is toch niet zo lastig?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef Geerd het volgende:
Ik ga zo gehaktballen maken !! Hoop dat het lukt en anders.... thuisbezorgd.nl
Moet lukken idd, wou al bijna beginnen maja zit ik om 15,45 al aan de ballen eerst maar een paar knal potten. Heb 1kg gehaald heb ik morgen ook nog paar ballen.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:21 schreef bloodymary1 het volgende:
We hebben niks vanavond en ik ga lekker uitgebreid koken:
- combinatie van pate, rucola, truffeldressing en rauwe ham uit de oven;
- hertenbiefstuk met rode wijnsaus en aardappelpuree met truffel en roerbakgroenten;
- kaasplankje met kletzenbrot, truffelhoning en oude port;
- wittechocolademousse op luikse wafel met banaan/caramel.
Lekker he?
Oh dat is zo lekker!quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:16 schreef Mirjam het volgende:
kip uit de oven, lekker met een knapperig velletje
lekkerder dan dat wordt het niet inderdaad. Het ruikt hier ook zo lekker, ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh dat is zo lekker!
De gegrilde kippen van de slager waren net helaas op anders had ik dat ook gegeten.
Nu wordt het romige tomatensoep met parmezaan en warme broodjes met carpacciotapenade. Lekker op de zaterdag.
moet je truffel op?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:21 schreef bloodymary1 het volgende:
We hebben niks vanavond en ik ga lekker uitgebreid koken:
- combinatie van pate, rucola, truffeldressing en rauwe ham uit de oven;
- hertenbiefstuk met rode wijnsaus en aardappelpuree met truffel en roerbakgroenten;
- kaasplankje met kletzenbrot, truffelhoning en oude port;
- wittechocolademousse op luikse wafel met banaan/caramel.
Lekker he?
Klinkt heel lekker, maar wat is het?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:20 schreef Selestha het volgende:
Saag aloo met basmati rijstLief en ik zijn vandaag alleen
Indiase curry van ui, aardappel, spinazie en tomaat. Lekker pittig-zoet; voor lief met garnalen van de grill en voor mij even zo omdat ik geen zin had in vlees of visquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klinkt heel lekker, maar wat is het?
Hmmm, ik houd wel van pittig-zoet, daar zal ik eens een receptje van gaan opzoeken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:27 schreef Selestha het volgende:
[..]
Indiase curry van ui, aardappel, spinazie en tomaat. Lekker pittig-zoet; voor lief met garnalen van de grill en voor mij even zo omdat ik geen zin had in vlees of vis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |