U doelt specifieker op uzelf, neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:02 schreef Dance99Vv het volgende:
Met geweld gaan dreigen![]()
Zo wordt nederland wel racistisch
Er wordt al sinds het begin met geweld gedreigd door voorstanders? Ben je nu ook racistisch tegenover blanken?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:02 schreef Dance99Vv het volgende:
dat is niet te hopen. ik kots op racisten. ik kots net zoveel op mensen die elke vorm van kritiek op eender welke bevolkingsgroep meteen als racisme afdoen trouwens. Realisme en racisme zijn twee compleet verschillende dingen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:02 schreef Dance99Vv het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:28 schreef Reya het volgende:
[..]
U doelt specifieker op uzelf, neem ik aan?
Ik ben zowiezo racistisch, iets wat de meeste ontkennen omdat het tegenwoordig in het negatieve getrokken is/wordt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:29 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Er wordt al sinds het begin met geweld gedreigd door voorstanders? Ben je nu ook racistisch tegenover blanken?
euh ... whut?quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:20 schreef Rhalius het volgende:
Mischien dat de afrikanen in Afrika het wel gruwelijk racistisch vinden dat hun broeders en zusters zich nu te goed voelen voor het land van hun voorvaderen.
ah ja ... vroeger.... toen was alles beter..quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zowiezo racistisch, iets wat de meeste ontkennen omdat het tegenwoordig in het negatieve getrokken is/wordt.
Goed verhaal weer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ah ja ... vroeger.... toen was alles beter..
vroeger....toen der Führer nog leefde ... prachtige tijden voor de echte racisten...
Je hebt geen goede argumenten eigenlijk, maar je wilt erg graag trappen enzo ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:01 schreef IntensiveGary het volgende:
Toch knap dat Bluesdude zichzelf in elke post volstrekt belachelijk maakt. Consequent is 'ie wel. Dat, en een trolletje. Een trolletje dat niet kan rekenen en een tikkie Aspergerig is. Laatst werd er gezegd dat 'ie een undercover zwarte piet is. Ben ik het niet mee eens. Ik blijf erbij dat we hier te maken hebben met de Vegan Streaker.
Dat roep je wel een beetje over jezelf af he? Met je Yolocaust vergelijkingen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt geen goede argumenten eigenlijk, maar je wilt erg graag trappen enzo ?
Argumenten komen bij jou niet door. En de enige die trapt ben jij. En waarom in discussie gaan met een leugenachtige halve zool als jij?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt geen goede argumenten eigenlijk, maar je wilt erg graag trappen enzo ?
Wanneer is jouw TT aangepast?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Oh, wat selectief zeg. Mijn TT wordt aangepast maar deze mag blijven staan. Ok.
deel 8quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer is jouw TT aangepast?
dsicriminatie was vroeger gewoon onderscheid maken, rascisme was het onderscheiden van rassen,nu is het ongeoorloofd onderscheid maken en de zogenaamde theorie van superieur ras, daar zit het verschil in .quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ah ja ... vroeger.... toen was alles beter..
vroeger....toen der Führer nog leefde ... prachtige tijden voor de echte racisten...
ooee een note!quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou je bijna een note geven voor een Pieter Derks plaatje.
stoer! Ik ga geen vorige delen uitpluizen om te kijken wat al wel of niet voorbij is gekomenquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:09 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik ook al zei in het vorige deel
dan kots je heel wat af zeker? Want man man man, wat laten mensen hun waren aard in deze discussie zien.quote:
Je bedoelt misschien '''holocaust" ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat roep je wel een beetje over jezelf af he? Met je Yolocaust vergelijkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |