SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
(7 november 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-7-november-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Ik ben ook wel een beetje moe, dus misschien kan ik maar beter naar bed gaan. Tenzij ik heel snel een goed gesprek zie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon jng, maar wel leuk om te trollen.
en soms goede gesprekken.
Iedereen is zondag altijd welkom in TV SC onthoud dat!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:53 schreef Ceviche het volgende:
Maar ik ga ook slapen
Morgen vroeg op en alles
Tot morgenavond misschien
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:58 schreef JanCees het volgende:
Ik moet altijd erg lachen om Johannes
Dat ja, hoe meer zielen hoe meer vreugdequote:Op zaterdag 9 november 2013 01:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iedereen is zondag altijd welkom in TV SC onthoud dat!
Gr gr Tralalala & Karina
Ja tralalala had hem al gedm'tquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:44 schreef Nizno het volgende:
he ess
http://www.groupdeal.nl/1(...)=1834191825603617792
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja tralalala had hem al gedm't![]()
grijnz ik vond het te leuk om alleen te DMen... even openbaar laten zien gaf meer humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz ik vond het te leuk om alleen te DMen... even openbaar laten zien gaf meer humorHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er er alleen geen reviews over vinden.. Van die Royalty Line Switzerland weet ik tenminste nog van jullie dat het fijne messen zijn
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Zie je deze had ik ook al henk genoemdquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
Wat is iedereen liefIk heb al van 3 verschillende mensen die messenaanbieding doorgestuurd gekregen
Die andere is de tweede al vandaagquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zie je deze had ik ook al henk genoemd
Ik heb er nog een paar in mijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die andere is de tweede al vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog een setje:quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
Wat is iedereen liefIk heb al van 3 verschillende mensen die messenaanbieding doorgestuurd gekregen
Fijne actie, zo'n iBOOD-Hunt.quote:Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 29-11-2013.
Zodra de order verstuurd is zul je een verzendbevestiging krijgen met daarin de track & trace gegevens om de zending te volgen.
Indien je jouw bestelling wilt annuleren dan kun je dit doen in de 'mijn iBOOD' sectie op de website. Onze excuses voor het ontstane ongemak en de vertraging.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen via het contactformulier op de iBOOD website.
Met vriendelijke groet,
iBOOD.com
Customer service
Ik weet het, ben dat zo langzamerhand ook beu aan het raken. Er is bijna altijd wel wat aan de hand qua vertraging verzending, of codes per mail die niet verstuurd zijn enzoquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Fijne actie, zo'n iBOOD-Hunt.
Misschien de volgende keer er rekening mee houden dat mensen misschien ook écht iets bestellen.
Goupon en Groupdeal waren wegens non-prestatie al in de ban, maar iBood nu dus ook.quote:Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 05-12-2013.
quote:
quote:
dan zal ik niet veel aanwezig zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 14:07 schreef Xeor het volgende:
Donderdag en vrijdag kunnen we weer los gaan
Hoe komt het!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zal ik niet veel aanwezig zijn
ik heb tegenwoordig een collega die op mijn scherm kan meekijkenquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:07 schreef Xeor het volgende:
Donderdag en vrijdag kunnen we weer los gaan
En schelden op de gemiste boxquote:Op maandag 24 februari 2014 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]Lekker weer haten op alle rotzooi
ik doe meequote:Op maandag 24 februari 2014 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En TOCH ga ik het weer proberen natuurlijk, tegen beter weten in.
Nog even rustig aan doen dus de komende dagen om geen FOK!vakantie op te lopen voor de vakantiequote:
Ja, zal er woensdag eens een aangooienquote:Op maandag 24 februari 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je nog wel even een abo nemen he bedenk ik net. Anders haal je je record niet.
onvrijwillige vakantiesquote:Op maandag 24 februari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even rustig aan doen dus de komende dagen om geen FOK!vakantie op te lopen voor de vakantie
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, zal er woensdag eens een aangooien
Oh ja de vloek van de Jimbobanquote:Op maandag 24 februari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even rustig aan doen dus de komende dagen om geen FOK!vakantie op te lopen voor de vakantie
Ze moeten die gewoon bij de hunt verkopenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je nog wel even een abo nemen he bedenk ik net. Anders haal je je record niet.
Geen ervaring meequote:
Met 4,95 verzendkostenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moeten die gewoon bij de hunt verkopen
Dat jaquote:
En een levertijd van 3 wekenquote:
Dat is misschien niet zo een gek idee. Beetje op Tweakers posten of zo.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Jimbo kan misschien beter even een vrijwillige FOK!vakantie nemen tot aan donderdag 0.00
Ik kijk tegen die tijd wel of ik er zin in heb. Op dit moment zeg ik van.. nee, ik ga niuttige dingen doen met mn dagquote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]ik ben benieuwd of het gaat lukken.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is misschien niet zo een gek idee. Beetje op Tweakers posten of zo.
Sofje is ook al op vakantiequote:
ksst, pestkopquote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Jimbo kan misschien beter even een vrijwillige FOK!vakantie nemen tot aan donderdag 0.00
Heb jij nuttige dingen te doen dan? Ik nietquote:Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kijk tegen die tijd wel of ik er zin in heb. Op dit moment zeg ik van.. nee, ik ga niuttige dingen doen met mn dag
Dat kan niet meer.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is misschien niet zo een gek idee. Beetje op Tweakers posten of zo.
dmquote:Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij nuttige dingen te doen dan? Ik niet
Vrijwillig of onvrijwillig?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.
daar heb ik een ban![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vrijwillig of onvrijwillig?
[..]
onvrijwilligeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.
daar heb ik een ban![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]nou ja het WoW forum van Blizzard? Alakazam kan ook nog.
quote:
Want nu danquote:Op maandag 24 februari 2014 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]Alweer
Jammer dat die hunt eigenlijk net een maandje te vroeg komt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]Laten we maar niet in de details treden maar op een van die mag ik ook niet meer
en viva
en bokt
en gemiddelde tiener/puber forums
Nu weet ik nog niet wat handig is om te hebben voor straksquote:
Neuh ik heb betere dingen te doenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]sjongejonge. Ga dan maar flappiebird spelen
jezus nu nog niet terugquote:Op maandag 24 februari 2014 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet wat handig is om te hebben voor straksAls meneer de negert weer eens besluit Nederland te vereren met een bezoek
Was het maar spelen met kut, dan was het nog leukquote:Op maandag 24 februari 2014 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, kutspel.
hehe zelfs ik vind dat leukerquote:Op maandag 24 februari 2014 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was het maar spelen met kut, dan was het nog leuk
21 maart komt ie pas weerquote:Op maandag 24 februari 2014 15:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus nu nog niet terug
is ie geemigreert ofzo ?
Je weet maar nooit !!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nog eventjes volhouden dusSowieso zijn er toch meestal geen interessante dingen te kopen
Haha, naja, hij heeft sowieso een nieuwe kamer nodig als hij weer hier is, en misschien gaan we samenwonen, voor dat soort dingen komen er altijd wel wat dingen langsquote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nog eventjes volhouden dusSowieso zijn er toch meestal geen interessante dingen te kopen
ja zo werkt het elke keerquote:
Lijstje maken, kun je niks vergetenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, naja, hij heeft sowieso een nieuwe kamer nodig als hij weer hier is, en misschien gaan we samenwonen, voor dat soort dingen komen er altijd wel wat dingen langs
Ja, maar toch, samen doen is leuker (en praktischer)quote:Op maandag 24 februari 2014 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ja zo werkt het elke keerEn elke keer valt het weer tegen.
[..]
Lijstje maken, kun je niks vergetenKussens, dekbedden, overtrekken, pannen, messen
Is ook wel zo en er moet maar net iets voorbij komen wat je nodig hebt en ook nog leuk vindt. Ik ga uitkijken voor een tablet (niet voor mezelf). Al heb ik er de ballen verstand van welke een goeie isquote:Op maandag 24 februari 2014 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar toch, samen doen is leuker (en praktischer)
En nu weten we dus ook slecht wat we nodig hebben
Dat soort dignen weet ik ook nietquote:Op maandag 24 februari 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook wel zo en er moet maar net iets voorbij komen wat je nodig hebt en ook nog leuk vindt. Ik ga uitkijken voor een tablet (niet voor mezelf). Al heb ik er de ballen verstand van welke een goeie is
ja precies dan moet ik eerst aan diegene vragen is dit wat? En de goeie zijn altijd binnen 10 seconden wegquote:Op maandag 24 februari 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat soort dignen weet ik ook nietDat moet ik dan eerst aan anderen vragen en als het dan een goeie aanbieding blijkt te zijn is het toch alweer uitverkocht
En met dingen voor samen kopen is het gewoon een stuk handiger als je naast elkaar zit en even kunt overleggen
Die rijdt ergens 70km te hard op de snelweg waarschijnlijkquote:
Die staat ergens versteldquote:Op maandag 24 februari 2014 16:55 schreef Xeor het volgende:
HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK HENK
WAAR IS HENK NOU
Oh gelukkig, ik schrok ook al dat ik wat gemist hadquote:Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef EDMAN- het volgende:
WAT NU?!
ah gelukkig, donderdag / vrijdag. Tot dan
Op zoek naar een dual sim smartphone
quote:
Weest gerust, je hebt na vandaag nog twee hele dagen om je voor te bereiden.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik schrok ook al dat ik wat gemist had
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Weest gerust, je hebt na vandaag nog twee hele dagen om je voor te bereiden.
Nee, slechts een facebookbericht deze keerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:00 schreef Melleyn het volgende:
Hunt?![]()
Sturen ze daar geen mail meer over tegenwoordig
stond vandaag wel in de dagaanbiedingmailquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:00 schreef Melleyn het volgende:
Hunt?![]()
Melleynquote:
ik kijk elke dag wel even op ibood.nl dus ik zag het daar voorbij komen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, slechts een facebookbericht deze keer
Gelukkig is daar FOK! to save the day!![]()
![]()
quote:
quote:
Ik zag het op facebook voorbij komen en ben toen gelijk naar FOK! gevluchtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kijk elke dag wel even op ibood.nl dus ik zag het daar voorbij komen.
schaamteloze lokpost ditquote:
Vind je vast niet ergquote:
Beertjequote:
Hoooiquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef bambino het volgende:
ben er waarschijnlijk wel bij deze keer.
ess
http://www.aldi.nl/aldi_10_tablet_md98516_48_5_747_7735.htmlquote:Op maandag 24 februari 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook wel zo en er moet maar net iets voorbij komen wat je nodig hebt en ook nog leuk vindt. Ik ga uitkijken voor een tablet (niet voor mezelf). Al heb ik er de ballen verstand van welke een goeie is
Is dat echt een goede? Ga ik effe doorgevenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/aldi_10_tablet_md98516_48_5_747_7735.html
Ja heuj doe nou nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:53 schreef Cynix ® het volgende:
Zal niet de allerbeste topper zijn, maar lijkt me zeker niet slecht op papier. En niet duur.
Nee is een slechtequote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat echt een goede? Ga ik effe doorgeven
Ik ben er gewoon bij hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heuj doe nou nietBeetje Karina dingen aansmeren zodat ze wegblijft tijdens de hunt
[..]
Nee is een slechte
Hopelijk hebben ze dat ding nog, meestal zijn er 2 of zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:53 schreef Cynix ® het volgende:
Zal niet de allerbeste topper zijn, maar lijkt me zeker niet slecht op papier. En niet duur.
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon bij hoorSowieso heb ik zelf geen geld. Nou ja als er een box voorbijkomt dat schraap ik wel wat bij elkaar
Daarom als er goed spul in zit kan ik nog wat verdienen. Al heb ik nog steeds dat mediacenter staanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
En een box moet je maar zien als een investering
Dan zet je hem toch opnieuw op marktplaats?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom als er goed spul in zit kan ik nog wat verdienen. Al heb ik nog steeds dat mediacenter staan1x op MP gezet maar niet verkocht.
Ja maar nu ga ik weer even wachten tot een paar weken na de hunt, want dan staan er natuurlijk weer een heleboel. Of misschien morgen nog even snel. Net ervoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zet je hem toch opnieuw op marktplaats?![]()
Wij hadden een paar dingen ook niet de eerste keer verkocht![]()
Ja nu nog even snel iddquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar nu ga ik weer even wachten tot een paar weken na de hunt, want dan staan er natuurlijk weer een heleboel. Of misschien morgen nog even snel. Net ervoor.
Die telefoon gebruik ik nu ook best vaak, nadat hij zeker een jaar in de kast heeft gelegen. Ik zat de foto al te zoeken van dat mediading maar ik gok dat ik die nergens meer hebquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nu nog even snel iddEn dat is het 'probleem' idd, na de hunt is het aanbod altijd wat groter en de vraag wat kleiner..
![]()
Maar goedMisschien zitten er ook goed bruikbare dingen in
Die zonnebril heb ik ondertussen al jaren profijt van bijvoorbeeld
That's the spiritquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die telefoon gebruik ik nu ook best vaak, nadat hij zeker een jaar in de kast heeft gelegen. Ik zat de foto al te zoeken van dat mediading maar ik gok dat ik die nergens meer hebMorgen nieuwe maken.
Volgens mij staat er nu geen andere te koop als ik snel even kijk, was vorige keer wel. Wel kut dat je moet betalen voor MP tegenwoordig als je wat te koop zet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
That's the spirit![]()
Ik heb die telefoon ook uiteindelijk anderhalf jaar oid gebruikt, voordat ie ineens stuk ging.
Serieus?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nu geen andere te koop als ik snel even kijk, was vorige keer wel. Wel kut dat je moet betalen voor MP tegenwoordig als je wat te koop zet.
6 euro?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vorige keer moest ik 6 euro betalen.
Misschien een percentage van het bedrag wat je vraagt? Ik kan niet meer terugvinden wat ik er toen voor vroeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
6 euro?Dat zal de zaken goed doen.. voor als je iets aanbied voor een paar euro..
Ik ga even kijken, ben nu nieuwsgierig, ik ga gelijk een advertentie maken, moest nog wat spulletjes verkopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien een percentage van het bedrag wat je vraagt? Ik kan niet meer terugvinden wat ik er toen voor vroeg.
Ik zag het op facebookquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:00 schreef Melleyn het volgende:
Hunt?![]()
Ik denk dat ik nu ook even dat ding weer erop ga zetten. Toch zo gebeurt een nieuwe foto.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga even kijken, ben nu nieuwsgierig, ik ga gelijk een advertentie maken, moest nog wat spulletjes verkopen
Ik zie nergens waar ik moet betalen hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu ook even dat ding weer erop ga zetten. Toch zo gebeurt een nieuwe foto.
Ik nu ook niet. Misschien had ik vorige keer een hoger bedrag en dat je dan wel moet betalen? Geen ideequote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie nergens waar ik moet betalen hoor
Geen ideequote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik nu ook niet. Misschien had ik vorige keer een hoger bedrag en dat je dan wel moet betalen? Geen idee
Ik DACHT maar weet niet zeker dat ik vorige keer 200 euro vroeg. Misschien is dat net de grens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Ik weet alleen dat je altijd al moest betalen voor een advertentie voor een auto oid.. Misschien idd als je iets voor een hogere prijs verkoopt, of misschien was het gewoon een mislukte proef
Mijn nieuwsgierigheid was gewekt..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik DACHT maar weet niet zeker dat ik vorige keer 200 euro vroeg. Misschien is dat net de grens.
En hier de lijst met rubrieken met prijzen: http://www.marktplaats.nl(...)ertentietarieven.dotquote:De kosten voor het plaatsen van een advertentie zijn afhankelijk van de rubriek waarin de advertentie geplaatst wordt.
Het advertentietarief wordt getoond, nadat u de groep, subgroep en rubriek heeft geselecteerd. Bovenaan de pagina verschijnt dan "De prijs voor deze categorie is ¤ x,xx. Wanneer deze tekst niet verschijnt, is de plaatsing van uw advertentie gratis.
Het tarief voor het vermelden van een website in een gratis advertentie is ¤9,00 euro.
Bekijk hieronder een instructievideo over hoe u eenvoudig en snel een (gratis) advertentie kunt plaatsen via de computer.
het was op een gegeven moment bij een aantal categorieën dat je moet betalen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik nu ook niet. Misschien had ik vorige keer een hoger bedrag en dat je dan wel moet betalen? Geen idee
Lol ik heb geen idee welke rubriek ik vorige keer heb gekozenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid was gewekt..
Volgens deze link http://www.marktplaats.nl/i/help/faq.dot?articleNumber=000005177 ligt het aan de rubriek:
[..]
En hier de lijst met rubrieken met prijzen: http://www.marktplaats.nl(...)ertentietarieven.dot
zit ik voor de kat zn viool te tikkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid was gewekt..
Volgens deze link http://www.marktplaats.nl/i/help/faq.dot?articleNumber=000005177 ligt het aan de rubriek:
[..]
En hier de lijst met rubrieken met prijzen: http://www.marktplaats.nl(...)ertentietarieven.dot
Ow misschien had ik dan wel dezelfde categorie en zat die toen nog in de betaalafdeling.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was op een gegeven moment bij een aantal categorieën dat je moet betalen.
Dat aantal categorieën is verminderd.
Het komt er dus schijnbaar automatisch bij te staan als je iets in 1 van de betaalde rubrieken wil verkopen..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol ik heb geen idee welke rubriek ik vorige keer heb gekozenKan er ook niks anders van maken, maar goed om op te letten, tx
Niks mis met twee keer dezelfde infoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit ik voor de kat zn viool te tikken
Dat wist ik de eerste keer dus niet, dacht dat dat normaal wasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef essnhills het volgende:
Het komt er dus schijnbaar automatisch bij te staan als je iets in 1 van de betaalde rubrieken wil verkopen.
Gelukkig hebben we dit mysterie kunnen ontrafelenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wist ik de eerste keer dus niet, dacht dat dat normaal was
Nou heel goed om te weten mocht ik weer wat willen verkopen, gewoon andere rubriek kiezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dit mysterie kunnen ontrafelen
En hopen dat marktplaats het niet door heeftquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heel goed om te weten mocht ik weer wat willen verkopen, gewoon andere rubriek kiezen.
Nou bij audio kun je wel een paar kanten op zag ik, dus misschien met andere dingen ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hopen dat marktplaats het niet door heeft
je kan inderdaad makkelijk een andere route kiezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij audio kun je wel een paar kanten op zag ik, dus misschien met andere dingen ook.
Ik hoop wel dat ik het verkoop, zit een beetje krapquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan inderdaad makkelijk een andere route kiezen
meeste mensen zoeken op trefwoord, niet op categoriequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik het verkoop, zit een beetje krap
Ja lijkt mij ook handiger. Ben benieuwd. Het enige wat ik ooit wel heb verkocht waren spelletjes van een paar euro.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
meeste mensen zoeken op trefwoord, niet op categorie
volgens mij heb ik die nog nieuw in de doos thuis staanquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef Uccie het volgende:
Ik heb toch ook weer een hunt-doel, ik wil graag dubbelwandige theeglazen.
Die schijnen er ooit weleens in gezeten te hebben. Mijn zo begeerde Wake-up Light heb ik inmiddels van mijn ouders gekregen voor de kerst
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
Kunnen jullie me een DM / PM sturen mocht er een dual sim telefoontje verschijnt (morgen een drukke dag helaas, laat fok op de achtergrond open, en vrijdag zit ik extern)?
Als iemand me dm't hoor ik dan een bliepje
Ik woon namelijk in België en werk in Nederland. Heb een Nederlandse sim dus m'n rekeningen lopen nogal op.
Dank alvast
Ik hou juist helemaal niet van die dubbelwandige glazenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef Uccie het volgende:
Ik heb toch ook weer een hunt-doel, ik wil graag dubbelwandige theeglazen.
Die schijnen er ooit weleens in gezeten te hebben. Mijn zo begeerde Wake-up Light heb ik inmiddels van mijn ouders gekregen voor de kerst
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
Kunnen jullie me een DM / PM sturen mocht er een dual sim telefoontje verschijnt (morgen een drukke dag helaas, laat fok op de achtergrond open, en vrijdag zit ik extern)?
Als iemand me dm't hoor ik dan een bliepje
Ik woon namelijk in België en werk in Nederland. Heb een Nederlandse sim dus m'n rekeningen lopen nogal op.
Dank alvast
Ohquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die nog nieuw in de doos thuis staan
Ik nog niksquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
Wauw, dat is snel.. ik heb de eerste goede bieding al binnen
Maar ik laat mijn thee heel vaak koud worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden
[..]
Ik hou juist helemaal niet van die dubbelwandige glazenIk wil eerst het glas nauwelijks kunnen vasthouden en daarna lekker m'n handen kunnen warmen
Wat zijn jullie aan het verkopen, ik was een beetje te lui om terug te lezenquote:
Ik een speakerset uit een ibood box van een hele tijd geleden. Home Cinemaset.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het verkopen, ik was een beetje te lui om terug te lezen
Eerste item is praktisch al verkocht, zodra de betaling binnen is doe ik het op de post.quote:
Random spullen die ik ooit heb gekregen oid en niet gebruikquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het verkopen, ik was een beetje te lui om terug te lezen
Netjes! Ik laat het ophalen, dat ding is te groot en te zwaar om op te sturen. Of eigenlijk, teveel gedoequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerste item is praktisch al verkocht, zodra de betaling binnen is doe ik het op de post.
Dat doe ik ook als het om duurdere of grotere dingen gaat hoor. Maar dit is onder de 20 euro en kan door de brievenbusquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Netjes! Ik laat het ophalen, dat ding is te groot en te zwaar om op te sturen. Of eigenlijk, teveel gedoe
Deed ik met spelletjes ook. Wel ooit 1 op laten halen, maar diegene woonde vlak in de buurt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als het om duurdere of grotere dingen gaat hoor. Maar dit is onder de 20 euro en kan door de brievenbus
want?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga gewoon naar dealxtreme dx.com
Werken en cursusquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:26 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ookEr moet gewoon weer gewerkt worden helaas.
Item wordt vanavond toch wel opgehaald, ze blijkt in de buurt te wonenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Deed ik met spelletjes ook. Wel ooit 1 op laten halen, maar diegene woonde vlak in de buurt.
Ik heb nergens last van gelukkigquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:07 schreef Uccie het volgende:
ik denk probeer even in te loggen om te kijken of het werkt....niet dus!
Jou pesten blijkbaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:09 schreef Renn het volgende:
Vrijdag tentamen, donderdag hunt.
iBood, wat doe je
Het was bij ook gelukt, alleen had ik dat niet doorquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van gelukkig
[..]
Jou pesten blijkbaar
Slimpiequote:Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was bij ook gelukt, alleen had ik dat niet door
Beterquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Item wordt vanavond toch wel opgehaald, ze blijkt in de buurt te wonenScheelt weer in verzendkosten.
Dat is waar, gewoon in het hunttopicquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat kunnen we best wel tegelijk volgen
Ik voel je pijn niet helemaal, maar troost je dat Ess en ik er nog wel zijnquote:
Shitquote:
Ook waarquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat kunnen we best wel tegelijk volgen
Preciesquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik voel je pijn niet helemaal, maar troost je dat Ess en ik er nog wel zijn
Oh en Melleyn ook natuurlijk.quote:
Kun je nagaan, het wordt steeds beterquote:
De gedachte dat je er bent moet al genoeg zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:06 schreef Melleyn het volgende:
Al vind ik het altijd wel lastig om WIDM te volgen en dan ook nog te postenmaar ik laat de klingeling wel gewoon aanstaan
Uccie en ik nemen het posten wel op onsquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:06 schreef Melleyn het volgende:
Al vind ik het altijd wel lastig om WIDM te volgen en dan ook nog te postenmaar ik laat de klingeling wel gewoon aanstaan
Ik mis altijd de helft van de opdrachten omdat ik op FOK! aan het posten ben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:06 schreef Melleyn het volgende:
Ik had hem ook al erbij gepakt jaquote:
Ik zie nog geen duizend ananassen, dus het valt nog meequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had hem ook al erbij gepakt jaDe chat was net al behoorlijk druk
Shit, uitleg van de opdracht gemist.. wat moeten ze nou precies doen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik mis altijd de helft van de opdrachten omdat ik op FOK! aan het posten ben.
Hetzelfde met de Rijdende Rechter, daar ben ik de draad na 2 minuten al kwijt.
Die komen pas bij de eerste NAS natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zie nog geen duizend ananassen, dus het valt nog mee
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Shit, uitleg van de opdracht gemist.. wat moeten ze nou precies doen?
*insert 'Ja geen idee, ik heb het ook gemist!' *
*insert 'volgens mij was het.. Ohnee toch niet'*
Halverwege de opdracht
"ohhhhh het lijkt erop dat ze .... moeten doen!'
God ja, ik zet de shotjes vast klaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die komen pas bij de eerste NAS natuurlijk
Ik heb nep Baileys van de Lidlquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
God ja, ik zet de shotjes vast klaar
Ik kijk normaal altijd met een vriendin (maar die is met haar gezin op v akantie) maar wij missen de opdrachten ook altijd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Shit, uitleg van de opdracht gemist.. wat moeten ze nou precies doen?
*insert 'Ja geen idee, ik heb het ook gemist!' *
*insert 'volgens mij was het.. Ohnee toch niet'*
Halverwege de opdracht
"ohhhhh het lijkt erop dat ze .... moeten doen!'
En de marshmallows?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog steeds energydrink op voorraad van die Click2Buy box van 1,5 jaar (?) terug.
Ik kijk het eerst 1 keer zo met het topic erbij, en dan volg ik de helft en lees ik lekker mee met wat de rest opval. En later kijk ik het in alle rust nog eens naquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb het 1 aflevering geprobeerd in het WIDM topic, maar ik snap er dan echt geen hol meer van
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk normaal altijd met een vriendin (maar die is met haar gezin op v akantie) maar wij missen de opdrachten ook altijd.
Hey een opdracht!
Wat gaan ze doen?
Geen idee, OOooohhhh portofoons!!!!
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog steeds energydrink op voorraad van die Click2Buy box van 1,5 jaar (?) terug.
M'n vriend mag niet tegen me praten als ik WIDM kijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk normaal altijd met een vriendin (maar die is met haar gezin op v akantie) maar wij missen de opdrachten ook altijd.
Hey een opdracht!
Wat gaan ze doen?
Geen idee, OOooohhhh portofoons!!!!
Had je vooral deze winter erg veel aanquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die had ik niet![]()
Ik had wel 4 ruitenkrabbers
Oh ja die zo krom als een hoer waren zodat je er niks aan hadquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die had ik niet![]()
Ik had wel 4 ruitenkrabbers
Ohja die honderdmiljoenmiljard kiloquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:13 schreef Uccie het volgende:
Oh, als ik vrijdagmiddag nog niets gekocht heb, wil ik die jellybeans!!
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ohja die honderdmiljoenmiljard kilo![]()
Koop er gelijk zo'n ham bij
Voordat ik hier zelf een tv had keek ik óf bij mijn ouders.. Dan sloot ik me op in de keuken (daar staat een klein tv'tje) en dan moesten ze maar zorgen dat ze thee ofzo vóór half 9 in de kamer hadden want tussen half 9 en half 10 ging de keukendeur gewoon niet open.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
M'n vriend mag niet tegen me praten als ik WIDM kijk
Ik heb er iemand een DM over gestuurd jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]volgens mij overwoog iemand die, de vorige keer...was dat Gianni?
Jellybeansquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:13 schreef Uccie het volgende:
Oh, als ik vrijdagmiddag nog niets gekocht heb, wil ik die jellybeans!!
Moet je wel opletten of je de aanbieding hebt met dat mes erbij ja of neequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
hamquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja was Beer volgens mij jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
Hij komt gelijk aanvliegenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voordat ik hier zelf een tv had keek ik óf bij mijn ouders.. Dan sloot ik me op in de keuken (daar staat een klein tv'tje) en dan moesten ze maar zorgen dat ze thee ofzo vóór half 9 in de kamer hadden want tussen half 9 en half 10 ging de keukendeur gewoon niet open.
Of ik keek bij mijn vriend.. Dan verbande ik hem tijdelijk even naar de Gezamenlijke Ruimte in zijn huis en nam ik een uurtje zijn tv + kamer in beslag
volgens mij een andere, maar als ik geld te veel zou hebben...quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:14 schreef Uccie het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef essnhills het volgende:
Wie hielt er de vorige keer ook al weer zo'n lijstje bij?
melleyn toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef essnhills het volgende:
Wie hielt er de vorige keer ook al weer zo'n lijstje bij?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Nee wij kijken wel apart, want ze woont ver weg, maar met skype aan
Haar man gaat gewoon weg, die irriteert zich dood.
EDMAN- : Dual simkaart telefoondinges met DM verzoek mocht er eentje langskomenquote:
Stond er al opquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
EDMAN- : Dual simkaart telefoondinges met DM verzoek mocht er eentje langskomen
quote:
Euuuuh..quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:19 schreef essnhills het volgende:
Wat wilde die Kadaffi figuur vorige keer ook weerdat we iedere keer twijfelden of het wel het juiste ding was en hoe we zijn naam eigenlijk spelden?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:19 schreef essnhills het volgende:
Wat wilde die Kadaffi figuur vorige keer ook weerdat we iedere keer twijfelden of het wel het juiste ding was en hoe we zijn naam eigenlijk spelden?
Uiteraard.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:19 schreef Uccie het volgende:
[..]ohja, hebben we uiteindelijk niet ook og de verkeerde ge-dm't ?
quote:
don't f*ing carequote:
Ik wist zeker dat het Aaf wasquote:
Haha, wat een servicequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:21 schreef Melleyn het volgende:
Kan het niet meer vinden, maar volgens mij was het een rugtas. En als ik me het goed herinner was ik nog op tijd met DMen en had ie hem nog gekocht toen
Hoe slapen je kussensquote:
Dat is geen antwoordquote:
was het en serieuze vraag dan?quote:
Neequote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Pannen/Ontharingsding Lyza666 Koffer/messenset essnhills Zaklamp/PS3dock/hampoot Xeor Roomprojector Ceviche SpongeBobtostiapparaat Karina Jamo 608 KolonelKhedaffi thule tas Loll Steakmessenset Nizno Staafmixer summer2bird Onkyo receiver EDMAN- GoPro So_Surreal Wakuplight Medisana Uccie |
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef Melleyn het volgende:
ttgek wou toen de Kolonistentheedoos
Xeor een zaklamp maar geen maglite
Ballys een Roomba
Lyza666 een pannenset
Loll een Thuletas (dat was dan de rugtas)
EDMAN- een reciever
So_Surreal een GoPro
gianni61 kussenset
En verder weet ik het niet meer want dit zijn alle DMs
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:27 schreef Melleyn het volgende:
Oh hai ik heb hem gewoon nog op m'n pc
[ code verwijderd ]
maar heb je ze nu wel?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik wou die messensetZo ongeveer het enige item dat NIET 2x langskwam
Ja toen een paar dagen daarna ergens anders een messenset vandaan gehaaldquote:
Uiteraard. dat gaat ze al jaren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:28 schreef Melleyn het volgende:
Ik vraag me af of Karina nog steeds voor het Spongebobtostiapparaat gaat?
Ja, die wake up light....nooit meer voorbij gekomenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:27 schreef Melleyn het volgende:
Oh hai ik heb hem gewoon nog op m'n pc
[ code verwijderd ]
diezelfde?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja toen een paar dagen daarna ergens anders een messenset vandaan gehaalderg blij mee
Nee, maar vergelijkbaarquote:
ook die kleurtjes?quote:
ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb trouwens ook voor het eerst sinds tijden weer eens geld om uit te geven tijdens de hunt
Jupquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Is best wel handig moet ik zeggenals ik iets aan het maken ben en ik 1 van die messen nodig heb roep ik gewoon richting 1 van de aanwezigen 'kun je even dat blauwe mes pakken'
Ook op zo'n aanbiedingensite.. ik kreeg de dagen na de hunt van meerdere mensen linkjes opgestuurd waar ook messen in de aanbieding warenquote:
Ohja, ik kwam erachter dat er een heleboel van die sites zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook op zo'n aanbiedingensite.. ik kreeg de dagen na de hunt van meerdere mensen linkjes opgestuurd waar ook messen in de aanbieding waren
Nee de hunt is de huntquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik kwam erachter dat er een heleboel van die sites zijn
maar nergens de enige echte hunt.
Ik baal wel, morgenochtend moet ik echt iets afmaken, dus kan ik niet lekker meehunten. In de middag heb ik wel wat meer pauzes.quote:
Van die witte dingen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:40 schreef tralalala het volgende:
Ik heb die Bialetti pannen eindelijk ingewisseld voor deBuyer pannen, had ik veel eerder moeten doen.
Wat een miskoop op Ibood was dat zeg
Jaquote:
Goeie kwaliteit wel ja danquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef tralalala het volgende:
Ja, ze waren wit maar die anti-aanbaklaag heb ik opgegeten denk ik want nu zijn ze meer zwart.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef tralalala het volgende:
Ja, ze waren wit maar die anti-aanbaklaag heb ik opgegeten denk ik want nu zijn ze meer zwart.
ja, echt wit worden ze na een tijdje niet meerquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef tralalala het volgende:
Beetje verkleuring is niet ergquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, echt wit worden ze na een tijdje niet meer
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:44 schreef essnhills het volgende:
Ah, ondanks zijn
heb ik hem nu even te pakken. Even vragen of hij nog wensen heeft voor straks
Dat staat serieus in het overzichtje dat hij stuurdequote:
Hahaha waar gaat hij morgen heen dan..of eigenlijk over een paar uur.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat staat serieus in het overzichtje dat hij stuurde26 feb: 1 nacht in Bangkok
Pattayaquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha waar gaat hij morgen heen dan..of eigenlijk over een paar uur.
Ah naar het strand.quote:
Jupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |