2 vingers in dr neus ...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef wimderon het volgende:
Wereldrecordje voor Lee, niks mis mee.
500 meter Thijsje Oenema 37,06 27 januari 2013 Salt Lake Cityquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef komrad het volgende:
wat is het NR 500m? Boer was in de buurt neem ik aan
Sowieso altijd op 'Lee' inzetten, meeste kans dat er eentje wintquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef komrad het volgende:
mooi WR, wat een schaatster. Zoals ik gisteren zei, het olympisch goud moet voor haar zijn
Inderdaad, best irritantquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef komrad het volgende:
geluid loopt wel ver voor op beeld hier
Hier ook. "En een valpartij nu"... twee tellen later.......quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:34 schreef komrad het volgende:
geluid loopt wel ver voor op beeld hier
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:39 schreef Zelva het volgende:
Hoop dat zijn oma niet op de IPad aan het kijken is.
Ik ook ja, linkerhelft van m'n koptelefoon was 1 seconde later dan de rechterhelft/ Nu niet meer trouwens.quote:
Jonge kijk die val met wennemars en njos nog ff terug in nagano.... dit is niks, vleeswondje.quote:
inderdaad valt volgens mij allemaal wel meequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef danos het volgende:
[..]
Jonge kijk die val met wennemars en njos nog ff terug in nagano.... dit is niks, vleeswondje.
Sorry ik neem mijn woorden al terug. Dit was een prima valquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:42 schreef danos het volgende:
[..]
Jonge kijk die val met wennemars en njos nog ff terug in nagano.... dit is niks, vleeswondje.
scheutje ajax en schuursponsje, zo weg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even nog het ijs een beetje poetsen
bevroren bloed is denk ik best snelquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
scheutje ajax en schuursponsje, zo weg.
Sportiefquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:46 schreef DuBlanqueBogarde het volgende:
[..]
Sorry ik neem mijn woorden al terug. Dit was een prima val. Jij je zin
Ja, hier ook...quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef snellejelle het volgende:
Geluid loopt nu flink achter, hier.
Dit waren de eerste schaatsbeelden die ik mij kan herinneren als jong kleutertjequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:49 schreef danos het volgende:
[..]
Sportief
http://nos.nl/video/98858-njoswennemars-1998.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |