SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de aangehechte kaartjes nog wel ergens liggen, mocht je deze erbij willen.
¤50.Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
Ja klopt. Dat is 'm. In de laptop vak zit ook een vak voor een tablet. Je kan ze dus beiden meenemen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef Woods het volgende:
Zeker interesse, ben opzoek naar een grote tas waar ik mijn 16,4'' laptop, schoolboeken en tablet in kan herbergen. Even voor de zekerheid aangezien je foto's niet de werkelijke omvang weergeven, het gaat om deze toch?
Mooi. ¤35 voor de tas en in welke omgeving woon je?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:26 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat is 'm. In de laptop vak zit ook een vak voor een tablet. Je kan ze dus beiden meenemen.
¤45quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:03 schreef Woods het volgende:
[..]
Mooi. ¤35 voor de tas en in welke omgeving woon je?
¤300. Krijg je 2 ongebruikte vouchers bij voor GRiD en Dark Souls Prepare To Die editionquote:
¤45quote:
Zie pm.quote:Op maandag 18 november 2013 11:20 schreef Woods het volgende:
Ik zag dat de spullen ook op te halen was in Almelo. Ik denk dat we in deze regio ergens kunnen afspreken, ik ben namelijk soms in Enschede.
Wacht nog op hogere biedingen. 280 mag 'ie wel weg.quote:
¤40 incl. verzendenquote:Op woensdag 4 december 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Nog maar een bod op het RAM van 30 dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |