quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:57 schreef darkmond het volgende:
Wat noem jij vreemdgaan?Ik vind een filmpje pakken met een jongen waarbij niks gebeurd niet echt vreemdgaan..
quote:Op zondag 29 september 2013 17:48 schreef Vanesaxox het volgende:
Hey ik ben een meisje van 15 en heb sinds 3 weken een vriend, hij is super lief en leuk maar ben gister vreemdgegaan met B en ik heb 2x eerder seks met heb gehad en mijn vriend weet dat wel maar hij weet nu niet dat ik gister vreemdgegaan ben met hem, ik had het het een vriendin verteld en die zei tegen mij je moet het vertellen maar ik weet niet hoe.
Hoe kan ik dit het makkelijkst vertellen? Want B is een vriend van hem..
Dat niet want heb wel vaker relatie's gehad maar de laatste weken kan ik heel erg moeilijk tegen andere jongens nee zeggen..quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ik gok dat je gewoon te jong bent voor de relatie die je wil hebben en die je partner verwacht.
Dat je relatie's hebt gehad wil niet zeggen dat je er echt klaar voor was.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:02 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Dat niet want heb wel vaker relatie's gehad maar de laatste weken kan ik heel erg moeilijk tegen andere jongens nee zeggen..
Dan moet je dat leren, al zeg je dat je geen zin hebt... je maakt nu een probleem van niksquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:02 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Dat niet want heb wel vaker relatie's gehad maar de laatste weken kan ik heel erg moeilijk tegen andere jongens nee zeggen..
Ja hoe moet ik dat leren dan..quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:03 schreef aequus het volgende:
[..]
Dan moet je dat leren, al zeg je dat je geen zin hebt... je maakt nu een probleem van niks
Jawel want die gingen wel goed en had ik geen interesse in andere jongens..quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:03 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat je relatie's hebt gehad wil niet zeggen dat je er echt klaar voor was.
Door je nu voor te nemen nee te zeggen, als ze het nog een keer vragen heb je geen of als ze echt doorgaan zeg je dat je trouw [wilt] blijven aan je vriend.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:06 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Jawel want die gingen wel goed en had ik geen interesse in andere jongens..
Dat dusquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:08 schreef Pvoesss het volgende:
Je bent 15 dan heb je nog geen serieuze relaties![]()
Zeker niet als je steeds vreemdgaat of aan andere denkt.
Waarschijnlijk hebben je ouders je vroeger te weinig aandacht gegeven waardoor je het nu bij jongens zoekt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:54 schreef Vanesaxox het volgende:
Hey,
Ik heb sinds gister met een schat van een jongen hij is alleen iets ouder maar das verder geen probleem maar ik zit er mee ik vind hem echt super leuk maar als er dan bijvoorbeeld jongens vragen die mij leuk vinden om een keer af te spreken kan ik heel erg moeilijk nee zeggen dat had ik ook met me vorige (ex)vriend en daardoor ben ik dus 1x vreemdgegaan..
En vind het echt heel erg moeilijk want ik wil wel een keer met ze afspreken maar ik wil me vriend ook niet kwijt..
Hoe kan dit ?
Kan ik gewoon heel erg moeilijk nee zeggen of kan ik gewoon niet een vaste relatie hebben..
Dit is misschien wel serieus ? Als jij dat niet doet is dat jou keuze maar ik doe dat wel en hij is 19 dus doet ook echt wel aan serieuze relatie's..quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
[..]
Dat dus![]()
Morgen word ik zelf 15, kan zeggen dat ik wel een vriendin heb gehad en zo, maar echt serieus? Nee ik denk niet dat je dat op deze leeftijd hebt. Meestal is 't dan een ''ruzie'' verkering die na een paar maanden alweer stuk loopt. Voel je je even kut en ben je 't weer vergeten. Ik wacht vanaf nu liever tot ik ouder ben en een serieuze relatie kan beginnen.
Verder, ik vind zo'n type als jij wel erg sneu zeg. 15 zijn, een -zoals jij zegt- leuke/lieve vriend hebben en dan vreemdgaan met iemand anders? Srs doe normaal...Hier bereik je niks mee. Ik vind het verder triest voor je vriend dat hij iemand als jij heeft die hem wel zal dumpen bij de eerste gelegenheid.
Ja zulke ****** heb ik veel op mijn school. Die gaan dan random aandacht bij bv mij zoeken. Doen alsof ze heel close zijn. Vieze aandachtshoeren...Geen opvoeding, geen aandacht thuis. Dan krijg je dus dat ze met 30 jongens tegelijkertijd bezig zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:18 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben je ouders je vroeger te weinig aandacht gegeven waardoor je het nu bij jongens zoekt.
Nou, dan ben je een goedkope hoer. Gefeliciteerd, dat gaat je echt populair maken!quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:02 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Jouw keuze*, leer ook ff punten en komma's te gebruiken. Ik ga ervan uit dat je in real niet praat zonder een adempauzequote:Op zaterdag 9 november 2013 11:21 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Dit is misschien wel serieus ? Als jij dat niet doet is dat jou keuze maar ik doe dat wel en hij is 19 dus doet ook echt wel aan serieuze relatie's..
Dan vind je hem nu dus niet leuk genoeg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:06 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Jawel want die gingen wel goed en had ik geen interesse in andere jongens..
Ik wil net posten: pas op dat je niet op een pik valt met je mondquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:29 schreef hugecooll het volgende:
kijk uit dat je niet per ongeluk andere jongens pijpt
2 zielenquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil net posten: pas op dat je niet op een pik valt met je mond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |