Nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:02 schreef Jhali het volgende:
Even een vraagje voor de dames: zijn jullie ook zo OCD wat goud en zilver matchen betreft? Mijn lievelingstas heeft gouden studs/ritsjes, en ik heb nieuwe schoenen met zilveren detailsheb nu elke keer een oude lelijke tas bij me omdat ik kippenvel krijg van mensen die goud en zilver samen dragen

* xcachet geeft geen fuck over wat anderen dragenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:02 schreef Jhali het volgende:
Even een vraagje voor de dames: zijn jullie ook zo OCD wat goud en zilver matchen betreft? Mijn lievelingstas heeft gouden studs/ritsjes, en ik heb nieuwe schoenen met zilveren detailsheb nu elke keer een oude lelijke tas bij me omdat ik kippenvel krijg van mensen die goud en zilver samen dragen

die ken ik allemaal nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Was toen al een klotewebsite, plaatjes van 4chan, reddit, memecentre etc. kopiëren/plakken

* Zolang ze zelf niks draagtquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
* xcachet geeft geen fuck over wat anderen dragen

ow nee hequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb via translate aldo naar het japans vertaald, komt er arudo uit. weten we ook hoe we hem gaan noemen

godverdomme
 godverdomme  

action... of een xbox kopenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow nee he
ik heb net per ongeluk de hdmi kabel van mijn PS3 gemoldgodverdomme

ik heb net een nieuwe besteld, maargoed dan moet ik een hele dag wachtenquote:

Dat krijg je als je geen foto's stuurt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe besteld, maargoed dan moet ik een hele dag wachten

quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen foto's stuurt.

kom maar hier in bed liggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:08 schreef Jhali het volgende:
Ik wil eigenlijk even in bed gaan liggen maar mijn nagellak droogt maar niet

ohja stel je voor dat je naar buiten moet he?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe besteld, maargoed dan moet ik een hele dag wachten

Jhali, Crack en Aldo. Als je wil mag jij ook komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Ezell het volgende:
Niet Crack en Jhali in een kamer, maar Jhali en Aldo.
 Zwemspullen meenemen, maar het is nog geheim wat we gaan doen.
 Zwemspullen meenemen, maar het is nog geheim wat we gaan doen.  

Zwarte piet precies?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Pietje precies, maar dan de medische term

ja het is al 4 uurquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja stel je voor dat je naar buiten moet he?

Zet er dan bij dat je 'Nachtbagger' OP citeert!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jhali, Crack en Aldo. Als je wil mag jij ook komen.Zwemspullen meenemen, maar het is nog geheim wat we gaan doen.

paintballenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jhali, Crack en Aldo. Als je wil mag jij ook komen.Zwemspullen meenemen, maar het is nog geheim wat we gaan doen.

Opblaasbare zwembad?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]

precies en voordat ik in de stad enzo ben dan duurt het allemaal vet langquote:

Ik zei dat al voor nachtbagger.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zet er dan bij dat je 'Nachtbagger' OP citeert!

ben je uit de kast gekomen ja?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef richolio het volgende:
Bij mijn ex en ik was flirten al vreemd gaan. Ze stopte me in de kast en mocht er pas een paar dagen later weer uit. Nijdig dat ik was..

een dag wachten niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
precies en voordat ik in de stad enzo ben dan duurt het allemaal vet lang

Waarom zou je dan ook met iemand anders flirten als je al een vriendin hebt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef richolio het volgende:
Bij mijn ex en ik was flirten al vreemd gaan. Ze stopte me in de kast en mocht er pas een paar dagen later weer uit. Nijdig dat ik was..

ha gayyyyyy!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef richolio het volgende:

Letterlijk, niet figuurlijk. Ik heb niet eens een inloopkast, gewoon eentje met planken. Weet je hoe kut dat isquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben je uit de kast gekomen ja?

jawelquote:
 ach ja, ik kan wel een dag zonder en dat kreng had toch kuren
 ach ja, ik kan wel een dag zonder en dat kreng had toch kuren  

Mensen opsluiten kan echt nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee over mensen opsluiten als ze met andere flirten, onmenselijk zeg ik je

quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Letterlijk, niet figuurlijk. Ik heb niet eens een inloopkast, gewoon eentje met planken. Weet je hoe kut dat is
 Zij had dus de broek aan?
 Zij had dus de broek aan?

Wat?! Goed dat het uit is dan. Jezus zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Letterlijk, niet figuurlijk. Ik heb niet eens een inloopkast, gewoon eentje met planken. Weet je hoe kut dat is

En nu date je jongens?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:10 schreef richolio het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |