zo simpel en ohzo lekker, had het al zolang ook niet gegeten. Restje wat over was had ik als ontbijt genomenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker! Moet ik ook maar binnenkort maken, hou ervan
Erg lekker en leuk om te eten met een slablaadje.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond http://fit-fun-delish.com/2013/08/shrimp-lettuce-wraps.html
Nu een kop citroen thee
Wat had je?quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Risotto, dat is lang geleden zeg!!
Heerlijk!quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Varkenshaas met champignonsaus, gekruide aardappelen uit de oven en bloemkoolgratin met paarmezaanse kaas.
Daarvoor kun je altijd terecht in het Foodgawkerstopic!quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is maar goed dat er niet zo heel veel foto's worden gepost hier
Veel vind ik lekkerder zelfgemaakt maar appelmoes vind ik toch echt lekker uit een potquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga nu een cola-berenburg inschenken met daarbij een blokje chocolade.
Net appelmoes gemaakt voor vanavond, zo simpel te maken en zoveel lekkerder dan uit pot
Heb je die van mij nog niet gehadquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel vind ik lekkerder zelfgemaakt maar appelmoes vind ik toch echt lekker uit een pot. Eet t alleen nooit meer, toen ik thuiswoonde iedere dag.
Net een grote zeer rijpe sappige peer gegeten. Vanavond spaghetti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |