen week interesseerde mij niks. Ik zie wel het potentieel in BTC en door het beperkte aanbod en toenemende vraag hoef je geen econoom te zijn om te zien dat het nog wel hoger kan met de koers.
pi_133105036
Bijna niemand weet wat BTC echt is en of het wat gaat worden dus het is voornamelijk vertrouwen en ook hoop op stijging maar ook dat heb je niet zonder vertrouwen. De koers wordt natuurlijk uiteindelijk wel bepaald door vraag en aanbod.
pi_133105078
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 12:19 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als ik niet geloof in BTC had ik niet gekocht, ik geloof bijvoorbeeld niet in het verdienmodel van Twitter dus die beursgang afgelopen week interesseerde mij niks. Ik zie wel het potentieel in BTC en door het beperkte aanbod en toenemende vraag hoef je geen econoom te zijn om te zien dat het nog wel hoger kan met de koers.
Ja leuk, maar al die andere huis tuin en keukenfiguren die BTC zien als een manier om snel geld te verdienen denken er natuurlijk niet zo over. BTC is op dit moment een speculatiemiddel, niets meer en niets minder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2013 12:24:21 ]
pi_133105108
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 11:59 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Lol je werd al gemist toen de afgelopen dagen record na record werd gebroken ;)
Ga je nu ontkennen dat er een daling is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')