SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door McNulty op 08-11-2013 20:20:19 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ja best wel. Mee drama dan actie maar wel goed. Einde is wat vaag, dus nu moet ik S2 wel kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vikings. Is dat iets? Wou die ook gaan kijken.
ja dan zijn ze snel. Dat heb ik in de Bijlmer vandaag weer niet gezien.quote:
Thanks, ga em aanzetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja best wel. Mee drama dan actie maar wel goed. Einde is wat vaag, dus nu moet ik S2 wel kijken
Deze: http://www.maisacaoacademia.com.br/index.htmlquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
Hey boys welke gym is dit?
[ afbeelding ]
Een happie lul afwisselen met een happie kroepoek.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef seto het volgende:
boeie
gewoon aan die benis zuigen
niks gay aan
met zo'n reet zeg ik spuug erop en doorduwenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
Kan ook alleen maar in Brazilië zijn natuurlijk... Die ene links die naast de dumbbells op de vloer staat lijkt wel op een tranny though.
Heb je wel gelijk in. Lijkt toch gewoon op een vrouw en penis ziet er mooier uit dan een vagina (nohomo)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef seto het volgende:
boeie
gewoon aan die benis zuigen
niks gay aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |