kom maar door met die lijstjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wacht nog op mijn diploma...
Hij wordt bij mij pas slecht als ik in een ander scherm bezig ben (om deze reply te tikken bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:54 schreef DeeBee het volgende:
Die variabele bitrate stream van de NOS is echt waardeloos, ene moment goed beeld, andere moment uit het niets een blokken paradijs...
Stream in 1 window aan de linkerkant, andere tabs aan de rechterkant. Probleem opgelost. Of een F5 uiteraard.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij wordt bij mij pas slecht als ik in een ander scherm bezig ben (om deze reply te tikken bijvoorbeeld)
Je kan de ISU stream uitproberen, maar dan heb je geen commentaar (al kan dat ook een voordeel zijn).quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij wordt bij mij pas slecht als ik in een ander scherm bezig ben (om deze reply te tikken bijvoorbeeld)
Gisteren was daar engels commentaar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan de ISU stream uitproberen, maar dan heb je geen commentaar (al kan dat ook een voordeel zijn).
Vandaag ook eventjes bij de 500 meter, nu niet meer. Gisteren was het ook niet continu, je hoort de commentatoren soms ook met elkaar discussiëren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gisteren was daar engels commentaar.
2.13 seconden sneller nu.quote:
Dat staat echt bizar scherp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |