SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
twee 5 packsquote:
Ik heb geen wiiquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:19 schreef Nizno het volgende:
ik heb wel een wii maar dit zijn me te kinderlijke spelletjes..
koop er 2, dan koop je er 2 keer 5 spelletjes voor.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
koop er 2, dan koop je er 2 keer 5 spelletjes voor.
ik ga wel jungle kartz downloaden.. want karten is leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:21 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb wel een wii maar niet voor dit soort onzinspelletjes
Mario kart al in je bezit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga wel jungle kartz downloaden.. want karten is leuk
uiteraardquote:
das alvast voor morgenquote:
Die heb ik nog steeds neitquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard
vanmiddag nog heerlijk gespeeld.. ghost races zijn leuk
Ohquote:
heb een verbouwde dus ik download heerlijk mijn spelletjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds neit
Mario bros en Mario spaceshit, weet ff niet meer hoe die heetDat zijn wel toffe spellen imo
die is best leuk alleen ik ben bang dat het nog erger meurt dan gewoon gourmetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:26 schreef essnhills het volgende:
Pizza, pizzza, ooooooooh pizza![]()
![]()
![]()
Lalalalala Lalalala![]()
![]()
Ik wil hem wel hebben maar heb er nu totaal geen ruimte voor enzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is best leuk alleen ik ben bang dat het nog erger meurt dan gewoon gourmetten.
dan is 9 euro niet duurquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:30 schreef Hi_flyer het volgende:
Elke keer denk ik dat ze die bank willen verkopen
Voor met een frame van 2 cm.quote:
dat dan weer welquote:
waar het hard vol van is....... loopt de mond van over.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef essnhills het volgende:
Met die pizzaoven lees ik steeds fucking ipv funcooking
Hardquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar het hard vol van is....... loopt de mond van over.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat was de eerste maar toen was het wel nog waar ..
2 woorden 9 lettersquote:
ja ik hoopte dat het hard zou gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
En Marcoquote:
wegquote:
tweeweebeequote:
welcom back in tweevoudquote:
twee keer welkom terug?quote:
quote:
jeeweequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[..]
nee ik had echt geen idee.
Maar thanks, iig
Hai Karinaquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
Nook, ik moest lachenSloeg nergens op.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
Nook, ik moest lachenSloeg nergens op.
I knowquote:
Ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Marco001 het volgende:
anyway, back to work..
(Waar ik net hoorde dat ze een nieuwe stagiaire is, echt een bloedmooi meisje..
Die moet de volgende keer dus ook mee op stap.Ze is namelijk ook nog vrijgezel ook)
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Marco001 het volgende:
anyway, back to work..
Die moet de volgende keer dus ook mee op stap.Ze is namelijk ook nog vrijgezel ook)
wat vervelendquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Marco001 het volgende:
anyway, back to work..
Oh. zal ik een plaatje voor je posten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Ballys het volgende:
[..]
nee gewoon voorbij willen zien komen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Ballys het volgende:
[..]
nee gewoon voorbij willen zien komen
Pics?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Marco001 het volgende:
anyway, back to work..
Wij hebben zelf toch wel voldoende argosensor?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:56 schreef Melleyn het volgende:
Zullen ze er ook een hebben met Argosensor?
Die blijft mooiquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:56 schreef Nizno het volgende:
grmbl geen joetjoep er van..
dan maar zo:
hond op roomba
krijg ik zo....quote:
koelquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:59 schreef Melleyn het volgende:
Die verhalen van Roomba's die door hondenpoep zijn gereden en het hele huis hebben ondergesmeerd blijven ook prachtig
Lijkt wel jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Bij ibood denken ze: de mannen zijn thuis dus we gooien er weer wat gereedschap in.
Daar heb ik heul geen horloge voor nodigquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
En nu hebben die mannen iets goed te maken met hun vrouw
smoothquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen horloge voor nodig
Sommige mannen misschien welquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Sommigen hebben daar twee horloges voor nodigquote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:07 schreef Nizno het volgende:
heerlijk dat ik geen cadeautjes meer hoef te kopen
Leuke hebbedingetjesquote:
nieuwe auto voor lief gekocht dus ben de eerstekomende 10 jaar verlost van verjaardagen jubilea en kerst cadeautjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Lekker praktischquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:08 schreef tralalala het volgende:
Lekker handig, vanmiddag is hier de voordeur geschilderd en die moet dus even open blijven, alleen het regent nu echt kneiterhard hier.![]()
niet slim om niet eerst de weersvoorspelling te checken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:08 schreef tralalala het volgende:
Lekker handig, vanmiddag is hier de voordeur geschilderd en die moet dus even open blijven, alleen het regent nu echt kneiterhard hier.![]()
Ik heb er 3 in de woonkamer, wel de grote doorzichtige (2) en nog een Bloom.quote:
Welkom terug, hoe was de biefstuk schnitzel?quote:
Mijn messenset is nog steeds niet langs geweestquote:
mijne ook niequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn messenset is nog steeds niet langs geweest
Ik heb ook de gewone gloeilamp met afstandsbedieningquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb er 3 in de woonkamer, wel de grote doorzichtige (2) en nog een Bloom.
En dan nog een normale gloeilamp, vooral die afstandsbediening is ideaal.![]()
lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Welkom terug, hoe was de biefstuk schnitzel?
OPLICHTERS zijn hetquote:
tis een schande!quote:
Ik ben heel misselijk van 200 gram M&M'squote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker
heb toch alleen de biefstuk gemaakt
ik teken er voor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef tralalala het volgende:
Straks krijgen we gewoon 10 verschillende messensetjes op een rij.
ook een goed avondmaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben heel misselijk van 200 gram M&M's
doe maar een kai shun ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef tralalala het volgende:
Straks krijgen we gewoon 10 verschillende messensetjes op een rij.
Nee, ik moet nog wel die vis eten voor de gezonde slag, maar vooralsnog heb ik alleen salade voor de vogels gemaaktquote:
Kip?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef essnhills het volgende:
Oke ik ben even m'n soepje aan het opwarmen
Google weet niets. Misschien ongesteld ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
vallon heeft een beetje bolle kop, zou ze zwanger zijn? In het 'echt' dan.
Ik heb een of ander kutspel dat 'moviestarplanet' ofzoiets heet, wat een grafspel is dat zeg ;')quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:15 schreef Nizno het volgende:
met jungle kartz er bij zie ik dat ik 121 games heb nu.... das wel ff voldoende toch?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:15 schreef Nizno het volgende:
messen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en weg zijn de messen.
Ow verkeerde topicquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Google weet niets. Misschien ongesteld ofzoCharly heeft ook zo haar pafferige dagen
Nee champignonquote:
Daarom was ik ook niet verbaasd dat jij reageerdequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit
Kan nu geen spangas kijken helaas
Champignonquote:
ut waren echt zes messen...quote:
uitzendinggemist, en dan lees ik tegelijkertijd het topic doorquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom was ik ook niet verbaasd dat jij reageerdeAch maandag kun je het helemaal zien.
Uhuh, en nog wat lepels en vorkenquote:
Ik zal niks verklappenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
uitzendinggemist, en dan lees ik tegelijkertijd het topic door
kan niet wachten tot maandag
En maandag kan ik ook niet kijken trouwens
ik zei ook niet dat het alleen messen warenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, en nog wat lepels en vorken
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Vannacht was er al deel twee, dus dit is de tweede twee. Toevallig!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal niks verklappenMaandag ook Sinterklaasjournaal, ook leuk
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Vannacht was er al deel twee, dus dit is de tweede twee TT. Toevallig!
Uhuhquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat het alleen messen waren
Oh die komt volgende week al aan hèquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Sinterklaasjournaal
Zou een topic daarvoor nuttig zijn? Of ben ik de enige die dat gaat kijken?
Is er dacht ik al hoor, in FEE. Iedereen kijkt dat, ook grote mensenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Sinterklaasjournaal
Topics voorquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Sinterklaasjournaal
16 november en dat journaal begint die maandag ervoor, de 11e ofzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh die komt volgende week al aan hè
No shitquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er dacht ik al hoor, in FEE. Iedereen kijkt dat, ook grote mensen
Sinterklaasjournaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Topics voorSinterklaas
zijn altijd goed.
Sinterklaas komt dit jaar in Groningen binnen. Op een dag dat ik moet taxi rijden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
16 november en dat journaal begint die maandag ervoor, de 11e ofzo.
Ja, heb je een box? of nee, heb je geen box weten te scoren?quote:
Optie tweequote:
misschien wel 15x door naar het bestelscherm en telkens 405quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Hoppa 30 tabjes met errors en 1 tot betaalscherm en toen error. Godverdegover
Ditquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien wel 15x door naar het bestelscherm en telkens 405
neujquote:
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik word er schijtziek van. Al vier hunts op rij klik ik me wild op alle boxen en je komt er NOOIT door, hoerenzooi
Nou, nou.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik word er schijtziek van. Al vier hunts op rij klik ik me wild op alle boxen en je komt er NOOIT door, hoerenzooi
neeheequote:
Ga klagen op het Ibood-forumquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:29 schreef Hi_flyer het volgende:
OPLICHTERS zijn hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:29 schreef Hi_flyer het volgende:
quote:
smakelijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
Ik ga toch maar even mijn vis fixen...tot zo
Ik was soep aan het etenquote:
Goed ideequote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:31 schreef Ceviche het volgende:
Hehehe ik moest niezen en mijn kat schrok zich de tering
* Melleyn zet Zorro's webcam snel uitquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef Zorro het volgende:
Dit is een doorgestoken hunt. Iedere keer, echt letterlijk iedere keer dat ik even weg ben (en dan bedoel ik even, niet een uur of zo, gewoon 10 minuten en dat soort periodes, soms gewoon een minuutje wat de drinken pakken) komt er een box. Er zit ergens een verborgen camera in huis, dat kan niet anders
Zo ist ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef tralalala het volgende:
Maar dit is gewoon al de 8e keer dat de box langskomt, wordt weer een flopbox dus.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik ga die hele tent daar nog eens een keer in elkaar trappen.
Ik wist het! Maar jij hebt dus connecties bij ibood?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Melleyn het volgende:
[..]
* Melleyn zet Zorro's webcam snel uit
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:31 schreef Ceviche het volgende:
Hehehe ik moest niezen en mijn kat schrok zich de tering
Jup, let maar op.. volgende is iets voor in de keukenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wist het! Maar jij hebt dus connecties bij ibood?
maken we er een fok meet vanquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Echt hoor, willen ze nou dingen verkopen of niet? Geef gewoon iedereen een box of verloot zequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef Zorro het volgende:
Dit is een doorgestoken hunt. Iedere keer, echt letterlijk iedere keer dat ik even weg ben (en dan bedoel ik even, niet een uur of zo, gewoon 10 minuten en dat soort periodes, soms gewoon een minuutje wat te drinken pakken) komt er een box. Er zit ergens een verborgen camera in huis, dat kan niet anders
En ik help mee!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Vergeet je handschoenen niet om sporen uit te wissen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
* essnhills kijkt melleyn lief aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jup, let maar op.. volgende is iets voor in de keuken
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills kijkt melleyn lief aan
Die liggen in de kofferbak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Vergeet je handschoenen niet om sporen uit te wissen!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar in plaats van de babypanda niesde ik en ipv de panda schrok mijn kat.
Hoe krijgen die google-lijers het voor elkaar om PRECIES op het moment supreme een stuk reclame over die panda te leggen, wtfquote:
echt, als ik die messenset morgen ergens op de markt zie neem ik ze gewoon meequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills kijkt melleyn lief aan
LEUGENS!quote:
Jij scheert je in de keuken? En niet eens met een Venus of hoe zo'n vrouwending ook heet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jup, let maar op.. volgende is iets voor in de keuken
je kan je best in de keuken scherenquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, als ik die messenset morgen ergens op de markt zie neem ik ze gewoon mee
(maar niet als ze de adviesprijs kostenquote:
onder de 10 hoef je nog niet te scheren he...quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:38 schreef gianni61 het volgende:
vorige keer dat scheermesjes kocht was was volgens mij meer dan 3 jaar geleden
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
onder de 10 hoef je nog niet te scheren he...
Schitterend. Paginalang gezeik weer bij ibood en dan iemand doodleuk tussendoor 'graag de koelbox nog een keer'quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
(maar niet als ze de adviesprijs kosten)
Twee zelfs !quote:
10 haren? 10mm? 10cm?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
onder de 10 hoef je nog niet te scheren he...
Het ligt aan je woonplaats mensenquote:Ibood, hou toch een keer op met de box!! Kijk in je verzendlijst. de box gaat nooit naar het noorden of het zuiden van het land en vermoedelijk naar dezelfde adressen. Voor vele goede klanten is het helemaal geen uitdaging meer, maar een ergernis omdat ze er toch nooit tussen komen. En met nooit bedoel ik absoluut nooit!!!
gut gutquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ligt aan je woonplaats mensen
Ja want ik woon echt in het noorden...of het zuiden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ibood zit in Amsterdam toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:44 schreef -0- het volgende:
Videorecorder waar je tosti's in kan schuiven weer
deden mijn neefje en nichtje al toen ze klein waren, zo'n 25 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:44 schreef -0- het volgende:
Videorecorder waar je tosti's in kan schuiven weer
Wel voor 2 tosti'squote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
deden mijn neefje en nichtje al toen ze klein waren, zo'n 25 jaar geleden ofzo
heb nooit een DNA test gedaan.quote:
Die van mij ook 2 hamburgers...maar dat doet deze niet.quote:
Doen!! valt wel iets te halen....of twee.quote:
vissticksquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:48 schreef Nizno het volgende:
wat is die derde optie dan, 2 wafels 2 tosties of 2 gestreepte dingen?
Volgens mij is dat gewoon contactgrill.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:48 schreef Nizno het volgende:
Grillquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:48 schreef Nizno het volgende:
paniniquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:50 schreef Nizno het volgende:
ow om dingen plat te drukken tijdens het grillen....
ja platgedrukte dingen iddquote:
geluid uit deze kussens..... lekker om mee wakker te worden... met de tostiband.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef -0- het volgende:
Komt er ook geluid uit dat ding?
Klinkt dan vast net als de tostiband.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |