there you goquote:Op zondag 10 november 2013 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 9 met een dier gezien op Tinder
Dat zegt hij toch ook nergens? Maar je als een drietraps randdebiel voordoen lijkt me weer het andere uiterste.quote:Op zondag 10 november 2013 13:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja he, je moet wel altijd liev doen naar alle meiden... Hou toch op man.
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt, ze zijn er niet.quote:Op zondag 10 november 2013 14:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Met alle plezier
[ link | afbeelding ]
Je leert snel! Maar dat gaat voorbij aan de insteek van mijn reactie op hemquote:Op zondag 10 november 2013 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt, ze zijn er niet.
Als je over een half uur kijkt stromen ze weer binnen.quote:Op zondag 10 november 2013 15:40 schreef P33R het volgende:
Zitten wel knappe mannen op. Helaas zegt ie nu dat er geen matches meer beschikbaar zijn?! blegh...
En is ze nog steeds een match?quote:Op zondag 10 november 2013 16:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Had net een match met een fotomodel. Mijn ego
Ja ze praat zelfs terug. Wat is dit.quote:
Er is dus een Tinder Godquote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja ze praat zelfs terug. Wat is dit.
Jij geluksvogel jijquote:
Je moet er wat voor over hebben. Ticket boeken!quote:Op zondag 10 november 2013 20:36 schreef kurk_droog het volgende:
Die Italiaanse wil me Italiaans lerenmaar ik zit in nl
Zal hem onthouden.quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef Drexciyan het volgende:
Chicks met paarden like ik niet. Je legt het altijd af als ze moet kiezen tussen haar paard en jou.
De enige manier om erachter te komen is een grapje maken over paardenvlees. Als je niet geblocked word heb je een kans
Ik heb hem wel geliked en kom nog steeds alleen knappe mensen tegen..quote:Op zondag 10 november 2013 21:17 schreef RicDan het volgende:
Zolang je niet de ''pietitie'' hebt geliked wordt je ook niet voorgesteld aan wazige types.Nog geen tegeltjes of paarden foto's tegengekomen in tegenstelling tot wat collega's op het werk.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:50 schreef Maastoren het volgende:
Eindelijk heb ik ook een paar matches per dagOok een paar prima gesprekken. Als dat geen neuken wordt weet ik het ook niet meer.
Hyves was daar altijd wel top in vroeger. Dan had je alleen de voornaam / leeftijd / woonplaats nodig en je vond iedereenquote:
Heb je daar ook facebook voor nodig?quote:Op zondag 10 november 2013 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
Tinder liep hier als app alleen maar vast terwijl ik net een leuke match had... een echt leuke. Gelukkig heb ik hem ook gevonden bij into my life, vind die app ook echt veel leuker
Neequote:Op zondag 10 november 2013 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heb je daar ook facebook voor nodig?
Ligt eerder aan je foto'squote:Op maandag 11 november 2013 01:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Zowel op H or N en op Tinder geen resultaten... begint er verdacht veel op te lijken dat het aan mijn telefoon ligt
Tinder heeft bot protection.quote:Op maandag 11 november 2013 01:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Zowel op H or N en op Tinder geen resultaten... begint er verdacht veel op te lijken dat het aan mijn telefoon ligt
Ik heb het over resultaten, niet over matches.. Casanovaquote:
een 8, ÈN een paard??!? geloof er niets van, foto :pquote:Op maandag 11 november 2013 01:36 schreef Toempf het volgende:
En 1 daarvan staat met 4 (!) paarden op de fotomaar ze is wel een 8/10
Hmm ik heb Tinder helemaal niets, Hot or Not komt er geen einde aanquote:Op maandag 11 november 2013 01:08 schreef gazhims3lv het volgende:
'gefixt'quote:Op maandag 11 november 2013 01:04 schreef RetRy32 het volgende:
Gewillige Latina looking Amerikaanse 8 gefixt.
Tja... En dan... Ze is zo dom als meloen.
Ik vind die berichten nu zelfs irritant worden, vind het alleen zielig om haar te blocken of te negeren :/
Na genoeg laat reageren houdt ze haar bek wel.
Onmogelijk. Die paarden zorgen dat het een 4 is en als ze alleen dan echt een 8 is zou je haar alsnog moeten blocken. Pics trouwens want dit is een ongeloofwaardig verhaal.quote:Op maandag 11 november 2013 01:36 schreef Toempf het volgende:
En 1 daarvan staat met 4 (!) paarden op de fotomaar ze is wel een 8/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |