abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133071482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:40 schreef Danny het volgende:

[..]

Dus even hoor;
verhaal halen dat zwarte piet racistisch is, een verbod eisen op zwarte piet en heel Nederland voor racisten uitmaken mag WEL, een mailtje sturen naar de stichting intocht sinterklaas met de melding dat je vindt dat de traditie gehandhaafd moet blijven in de huidige vorm is een impliciete oproep tot bedreiging? Mijn god, waarom zit je in godsnaam in de crew van de site van een haatzaaiende, geweldverheerlijkende racist als ik?
Hallo, verbod? Hoezo moet zwarte piet van jou per se een blackface en afro hebben?Had ie voor Schenkman ook niet. Oranje pruik en wat vegen kan ook

Kan het jou schelen man, of ben je ook een klein kindje

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 09-11-2013 02:31:13 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_133071558
Is Quincy zeurpiet noemen niet een bevestiging van de link tussen negers en zwarte Piet?
pi_133072147
quote:
Dat zijn dus gewoon kutmongolen
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 07:17:27 #44
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133072238
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 02:25 schreef Manono het volgende:

[..]

Hallo, verbod? Hoezo moet zwarte piet van jou per se een blackface en afro hebben?Had ie voor Schenkman ook niet. Oranje pruik en wat vegen kan ook

ik héb kinderen en die hebben later óók kinderen. Daarnaast gaat het om het principe van niet toegeven aan onzin. Als je nu toegeeft aan mensen die vinden dat ze zich gediscrimineerd moeten voelen door een kindervriend dan is volgende keer de groep aan de beurt die zich gediscrimineerd voelen door carnaval, de gay pride, blote tieten op tv of varkensvlees. Je moet hier gewoonweg niet aan beginnen, want doe je dat wel dan is het einde zoek. Misschien eens wat verder denken dan vandaag?
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 02:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is Quincy zeurpiet noemen niet een bevestiging van de link tussen negers en zwarte Piet?
zeurpiet is een normaal Nederlands woord geloof ik, en er zijn zat blanken die tegen zijn (die zich kennelijk plaatsvervangend gediscrimineerd voelen) en dat zijn eogenlijk nog grotere zeurpieten. maar het woord 'Piet' schijnt volgens sommigen opeens inderdaad racistisch te zijn geworden. Dat zie ik dan meer als hun probleem dan het mijne.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 05:58 schreef Hathor het volgende:

Dat zijn dus gewoon kutmongolen
En dan druk je je nog netjes uit. (datzelde geldt overigens ook voor de mensen die dreigementen uiten aan intochtorganisatoren of zeurpieten) of aan wie dan ook.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_133072248
Het zou misschien goed zijn als die DJ Baller of hoe het ook mag heten daadwerkelijk daad bij het woord voegt. Dan weten we tenminste allemaal hoe laat het is en kunnen we die gasten gewoon de gevangenis inpleuren. Altijd maar dit een beetje achterbaks op Twitter dreigen met shit en als er dan daadwerkelijk een zwarte piet in elkaar geslagen wordt, is deze DJ Balzak er natuurlijk als de kippen bij om te zeggen dat het 'satire' was of 'ironie'. Pah, ironie. De ironie is dat deze basjiboezoek nog steeds vrij rondloopt om z'n achterhaalde stront in het rond te slingeren gelijk een bronstig nijlpaard.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 07:26:30 #46
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133072261
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 07:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het zou misschien goed zijn als die DJ Baller of hoe het ook mag heten daadwerkelijk daad bij het woord voegt. Dan weten we tenminste allemaal hoe laat het is en kunnen we die gasten gewoon de gevangenis inpleuren. Altijd maar dit een beetje achterbaks op Twitter dreigen met shit en als er dan daadwerkelijk een zwarte piet in elkaar geslagen wordt, is deze DJ Balzak er natuurlijk als de kippen bij om te zeggen dat het 'satire' was of 'ironie'. Pah, ironie. De ironie is dat deze basjiboezoek nog steeds vrij rondloopt om z'n achterhaalde stront in het rond te slingeren gelijk een bronstig nijlpaard.
En hoe zwaar denk je dat zo'n straf zou worden? 240 uur parkharken? De mensen die die organisatie hebben bedreigd deden dat telefonisch, dus dat is vrij simpel op te sporen (ze sporen ook mensen op die via tig proxies en vanuit het buitenland een dreigtweet de werled in sturen, dus dit moet een eitje zijn) lopen ook nog gewoon vrij rond. De tijd dat de politie enige indruk maakte op wie dan ook ligt ver achter ons helaas.
pi_133072282
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 07:26 schreef Danny het volgende:

[..]

En hoe zwaar denk je dat zo'n straf zou worden? 240 uur parkharken? De mensen die die organisatie hebben bedreigd deden dat telefonisch, dus dat is vrij simpel op te sporen (ze sporen ook mensen op die via tig proxies en vanuit het buitenland een dreigtweet de werled in sturen, dus dit moet een eitje zijn) lopen ook nog gewoon vrij rond. De tijd dat de politie enige indruk maakte op wie dan ook ligt ver achter ons helaas.
Dat laatste is natuurlijk sowieso een probleem. Hoe ouder ik word hoe minder gezag de politie lijkt te hebben. Weet niet of ik als kind gewoon goede opvoeding heb gehad en dat dat gezag nu langzaam wegsijpelt of dat de politie daadwerkelijk gezag aan het verliezen is. Vrees toch het laatste, want het valt gewoon op dat ze vaak niet (durven) ingrijpen.

Dat kan natuurlijk aan geldgebrek liggen maar volgens mij heeft het ook te maken met prioriteiten. Van wanneer was de belofte ook al weer dat er meer blauw op straat zou komen? En een veiliger gevoel op straat? We zijn volgens mij al een paar jaar verder en links en rechts worden nog steeds gepensioneerden en gehandicapten bestolen door laf tuig. Roemeense steelrukkers staan ook binnen mum van tijd weer buiten. Wat heeft het dan uberhaupt voor zin om politie te hebben?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 07:56:52 #48
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133072335
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 07:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat laatste is natuurlijk sowieso een probleem. Hoe ouder ik word hoe minder gezag de politie lijkt te hebben. Weet niet of ik als kind gewoon goede opvoeding heb gehad en dat dat gezag nu langzaam wegsijpelt of dat de politie daadwerkelijk gezag aan het verliezen is. Vrees toch het laatste, want het valt gewoon op dat ze vaak niet (durven) ingrijpen.

Dat kan natuurlijk aan geldgebrek liggen maar volgens mij heeft het ook te maken met prioriteiten. Van wanneer was de belofte ook al weer dat er meer blauw op straat zou komen? En een veiliger gevoel op straat? We zijn volgens mij al een paar jaar verder en links en rechts worden nog steeds gepensioneerden en gehandicapten bestolen door laf tuig. Roemeense steelrukkers staan ook binnen mum van tijd weer buiten. Wat heeft het dan uberhaupt voor zin om politie te hebben?
Alleen maar 'meer' doet niet zoveel. Ze moeten ook betrouwbaar zijn, niet bang zijn criminelen daadwerkelijk op te pakken en af van het burgertjes-pesten imago. Niet de hele dag parkeermeters lopen en de dienstauto op de stoep parkeren om een halfje brood te halen, maar surveilleren, vriendelijk groeten en harder optreden tegen mensen die dingen doen die niet mogen. De politie heeft nul gezag meer tegenwoordig. Waar 30 jaar geleden iedereen gewoon meewerkte als oom agent je vroeg om je papieren wordt hij nu verrot gescholden en als hij wél een keer stevig optreedt moet hij zich meteen verantwoorden wegens discriminatie, overmatig gebruik van geweld e.d.
Geen wonder dat ze niet meer durven op te treden.

Het lijkt overigens ook meer een baan voor ze te zijn geworden dan een echte roeping.
pi_133072353
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 07:56 schreef Danny het volgende:

[..]

Alleen maar 'meer' doet niet zoveel. Ze moeten ook betrouwbaar zijn, niet bang zijn criminelen daadwerkelijk op te pakken en af van het burgertjes-pesten imago. Niet de hele dag parkeermeters lopen en de dienstauto op de stoep parkeren om een halfje brood te halen, maar surveilleren, vriendelijk groeten en harder optreden tegen mensen die dingen doen die niet mogen. De politie heeft nul gezag meer tegenwoordig. Waar 30 jaar geleden iedereen gewoon meewerkte als oom agent je vroeg om je papieren wordt hij nu verrot gescholden en als hij wél een keer stevig optreedt moet hij zich meteen verantwoorden wegens discriminatie, overmatig gebruik van geweld e.d.
Geen wonder dat ze niet meer durven op te treden.

Het lijkt overigens ook meer een baan voor ze te zijn geworden dan een echte roeping.
Klopt, volgens mijn nichtje die bij de politie werkt ondermijnt justitie haar werk en gezag. Het probleem is dat we dan weer terechtkomen in de discussie over de hoogte van straffen waarmee je in dit land ook geen stap verder komt. De burger is volgens mij in die zin eindverantwoordelijk voor het gezag van de politie (direct als indirect)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 november 2013 @ 08:25:59 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_133072474
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 02:25 schreef Manono het volgende:

[..]

Probeerde men toch al eerder. Was geen succes. Waarom zou je het dan blijven doen? Omdat een stel mensen met hele lange tenen blijven drammen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_133072816
Mischien dat de afrikanen in Afrika het wel gruwelijk racistisch vinden dat hun broeders en zusters zich nu te goed voelen voor het land van hun voorvaderen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_133073245
Met geweld gaan dreigen :N
Zo wordt nederland wel racistisch w/
There is only one religion
pi_133073347
Zwarte Pieten in elkaar slaan zodat de openbare orde niet in gevaar komt?
  zaterdag 9 november 2013 @ 10:28:45 #54
66825 Reya
Fier Wallon
pi_133073547
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:02 schreef Dance99Vv het volgende:
U doelt specifieker op uzelf, neem ik aan?
pi_133073556
quote:
Er wordt al sinds het begin met geweld gedreigd door voorstanders? Ben je nu ook racistisch tegenover blanken? :')
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 10:35:50 #56
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_133073632
quote:
dat is niet te hopen. ik kots op racisten. ik kots net zoveel op mensen die elke vorm van kritiek op eender welke bevolkingsgroep meteen als racisme afdoen trouwens. Realisme en racisme zijn twee compleet verschillende dingen.
pi_133073674
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:28 schreef Reya het volgende:

[..]

U doelt specifieker op uzelf, neem ik aan?
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:29 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Er wordt al sinds het begin met geweld gedreigd door voorstanders? Ben je nu ook racistisch tegenover blanken? :')
Ik ben zowiezo racistisch, iets wat de meeste ontkennen omdat het tegenwoordig in het negatieve getrokken is/wordt.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 10:41:47 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133073699
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:20 schreef Rhalius het volgende:
Mischien dat de afrikanen in Afrika het wel gruwelijk racistisch vinden dat hun broeders en zusters zich nu te goed voelen voor het land van hun voorvaderen.
euh ... whut?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133073898
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:39 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

[..]

Ik ben zowiezo racistisch, iets wat de meeste ontkennen omdat het tegenwoordig in het negatieve getrokken is/wordt.
ah ja ... vroeger.... toen was alles beter..
vroeger....toen der Führer nog leefde ... prachtige tijden voor de echte racisten...
pi_133073969
Toch knap dat Bluesdude zichzelf in elke post volstrekt belachelijk maakt. Consequent is 'ie wel. Dat, en een trolletje. Een trolletje dat niet kan rekenen en een tikkie Aspergerig is. Laatst werd er gezegd dat 'ie een undercover zwarte piet is. Ben ik het niet mee eens. Ik blijf erbij dat we hier te maken hebben met de Vegan Streaker. :+
pi_133074017
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

vroeger....toen der Führer nog leefde ... prachtige tijden voor de echte racisten...
Goed verhaal weer.
pi_133074025
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:01 schreef IntensiveGary het volgende:
Toch knap dat Bluesdude zichzelf in elke post volstrekt belachelijk maakt. Consequent is 'ie wel. Dat, en een trolletje. Een trolletje dat niet kan rekenen en een tikkie Aspergerig is. Laatst werd er gezegd dat 'ie een undercover zwarte piet is. Ben ik het niet mee eens. Ik blijf erbij dat we hier te maken hebben met de Vegan Streaker. :+
Je hebt geen goede argumenten eigenlijk, maar je wilt erg graag trappen enzo ?
pi_133074037
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat roep je wel een beetje over jezelf af he? Met je Yolocaust vergelijkingen.
pi_133074053
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:55 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Deze bevalt je dus niet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Deze is prima.
Oh, wat selectief zeg. Mijn TT wordt aangepast maar deze mag blijven staan. Ok.
pi_133074075
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Argumenten komen bij jou niet door. En de enige die trapt ben jij. En waarom in discussie gaan met een leugenachtige halve zool als jij? :D Nee hoor, types als jij dienen recht in het gezicht te worden uitgelachen :D
pi_133074081
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:06 schreef JanCees het volgende:

[..]

[..]

Oh, wat selectief zeg. Mijn TT wordt aangepast maar deze mag blijven staan. Ok.
Wanneer is jouw TT aangepast?
pi_133074082
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_133074097
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:07 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wanneer is jouw TT aangepast?
deel 8
pi_133074101
quote:
Ik zou je bijna een note geven voor een Pieter Derks plaatje.
pi_133074105
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

dsicriminatie was vroeger gewoon onderscheid maken, rascisme was het onderscheiden van rassen,nu is het ongeoorloofd onderscheid maken en de zogenaamde theorie van superieur ras, daar zit het verschil in .
Niet de 40/45 kaart trekken, slaat als een tang op een varken
pi_133074118
quote:
Dit is exact wat ik ook al zei in het vorige deel
pi_133074139
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik zou je bijna een note geven voor een Pieter Derks plaatje.
ooee een note! :') !!!
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dit is exact wat ik ook al zei in het vorige deel
stoer! Ik ga geen vorige delen uitpluizen om te kijken wat al wel of niet voorbij is gekomen
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Eindredactie Games zaterdag 9 november 2013 @ 11:10:37 #73
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_133074142
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:35 schreef Danny het volgende:
ik kots op racisten.
dan kots je heel wat af zeker? Want man man man, wat laten mensen hun waren aard in deze discussie zien.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_133074166
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat roep je wel een beetje over jezelf af he? Met je Yolocaust vergelijkingen.
Je bedoelt misschien '''holocaust" ?
Welll.. Iemand klaagde dat racisme tegenwoordig zo'n negatief imago heeft.
Ik reageer wat cynisch. Maar ik geef wel aan dat een van de belangrijkste oorzaken dat wij massaal racisme afwijzen, is het optreden van een man die der Führer genoemd werd.
Dat is een bekend historisch feit, maar blijkbaar toch nodig in deze setting het te benoemen.
Helaas...
pi_133074190
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:10 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Jij kent mijn noten niet.
pi_133074198
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je bedoelt misschien '''holocaust" ?
Welll.. Iemand klaagde dat racisme tegenwoordig zo'n negatief imago heeft.
Ik reageer wat cynisch. Maar ik geef wel aan dat een van de belangrijkste oorzaken dat wij massaal racisme afwijzen, is het optreden van een man die der Führer genoemd werd.
Dat is een bekend historisch feit, maar blijkbaar toch nodig in deze setting het te benoemen.
Helaas...
Gelukkig ben jij er om de mensen erop te wijzen hoe fout ze zijn! Hoe voelt het nou om zo ontzettend goed te zijn? :D

Wat me overigens opvalt: Ik heb nu twee of drie keer keer het vermoeden geuit dat jij de Vegan Streaker bent. Daar wordt totaal niet op gereageerd door je. Je bent het echt, hé? :D :D :D
pi_133074207
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:08 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

dsicriminatie was vroeger gewoon onderscheid maken, rascisme was het onderscheiden van rassen,nu is het ongeoorloofd onderscheid maken en de zogenaamde theorie van superieur ras, daar zit het verschil in .
Niet de 40/45 kaart trekken, slaat als een tang op een varken
Je zegt dat racisme het onderscheiden van ras is.. zoals we een zwarte potlood en kleurpotlood onderscheiden.
Maar daarom is het begrip racisme niet zo bekend. Dat is niet wat men algemeen bedoelt.
Men bedoelt de haat van mensen naar mensen van een ander ras.
Als jij de connectie met der Führer niet snapt, dan snap je heel erg veel niet.
pi_133074209
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:10 schreef Apotheose het volgende:

[..]

[..]

stoer! Ik ga geen vorige delen uitpluizen om te kijken wat al wel of niet voorbij is gekomen
Das jammer dan heb je de link gemist waar duidelijk werd dat slaven helemaal geen goud mochten dragen
pi_133074221
Zou wel een Topshow zijn als Bluesdude echt de Vikistreaker is.
pi_133074291
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:16 schreef Specularium het volgende:
Zou wel een Topshow zijn als Bluesdude echt de Vikistreaker is.
Zou 'ie dan ook naakt door de kamer rennen als 'ie zich opwindt op Fok!? #durftevragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')