. Voor vriend (vega) restje van gister:
 . Voor vriend (vega) restje van gister:quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:54 schreef Panthera1984 het volgende:
..
Ik heb gisteren voor vandaag gekookt, een variant op pasta e ceci met meer groenten, tijm ipv rozemarijn (want dat had ik nog) en fijne mie noedels ipv soeppasta

. Over ongeveer anderhalf uur is ie klaar.
. Over ongeveer anderhalf uur is ie klaar. 

Lekker! Moet ik ook maar binnenkort maken, hou ervanquote:Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Bruine bonen met spekjes en ui. Daarbij piccalilly en zelfgemaakte appelmoes

ipv de 1,75 die ik normaal betaal )
 ipv de 1,75 die ik normaal betaal )  

barst van de honger. Nog geen tijd gehad om te eten.. Denk dat ik zo thuis het laatste beetje snert opwarm.
 barst van de honger. Nog geen tijd gehad om te eten.. Denk dat ik zo thuis het laatste beetje snert opwarm.

wat voor kut baas heb jij danquote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef BlackLining het volgende:
Nog niksbarst van de honger. Nog geen tijd gehad om te eten.. Denk dat ik zo thuis het laatste beetje snert opwarm.

..
 .. 

Werden wraps met chili, gehakt en mais. Met chilisaus.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoute dropjes en halve bak kwark vanmiddag.
Vnv denk gauw diepvriespizza want moet weg.

Och, wat heerlijk! Zonder twijfel mijn allerfavorietst soort etenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Hummus kawarma met citroensaus, daarbij ook nog fattoush
Heeel erg lekker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |