quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er zijn maar héél weinig mensen die een 1500 m zonder rondje in de 27 hebben gereden. Ik denk alleen Skobrev en Fabris. (Arcee, weet jij dat?)
Da's valsspelen. Ik heb ook wel eens een 1500 zonder rondje 27 gereden.quote:
Slechts 1.1 seconde verval.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:33 schreef Montov het volgende:
Wow, die 26.0 in de 2e ronde was heel erg sterk. En dan ook nog een goede slotronde.
Ook wel eens met?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Da's valsspelen. Ik heb ook wel eens een 1500 zonder rondje 27 gereden..
Jawel, 27.3quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:34 schreef DeeBee het volgende:
WR van Shani had denk ook geen 27? Dat staat zoooo belachelijk scherp.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:34 schreef DeeBee het volgende:
Tussenronde (© Hersman) 25.6quote:300m 23.28 23.2
700m 48.04 24.7
1100m 1:13.73 25.6
1500m 1:41.04 27.3
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:34 schreef DeeBee het volgende:
Met z'n stierennekquote:
Nee, mijn PR is volgens mij 2.57quote:
Heerlijk.quote:
Ik doe het je niet naquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, mijn PR is volgens mij 2.57.
Wel heb ik laatst 1.35 op de 1/8 wintertriatlon gedaan, da's een prestatie waar ik iig enigszins trots op ben (maar daar was m'n snelste rondje ook 46 seconden (wel geheel in stijl in het 27e en laatste rondje, overigens))
Deed hij (of zo'n andere streamcommentator) vorig jaar ook al de hele tijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:40 schreef snellejelle het volgende:
Broedka, verzint de commentator er nou zelf een e bij?
ah, ik kijk normaal niet naar streams.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Deed hij (of zo'n andere streamcommentator) vorig jaar ook al de hele tijd.
Langlaufen jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef snellejelle het volgende:
Bokko ziet wrs meer kansen op de 5k.
Lijkt wel alsof Veldkamp er zelf nog in gereden heeftquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Wombcat het volgende:
Dat belgische pak is ook wel erg lelijk
Het hielp niet lang.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:42 schreef snellejelle het volgende:
"Rij maar door", goeie tip wel van Bart Veldkamp.
En niet luisterenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:42 schreef snellejelle het volgende:
"Rij maar door", goeie tip wel van Bart Veldkamp.
Idd is die ontworpen door Kelly Pfaff ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou ook niet goed kunnen schaatsen in zo'n lelijk pak.
hij gaat dus blijkbaar beter rijden door een val van z'n tegenstander...apart!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef heywoodu het volgende:
Yuskov nog wel even netjes een dikke seconde van z'n PR af.
Het geel is wel erg geel zeg maar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou ook niet goed kunnen schaatsen in zo'n lelijk pak.
Ja preciesquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het geel is wel erg geel zeg maar.
Flandriens geelquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het geel is wel erg geel zeg maar.
Dan ben je de enige hierquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verder ben ik overigens niet bleek en puisterig en zie ik wel eens daglicht en ben ik niet obees.
Dat zijn gewoon 2 hele goede 500m rijders. Misschien voordeel van luchtcirculatie vanwege het aantal rijders in de B-groep, maar dat zal niet veel schelen. Je ziet ook nog genoeg matige tijden, zoals bijvoorbeeld een Wouter Olde Heuvel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:30 schreef TheArt het volgende:
Fredericks en Nagashima rijden in de B-groep ook 34,41. IJs is nu een stuk sneller.
1, 46.18 idd erg slecht, jammer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:41 schreef wimderon het volgende:
Goede tijden voor Hansen en Marsicano in de B-groep.
Olde Heuvel erg matig.
NOS appquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:03 schreef elby1988 het volgende:
Iemand die weet hoe je het online op je telefoon kan kijken? NOS.nl lukt niet..
Joris? Hersman dan hopelijk bij alle mannenrittenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef komrad het volgende:
daar gaan we weer, en inderdaad weer die brakke commentator
2 vingers in dr neus ...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef wimderon het volgende:
Wereldrecordje voor Lee, niks mis mee.
500 meter Thijsje Oenema 37,06 27 januari 2013 Salt Lake Cityquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef komrad het volgende:
wat is het NR 500m? Boer was in de buurt neem ik aan
Sowieso altijd op 'Lee' inzetten, meeste kans dat er eentje wintquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef komrad het volgende:
mooi WR, wat een schaatster. Zoals ik gisteren zei, het olympisch goud moet voor haar zijn
Inderdaad, best irritantquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef komrad het volgende:
geluid loopt wel ver voor op beeld hier
Hier ook. "En een valpartij nu"... twee tellen later.......quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef komrad het volgende:
geluid loopt wel ver voor op beeld hier
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef Zelva het volgende:
Hoop dat zijn oma niet op de IPad aan het kijken is.
Ik ook ja, linkerhelft van m'n koptelefoon was 1 seconde later dan de rechterhelft/ Nu niet meer trouwens.quote:
Jonge kijk die val met wennemars en njos nog ff terug in nagano.... dit is niks, vleeswondje.quote:
inderdaad valt volgens mij allemaal wel meequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef danos het volgende:
[..]
Jonge kijk die val met wennemars en njos nog ff terug in nagano.... dit is niks, vleeswondje.
Sorry ik neem mijn woorden al terug. Dit was een prima valquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef danos het volgende:
[..]
Jonge kijk die val met wennemars en njos nog ff terug in nagano.... dit is niks, vleeswondje.
scheutje ajax en schuursponsje, zo weg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even nog het ijs een beetje poetsen
bevroren bloed is denk ik best snelquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
scheutje ajax en schuursponsje, zo weg.
Sportiefquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef DuBlanqueBogarde het volgende:
[..]
Sorry ik neem mijn woorden al terug. Dit was een prima val. Jij je zin
Ja, hier ook...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef snellejelle het volgende:
Geluid loopt nu flink achter, hier.
Dit waren de eerste schaatsbeelden die ik mij kan herinneren als jong kleutertjequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef danos het volgende:
[..]
Sportief
http://nos.nl/video/98858-njoswennemars-1998.html
dat was alleen spectaculair omdat Wennemars als een klein meisje het uitgildequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef danos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was alleen spectaculair omdat Wennemars als een klein meisje het uitgilde
Ik heb geen haperingen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef MiLalaa het volgende:
zien jullie nog iets?
![]()
ik kap maar met kijken op deze manier
Geen probleem. Zowel beeld als commentaar op de NOS stream goed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef MiLalaa het volgende:
zien jullie nog iets?
![]()
ik kap maar met kijken op deze manier
Oftewel de concurrentie is geen top.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Groothuis heeft dezelfde "pech" als Wennemars, wereldtop zijn in de tussen olympische seizoenen.
Niet echt nee, valt tegen, op de 500m vrouwen naquote:
inderdaad, ook hier net iets te veel verloren in de openingquote:
Is de 5 km voor mannen vandaag? Misschien dat Sven nog kan verrassen met een aanval op het WR.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet echt nee, valt tegen, op de 500m vrouwen na
hier is het zonder haperingen en gewoon scherpquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef MiLalaa het volgende:
ja klotezooi nu mis ik dus precies weer de finish.
Goed van Nuis geloof ik?
Hopelijk morgen tijdens de 5k betere verbinding en beeld. Beter zenden ze het (&^%^%$ gewoon op tv uit.
morgenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is de 5 km voor mannen vandaag? Misschien dat Sven nog kan verrassen met een aanval op het WR.
woon je in de buurt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef komrad het volgende:
[..]
hier is het zonder haperingen en gewoon scherp
Dat WR had ik helemaal gemist trouwens, Lee reed gisteren ook al goed dus die is volgens mij ook gewoon erg goed in vorm.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet echt nee, valt tegen, op de 500m vrouwen na
Hier hetzelfde...nu lekker de 1500m mee pikken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Montov het volgende:
Zo, na sociale verplichtingen weer aanwezig. Ik had gehoopt alleen de 500m te missen, maar de 1000m is dus ook net geweest.
Even de ISU-stream een stukje terugzetten tijdens deze dweilpauze. Ideaal.
We zijn blij dat je er bent.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Montov het volgende:
Zo, na sociale verplichtingen weer aanwezig. Ik had gehoopt alleen de 500m te missen, maar de 1000m is dus ook net geweest.
Goede tip, was even vergeten dat je de stream ook terug kan spoelen, even het WR terugkijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Montov het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij het niet opzettelijk deed en bovendien er geen voordeel van had.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef danos het volgende:
Hoe kan het dat Yesin niet gediskwalificeerd is, je moet toch met 2 ijzers op de baan over de finish komen?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef Wombcat het volgende:
Pechstein heeft zich goed voorbereid op dit jaar.
Ze neemt dit bloedserieus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef Wombcat het volgende:
Pechstein heeft zich goed voorbereid op dit jaar.
Wel maar 9 tienden langzamer dan haar PRquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet echt een bijzondere tijd voor Pechstein.
Dat wel, maar het is niet dat ze ver boven zichzelf uit stijgt. Ook die 3.59 van gisteren is netjes, maar niet buitenaards oid.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel maar 9 tienden langzamer dan haar PR
Ze is natuurlijk wel al 41.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is niet dat ze ver boven zichzelf uit stijgt. Ook die 3.59 van gisteren is netjes, maar niet buitenaards oid.
Tja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan he.quote:
Als je op je 41e nog de Vuelta kunt winnen, dan moet het ook mogelijk zijn een WB-wedstrijd in het schaatsen te winnen.quote:
tsja al die wielrenners, dat was ook allemaal natuurlijk. Net zoals als die Oost en Westduitse sporters die helemaal niets wisten van dat overheidsprogrammaquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:44 schreef marcodej het volgende:
Dit is een ziekte mensen, daar kan ze niks aan doen. Ze heeft nu gewoon een periode waarin ze veel bloedlichaampjes aanmaakt.
Horner bewijst dat je op die leeftijd nog prima mee kan met de top.quote:
Sowieso heeft doping bij schaatsen natuurlijk helemaal geen zin. Het is immers een technische sport.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:45 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja al die wielrenners, dat was ook allemaal natuurlijk. Net zoals als die Oost en Westduitse sporters die helemaal niets wisten van dat overheidsprogramma
wie zei dat ook al weer, kwam niet meer bij toenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sowieso heeft doping bij schaatsen natuurlijk helemaal geen zin. Het is immers een technische sport.
Ons Ireen beweerde dat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:47 schreef komrad het volgende:
[..]
wie zei dat ook al weer, kwam niet meer bij toen
en langlaufen is ook een technische sport. daarom was de epo zo populairquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:48 schreef Wombcat het volgende:
Njatun toch sneller dan Pechstein
En Hersman en Wennemars beweerden het ook.
Wennemars zei (recent) dat extra PK hem zeker zou hebben geholpen, en dat het argument van Wust niet helemaal correct is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:48 schreef Wombcat het volgende:
Njatun toch sneller dan Pechstein
En Hersman en Wennemars beweerden het ook.
die kan er wel eens snel aangaan nuquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog even over die 30.0 van Pechstein... denk dat dat t snelste langzaamste rondje ooit is (maar schaatsstatistieken heeft alleen rondetijden van races onder de 1.55)
Biathlon is helemaal geniaal, kan je op een cocktail aan EPO, bloedtransfusies én betablockers voor het schieten, man wat een geld moet dat kosten om professioneel te bedrijven.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef komrad het volgende:
[..]
en langlaufen is ook een technische sport. daarom was de epo zo populair![]()
![]()
Sablikova ook.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Njatun rijdt trouwens een NR, maar Martin noemt t niet (nee, niet díe Martin)
wel een enorm mooie sportquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Biathlon is helemaal geniaal, kan je op een cocktail aan EPO, bloedtransfusies én betablockers voor het schieten, man wat een geld moet dat kosten om professioneel te bedrijven.
Wust is hopelijk woest van gisteren waarin ze verloor van Pechstein. We gaan er dus voor zitten.quote:
De rondetijden van dr oude PR heb ik niet, dus misschien was het dr eerder gelukt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef komrad het volgende:
[..]
die kan er wel eens snel aangaan nu
Ben je in de leer bij Arcee, of al afgestudeerd?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nog even over die 30.0 van Pechstein... denk dat dat t snelste langzaamste rondje ooit is (maar schaatsstatistieken heeft alleen rondetijden van races onder de 1.55)
quote:
Wel een dik PR toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:54 schreef komrad het volgende:
vd weijden heeft het niet
En ik hoop op een stunt van Bjoerndahlenin Sotchi
hier gaat het de hele tijd goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:54 schreef DeeBee het volgende:
Die variabele bitrate stream van de NOS is echt waardeloos, ene moment goed beeld, andere moment uit het niets een blokken paradijs...
Ik wacht nog op mijn diploma...quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben je in de leer bij Arcee, of al afgestudeerd?
Beetje goede cijfers?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn diploma...
kom maar door met die lijstjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn diploma...
Hij wordt bij mij pas slecht als ik in een ander scherm bezig ben (om deze reply te tikken bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:54 schreef DeeBee het volgende:
Die variabele bitrate stream van de NOS is echt waardeloos, ene moment goed beeld, andere moment uit het niets een blokken paradijs...
Stream in 1 window aan de linkerkant, andere tabs aan de rechterkant. Probleem opgelost. Of een F5 uiteraard.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij wordt bij mij pas slecht als ik in een ander scherm bezig ben (om deze reply te tikken bijvoorbeeld)
Je kan de ISU stream uitproberen, maar dan heb je geen commentaar (al kan dat ook een voordeel zijn).quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij wordt bij mij pas slecht als ik in een ander scherm bezig ben (om deze reply te tikken bijvoorbeeld)
Gisteren was daar engels commentaar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan de ISU stream uitproberen, maar dan heb je geen commentaar (al kan dat ook een voordeel zijn).
Vandaag ook eventjes bij de 500 meter, nu niet meer. Gisteren was het ook niet continu, je hoort de commentatoren soms ook met elkaar discussiëren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gisteren was daar engels commentaar.
2.13 seconden sneller nu.quote:
Dat staat echt bizar scherp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |