SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Back again!quote:
Oehquote:
Nee, deze radio kan cola maken van water!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
Is dit een radio waaruit je cola kan drinken?
Ja ze is single enzo, beetje koppelen, 2 mensen saampjes enzoquote:
Ik zei toch al sorryquote:
Het is gewoon een radio met twee functiesquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, deze radio kan cola maken van water!
Zie TTquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze is single enzo, beetje koppelen, 2 mensen saampjes enzo
Je moet je cola ook langzaam drinkenquote:
Aan en uit zetten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon een radio met twee functies
Ja ik had je verbannen naar de tweede plaats weet je nogquote:
Cola maken en radioquote:
Hoiquote:
Jij snapt hetquote:
Ik heb koelkast niet gezien hier vandaagquote:
quote:
Daar had ik ook op gereageerd, jij bent nu nummer 1 in mijn Haremquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik had je verbannen naar de tweede plaats weet je nog
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef Melleyn het volgende:
De kolonistenmeneer heeft m gemist omdat ie kolonisten aan het spelen was
Altijdquote:
hihahoquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
![]()
[..]
Ik heb koelkast niet gezien hier vandaag
Mocht je willenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Daar had ik ook op gereageerd, jij bent nu nummer 1 in mijn Harem
Ben nog wel steeds de baas tho
quote:
Daarvoor duren deze laatste 2 uur tekortquote:
IK WIL JEquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:33 schreef ttgek het volgende:
Shiiiiit, komt Colonisten eindelijk, na een hele dag ibood checken, ben ik net Kolonisten aan het spelen met vrienden... Nog verloren ook![]()
Hopen dat die theedoos nog een keer langskomt!
Ok volgende huntquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarvoor duren deze laatste 2 uur tekort
HOU VAN ME, IK BEN STAPELGEKquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:33 schreef bambino het volgende:
[..]
IK WIL JE
BLIJF BIJ ME
EN DAN NOG IETS
WEET IK HET
Een jochie die de achtergrond er niet bij weetquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een volwassen man die doet alsof hij een harem heeft
stapelgek.... dat ben je iddquote:
quote:
gewoon negerenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een volwassen man die doet alsof hij een harem heeft
Leg uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Een jochie die de achtergrond er niet bij weet
Kloptquote:
quote:
Haha, echt een uurtje nadat ik begon met katan spelen kwam ie eropquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Awww ik vind het wel sneu voor je
Lees maar vanaf topic 1 tot 140 ofzoquote:
Ohja er zijn twee variantenquote:
Welcome to iBoodquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
Komen nou steeds weer dezelfde dingen voorbij of is dat bij elke hunt?
Zulk soort populaire artikelen als domino steentjes worden elke hunt massaal ingekocht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
Lees er tweequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Lees maar vanaf topic 1 tot 140 ofzo
Mwa, deze opmerking heb ik al wel vaker gezien jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ipv 100 auto's en 2 steentjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef Melleyn het volgende:
Deze heeft tenminste 150 dominosteentjes
Ik denk dat ik het niet grappig ga vinden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Lees maar vanaf topic 1 tot 140 ofzo
Dat is bij elke hunt, alleen het enige product dat ik wil wordt niet herhaaldquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
Denk ik ook nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet grappig ga vinden.
HOAXquote:
Ja ja ok.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mwa, deze opmerking heb ik al wel vaker gezien ja
Een HOAX zeg ik jequote:
Hoe werkt dat? Ei neergooien en lampie derop dat het een kip wordquote:
quote:
quote:
Number 1 for a reasonquote:
Ideaal dus voor FOK!kertjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aantal spelers: 1 - 5
Je kan het dus ook met jezelf spelen
nee twee kippen bij elkaar zetten en een nieuwe kip er uit halenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ei neergooien en lampie derop dat het een kip word?
Normaal hunt ik meestal een uurtje mee, maar nu ben ik al 2 dagen elke 3 minuten aan het kijken.quote:
hihihi hij zei met jezelf spelenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
OPLICHTERS! Ik ga het toch eens juridisch uitzoeken hoorquote:
je kan altijd met jezelf spelen... of het leuk is is vraag 2.......quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee twee kippen bij elkaar zetten en een nieuwe kip er uit halen
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
OPLICHTERS! Ik ga het toch eens juridisch uitzoeken hoor
Kun je er ook twee nieuwe kippen uithalen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee twee kippen bij elkaar zetten en een nieuwe kip er uit halen
jij welquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je er ook twee nieuwe kippen uithalen?
ba dum tssquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe ik elke keer.... van werken kwam er dan nooit wat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Normaal hunt ik meestal een uurtje mee, maar nu ben ik al 2 dagen elke 3 minuten aan het kijken.
Als incest geen probleem is kunnen de haan en zijn kuiken gewoon weer een kip erbij maken, ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dan druk ik op ik neem er 1 en dan ga ik mijn gegevens invullen en als ik op volgende klik kom ik weer bij de homepage uit en is het uitverkochtquote:
quote:
quote:
Een kip kijkt niet zo nauwquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Renn het volgende:
[..]
Als incest geen probleem is kunnen de haan en zijn kuiken gewoon weer een kip erbij maken, ja.
ik zit in de ziektewet dus ik had extra tijd, maar vandaag heerlijk weinig online geweest vanmorgen en begin vd middagquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat doe ik elke keer.... van werken kwam er dan nooit wat.
Als dit zo doorgaat verliest Ibood een klant!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dan druk ik op ik neem er 1 en dan ga ik mijn gegevens invullen en als ik op volgende klik kom ik weer bij de homepage uit en is het uitverkochtWillen ze nou spullen verkopen of niet? Mijn stem voor website van het jaar zijn ze kwijt iig
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:39 schreef Renn het volgende:
[..]
Als incest geen probleem is kunnen de haan en zijn kuiken gewoon weer een kip erbij maken, ja.
PHILIPS!!quote:
Of twee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat verliest Ibood een klant!!!!!!
Dit was de laatste keer dat ik mee doe met deze oplichterij!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat verliest Ibood een klant!!!!!!
quote:
Weeeeeekeeeendquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
PHILIPS!!
Ik zie nu een levendig beeld voor me van Melleyn aand e drank!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
heb jij de specificaties er bij gepakt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef bambino het volgende:
Wel mooi scherm, jammer dat die 5MS is
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer dat ik mee doe met deze oplichterij!
Ik laat het hier niet bij zitten!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ga Radar en Kanniewaarzijn contacteren! Jullie zullen nog van me horen!
als je die dongelding van android er in ramt welquote:
Nee, wel een draadloze afstandbediening.quote:
Maar dat was dus te moeilijk hequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je die dongelding van android er in ramt wel
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je die dongelding van android er in ramt wel
Is ook gelijk wel een goede plek voor die 2 itemsquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, wel een draadloze afstandbediening.
Kanniewaarzijn ...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ga Radar en Kanniewaarzijn contacteren! Jullie zullen nog van me horen!
Die is omgevallen van de drankquote:
JAWELquote:
Kassa dan?quote:
ook dat nogquote:
Hehe, daar zijn we eindelijk vanaf, met die eeuwige 2 grapjesquote:
Ja één keer is nog wel leuk maarreeeh..quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe, daar zijn we eindelijk vanaf, met die eeuwige 2 grapjes
De tweede keer werd het al flauwquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja één keer is nog wel leuk maarreeeh..
Niet erg xcellent inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:48 schreef bambino het volgende:
Ik ga nog ff gamen en dan naar de kamer.
Het was weer ff gezellig mensjes
Hopelijk volgende hunt meer tijd
melleyn nizno ceviche karina essnhills
Zo vroeg alweerquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:48 schreef bambino het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:48 schreef bambino het volgende:
Geniet van je haremquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:48 schreef bambino het volgende:
Dat heb ik ook eens gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Shit ik zit steeds de iboodsite per ongeluk dicht te klikken
Doei doeiquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:48 schreef bambino het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Komt omdat ik het een beetje zat word... mijn coordinatie is weg denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaanBelletje ging en ikklik zo `1dk weg
krijg je toch nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:50 schreef Nizno het volgende:
ben onderweg naar betaalsite
wie wil hem?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga voor de grap even naar de site, meteen de box!
ja die kreeg ik ook toen ik naar de CC zouquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Database connection error
Error establishing mySQL database connection. Correct user/password? Correct hostname? Database server running? in /var/www/site/classes/ez_sql_mysql.class.php on line 78!!
Zak spekkies, ijskrabber, allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:53 schreef tralalala het volgende:
Dit worden rijkgevulde ClickToBuy boxen
neuj wilde hem weg gaan geven aan karina ofzo... als verlovingscadeauquote:
Heb jij hem?quote:
ik ook!!quote:
Spann0ndquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al de 2e keer dat ik bij die 2e pagina ben gekomen en dat ie het daarna niet doet. Echt tyfus gaar
Ik had nu ook bij 2 tabjes dat ik zogenaamd verkeerd geklikt hadquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
Hij staat bij mij overal vrolijk op dat plaatje te laden
Pech voor Marco.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marco vindt dit taalgebruik niet zo leuk.
Appeltaart?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een foutmelding bukake over mij heen. Dus ik bleef maar positief
quote:
www.pearl.nlquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had nu ook bij 2 tabjes dat ik zogenaamd verkeerd geklikt had
waar?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik moet wel lachen nuiedereen over de zeik.
iboodforum enzoquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had nu ook bij 2 tabjes dat ik zogenaamd verkeerd geklikt had
Of onder de zeik, van de spanningquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik moet wel lachen nuiedereen over de zeik.
ow?quote:
Jij stelt allemaal hele rare vragen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar je vervoert toch geen mens op het dak?
Mag ik er 2?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef Melleyn het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over knipnuggets
[ afbeelding ]
ik hang op de bank met een collaaaaaaatje dus van mij ook nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Van mij hoef je niks te verwachten. Heb de pyama al an.
jow doe eens niet zulke grote plaatjes!!quote:
colla?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hang op de bank met een collaaaaaaatje dus van mij ook niet
das oostersquote:
it's a HOAXquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
Ja zeg, ik zat al tot 4 maal toe in het betaalscherm maar dan wordt ik terug door verwezen naar het beginscherm. Hier klopt iets niet!!!!
Ja 2 ll'en enzo wollaquote:
Nah ik ben niet zo materialistisch hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow?
nou ja oke ik vind t jammer dat ik jou nu geen verlovingscadeay kan geven maar ach verder geen probleem hoor..
Ilse de Lange welquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik woon anders int oost'n en ik ken t nie.
Daar heb je alleen een twents drankje met 27 letters...quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik woon anders int oost'n en ik ken t nie.
OPLICHTERS!quote:
Met een nieuwe sjoelbak is Karina snel tevredenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow?
nou ja oke ik vind t jammer dat ik jou nu geen verlovingscadeay kan geven maar ach verder geen probleem hoor..
gelukkig dan doe ik wel het lipje van het colablikje gevenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik ben niet zo materialistisch hoor
Oh. Maar ik woon dan weer niet in twente.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daar heb je alleen een twents drankje met 27 letters...
Ja leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een nieuwe sjoelbak is Karina snel tevreden
Nou doe dan maar het blikje colaquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig dan doe ik wel het lipje van het colablikje geven
ho ho met 29 kllinkers!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daar heb je alleen een twents drankje met 27 letters...
ow daar heb ik nog wel een paar vanquote:
met je laptop op het stuur dat je hem meteen oplaadtquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Waarom zou je een fietslampje met USB opladen, dat slaat toch nergens op
Ik dacht alweer dat ik ouderwets was.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Waarom zou je een fietslampje met USB opladen, dat slaat toch nergens op
ow ja.. verslavingsgevoelig he?quote:
En als dan de accu van je laptop leeg isquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
met je laptop op het stuur dat je hem meteen oplaadt
sluit je die aan op de dynamoquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
En als dan de accu van je laptop leeg is
hebbesquote:
Zou het ook andersom werken? Je laptop accu op je dynamo aansluiten om op te laden?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
En als dan de accu van je laptop leeg is
Nee doe er dan 2 ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef Nizno het volgende:
zit ik karina te verleiden komt er weer een box tussendoor....
elke keer 1 box is toch ook geen leuke hunt meer??
Ja iddquote:
Ik ga iemand vermoordenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
Ik verwacht weer een boze Karina zometeen.
Die heeft haar panterjas in stukken gescheurd uit frustratie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef tralalala het volgende:
Karina is stil, misschien is ze aan het afrekenen.
Of juist in tranenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef tralalala het volgende:
It never stoppedquote:
Oeh agressie bij een damequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga iemand vermoordenDie hele kutzooi daar bij ibood.
Nee die is dr 100000 tabjes aan 't sluiten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft haar panterjas in stukken gescheurd uit frustratie.
Nee ik heb iets van 30 tabjes openstaan allemaal met bad gatewayquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee die is dr 100000 tabjes aan 't sluiten.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb iets van 30 tabjes openstaan allemaal met bad gateway
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee die is dr 100000 tabjes aan 't sluiten.
quote:
Tweelingzusquote:
Deze reageert alleen op je handschoenenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:07 schreef Ceviche het volgende:
een bewegingsgestuurde schroevendraaier; zijn alle schroevendraaiers niet bewegingsgestuurd?
no offencequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Twee varkens in één hok groeien naar elkaar hè
Wij zijn twee zijden van hetzelfde muntjequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:07 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Twee varkens in één hok groeien naar elkaar hè
I give up. Steeds na 't bank uitkiezen een foutmelding. Grmbl.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Roep nog even om een box danWaar ze er 100000 van hebben...
Ah, je reageert op jezelf, twee persoonlijkheden?quote:
Kofferbakquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze reageert alleen op je handschoenen
Bij Melleyn staan zelfs twee gasten versteld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Jaaa daar is ie, doet je gasten versteld staan
Nee dat zijn zij en zijzelf, 2 persoonlijkhedenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Melleyn staan zelfs twee gasten versteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |