Ja dit heb ik ook al gehad. Best schrikken.quote:Op zondag 10 november 2013 08:25 schreef MAHL het volgende:
Ik ben zo bang dat als ik de machinegeweer like doe ik stiekem een bekende like.
//en die berichten zijn gewoon de matches //quote:Op zondag 10 november 2013 10:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij een app komt altijd een getal te staan hoeveel berichten je hebt (iphone). Bij mij stonden er dus 210 open op een gegeven moment
Ik ook. Gelukkig gebruik ik een fake naam, en heb ik haar een geruime tijd niet gezien, en ben ik erg veranderd.quote:Op zondag 10 november 2013 10:56 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja dit heb ik ook al gehad. Best schrikken.
Weet ik, zeg ik ook regelmatig tegen mensen, maar die geloven mij niet.quote:Op zondag 10 november 2013 11:07 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Je bent echt een walgelijk mens.
Damn manquote:
Had ik gisteren ook, de hele tijd let ik erop dat ik alleen mensen naar recht swipe als ze maar 0 tot 3 gemeenschappelijke vrienden hebben, maar opeens ging ik zo snel dat ik ook iemand met 23 gemeenschappelijke vrienden geliked heb. Heb alleen geen idee wie dat wasquote:Op zondag 10 november 2013 08:25 schreef MAHL het volgende:
Ik ben zo bang dat als ik de machinegeweer like doe ik stiekem een bekende like.
quote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef watheet het volgende:
je eigen foto wel wegstrepen en die van haar laten staan
quote:
Ze heeft duidelijk de Facebook-hoek gekozen...quote:Op zondag 10 november 2013 12:02 schreef Rogan het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog een mooi kopje.
Vermoedelijk ook aardige tieten.
Dat krijg je als 15-jarigen zich ermee gaan bezighouden.quote:
Helaas ja. De jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 10 november 2013 12:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat krijg je als 15-jarigen zich ermee gaan bezighouden.
Opzich geen problemen mee. Die meiden zijn soms wat onzeker en dat is wel lekker makkelijkquote:Op zondag 10 november 2013 12:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk de Facebook-hoek gekozen...
Dus ik denk ook een aardige vetje hier en daar
Maar als dat je ding is, zoek haar op!
Ja he, je moet wel altijd liev doen naar alle meiden... Hou toch op man.quote:Op zondag 10 november 2013 13:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas ja. De jeugd van tegenwoordig
quote:Op zondag 10 november 2013 13:19 schreef Rogan het volgende:
[..]
Opzich geen problemen mee. Die meiden zijn soms wat onzeker en dat is wel lekker makkelijk
Toch vind ik het vrij sneu; je ziet aan de gehele conversatie dat het van te voren door hem was opgezet dit kind belachelijk te maken om vervolgens de man uit te hangen op Fok.quote:Op zondag 10 november 2013 12:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Held
Ik heb een hekel aan paarden en daarnaast met die smerige dieren op de foto gaanAlleen als iemand een lief konijntje heeft zal ik een like geven
Ik heb nog nooit een 9 met een dier gezien op Tinderquote:Op zondag 10 november 2013 13:45 schreef cowman het volgende:
[..]
Toch vind ik het vrij sneu; je ziet aan de gehele conversatie dat het van te voren door hem was opgezet dit kind belachelijk te maken om vervolgens de man uit te hangen op Fok.
Als je dit nou zou doen bij een meid die een dikke 9 is en jij opeens de man van je principes bent met dieren, dan was je een held
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |