SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
heb je ze nu gekocht dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had essje ze toch niet hoeven kopen
nee, dan zou ik 2x2 krijgenquote:
zij kan ze nog annulerenquote:
mazzuhlquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:59 schreef -0- het volgende:
Ik ben weg
Sterkte nog met de laatste loodjes zonder mijn geweldige steun.
Het was me een waar genoegen, tot de volgende hunt!![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:59 schreef -0- het volgende:
Ik ben weg
Fijne avondquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:59 schreef -0- het volgende:
Ik ben weg
adiosquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:59 schreef -0- het volgende:
Ik ben weg
Nee handdoekenquote:
twee?quote:
ik heb veulmeer groentequote:
Ketse.. oh wachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:09 schreef essnhills het volgende:
Ja hoi ik was met m'n huisgenootje aan het kletsen
twee boxen....quote:
Je hebt liever 2 aparte apparaten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:10 schreef gianni61 het volgende:
ik hoef verdomme geen all in one printer
2 handdoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
mijquote:
Die moest gewoonquote:
Fancy noemen we datquote:
badum tsssquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bodum prijzen bij ibood
xdddddddddddddddd
Ik vis, maar dit was vis van de appie, en ik vond hem niet lekker.quote:
Vlees valt van het bot nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vlees valt van het bot nuOh ik wou al vragen wanneer ie werd uitgestrooidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het raam open en roep zo hard als je kan STELLETJE HALVE ZOLENquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:14 schreef Marco001 het volgende:
lol, vrijgezellenfeestje, en ze stoppen hier voor de deur van de winkel.
Hoeft het raam niet eens voor open, enkel glas hier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Doe het raam open en roep zo hard als je kan STELLETJE HALVE ZOLEN
http://isitchristmas.com/quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:16 schreef essnhills het volgende:
Het leven is mooi, het is weer vrijdag, en je fietst het weekend in
Of het vriest of dooit, het is weer vrijdag. Alles voelt,als een nieuw begin![]()
![]()
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Naah, morgen om 5.45 bij de centrale zijn.. Om 5.15 dus al in de auto zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:16 schreef essnhills het volgende:
Het leven is mooi, het is weer vrijdag, en je fietst het weekend in
Of het vriest of dooit, het is weer vrijdag. Alles voelt,als een nieuw begin![]()
![]()
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Kerncentrale?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Naah, morgen om 5.45 bij de centrale zijn.. Om 5.15 dus al in de auto zitten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dagen per jaar op JA
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
neuh, taxicentrale.. Weer met een busje naar Groningen, schippers naar de Eemshaven brengen.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Die website staat maarhttp://www.hasthelhcdestroyedtheearth.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dagen per jaar op JA
Die nooit![]()
Ja TWEE!!!quote:
ah ja, dat zijn geen menselijke tijden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neuh, taxicentrale.. Weer met een busje naar Groningen, schippers naar de Eemshaven brengen.
Ik heb het over de kwantiteit...nergens over de kwaliteit.quote:
in een BH?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wie het kleine niet eert..quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het over de kwantiteit...nergens over de kwaliteit.
Is nog geen twee weerdquote:
Ja maar tweequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hier zeggen ze "Is't grote nait weerd"
oke, noike?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar twee![]()
Wie t grôte nie eert ist kloine nie weerd
noike?quote:
wah voor kleur traktor hedde gaj?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Brommers kijken doe je maar ergens anders
oh ja, dan is het een vsate telefoon.quote:
je kan er mee slaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe kan een zaklamp tactisch zijn?
Nou eerder was er eentje intimiderend. Dus deze moet tactisch zijn om het nog te kunnen winnenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
achter de voordeur leggen, als er een inbreker binnenkomt struikelt ie er over en kun je hem vastbinden...ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef essnhills het volgende:
Zijn er ook filmpjes van honden en katten op zo'n helikopter?
Ja is goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:30 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
als er wat nuttigs voorbij komt pls dm.
Okquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:30 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
als er wat nuttigs voorbij komt pls dm.
Dat doet het gebrek aan boxen met jequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
gofferdomme wat is er met jou gebeurd
make up af gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
quote:
Familytimequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
ik kijk alex agnewquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe multitasking. Ik kijk gewoon VI.
KOm je mij verwelkomen?quote:
Ik GTST in afwachting van TVOH.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe multitasking. Ik kijk gewoon VI.
Ik heb er al eentje !quote:
D'r is nog een leuke suikerspinmasjienquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:35 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
shit net te laat voor de zaklamp
In VIquote:
Koop een tweedequote:
ik snap het nietquote:
twee suikerspinnenquote:
Hoeft ook nietquote:
quote:
nee, nu vertel je het ook maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoeft ook niet![]()
gaat nergens over
[..]![]()
![]()
Iemand zei vanmiddag dat ik ook eens naar VI moestquote:
moet je zelf weten, mij zul je er niet zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iemand zei vanmiddag dat ik ook eens naar VI moest
Het is saai daar, ik ga weer hierheenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je zelf weten, mij zul je er niet zien
verstandigquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is saai daar, ik ga weer hierheen
en ik vind dat we melleyn mee moeten nemen naar grtd als de hunt voorbij isquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verstandig
[..]
en ik vind dat we melleyn mee moeten nemen naar grtd als de hunt voorbij is
we wikkelen haar in cinderella beddengoed en gekamde handdoekenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee
Pak jij je vasthoudhandschoenen alvast? Dan pak ik die rolboxen
*ontvoering plant*
Karina lokt mij terug met knuffelsquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verstandig
[..]
en ik vind dat we melleyn mee moeten nemen naar grtd als de hunt voorbij is
Goed idee, ik leg er wel wat kussen bij voor het comfortquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we wikkelen haar in cinderella beddengoed en gekamde handdoeken
* essnhills kijkt op het scherm naar de GPS-tracker die ze eerder op Melleyn had geplandquote:
Ik vond hem zelf ook al lellekquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef Lyza666 het volgende:
Melleyn, bedankt voor de tip maar die pannenset was ruk zag ik dus niks aan gemist ook.
Die ene gast even DM'en dat er iets nuttigs is?quote:
Nee die oelewapper was alweer weg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ene gast even DM'en dat er iets nuttigs is?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee die oelewapper was alweer weg.
Meneer van colonistenthee is er ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik zit VI te kijken en daar een beetje te posten. Belletje aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef Lyza666 het volgende:
Een beetje uitgestorven hier hm. Iedereen huntmoe?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef Melleyn het volgende:
Al TWEE dagen met m'n lijstje bezig en weet je hoeveel mensen daadwerkelijk wat aan me hebben gehad?Wel goed van je joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef Melleyn het volgende:
Al TWEE dagen met m'n lijstje bezig en weet je hoeveel mensen daadwerkelijk wat aan me hebben gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Cev in grtdquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat discussie over Clacrobaat in GRTD
Heb ik een glazen bol op tafel?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Vleuver het volgende:
Komen ze weer met een boxen slot-offensief?
Ik heb er gekeken maar er zitten allemaal enge mensenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat discussie over Clacrobaat in GRTD
Er komen er nog tweequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Vleuver het volgende:
hoop het niet. ik ga nu naar de kroegquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Vleuver het volgende:
Ja das ook jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb er gekeken maar er zitten allemaal enge mensen
ess en ik komen na de huntquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb er gekeken maar er zitten allemaal enge mensen
Ik had al het idee dat de meeste mensen daar geen werk hebben waar dan geen reet te doen zou zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja das ook ja
en die komen uit JNG dus het gaat alleen over fappen de hele dag
Hoeveel biertjes ga je drinken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoop het niet. ik ga nu naar de kroeg
2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hij is al twee punten gezaktquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuiplap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
..quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hahah xD eve serieus ik sgrok wel na eerste zin pls nooit rijbewijs hale okej ;p ^_^
Je moet nog eens postenquote:
Goedzo, africhtenquote:
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen. veel plezier nog
ess en melleyn: tot ziens in grtd
Latersquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen. veel plezier nog
Leugens!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef Rodawa het volgende:
Jij bent echt vet gemeen, meleleyen. Laat me gewoon in mijn waarde. [ afbeelding ]
Uhu.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef Rodawa het volgende:
Jij bent echt vet gemeen, meleleyen. Laat me gewoon in mijn waarde. [ afbeelding ]
Wanneer ben je weer gewoon Miniempje?quote:
Je komt er maar 2 kilo van aan!quote:
Zeg dat wel marco.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
Deze hunt is echt wel troep tot nu toe.
Het is nu wel heel erg hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:05 schreef Melleyn het volgende:
Wat is dat een paupertopic geworden zeg
dito. Ik ben ook pleite, tot morgenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen. veel plezier nog
quote:
Ajuusquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dito. Ik ben ook pleite, tot morgen
heb wel een potje zout voor je...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]godsamme wat flauw. Ik word hier ook zo flauw van he? Dat kijken de hele tijd en boxen missen en zo.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dito. Ik ben ook pleite, tot morgen
Doe maar sambal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb wel een potje zout voor je...
Sorryquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]godsamme wat flauw. Ik word hier ook zo flauw van he? Dat kijken de hele tijd en boxen missen en zo.
Dat flauwe is nog het enige leuke aan die kuthuntquote:
Het gaat ook geheel automatisch nu zelfsquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat flauwe is nog het enige leuke aan die kuthuntIk ben altijd blij als het weer afgelopen is.
Alleen de TV SC maar dat is alleen op zondagavond leuk. SBS avond.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef Melleyn het volgende:
D'r is zeker ook geen andere leuke SC meer hè?
quote:
\Ja nou hij is wel 110 goedkoper!quote:
Iedere stekker heeft 2 contactpuntenquote:
Ik zeg dat soort dingen eigenlijk ook altijdquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
VBL SC humorIk moet er altijd om lachen
Ik kan niks bedenken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Waarom zou je iets always on willen eigenlijk?
mijn laptop is always on...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Brandmelderquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Nou die ging hier laatst opeens af, zomaar, schrok me kapot. Was om 3 uur 's nachts, gelukkig was ik nog op. En daarna NOG een keer.quote:
Hier ook al. En ik kon 'm niet vinden. Vorige medebewoner had 'm ergens ingestopt waar het niet heel logisch was. Alles overhoop gehaald eer ik 'm vond.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die ging hier laatst opeens af, zomaar, schrok me kapot. Was om 3 uur 's nachts, gelukkig was ik nog op. En daarna NOG een keer.
Hij hangt hier aan heel hoog dus ik moest eerst een stoel pakken om erbij te komenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hier ook al. En ik kon 'm niet vinden. Vorige medebewoner had 'm ergens ingestopt waar het niet heel logisch was. Alles overhoop gehaald eer ik 'm vond.
Hier is de bel een keer gegaan om half 4 's nachts. Zomaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die ging hier laatst opeens af, zomaar, schrok me kapot. Was om 3 uur 's nachts, gelukkig was ik nog op. En daarna NOG een keer.
En slapen doe je dan ook niet meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is de bel een keer gegaan om half 4 's nachts. Zomaar
Hij was stuk gegaan (iets met mijn bank naar binnen duwen) en door de wind maakte hij ineens continu contactStond ik met m'n 2 huisgenootjes bang in de gang te wezen wat dat nou was
Helden op sokkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is de bel een keer gegaan om half 4 's nachts. Zomaar
Hij was stuk gegaan (iets met mijn bank naar binnen duwen) en door de wind maakte hij ineens continu contactStond ik met m'n 2 huisgenootjes bang in de gang te wezen wat dat nou was
Niet echt neequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En slapen doe je dan ook niet meer.
Ja je kunt nu sokken kopenquote:
De reeks is gekaapt, ik nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:25 schreef Melleyn het volgende:
Serieus ess, zit je daar nou echt vrijwillig of ben je zelf ook ontvoerd
Nee, het is GRTDquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Is het zo erg daar? Is dat in ONZ? Of doe eens een linkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ging dat dicht dan? Lijkt me heel goed om dat tuig af te schermen van de restquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:29 schreef essnhills het volgende:
JNG is daar gecrashed toen het dicht ging
Geen idee, ik kwam nooit in JNGquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waarom ging dat dicht dan? Lijkt me heel goed om dat tuig af te schermen van de rest
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:30 schreef Melleyn het volgende:
GC / [GRTD #2917] ts is konigin buig pls ok thnx
Om te huilen Karina, zelfs ik voel me oud daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De VBL SC is daar volwassen bij.
Doe er eens wat aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie hetDe VBL SC is daar volwassen bij.
Ze hadden ze beter lowspeed kunnen noemen ja huehuehuequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
Waarom gaan die highspeed kabels zo traag?
omdat iedereen die bij de action kooptquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
Waarom gaan die highspeed kabels zo traag?
Huehuehueheuequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze hadden ze beter lowspeed kunnen noemen ja huehuehue
kanonne......quote:
Dat kan ik zelf ook nog wel maken jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Dat ding ziet eruit alsof iemand het zelf in elkaar genaaid heeft
Hihahoquote:
Door zo'n rechtsgedraaide biologische doos met sandalen met sokken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Dat ding ziet eruit alsof iemand het zelf in elkaar genaaid heeft
je uiquote:
En nu dan de sokkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Door zo'n rechtsgedraaide biologische doos met sandalen met sokken.
Nizno jij bent best wel angstaanjagend doe er eens wat aan in grtdojwquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:34 schreef Nizno het volgende:
en dan ziet het er waarschijnlijk nog beter uit ook.
Dit is gewoon de tweede keer dat ik sokken type en dat er sokken in de hunt komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Door zo'n rechtsgedraaide biologische doos met sandalen met sokken.
en bedankt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nizno jij bent best wel angstaanjagend doe er eens wat aan in grtdojw
Want die zijn nog niet langs geweest enzoquote:
een vloekquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dit is gewoon de tweede keer dat ik sokken type en dat er sokken in de hunt komen.
OMG ik heb een gaaaave.
Ga eens messenset typenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dit is gewoon de tweede keer dat ik sokken type en dat er sokken in de hunt komen.
OMG ik heb een gaaaave.
steakmessenquote:
Nou ja hele topic zit vol dozenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:36 schreef Lyza666 het volgende:
Ik typte ook doos trouwens en die zie je dan weer niet voorbij komen he.
Jawel ik bedoelde het goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
en bedankt.
dat lees ik niet als compliment.
lolquote:
Jamaar wij nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dan gaan mensen mijn andere meer waarderen
geleuf er nix vanquote:
Ik ben een blauwe doosquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
lol
das dan weer zo jammer van dat blauwe kleurtje van je
Met messen erinquote:
frigide?quote:
neenquote:
Abotje nemenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:38 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg de hele tijd de melding dat ik niet zo snel achter elkaar twee berichten mag plaatsen
Je gave wat doe je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |